Wat voor lemming? Bedoel je dat je 't ongeloofwaardig vindt? Vond ik ook. Tot het me overkwamquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef fathank het volgende:
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Ja, is ook zo.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef LuckyLoek het volgende:
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thingMaar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.
Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar
ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.
Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar
ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
Dan is omruilen de beste optiequote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mkw het volgende:
Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik benquote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef F04 het volgende:
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komtquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
Mwah, als het je eigen kameraad zou ik het eerst nog even bespreken anders heb je houwerije in de keet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
Was ook mijn eerste impulsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestMijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Als je partnerruil doet met je kameraad scheep je hem met die vreemde schoonzus opquote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
Eenschquote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef mkw het volgende:
[..]
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!
btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
Ja, ik begrijp ook niet waarom je baalt van je vriendin, wat had ze dán moeten doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.quote:Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Revolverheld het volgende:
Eensch![]()
Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk.
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Maar als wij het serieus gaan uitpraten wordt het misschien een veel groter issue dan 't eigenlijk is. Ik wil het liever vergeten en begravenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.
Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.
Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
Nee, dat kan ik zelfs goed begrijpenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.
Hoe zijn vriendin hiermee omgaat is uiteraard haar eigen probleem, maar het moet voor haar vernederend zijn geweest om hem steeds te horen zeggen dat hij verliefd was op X (mijn vriendin), maar dat Y zijn vriendin was, en dat ze dat zelf ook heel goed wistquote:Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
iddquote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Re het volgende:
[..], dat wilde ik al schrijven,
jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
Ik zou ook niets zeggen, hem keihard afwijzen maakt de situatie alleen maar pijnlijker voor iedereen. Doen alsof er niets aan de hand is en het gesprek op een ander onderwerp proberen te brengen lijkt mij de beste optie (+hopen dat iedereen zo bezopen is dat niemand het zich de volgende morgenmiddag nog herinnerd).quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzenMaar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan
't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
Ik weet niet eens zeker of er bij m'n vriend alleen drank in 't spel was. Er zat nog een andere vriend bij die na een kwartier van het dronken/stonede ohw ik ben zo verliefd-gezwijmel zoiets had vanquote:
Lekkere maatquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Appie7458 het volgende:
[..]
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..
Succes iig
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:37 schreef Revolverheld het volgende:
Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen,
Dat is idd het planquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit![]()
Nee. Hij bracht 't ook niet agressief, eerder zo van: dit wil ik gezegd hebben, ik heb nu genoeg gezopen om het te zeggen, het leven is mooi en ik ben verliefd, ook al weet ik dat het nergens op slaat.quote:En die mensen die zo iemand meteen neerslaankomop zeg.
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef solaire het volgende:
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
Eerder niet, denk ik. Anders had hij z'n muil wel gehouden en z'n kans afgewachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Ja het is idd zo dat wij hier makkelijk praten hebben achteraf is ook alles simpel, zelf zou ik het hem na een biertje of twee drie toch echt gericht vragen en als je dat niet durft bel of mail je hem desnoods, zorg in ieder geval dat het hoe dan ook niet je vakantieplannen de soep in laat draaien, van te voren moet je weten of je ermee op pad wilt of niet, anders kunnen wij hier weer smullen van een nieuwe post van jou over je vakantie escapades. (leuk voor ons, maar niet voor jou)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?
We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie.Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden
Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
Ik denk dat ik wel weet wat hij gaat zeggen bij dat biertjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Ik wil z'n vriendin niet neukenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
Die vriendin van je vriend klinkt alsof ze zijn moeder is. 'Ja, onze oudste is verliefd, zó schattig!'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Lelijk is ze nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestMijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Ik heb m'n vriendin duidelijk laten merken dat ik baalde. Van het debiele gesprek, dus. En dat er dus iets van jaloezie/angst boven kwam. Zij had weinig zin om het er uitgebreid over te hebben, ze schaamde zich dood tov zijn vriendin. Dat zat ze vooral mee. Vrouwenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef kodak het volgende:
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
Och ja drank, het eeuwige excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
het is meer, van wat ik allemaal lees over problemen in R&P, dat dit geen echt probleem is, je kan het net zo groot of klein maken als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Och ja drank, het eeuwige excuus![]()
Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
Ik bedoel de vriendin van die gozer die ineens verliefd is op een ander. En dat vertelt waar ze bij zit. Voor haar is dat toch een belediging? Dat pikt toch niemand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt."
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
En heb je het ondertussen al gevraagd?
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
Dude als je hem al zo lang/ goed kent dan kun je toch het gesprek normaal aan gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste impulsMaar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.
Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.
Voor als je ooit nog vrienden krijgt.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
Indeed!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef royjn het volgende:
[..]ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
Ohquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik ken er genoeg die er anders over denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
Ik zag het boek er ff bij pakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef royjn het volgende:
[..]
ik ken er genoeg die er anders over denken
hmmm zusjes van vrienden mag niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"
Ik ga verder.
Morgen hebben we een feest, ik spreek hem daar wel. M'n vriendin wil dat ik het onderwerp laat rusten, ze vindt 't genant. Dus ik vraag het wel als zij ff uit beeld is.quote:
En dus ook doen. En niet als je allebei 150 bier ophebt, maar op een moment dat je allebei nuchter bent. Succes.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:28 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Morgen hebben we een feest, ik spreek hem daar wel. M'n vriendin wil dat ik het onderwerp laat rusten, ze vindt 't genant. Dus ik vraag het wel als zij ff uit beeld is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win.
Gaat erom dat dit een goede vriend is, maar met goede vrienden heb ik zelden gesprekken over hun gevoelens voor mijn vriendinquote:Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt."
Paar biertjes helpt welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef VonHinten het volgende:
En dus ook doen. En niet als je allebei 150 bier ophebt, maar op een moment dat je allebei nuchter bent. Succes.
Die gast heeft toch nergens aan gezeten en mocht er verder iets gebeuren, daar zijn 2 personen voor nodig, dus zijn vriendin ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Geen onzekerheid, meer weerzin tegen dit gesprek.quote:
't Is meer zo dat ik er nu wel iets over moet zeggen, anders blijft 't zo in de lucht hangen. Hij zit op feestjes vaak bij m'n vriendin de buurt, prima wat mij betreft, ze kunnen goed met elkaar opschieten, maar na het gebeurde wil ik toch ff van hem horen hoe het zit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Oh god, bespreken op een feestje waar iedereen aanwezig is, dit is gedoemd te mislukken.
Jij gaat eerst even moed indrinken natuurlijk, in de tussentijd heeft hij er ook al een paar achterovergeslagen en voor je het weet is het weer geen nuchter gesprek. En de vriendinnen zijn ook nog in de buurt, niet handig.
Z'n vriendin slaapt de laatste tijd vaak bij haar ouders, hoorde ik. Niet sinds die avond, dat schijnt al langer te spelen. Hoeft dus niks te betekenen.quote:Overigens denk ik dat het wel meevalt met het drama. Als die gast echt al een tijdje een stiekeme serieuze crush op je vriendin heeft, geloof ik nooit dat hij dat er zomaar uit gooit waar jullie allemaal bij zijn. Denk dat het gewoon een beetje dronkemansgelal was, bijdehand en stoerdoenerij. Anders was zijn vriendin nu echt al niet meer bij hem geweest (is ze nog bij hem?).
Jouw vriendin kan je niets kwalijk nemen, ik zou zelf ook met stomheid geslagen zijn in zo'n situatie en er maar een beetje lacherig overheen lullen.
Ben ik het mee eens; als je het niet verteld zal d'r denk ik toch een soort spanning blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:12 schreef Revolverheld het volgende:
't Is meer zo dat ik er nu wel iets over moet zeggen, anders blijft 't zo in de lucht hangen. Hij zit op feestjes vaak bij m'n vriendin de buurt, prima wat mij betreft, ze kunnen goed met elkaar opschieten, maar na het gebeurde wil ik toch ff van hem horen hoe het zit.
Oké, met de drank is 't toch aardig uit de hand gelopen, zal daardoor wel komen dat het gesprek nogal vaag was maar ik vroeg ernaar en hij zei: ja, je weet toch hoe 't zit? Ik ben verliefd en dat is mijn probleem, niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Maar wel vóór de nodige alcoholische versnaperingen het gesprek houden dan he?
Wat een kerelquote:Op zondag 28 juni 2009 03:36 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Oké, met de drank is 't toch aardig uit de hand gelopen, zal daardoor wel komen dat het gesprek nogal vaag was maar ik vroeg ernaar en hij zei: ja, je weet toch hoe 't zit? Ik ben verliefd en dat is mijn probleem, niet jouw probleem.
Dus ik zei: oké, maar het gaat om mijn vriendin. Beetje onhandig hè?
Hij zei toen dat onze vriendschap er verder niet door veranderde, daarom had hij het ook aan mij verteld. Hij vond het wel pijnlijk voor zijn vriendin, maar dat kon hij verder niet helpen, zo was het leven, en meer van dat soort geouwehoer. Hij zit geloof ik in de fase van 'je leeft maar één keer', beetje het dramatische kunstenaarsverhaal, want volgens hem leeft hij nu extra hard, met veel drank, vreemdgaan en heftige confrontaties met vrienden en familie, etc. maar hij had 't er steeds over dat hij nu veel meer voelt dat hij leeft en dat pijn daar onderdeel van is.
Drank![]()
Toen kwam mijn vriendin er toch bij staan, hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc., en toen hij in detail wilde treden zijn wij ff ergens anders naartoe gelopen. Ik heb later nog wel tegen hem gezegd dat die opmerking over dat dromen out of line was, dat 't teveel informatie was![]()
Hij was op dat moment al zo ver heen dat verder praten weinig zin had.
Niet veel opgeschoten dus
Ja, ben ik ookquote:Op zondag 28 juni 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
Ja nou ja, sorry hoor. Maar je kon op je klompen aanvoelen dat het qua drank niet een goed gesprek ging worden.
Ik zou wel een beetje klaar zijn met deze pipo als vriend denk ik, als ik jou was.
Die eerlijkheid is op dit moment zijn ding. Ik kan 't op zich best waarderen, hij is een toffe gast, maar dit is een soort eerlijkheid die mijn vriendin in de war maakt. Prima dat-ie naar haar kijkt, maar mt al die drank/ drugs op krijg je een situatie die te vaag is. Mijn vriendin is goed met 'm bevriend dus als hij aan haar zit kan 't vriendschap zijn, dat was 't tenminste tot voor kort, maar nuquote:Op zondag 28 juni 2009 08:25 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Wat een kerel
Hulde voor hem dat hij eerlijk is, dat welMaar als hij een echte vriend is dan stopt hij hiermee.
Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook![]()
Toen ik gister wegging bleef m'n vriendin nog op dat feest, normaal geen probleem maar nu had ik er toch geen tof gevoel over.
...
Ik ook. Waarom is je vriendin niet gewoon met jou mee naar huis gegaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.
Mijn vriendin kende daar wel meer mensen dan alleen die ene vriend, 't zijn ook haar vrienden. Plus dat ik vanochtend vroeg op moest ivm sportwedstrijd. Dus zij ging thuis slapen, die feestjes duren meestal wel tot vroeg in de ochtend en zij vermaakte zich wel. Dus ja, logisch dat ze nog ff blijft hangen. Ik heb er niet over nagedacht tot ik dus lthuis was en zij d'r mobiel had uitstaan en we elkaar niet meer hebben gesproken. Dat maakt deze situatie dus kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef drijfhout het volgende:
Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.
Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom is je vriendin niet gewoon met jou mee naar huis gegaan?
Zo ongemakkelijk vindt ze het dus allemaal niet
Mij ook niet. TS zijn vriendin vindt de aandacht sowieso wel leuk. Anders was ze wel met TS mee naar huis gegaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
zal me niets verbazen als die vriend je vriendin loopt te batsen.
Edit: gelijk gepost met TS.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?
En ze zet der telefoon ook nog uitquote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Revolverheld het volgende:
en zij d'r mobiel had uitstaan en we elkaar niet meer hebben gesproken.
Wat ik al zei, ze kende daar wel meer mensen. Ze bleef niet speciaal voor die vriend hangen, ze was met haar vriendinnen toen ik wegging, ze waren aan 't dansen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Mij ook niet. TS zijn vriendin vindt de aandacht sowieso wel leuk. Anders was ze wel met TS mee naar huis gegaan.
Mijn vriendin voelt zich vooral lullig naar zijn vriendin, die er trouwens gisteren ook was. Ze gaat er echt niet op in hoor, zeker niet met die vriendin ernaastquote:Op zondag 28 juni 2009 12:26 schreef Fortitudo het volgende:
best wel erg dat je je beste vriend niet meer kan vertrouwen. je bent nu op het punt gekomen dat je alles kunt verwachten van die vriend van 'je'. Hij zal sowieso gisteren wel een poging hebben gedaan bij je vriendin, nu is de vraag hoe je vriendin daarop heeft gereageerd toen jij er niet meer bij was.
Zet ze der telefoon wel vaker uit? Ik zou er niet echt vrolijk van worden als der telefoon normaal altijd aanstaat en nu ineens uitstaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ze kende daar wel meer mensen. Ze bleef niet speciaal voor die vriend hangen, ze was met haar vriendinnen toen ik wegging, ze waren aan 't dansen.
Ja, staat vaker uit. Plus dat ze door 't lawaai/muziek die mobiel mss niet hoorde.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zet ze der telefoon wel vaker uit? Ik zou er niet echt vrolijk van worden als der telefoon normaal altijd aanstaat en nu ineens uitstaat.
Zijn die 2 nog steeds samen?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:28 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn vriendin voelt zich vooral lullig naar zijn vriendin, die er trouwens gisteren ook was. Ze gaat er echt niet op in hoor, zeker niet met die vriendin ernaast
Okee, dan valt het weer mee. En als hij uitstaat gaat hij gelijk naar voicemail, als ze hem niet hoort gaat hij eerst over.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:31 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, staat vaker uit. Plus dat ze door 't lawaai/muziek die mobiel mss niet hoorde.
Wat een onzin. De relatie is er een op basis van vertrouwen neem ik aan, waarom zou zij dan haar gedrag aan moeten passen? Omdat haar vriendje haar niet vertrouwt, omdat iemand anders haar ineens verafgoodt? Kom op zeg, ze is er achtergebleven met gezamenlijke vrienden. Als ze nu achterbleef tussen de resterende 40 zatte kerels die ze niet kent, kun je je eens afvragen wat haar motieven zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?
Noem me ouderwets, maar ik zorg als ik met een meisje opstap ben, er altijd voor dat ze veilig thuis komt. Als het eens voorkomt dat ik zelf eerder naar huis wil/moet vind ik het toch wel fijn dat ze even belt of een smsje stuurt als ze veilig thuis is. Als het mijn vriendin zou zijn helemaal.quote:
Wat gruwelijk betuttelend.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik zorg als ik met een meisje opstap ben, er altijd voor dat ze veilig thuis komt. Als het eens voorkomt dat ik zelf eerder naar huis wil/moet vind ik het toch wel fijn dat ze even belt of een smsje stuurt als ze veilig thuis is. Als het mijn vriendin zou zijn helemaal.
Ze gaat niet in d'r eentje door de stad fietsen, ze is wrsch bij een vriendin blijven slapen, doet ze meestal als 't laat wordt. Of bij mij, maar hier ging de wekker vroeg vanochtend. En ja, sms-en doen we wel, nu dus niet, d'r mobiel staat uit. Moet ik me daarover lopen opnaaien? Neu, alleen als ik haar niet vertrouwde, ik ga ervan uit dat ze nog ligt te pittenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Noem me ouderwets, maar ik zorg als ik met een meisje opstap ben, er altijd voor dat ze veilig thuis komt. Als het eens voorkomt dat ik zelf eerder naar huis wil/moet vind ik het toch wel fijn dat ze even belt of een smsje stuurt als ze veilig thuis is. Als het mijn vriendin zou zijn helemaal.
My thoughtsquote:
Wat is dan nog het probleem?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:09 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
My thoughts![]()
Mijn vriendin kan prima voor zichzelf zorgen, ze zit niet te wachten op een politie-escorte
Wat bedoelde je hier dan mee?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ze gaat niet in d'r eentje door de stad fietsen, ze is wrsch bij een vriendin blijven slapen, doet ze meestal als 't laat wordt. Of bij mij, maar hier ging de wekker vroeg vanochtend. En ja, sms-en doen we wel, nu dus niet, d'r mobiel staat uit. Moet ik me daarover lopen opnaaien? Neu, alleen als ik haar niet vertrouwde, ik ga ervan uit dat ze nog ligt te pitten
Als je haar zo vertrouwt, dan is dat toch ook geen punt?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestMijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Nou, in m'n achterhoofd speelt natuurlijk altijd de gedachte mee dat 't ff anders kan lopen, shit happens, daar heb ik ervaring mee en mijn vriendin ook, zo realistisch ben ik dan weer wel. We zijn niet getrouwd ofzoquote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelde je hier dan mee?
[..]
Als je haar zo vertrouwt, dan is dat toch ook geen punt?
Ze heeft ge-sms't, ze is met een groep naar 't zwembad, we zien elkaar strax. Ik ga er ff langsquote:Op zondag 28 juni 2009 14:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd. Ze blijft achter op een feest waar die vriend van je ook is. Ze blijft 'waarschijnlijk' ergens slapen, je weet niet waar. En nu smst ze niet wat ze normaal wel doet en haar telefoon staat uit...
Prima dus. Kan me voorstellen dat het een vervelende situatie is, ik neem aan dat je je vriendin gewoon vertrouwt maar toch dat onderbuikgevoel hebt. Daar kan je dan ook weinig mee, het komt misschien over als jaloezie op je vriendin. En inderdaad kan me voorstellen dat je wel wat achter dat "vriendschappelijk" gedrag gaat zoeken.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:32 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ze heeft ge-sms't, ze is met een groep naar 't zwembad, we zien elkaar strax. Ik ga er ff langs
Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).quote:Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom is je vriendin niet gewoon met jou mee naar huis gegaan?
Zo ongemakkelijk vindt ze het dus allemaal niet
zoiets?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadquote:Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
I hate to be right, maar check wat ik vrijdag al zei:quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadOok met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeerHeb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
Kerel aanspreken als jullie beide nuchter zijn, duidelijk zeggen dat het op moet houden, grens trekken en over de consequenties praten als hij erover heen gaat (niet je vriendin natuurlijk, de grensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadOok met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeerHeb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r oudersquote:Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders![]()
Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
Ja hoor, dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Bob-B het volgende:
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
Zit jij es niet zo te stokenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TSquote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
Dat ging ik dus doen, maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Zij was er vanmiddag ook nog ff bij, begon ze een soort tearjerkerverhaal over hem, dat-ie met alles in de knoop zit, met z'n werk en z'n creativiteit en z'n gevoel etc, en volgens mij kickt ze daar wel op. Je hebt van die types...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef L0t.. het volgende:
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
Maar ondertussen zit ie haar wel te vertellen dat hij over haar droomt, en dat ze sexy is.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
OK ff serieus..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Cmonv het volgende:
OK ff serieus..
heeft je vriendin al een keer letterlijk gezegd dat ze hem niet leuk vind? Dat werkt namelijk een stuk ontnuchterender dan simpelweg te zeggen dat hij moet stoppen. Dan is ie er ook een stuk sneller overheen en kan je weer normaal verder.
't Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomenquote:In de tussentijd, boek een vakantie met je vriendin en ga ervandoor![]()
Ehhhh whokee, wat doe jij dan nog met d'r?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.
[..]
Owja dat was ik weer ff vergeten.quote:'t Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomenVanmiddag in 't zwembad bedacht ik dat hij deze zomer maar mooi naar andere topless meisjes gaat liggen kijken
Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ikquote:
OK, we hebben gewoon een andere definitie van leuk denk ik dan..quote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ik
Yep. Ik ga het met haar bespreken, ze begon er gisteren over dat zij die vakantie nog wel ziet zitten, ze zegt dat 't kinderachtig zou zijn om daarvoor de vriendschap op 't spel te zetten. Ben ik op zich met haar eens, maar dan is 't wel ff belangrijk dat er duidelijkheid komt. Voordat mijn vriendin met mij ging, was ze met een andere vriend (uit onze groep) en dat heeft toen al voor zoveel gezeik gezorgd, jaloezie en ruzies, dus toen is wel duidelijk geworden dat dit soort cross-overs niet echt sfeerverhogend werken, zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 01:14 schreef VonHinten het volgende:
Ik denk dat je eerlijk tegen je vriendin moet zeggen hoe de situatie jou doet voelen. Dat je het lastig vindt dat ze zich niet uitgesprokener uitspreekt tegen die kerel en doet alsof er niets aan de hand is. Die kerel gaat waaaay (!) over the line door keer op keer openlijk te geilen op de vriendin van zijn beste vriend, terwijl hij zelf ook nog es een vriendin heeft. Dat hij die gevoelens heeft, oké, sterkte ermee, maar hij hoeft het niet keer op keer te uiten.
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me opquote:Jij en je vriendin moeten trouwens ook es goed praten zodat jullie een zelfde houding tov van die vriend hebben. Als jij de boze vriend gaat uithangen, terwijl je vriendin er wel sympathiek tegenover staat, dan blijft die knakker hoop houden.
Zij 24, ik iets ouderquote:Hoe oud zijn jullie? Dat heb ik nog niet meegekregen![]()
Dan zul je d'r moeten overtuigenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me op![]()
Wat is er bot aan: "Fijn dat je op me valt, maar ik niet op jou en ik ben al met Revolverheld *zwijmel*quote:Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me op![]()
Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Fortitudo het volgende:
dus als jij er niet was geweest, had je vriend nu iets met je vriendin gehad
lekkere situatie
en als hij zijn vriendin hard toespreekt zegt ze dat hij niet zo moet zeuren en trekt ze nog meer naar die vriend toequote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.
En dat is niet eens zo'n hele ongegronde angst als zij hem al leuk vind.
Ja, ik zal d'r van wel meer moeten overtuigen. Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc.quote:
Als ik jou was, revolverheld, dan hadden die vriend en jouw vriendin al ruim mijn irritatiegrens bereikt en overschreden. Ik zou een fikse scene schoppen dat het allemaal not-done is en dat je het helemaal niet 'maar prima' hoeft te vinden. Beide moeten m.i. kappen met hun onzin.quote:hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc.
(..)
maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.
(..)
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks
(..)
Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef tho_Omas het volgende:
Maak het uit, naieveling. Zorg dat je haar voor bent, en regel vast een ander. En daarna trap je je vriend in een rolstoel.
Vermoedelijk wel ja. Nou kan ie zijn kussen bewenen en de schuld bij haar zoeken, maar er komt een moment dat hij inziet dat het door zijn passieve lamlullerij komt.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.
Neu, gezien de drankinname zal ze 't wrsch niet eens meer precies wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Alsof zij jou in detail gaat vertellen wat er allemaal gezegd is die avond onder invloed van de nodige consumpties. Kom op, je weet beter dan dat.
Vind ik wel een ander verhaal, ik en die vriendin van hem. Zij kickt op de verpleegstersrol, plus dat ze wrsch denkt dat ze een gewilde partij aan de haak heeft, hard to get maar ze heeft 'm toch maar (of nog wel, nu). Voor mij geldt dat ik erbij sta en ernaar kijk, heb je gelijk in, maar dit is iets waar ik nooit bij had stilgestaan, dat 't zou kunnen gebeuren. Moet ik ff m'n plan trekken, dus. Hij is wel een echt goede vriend, ken hem al jaren, hebben samen veel meegemaakt en dan gebeurt dit, hij gaat opeens losslaan, dat is al wat langer aan de gang (niet alleen dit gedoe met mijn vriendin, er is wel meer) en daarom ben ik bij hem wat coulanter dan ik bij een ander zou zijn. Dat ik hem niet meteen in elkaar heb gerost, heeft dus daarmee te maken. Wil natuurlijk niet zeggen dat m'n houding niet kan veranderenquote:We vielen net wel allemaal over de vriendin van die 'vriend' van je, dat ze er maar een beetje bij hangt en het allemaal wel prima lijkt te vinden, maar jij gaat nu ook hard die richting op vind ik. Je staat er bij en je kijkt er naar. Baal je van die vriend? Dan is het je vriend niet meer, punt. Sorry hoor, maar ik vind het van jou ook nogal slap dat je dit allemaal pikt.
Tja, de enige reden om dat uberhaupt aan iemand anders te vertellen is om diegene er wat mee te laten doen. Dus blijkbaar vind ze het heerlijk om op zijn hondjes genomen te worden door de beste vriend van de TS.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
En al die verhalen over haar favoriete standjes zullen ook haar wel niet in haar koude slipje zijn gaan zitten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:26 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, ik zal d'r van wel meer moeten overtuigen. Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc.Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
![]()
Bij zo'n spel dat met een aantal mensen erbij wordt gespeeld is 't eerder zo dat iedereen op een gegeven moment vanalles vertelt, juist de dingen die je normaal niet zegt, niet speciaal om één persoon mee gek te maken, dat is 't idee van dat spel. Hoe ver durf je te gaan. Mijn vriendin gaat niet zo ver, over standjes zal ze geen hoorcollege hebben gegeven die avond, maar oké, ze had beter d'r muil helemaal kunnen houden in deze situatiequote:Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Tja, de enige reden om dat uberhaupt aan iemand anders te vertellen is om diegene er wat mee te laten doen. Dus blijkbaar vind ze het heerlijk om op zijn hondjes genomen te worden door de beste vriend van de TS.
Je vriendin had helemaal niks moeten vertellen en weg moeten lopen. Daarnaast zijn dat soort infantiele kutspelletjes alleen maar bedoeld om grenzen te overschrijden. Dikke kans dus dat je vriendin het allemaal wel ernstig leuk vind.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Bij zo'n spel dat met een aantal mensen erbij wordt gespeeld is 't eerder zo dat iedereen op een gegeven moment vanalles vertelt, juist de dingen die je normaal niet zegt, niet speciaal om één persoon mee gek te maken, dat is 't idee van dat spel. Hoe ver durf je te gaan. Mijn vriendin gaat niet zo ver, over standjes zal ze geen hoorcollege hebben gegeven die avond, maar oké, ze had beter d'r muil helemaal kunnen houden in deze situatie
Die vriend waar de vriendin van TS sympathie voor heeft? Hem neerhoeken? Dat is je vriendin in de hoek van die kerel drijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:57 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en die vriend, die zou van mij een dikke hoek krijgen. Zo los je dat op.
't Gaat er niet om of iedereen me 'stom' vindt, ik probeer gewoon ff na te denken voordat er stompen en kopstoten vallenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Document1 het volgende:
k volg dit topic nu al twee dagen en, TS, ik kan me niet voorstellen dat jij nog lekker slaapt naast je vriendin. Kom er nu POTVERDOMME eens voor uit dat je het ongeloofelijk KUT vind tegenover je vriendin..... dude je komt over alsof je 15 bent en voor het eerst de liefde van je leven tegen het lijf bent gelopen..... Nee laat ik maar niet eerlijk zeggen wat ik denk.... zometeen vindt iedereen me maar stom![]()
![]()
Kom op man je bent toch een vent!
Nou het is bij mij na 3 keer lief vragen toch echt wel gedaan met aardig doen tegen een 'vriend' die jouw vriendin probeert in te pakken. Dan laten we op een minder plezierige manier merken dat we daar niet gediend van zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:
Ja, ik wou net vragen, hoe staat zij d'r tegenover? Als ze zelf weet dat ze niet in die gozer geinteresseerd is, is er niet zo'n probleem (afgezien van dat je dit soort dingen bij een 'vriend' gewoon niet flikt natuurlijk). Ik vind mensen 'neerhoeken' zoals men hier adviseert ook neanderthaler gedrag.
Slaan blijft iets voor Neanderthalers.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Nou het is bij mij na 3 keer lief vragen toch echt wel gedaan met aardig doen tegen een 'vriend' die jouw vriendin probeert in te pakken. Dan laten we op een minder plezierige manier merken dat we daar niet gediend van zijn.
Tja, en de Neanderthaler die met zijn poten niet van andermans partner af kan blijven krijgt dus met gelijke munt terug betaald. Zeer effectief kan ik je wel zeggen. Diegene blijft dan echt wel uit de buurt.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Slaan blijft iets voor Neanderthalers.
Yeah right. Sorry hoor, maar de meeste vrouwen stellen dat soort gedrag niet bepaald op prijs tegenwoordig. Als je spontaan begint te meppen, en die meid vind die andere kerel wel leuk, dan is de kans aanwezig dat ze zijn kant kiest. Zelfde geldt voor de rest van die vriendengroep.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Tja, en de Neanderthaler die met zijn poten niet van andermans partner af kan blijven krijgt dus met gelijke munt terug betaald. Zeer effectief kan ik je wel zeggen. Diegene blijft dan echt wel uit de buurt.
Mooi, da's toch duidelijk dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yeah right. Sorry hoor, maar de meeste vrouwen stellen dat soort gedrag niet bepaald op prijs tegenwoordig. Als je spontaan begint te meppen, en die meid vind die andere kerel wel leuk, dan is de kans aanwezig dat ze zijn kant kiest. Zelfde geldt voor de rest van die vriendengroep.
Omdat je een ruggegraat toont stelt ze het niet op prijs? Prima, dan mag ze gelijk optjeften, is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yeah right. Sorry hoor, maar de meeste vrouwen stellen dat soort gedrag niet bepaald op prijs tegenwoordig.
Tuurlijk, je rost gewoon iedereen gelijk op zijn muil die verkeerd kijkt naar je vriendinquote:Als je spontaan begint te meppen, en die meid vind die andere kerel wel leuk, dan is de kans aanwezig dat ze zijn kant kiest.
Nou nee hoor, die kunnen een asswhooping van een eikel zoals die vriend wel waarderen, kan ik je vertellen.quote:Zelfde geldt voor de rest van die vriendengroep.
wordt aan gewerktquote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Dus, vanavond krijgen we een update, want dan heb je het besproken met je vriendin. En nee, er zijn geen smoesjes te verzinnen waarom dat later dan vanavond moet gebeuren.
Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort:quote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Omdat je een ruggegraat toont stelt ze het niet op prijs? Prima, dan mag ze gelijk optjeften, is dat probleem ook weer opgelost.
[..]
Tuurlijk, je rost gewoon iedereen gelijk op zijn muil die verkeerd kijkt naar je vriendin
Beetje nuance kan geen kwaad.
[..]
Nou nee hoor, die kunnen een asswhooping van een eikel zoals die vriend wel waarderen, kan ik je vertellen.
Ik heb het zelf ook meegemaakt, meneer de Bink, die al een tijdje een oogje op mijn vriendin had, dacht dat het wel oke was mijn vriendin vol op haar bek te pakken met Oud&Nieuw, onder mijn toeziend oog. Ik hoef er niet bij te zeggen dat hem dat welgeteld 2 seconden lukte, waarna hij er direct een kaakslag van mij bij te pakken had en een duw van vriendinlief.
Meneer wist niet hoe snel hij al huilend weg moest rennen, waarna zijn vriendengroep hem uitgekotst heeft toen hij het verhaal probeerde uit te leggen. Ik hoef dan ook niet te vermelden dat ik de rest van de avond gratis bier heb gekregen van zijn vriendengroep, ter compensatie van het gedrag van desbetreffende persoon.
Owja, persoon in kwestie is nu al ongeveer een jaar of 6 van de aardbodem verdwenen bij feestjes waar ik & vriendinlief aanwezig zijn.
Kortom; erg effectief, ook al verdient het misschien niet de schoonheidsprijs. Maar ja, liever op deze manier dan op de metrosexuele homo-manier roepen 'dat ze nu toch echt niet verder moeten gaan', om vervolgens je vriendin in gedachten al breed grijnzend op de keukentafel genomen te zien worden door je beste 'vriend', met dito glimlach.
Daar mis je dan ook heel wat aanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die vriend waar de vriendin van TS sympathie voor heeft? Hem neerhoeken? Dat is je vriendin in de hoek van die kerel drijven
Jongen, schud je vriendin eens wakker, die vriend wil dus wel degelijk meer dan alleen die vriendschap!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort:-gevoel, van: zo'n vriendschap kan dus toch niet.
Dit dus als uitleg, want ik snap dat jij die gozer op dat Oud&Nieuw feest even hebt neergehoekt, goeie actie op zich, maar ligt wel anders.
Zoals jij een beetje over die vriend en jouw vriendin praat heb ik het idee dat hun band sterker is dat die van jou met die vriend. Da's ook wel kut. In dat voorbeeld wat ik eerder in dit topic heb gegeven heb ik die kerel even duidelijk gemaakt dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat hij van mij iig niets meer hoefde te verwachten als ie zo zou doorgaan. Dat hielp. Ik vraag me af of dat dus in jouw geval ook wel zo is.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort:-gevoel, van: zo'n vriendschap kan dus toch niet.
Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordtquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dit dus als uitleg, want ik snap dat jij die gozer op dat Oud&Nieuw feest even hebt neergehoekt, goeie actie op zich, maar ligt wel anders.
Ja, inmiddels ruik ik de koffiequote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Jongen, schud je vriendin eens wakker, die vriend wil dus wel degelijk meer dan alleen die vriendschap!
En zo`n klap voor haar moet gewoon einde vriendschap betekenen, en niet dat gezeik dat ze nu heeft met hem.
Heeft ze ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordt
Sorry, maar ik krijg van jou niet echt het idee dat ze er ook maar een seconde moeite mee heeft.
Mja, die vage sekstalk was niet slim, maar ik vraag me wel af hoe vreemd 't eigenlijk is, gezien de situatie feest/drank/spel/4 uur 's nachts, dan kan er zo'n sfeer ontstaan, ik heb 't vaker meegemaakt en ook wel erger, nou jullie blijkbaar niet. Feestjes met kindercola & chipsquote:Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Trommeldaris het volgende:
Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordt
Sorry, maar ik krijg van jou niet echt het idee dat ze er ook maar een seconde moeite mee heeft.
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.quote:
Ben jij toevallig de desbetreffende 'vriend'?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.
Wedden dat ze dan boos gaat worden? En die boosheid, komt voort uit paniek. Paniek omdat je precies weet hoe de vork in de steel zit.
Hun band is niet sterker, wel anders. Zij hebben dat artistieke gedoe, boeit mij weer minder. Kijk, als hij gewoon een vriend van me was die met mij bier zat te zuipen en te ouwehoeren, was zij niet met hem bevriend. Waarom zou ze, zij heeft haar vriendinnen. Maar hij heeft dus iets wat haar interesseert en andersom, ze kunnen er met elkaar over lullen, prima, ga je gang, ik ben er vaak niet eens bijgeweest en alles was oké.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Bolter het volgende:
Zoals jij een beetje over die vriend en jouw vriendin praat heb ik het idee dat hun band sterker is dat die van jou met die vriend. Da's ook wel kut. In dat voorbeeld wat ik eerder in dit topic heb gegeven heb ik die kerel even duidelijk gemaakt dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat hij van mij iig niets meer hoefde te verwachten als ie zo zou doorgaan. Dat hielp. Ik vraag me af of dat dus in jouw geval ook wel zo is.
Nah, mannen snappen dat niet, zodra ze gevoelens hebben voor een vrouw zit er een bord van hier tot tokio voor, dat dringt gewoon echt niet door.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Chai het volgende:
Waarom kan je vriendin niet gewoon een keer duidelijk tegen hem zeggen dat ze echt niets voor hem voelt? De vriendschap wordt dan miss ook wel beter, of in ieder geval is het duidelijker wie wat wil in de vriendschap. Ook lijkt het me voor die vriend van je fijner als ze een keer goed duidelijk is. Kan hij daarna nog zien of hij als vrienden verder wil. Ik twijfel toch best wel aan je vriendin eigenlijk..
De volgende dag heeft ze spijt? Je bedoelt die dag dat ze met hem in het zwembad zat en niet met jou?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mja, die vage sekstalk was niet slim, maar ik vraag me wel af hoe vreemd 't eigenlijk is, gezien de situatie feest/drank/spel/4 uur 's nachts, dan kan er zo'n sfeer ontstaan, ik heb 't vaker meegemaakt en ook wel erger, nou jullie blijkbaar niet. Feestjes met kindercola & chips![]()
Oké, de volgende dag heb je spijt. Heeft zij ook. Risico van 't vak
Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.
Wedden dat ze dan boos gaat worden? En die boosheid, komt voort uit paniek. Paniek omdat je precies weet hoe de vork in de steel zit.
Zoals ze nu doet, zou ik haast ook denken dat ze meer voor hem voelt hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah, mannen snappen dat niet, zodra ze gevoelens hebben voor een vrouw zit er een bord van hier tot tokio voor, dat dringt gewoon echt niet door.
Zou ik ook zeggen als ik haar wasquote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.
Nou dat hoeft nog niet eens zozeer, maar ik denk wel dat ze naief bezig is om te denken dat er iets valt te redden in deze situatie. Tis vrij simpel; de TS eruit, of die vriend eruit.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals ze nu doet, zou ik haast ook denken dat ze meer voor hem voelt hoor.
Dan heb je je antwoord toch al? Ze heeft het er niet zo moeilijk mee als jij denkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.
Hoezo moet ze het er "moeilijk" mee hebben? Het is voor meiden sowieso wel leuk te horen dat een leuke jongen haar interessant vindt, daar zit verder niks aan vast ofzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Dan heb je je antwoord toch al? Ze heeft het er niet zo moeilijk mee als jij denkt.
Dat ze dan geen "moeilijke" antwoorden hoeft te geven / te liegen. Kom aan kerel, iedereen, man of vrouw denkt er wel over na als iemand aangeeft over je te fantaseren...quote:
Omdat ze hem als oprechte 'vriend' beschouwde die juist geen sex wilde volgens haar. En volgens de TS was dat zo`n enorme schok voor haar, maar blijkbaar valt dat wel weer mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo moet ze het er "moeilijk" mee hebben?
Nee er zit nog niks aan vast, maar er zijn wel degelijk consequenties (lees; het gezeik in haar relatie) waar ze blijkbaar minder moeite mee heeft.quote:Het is voor meiden sowieso wel leuk te horen dat een leuke jongen haar interessant vindt, daar zit verder niks aan vast ofzo?
Als ik om 8 uur op moet voor een wedstrijd, passeer ik ff om 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik neuk liever mijn vriendin om 4 's nachts dan seksspelletjes te spelen. Maar iedere gek zijn gebrek
Meaning? Nou, daar bedoel ik dit mee:quote:
Ja oké, maar tot nu toe is er niks gebeurd, behalve dat spelletje op 't feest, maar daar zit ik alleen mee omdat die vriend opeens op haar jaagt. Normaal had ik erom kunnen lachen, 't is niet zo dat ikzelf zo'n heilige ben die bij dit soort dingen afhaakt om ergens te gaan zitten kniezen om m'n meisjequote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, ik vind toch ook wel dat de houding van je vriendin niet klopt. Ik snap heel goed dat ze zich gevleid voelt en alles maar je moet ook een keer weten wanneer egostreling kwetsend wordt voor je vriend.
Ik ga ervan uit dat ze die vriendschap uit zichzelf afkapt, in elk geval tijdelijk en zo nodig definitief. Als ik erom moet vragen, is er sowieso iets misquote:Wat betreft je vriendin, als je haar niet regelrecht naar hem toe wil drijven moet je dat met beleid aanpakken. Geen ruzie maken maar eerlijk zeggen wat dit met jou doet. Geen vage bewoordingen maar echt duidelijk zeggen dat je dit een hele nare situatie vind. En ongeacht of jouw vriendin dat wel of niet doet, ik zou in jouw geval de vriendschap met hem op een lager pitje zetten. Maar dwing haar niet om dat ook te doen. Voor jezelf in ieder geval vast grenzen bedenken, als zij er dan over gaat ben je beter in staat te reageren.
Je praat elke keer het gedrag van je vriendin goed. Ze zegt precies wat jij wil horen en jij pikt het allemaal toch wel. Leuke vriendin en vriend heb je.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Bij zo'n spel dat met een aantal mensen erbij wordt gespeeld is 't eerder zo dat iedereen op een gegeven moment vanalles vertelt, juist de dingen die je normaal niet zegt, niet speciaal om één persoon mee gek te maken, dat is 't idee van dat spel. Hoe ver durf je te gaan. Mijn vriendin gaat niet zo ver, over standjes zal ze geen hoorcollege hebben gegeven die avond, maar oké, ze had beter d'r muil helemaal kunnen houden in deze situatie
Dat hele spelletje doet er niet zoveel toe, vind ik ook. Maar haar houding vind ik niet OK, wat Scorpie zegt: ze houdt de deur op een kiertje. En wanneer besef je dan dat er iets mis is? Na vanavond?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja oké, maar tot nu toe is er niks gebeurd, behalve dat spelletje op 't feest, maar daar zit ik alleen mee omdat die vriend opeens op haar jaagt. Normaal had ik erom kunnen lachen, 't is niet zo dat ikzelf zo'n heilige ben die bij dit soort dingen afhaakt om ergens te gaan zitten kniezen om m'n meisje![]()
[..]
Ik ga ervan uit dat ze die vriendschap uit zichzelf afkapt, in elk geval tijdelijk en zo nodig definitief. Als ik erom moet vragen, is er sowieso iets mis
Nah, pas als die vriend en vriendin gebatst hebben denk ik dat de TS het begint te begrijpenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat hele spelletje doet er niet zoveel toe, vind ik ook. Maar haar houding vind ik niet OK, wat Scorpie zegt: ze houdt de deur op een kiertje. En wanneer besef je dan dat er iets mis is? Na vanavond?
Oké, kan ik mee leven, zij gaat mij niet vertellen wat ze van dat fantaseren denkt, 't was dan ook een zinloze vraagquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Meaning? Nou, daar bedoel ik dit mee:
Je zei dat je haar gevraagd had of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties had voor jullie relatie en ze zei nee. En dat ze er niet bij nadenkt dat hij over haar fantaseert.
Ja kom op, dat zou ik ook zeggen als ik haar was, zelfs al zou het omgekeerde waar zijn (wat best waarschijnlijk is, sorry).
Vroeg naar bedquote:Hij is 'fout' en stout, jij bent lief (denk ik, voor haar?) en afwachtend. Hij doet 'spelletjes' met haar midden in de nacht, jij gaat vroeg naar bed. Ik zeg niet dat ze vreemd gaat of zal gaan, maar ik denk wel dat het door haar hoofd spookt eerlijk gezegd.
Ja maar... dat was die avond, de eerste reactie. Vervolgens bleef ze wel hangen daar toen jij naar huis ging het weekend er na en was ze nogal openhartig met dat spelletje en zat ze de volgende dag ook weer met hem in het zwembad. So much for 'weglopen' en 'pissed' en 'stil'....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Oké, kan ik mee leven, zij gaat mij niet vertellen wat ze van dat fantaseren denkt, 't was dan ook een zinloze vraagZe gaf een ontwijkend antwoord, moet kunnen. Maar te peilen aan d'r reacties (tijdens die avond dus, toen hij helemaal uit z'n bol ging over haar) reageerde ze echt wel pissed, eerst stil en geschrokken, later liep ze dus weg.
Hangt af van wat ze te vertellen heeft. Ze weet nu hoe ik erover denk, ze gaat wmb niet meer in zwembaden rondhangen met hem, sterker, ze gaat ff helemaal niet meer met hem rondhangen, dus daar gaat 't over als ik haar spreek.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat hele spelletje doet er niet zoveel toe, vind ik ook. Maar haar houding vind ik niet OK, wat Scorpie zegt: ze houdt de deur op een kiertje. En wanneer besef je dan dat er iets mis is? Na vanavond?
Ne om 4 uur sexspelletjes spelen is bevordelijk voor je prestatiesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Als ik om 8 uur op moet voor een wedstrijd, passeer ik ff om 4 uur 's nachtsDan plan ik 't wat vroeger op de dag in
Jij zou haar dat niet moeten hoeven vertellen. Want dan gaat zij wellicht piepen over dat ze dat zelf wel bepaalt en dat je haar niet vertrouwt en voor je het weet... is alles jouw schuld!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Hangt af van wat ze te vertellen heeft. Ze weet nu hoe ik erover denk, ze gaat wmb niet meer in zwembaden rondhangen met hem, sterker, ze gaat ff helemaal niet meer met hem rondhangen, dus daar gaat 't over als ik haar spreek.
Bedankt. Scheelt me typen. Je vriendin zegt A maar doet B, TS.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... dat was die avond, de eerste reactie. Vervolgens bleef ze wel hangen daar toen jij naar huis ging het weekend er na en was ze nogal openhartig met dat spelletje en zat ze de volgende dag ook weer met hem in het zwembad. So much for 'weglopen' en 'pissed' en 'stil'....
Ik wil je geen depressie aanpraten ofzo, maar open wel je ogen en praat niet automatisch alles van je vriendin goed en al helemaal niet van die kerel!
Ik denk dat batsen niet eens 't eerste is waar het hem om gaatquote:Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Nah, pas als die vriend en vriendin gebatst hebben denk ik dat de TS het begint te begrijpen
Ik vind wel dat je hiermee de verkeerde volop aanpakt. Nu ga je opeens op je strepen staan bij je vriendin terwijl je je vriend nuchter niet wil/kan/durft te confronteren met zíjn uitlatingen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Revolverheld het volgende:
Hangt af van wat ze te vertellen heeft. Ze weet nu hoe ik erover denk, ze gaat wmb niet meer in zwembaden rondhangen met hem, sterker, ze gaat ff helemaal niet meer met hem rondhangen, dus daar gaat 't over als ik haar spreek.
Hoop dat het niet gaat gebeuren, maar wat ga je doen als je merkt dat ze achter je rug om zouden afspreken?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik lag op 't moment van dat spel te maffen, ik had die ochtend dus een wedstrijdquote:Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ne om 4 uur sexspelletjes spelen is bevordelijk voor je prestaties
Lees dit goed TS. Beoordeel iemand op zijn of haar acties, niet op de mooie woorden die camoufleren wat iemand écht doet.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt. Scheelt me typen. Je vriendin zegt A maar doet B, TS.
Lekker sociale vriendin heb jijquote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik lag op 't moment van dat spel te maffen, ik had die ochtend dus een wedstrijd
we wonen niet samen ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker sociale vriendin heb jij
Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Ik vind wel dat je hiermee de verkeerde volop aanpakt. Nu ga je opeens op je strepen staan bij je vriendin terwijl je je vriend nuchter niet wil/kan/durft te confronteren met zíjn uitlatingen.
Okay, dat lijkt me wel een goeie zet. One on one gesprek, zonder uitgelaten zwembadvriendjes.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:
Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Mooi. De update kan je in deel 2 plaatsen vanavond, samen met de update van het gesprek met je vriendin, ook vanavond. 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Eindelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moedquote:
stokerdquote:Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.
Is het juist niet ontzettend makkelijk om met iemand te praten die in zijn eerlijke fase zit?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moedDat 't gesprek tot nu toe niet draaide, kwam door de omstandigheden => drank/drank/drank/zwembad/teveel omstanders, plus dat 't moeilijk lullen is met iemand die in z'n eerlijke fase zit
(Lees: de fase van: alles moet kunnen, we zijn vrienden en we gaan allemaal naar de klote, en dit dus in combinatie met drank./drugs).
Kom ik morgen op terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat voor een gevoel heb je nu?
Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef Revolverheld het volgende:
Heel lang vaag verhaal, van: je weet toch hoe het is, ik zeg allemaal onzin, dat komt wel ergens vandaan want ze is een schitterend meisje, maar ga nou niet denken dat ik iets bij haar ga doen, heb echt wel kansen gehad om dat te proberen etc., maar hij was in control. En verliefd was niet letterlijk bedoeld, meer genieten van iets moois en onbereikbaars, en dat genieten was ook niet letterlijk, seks kan ie overal halen, thuis of anywhere. Conclusie: hij kan het dus handelen.
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:52 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?
Wat een lulverhaal zeg.
neurootquote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
meh
dit soort topics word ik altijd vrij para van, omdat ik precies weet hoe ik me zelf zou voelen, zo'n ontzettend kut gevoel is dat, zo'n soort van adrenaline injectie, and not the good kind of adrenaline ;p
OT: ik heb al je posts in dit topic gelezen, OP
je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed
het gedrag van je vriend ook, je moet veel duidelijker aangeven waar de grens ligt
die grens is al 10x bereikt, sterker nog, hij is inmiddels al weer zover uit t zicht dat hij niets meer dan een stip is
alsjeblieft, verbreek het contact met die vriend, dit kan niet goed aflopen
praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin
zeg haar dat het je niet zint hoe ze hierop reageert
vraag haar hoe ze het zou vinden als de rollen omgedraaid waren, etc.
echt, vraag haar echt alles wat mij betreft meerdere keren anders verwoord
alles wat er op dat feest gebeurd is, alles overal, ALLES
maak er een kruisverhoor van wat mij betreft
zorg dat je weet waar je aan toe bent, zorg dat je eventuele bullshit voor bent
doe het voor ons allemaal
wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.
echt, ik zag t al ergens staan
ze zegt A maar doet B
ik vrees ook dat het al te laat is
je zegt zelf dat jij je vriendin redelijk vrij wil laten etc.
ik vrees dat die aanpak niet meer gaat werken
hoe je het nu aanpakt ga je haar echt kwijtraken, dat kan ik je iig verzekeren
dus de vraag is.. wil je je aanpak veranderen om haar te behouden, of wil je haar laten gaan? en is het ook nog wel de moeite waard dan, als je je aanpak moet veranderen om haar te behouden? als jij haar moet vertellen how to love you then.. mja, kan je haar misschien maar beter lozenthen again.. ik weet niet
praat iig echt HEEL erg goed met haar, echt, kom echt alles te weten voordat je iets doet
ik kan je wel zeggen dat je hier veel te laks op reageert, zoals al eerder gezegd in andere niet zulke aardige bewoordingen: heel slap.
suc6! ik hoop oprecht dat je vriendin geen sletje isde pijn van bedrogen worden wens je niemand toe
/boek
Ze heeft nog geen moord gepleegd, as far as I knowquote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[quote]je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed
Dat zou ik zeker doen als hij een move had gemaakt of nog zou maken, maar ik ga niet zo maar ff iemand uit m'n leven bannen op basis van vage onderbuikgevoelens (plus een paar foute opmerkingen).quote:alsjeblieft, verbreek het contact met die vriend, dit kan niet goed aflopen
Jullie zijn allemaal m'n beste vrienden, maar de kruisverhoortechniek is niet m'n favoriete middelquote:praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin
zeg haar dat het je niet zint hoe ze hierop reageert
vraag haar hoe ze het zou vinden als de rollen omgedraaid waren, etc.
echt, vraag haar echt alles wat mij betreft meerdere keren anders verwoord
alles wat er op dat feest gebeurd is, alles overal, ALLES
maak er een kruisverhoor van wat mij betreft
zorg dat je weet waar je aan toe bent, zorg dat je eventuele bullshit voor bent
doe het voor ons allemaal![]()
Ik lees dat idd vaker, maar ik weet niet wat ze dan aan A's zegt en aan B's doetquote:wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.
echt, ik zag t al ergens staan
ze zegt A maar doet B
Eeeeuh... kan ook dat hier veel mensen anders denken over relaties. Ja, ik laat m'n vriendin vrij, maar ik zou ook niet anders willen. Kan gebeuren dat 't niet werkt, dat is dan maar zo, ik zal m'n principes er niet zo snel voor dumpen. Dan dump ik eerder 't meisjequote:ik vrees ook dat het al te laat is
Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Bolter het volgende:
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:15 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.
Gaf ie nog voorbeelden bij ookDat ze samen in een bed lagen (keer op vakantie in 't huis van zijn familie, was meer zo dat hij naast haar ging liggen voor een goed gesprek over haar artistieke kwaliteiten
) en toen had hij dus niks gedaan
Ik nog: ja, tof van je, goeie gozer ben je toch
Waarop hij mij begint uit te leggen dat andere gasten er in zo'n geval wel ff snel bovenop waren gaan liggen, hij dus niet, heeft teveel respect voor haar plus dat wij elkaar al kennen sinds 't gymnasium, vrienden voor 't leven etc. en dat meisjes bijzaak zijn. Zit een kern van waarheid in, dus toch voordeel v/d twijfel
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Peter het volgende:
Waarom moet ik nu aan dit bericht denken: Zwarte baby verraadt vreemdgaan ?
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dichtquote:Een zwangere vrouw uit Wassenaar ligt na negen zware maanden persend met haar benen wijd op een ziekenhuisbed.
Waarom? Omdat de kans aanwezig is dat ze die paar keer dat ze samen was met hem met hem gebatst heeft en ze allebei:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
[..]
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht![]()
En ja, leg ff uit waarom je nu aan dit bericht denkt
edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn![]()
Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me
Hoe oud ben je eigenlijk, je gedraagt je als absoluut dumpmateriaal. Niet dat ik daar vroeger zo goed in was maar ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
[..]
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht![]()
En ja, leg ff uit waarom je nu aan dit bericht denkt
edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn![]()
Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |