abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70271031
Na een beschonken avond kondigde één van mijn beste vrienden laatst aan dat hij verliefd is op mijn vriendin. Mijn vriendin zat erbij. Zij wist zich geen houding te geven. Ik zat erbij. Ik probeerde het eerst af te doen als een grap maar hij bleef zijn punt herhalen, tot vervelens toe. En ja, ook zijn eigen vriendin zat erbij.

Slotsom: ik voelde me behoorlijk door mijn vriend in de zeik genomen. Ook baalde ik van mijn vriendin, omdat ze niks zei. Ze zat een beetje te lachen, en ze probeerde het gesprek op een ander onderwerp te brengen.

Pijnlijk, pijnlijk. Mjijn vriend had teveel gezopen, dat sowieso. (Wij allemaal, trouwens)
Zijn eigen vriendin deed alsof er niks aan de hand was, zo van: 'Moet kunnen toch? Ik vind het juist wel lief dat hij zo onder de indruk kan raken van andere vrouwen.'

Ik ben best ruimdenkend hoor, maar dit zit me niet lekker. Ben ik hier nou degene die zo'n tight ass is, of moet ik m'n vriend hierop aanspreken? Hoe
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:12:48 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_70271194
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:41 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70271226
Is dat zo vreemd dan om meerdere vriendinnen te hebben? Je kun toch ook meerdere vrienden hebben?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:16:28 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70271375
En dan ligt hij aan jouw vriendin te denken als ie de zijne neukt.
Ik zou er een keer nuchter over beginnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 juni 2009 @ 22:16:35 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70271385
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70271389
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thing Maar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
pi_70271442
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
pi_70271540
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef fathank het volgende:
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Wat voor lemming? Bedoel je dat je 't ongeloofwaardig vindt? Vond ik ook. Tot het me overkwam
pi_70271608
Aan dat verliefd zijn kan hij weinig doen. Hij had er alleen zijn bek over moeten houden. Ik vind het eigenlijk voornamelijk lullig voor zijn vriendin. En dat zij het niet erg vindt is waarschijnlijk ook alleen naar jou toe.
pi_70271610
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef LuckyLoek het volgende:
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thing Maar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
Ja, is ook zo.

Ik heb hem sindsdien nog een keer gezien, we hebben 't er niet meer over gehad. Misschien was 't een spontane actie, onder invloed. Maar 't zit me wel dwars
pi_70271769
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt

edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
pi_70271841
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.

Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar

ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_70271979
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk, zal er de volgende keer aan proberen te denken
pi_70272079
Als het je dwars zit, dan kun je er beter over praten met die vriend van je...en ja dan het liefst inderdaad in nuchtere toestand!

Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)

Tenslotte zou ik een lange neus trekken naar die vriend van je, want het is JOUW vriendin en een leuke ook blijkbaar! Dus je kunt er ook best trots op zijn dat je haar jouw vriendin mag noemen...
pi_70272191
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_70272271
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:

edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
pi_70272296
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
Dan is omruilen de beste optie
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:38:41 #18
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_70272420
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Dan is omruilen de beste optie
Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_70272470
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mkw het volgende:
Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
pi_70272592
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef F04 het volgende:
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
Redacted
pi_70272631
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
pi_70272671
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
Redacted
pi_70272713
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
pi_70272895
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Mwah, als het je eigen kameraad zou ik het eerst nog even bespreken anders heb je houwerije in de keet.
Als het iemand anders zou zijn dan zou ik hem waarnschijnlijk ook kapot slaan.

Begin er gewoon even over wanneer je alleen bent met hem, en vraag hem even wat nou precies de bedoeling was. Als hij dan zegt dat hij je vriendin wil batsen dan zou ik hem slaan.
pi_70273104
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Was ook mijn eerste impuls Maar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.

Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
pi_70273155
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!

btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:55:12 #27
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_70273194
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
Als je partnerruil doet met je kameraad scheep je hem met die vreemde schoonzus op
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:26 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_70273266
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
pi_70273313
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef mkw het volgende:

[..]

ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!

btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
Eensch

Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk. 't Gaat dus meer om de ruimdenkendheid waar ik moeite mee heb. Ik heb liever niet dit soort eerlijkheid, ook al bracht hij het wel zo: ja, het is nou eenmaal zo, ik kan het dus maar beter zeggen.

Vind ik dus niet
pi_70273402
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Ja, ik begrijp ook niet waarom je baalt van je vriendin, wat had ze dán moeten doen?
pi_70273668
ik zou hem een stoot geven
pi_70273689
Ten eerste: ga je vriendin niet verwijten dat ze niet 'assertief van zich afbeet' (wat ik in je OP een beetje proef). Voor haar was het natuurlijk ook overdonderend en vervelend. Er is één iemand die over de schreef is gegaan en dat is jouw mattie. Hij gooit er iets uit (hoe oprecht wellicht ook) wat voor drie mensen ongemakkelijk is.

Spreek je vriend erop aan in nuchtere toestand. Vraag hem wat hij precies bedoelde en wat zijn intenties waren. Zeg hem dat je dat niet van hem verwacht had en vraag wat zijn intenties vanaf nu zijn t.o.v. jouw vriendin. Als hij haar gaat proberen te scoren, dan lijkt het me duidelijk: dan is jullie vriendschap voorbij. En communiceer in deze tijd ook goed met je vriendin. Zeg tegen haar dat ze duidelijk haar grenzen moet trekken en niets ongepast hoeft te pikken omdat die kerel zo'n goeie vriend van je is.

Succes!
pi_70273759
quote:
Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.

Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
vosss is de naam,
pi_70273839
Enige nuance: iedereen denkt er wel es aan hoe het zou zijn om de (prachtige) vriendin van een maat te ballen, maar niemand haalt het ooit in zijn hoofd om zoiets uit te spreken, laat staan te doen. Jouw vriend had waarschijnlijk nét wat te veel op om te realiseren dat dergelijke uitlatingen not done zijn.
pi_70273912
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Revolverheld het volgende:

Eensch

Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk.
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..

Succes iig
pi_70275195
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzen Maar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan 't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
pi_70275387
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.

Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
Maar als wij het serieus gaan uitpraten wordt het misschien een veel groter issue dan 't eigenlijk is. Ik wil het liever vergeten en begraven Je snapt 'm al: ik ben niet zo'n prater
  maandag 22 juni 2009 @ 23:46:07 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70275405
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:

[..]

, dat wilde ik al schrijven,

jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70275425
Vergeten en begraven en ondertussen als jij een keer moet overwerken ligt die vriend van jou je mokkel te batsen.

Ik zou er gewoon over praten
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 23:48:08 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70275478
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.

Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70275781
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.
Nee, dat kan ik zelfs goed begrijpen
quote:
Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
Hoe zijn vriendin hiermee omgaat is uiteraard haar eigen probleem, maar het moet voor haar vernederend zijn geweest om hem steeds te horen zeggen dat hij verliefd was op X (mijn vriendin), maar dat Y zijn vriendin was, en dat ze dat zelf ook heel goed wist Alsof het twee verschillende dingen zijn.

Mijn vriendin voelt zich vooral schuldig t.o.v. zijn vriendin. Ze wil ook liever niet meer met ze afspreken Het is een manier om de vriendschap te slopen, denk ik soms.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:57:59 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70275811
drank
pi_70275812
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Re het volgende:

[..]

, dat wilde ik al schrijven,

jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
idd . Waarom zo moeilijk doen .
pi_70275860
doe je naam eer aan
pi_70275896
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef A-fijn het volgende:
doe je naam eer aan
pi_70276003
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzen Maar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan 't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
Ik zou ook niets zeggen, hem keihard afwijzen maakt de situatie alleen maar pijnlijker voor iedereen. Doen alsof er niets aan de hand is en het gesprek op een ander onderwerp proberen te brengen lijkt mij de beste optie (+hopen dat iedereen zo bezopen is dat niemand het zich de volgende morgenmiddag nog herinnerd).
pi_70276139
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef Re het volgende:
drank
Ik weet niet eens zeker of er bij m'n vriend alleen drank in 't spel was. Er zat nog een andere vriend bij die na een kwartier van het dronken/stonede ohw ik ben zo verliefd-gezwijmel zoiets had van en die ging snel naar huis
pi_70276503
Nou, weet je gelijk waar die vriendschap met jou op gebaseerd is
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:30:15 #49
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70276727
Als hij het blijft herhalen vind ik het al helemaal dom. Wat een kk mongool is dat dan wel niet, ik had in jouw schoenen hem denk ik een klap verkocht no matter wat ook al had hij wat op. In jouw situatie zou ik de vriend wijken. Maar ik weet niet hoe jij er tegenover staat.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_70276886
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Appie7458 het volgende:

[..]

18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..

Succes iig
Lekkere maat

Daar denk ik niet eens aan. Mijn vriend zou een move kunnen maken, als-ie gezopen of gesnoven heeft of wat dan ook, maar ik zie m'n vriendin zoiets niet doen. Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen, en toen liep zij weg. Later zei ze dat ze dat te ver vond gaan, vooral tegenover zijn vriendin, dus dat is duidelijk. Toch denk ik dat je in een vriendschap niet dit soort geintjes flikt
pi_70276918
lemming?

herinner met nog een topic over iemand met hetzelfde verhaal <-- de vriend van TS dus..
Do what you love, love what you do!
pi_70277108
Pfff, beetje vaag hoor. Idd gewoon duidelijk maken dat avanches opgevat zullen worden als een oorlogsdaad, en dan hopen dat ie zich inhoud he.
pi_70277167
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit

En die mensen die zo iemand meteen neerslaan komop zeg.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:01:13 #54
153954 NZYM
Genosha Records
pi_70279932
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Dat kan nu alsnog.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_70280774
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:37 schreef Revolverheld het volgende:

Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen,

Jij moet definetely even met die kerel gaan praten.
pi_70281942
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit
Dat is idd het plan Nu nog ff bedenken hoe ik het ga brengen. Omdat hij zo bezopen was, kan het best zijn dat-ie zelf ook spijt heeft en hoopt dat niemand er meer over begint. Ik wil geen slapende honden wakker maken
quote:
En die mensen die zo iemand meteen neerslaan komop zeg.
Nee. Hij bracht 't ook niet agressief, eerder zo van: dit wil ik gezegd hebben, ik heb nu genoeg gezopen om het te zeggen, het leven is mooi en ik ben verliefd, ook al weet ik dat het nergens op slaat.
Raar verhaal, maar dan ga je niet meteen hoeken.
pi_70284693
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:11:55 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70285048
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70285344
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef solaire het volgende:
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?

We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie. Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
pi_70285518
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Eerder niet, denk ik. Anders had hij z'n muil wel gehouden en z'n kans afgewacht Maar intussen zitten wij allemaal met een vaag gevoel. M'n vriendin wil hem nu niet zien, ik heb ook ff niet zo'n behoefte aan contact, dus er is wel iets aan de hand. Moet je dat gaan uitpraten, zit je straks met z'n vieren therapeutische gesprekken te voeren

Drank
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:30:26 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70285623
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:32:34 #62
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70285689
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70285914
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?

We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie. Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
Ja het is idd zo dat wij hier makkelijk praten hebben achteraf is ook alles simpel, zelf zou ik het hem na een biertje of twee drie toch echt gericht vragen en als je dat niet durft bel of mail je hem desnoods, zorg in ieder geval dat het hoe dan ook niet je vakantieplannen de soep in laat draaien, van te voren moet je weten of je ermee op pad wilt of niet, anders kunnen wij hier weer smullen van een nieuwe post van jou over je vakantie escapades. (leuk voor ons, maar niet voor jou)
En dat zijn vriendin het normaal vindt dat is haar zaak, ik weet wel dat ik zoiets bij geen enkele van mijn vriendinnen hoefde te proberen, dan was het meteen pats boem einde oefening.

voor de volgende keer een goed smerige blik nadat hij het de tweede keer zegt zou misschien wel helpen, anders is ie wel heel ver heen of echt een enorme klootzak.
pi_70286091
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Ik denk dat ik wel weet wat hij gaat zeggen bij dat biertje Hij was dronken, maar hij heeft wel dertig keer gezegd: het is echt waar, geen grap, en wat vinden jullie ervan? Kan ik dat zeggen?

En wij: euuuuhhh Heb je niet teveel gezopen?

Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
pi_70286163
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
Ik wil z'n vriendin niet neuken
pi_70287370
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Die vriendin van je vriend klinkt alsof ze zijn moeder is. 'Ja, onze oudste is verliefd, zó schattig!'
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:29:44 #67
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70287436
het is een lastige situatie, maar kennelijk wil hij je niet in de maling nemen. Die verliefdheid gaat vanzelf wel over en ik zou alleen even met hem bespreken dat je het een kutsituatie vond, zodat het uitgesproken is. Maar zo te horen bedoelt ie het niet rot en was het gewoon een samenloop van omstandigheden.

Zijn vriendin is raar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 juni 2009 @ 13:35:42 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_70287626
.

"Oooh jaaaa... veel beter dan Hans...veel beter dan Hans!!!!!!!!!!!!!"
pi_70289270
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:19:20 #70
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70291206
Ik zou sowieso eerst je vriendin aanspreken dat je dit gedrag van haar niet tolereert. Een beetje lopen flirten met je beste vriend, hij wordt niet uit het niets verliefd op haar.
Vervolgens ram je je vriend in elkaar met je revolver en daarna hang je de held uit bij je vriend zijn vriendin door haar te batsen.

opgelost. iedereen blij. slotje.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70292190
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Tja..1986 het volgende:

Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
Lelijk is ze niet
Pima hoor, als zij erbij wil zitten als haar vriend haar openlijk vernedert Ik heb moeite met het feit dat hij openlijk op mijn vriendinnetje zit te geilen En dat er van mij een opbouwende houding wordt verwacht, blijbaar
pi_70297422
quote:
[..]Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
pi_70297748
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef kodak het volgende:
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
Ik heb m'n vriendin duidelijk laten merken dat ik baalde. Van het debiele gesprek, dus. En dat er dus iets van jaloezie/angst boven kwam. Zij had weinig zin om het er uitgebreid over te hebben, ze schaamde zich dood tov zijn vriendin. Dat zat ze vooral mee. Vrouwen

Ik zit meer met zijn gedrag in m'n maag. Eerlijkheid: oké, allemaal mooi. Maar dit lijkt me het soort eerlijkheid dat je beter voor je kunt houden. Ik snap zijn punt ook niet. Wat wil hij hiermee bereiken?
pi_70309415
Weetje he. Eigenlijk he. Moet je gewoon ff chillen. zeg gewoon tegen je maat dat je hem erop vertrouwd dat ie je niks flikt en tegen je vriendin dat je haar vertroud dat ze niks flikt. Ga daarna in de dichtstbijzijnde hangmat liggen met een malibu jus 'd orange.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:19:43 #75
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_70400171
En heb je het ondertussen al gevraagd?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:47:15 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70400939
Klinkt als een betekenisvolle vriendschap
bedoel je niet gewoon drinkvriend/zuipkennis?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:38:03 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70402356
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
pi_70404581
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
Och ja drank, het eeuwige excuus

Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 19:21:01 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_70404956
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:58:10 #80
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70407677
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:59:18 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70407708
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Och ja drank, het eeuwige excuus

Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
het is meer, van wat ik allemaal lees over problemen in R&P, dat dit geen echt probleem is, je kan het net zo groot of klein maken als je zelf wilt.
pi_70407788
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:20:12 #83
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70408260
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt. "
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 21:26:16 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_70408429
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
Ik bedoel de vriendin van die gozer die ineens verliefd is op een ander. En dat vertelt waar ze bij zit. Voor haar is dat toch een belediging? Dat pikt toch niemand?

Ja, voor de aanbedene is het natuurlijk kicken, twee mannen die gek op haar zijn.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:31:50 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70408567
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt. "
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:32:43 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70408600
delete
pi_70408721
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!?!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:36:52 #88
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70408730
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.

Voor als je ooit nog vrienden krijgt.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:37:30 #89
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70408749
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste impuls Maar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.

Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
Dude als je hem al zo lang/ goed kent dan kun je toch het gesprek normaal aan gaan?
Ik zie het probleem niet.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:37:46 #90
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70408760
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Dat kan nu alsnog.
Mischien is het wel echte liefde
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:38:08 #91
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70408776
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.

ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_70408808
quote:

[..]

Indeed!!!

En elke kerel die dat niet begrijpt of stom vindt, heeft geen vrienden en weet dus niet wat vriendschap is!!
pi_70408858
TS, als het zo'n goede maat is moet je hier makkelijk over kunnen praten, gewoon uitpraten en daarmee basta !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:40:45 #94
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70408873
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef royjn het volgende:

[..]

ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:49:34 #95
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70409156
quote:

[..]

Oh
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:52:08 #96
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70409239
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
ik ken er genoeg die er anders over denken
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:57:46 #97
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70409427
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef royjn het volgende:

[..]

ik ken er genoeg die er anders over denken
Ik zag het boek er ff bij pakken.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:00:07 #98
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70409509
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"

Ik ga verder.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:02:02 #99
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70409586
Zoals bobje al zei je zit niet aan de vriendin van een kameraad
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:04:25 #100
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70409681
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"

Ik ga verder.
hmmm zusjes van vrienden mag niet? met toestemming wel
pi_70415608
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
Morgen hebben we een feest, ik spreek hem daar wel. M'n vriendin wil dat ik het onderwerp laat rusten, ze vindt 't genant. Dus ik vraag het wel als zij ff uit beeld is.
pi_70415764
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:28 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Morgen hebben we een feest, ik spreek hem daar wel. M'n vriendin wil dat ik het onderwerp laat rusten, ze vindt 't genant. Dus ik vraag het wel als zij ff uit beeld is.
En dus ook doen. En niet als je allebei 150 bier ophebt, maar op een moment dat je allebei nuchter bent. Succes.
pi_70416092
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win.

Zoiets ja
Hij zal niet actief iets bij haar proberen denk ik. Volgens mij was 't meer een hengel die hij ff wilde uitwerpen naar m'n vriendin. Zij weet het nu. Zij kan nu met die informatie doen wat ze wil: happen of negeren. Nou, negeren dus
quote:
Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt. "
Gaat erom dat dit een goede vriend is, maar met goede vrienden heb ik zelden gesprekken over hun gevoelens voor mijn vriendin Ik ken hem goed genoeg, ik weet hoe hij met vrouwen kan zijn, hij leeft/neukt er behoorlijk op los. Dus daarover praten we wel, maar dit is ff iets anders omdat hij mij die avond de hele tijd strak zat aan te kijken, zo van: nu weet je het, ik kan het ook niet helpen. Ik zal niet zeggen dt hij mij om toestemming vroeg, maar zo kwam het wel over
pi_70416113
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef VonHinten het volgende:
En dus ook doen. En niet als je allebei 150 bier ophebt, maar op een moment dat je allebei nuchter bent. Succes.
Paar biertjes helpt wel
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:50:55 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70418866
maar vanwaar die onzekerheid eigenlijk?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:09:06 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70427748
quote:

[..]

Die gast heeft toch nergens aan gezeten en mocht er verder iets gebeuren, daar zijn 2 personen voor nodig, dus zijn vriendin ook.
Verder ga ik niet vragen aan vrienden of ik mag daten met een ex van hun, het heet niet voor niets EX!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 17:19:52 #107
163650 Greys
pi_70428085
Oh god, bespreken op een feestje waar iedereen aanwezig is, dit is gedoemd te mislukken.
Jij gaat eerst even moed indrinken natuurlijk, in de tussentijd heeft hij er ook al een paar achterovergeslagen en voor je het weet is het weer geen nuchter gesprek. En de vriendinnen zijn ook nog in de buurt, niet handig.

Overigens denk ik dat het wel meevalt met het drama. Als die gast echt al een tijdje een stiekeme serieuze crush op je vriendin heeft, geloof ik nooit dat hij dat er zomaar uit gooit waar jullie allemaal bij zijn. Denk dat het gewoon een beetje dronkemansgelal was, bijdehand en stoerdoenerij. Anders was zijn vriendin nu echt al niet meer bij hem geweest (is ze nog bij hem?).
Jouw vriendin kan je niets kwalijk nemen, ik zou zelf ook met stomheid geslagen zijn in zo'n situatie en er maar een beetje lacherig overheen lullen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70431213
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:50 schreef Re het volgende:
maar vanwaar die onzekerheid eigenlijk?
Geen onzekerheid, meer weerzin tegen dit gesprek.
Ik heb geen zin in gezeik, maar mijn vriend kennende (en zijn drankgebruik ) gaat 't daar wel op uitdraaien.
pi_70431345
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Oh god, bespreken op een feestje waar iedereen aanwezig is, dit is gedoemd te mislukken.
Jij gaat eerst even moed indrinken natuurlijk, in de tussentijd heeft hij er ook al een paar achterovergeslagen en voor je het weet is het weer geen nuchter gesprek. En de vriendinnen zijn ook nog in de buurt, niet handig.
't Is meer zo dat ik er nu wel iets over moet zeggen, anders blijft 't zo in de lucht hangen. Hij zit op feestjes vaak bij m'n vriendin de buurt, prima wat mij betreft, ze kunnen goed met elkaar opschieten, maar na het gebeurde wil ik toch ff van hem horen hoe het zit.
quote:
Overigens denk ik dat het wel meevalt met het drama. Als die gast echt al een tijdje een stiekeme serieuze crush op je vriendin heeft, geloof ik nooit dat hij dat er zomaar uit gooit waar jullie allemaal bij zijn. Denk dat het gewoon een beetje dronkemansgelal was, bijdehand en stoerdoenerij. Anders was zijn vriendin nu echt al niet meer bij hem geweest (is ze nog bij hem?).
Jouw vriendin kan je niets kwalijk nemen, ik zou zelf ook met stomheid geslagen zijn in zo'n situatie en er maar een beetje lacherig overheen lullen.
Z'n vriendin slaapt de laatste tijd vaak bij haar ouders, hoorde ik. Niet sinds die avond, dat schijnt al langer te spelen. Hoeft dus niks te betekenen.
pi_70432960
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:12 schreef Revolverheld het volgende:
't Is meer zo dat ik er nu wel iets over moet zeggen, anders blijft 't zo in de lucht hangen. Hij zit op feestjes vaak bij m'n vriendin de buurt, prima wat mij betreft, ze kunnen goed met elkaar opschieten, maar na het gebeurde wil ik toch ff van hem horen hoe het zit.

Ben ik het mee eens; als je het niet verteld zal d'r denk ik toch een soort spanning blijven.

Succes ermee!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 20:15:55 #111
163650 Greys
pi_70432972
Maar wel vóór de nodige alcoholische versnaperingen het gesprek houden dan he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70441001
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Maar wel vóór de nodige alcoholische versnaperingen het gesprek houden dan he?
Oké, met de drank is 't toch aardig uit de hand gelopen, zal daardoor wel komen dat het gesprek nogal vaag was maar ik vroeg ernaar en hij zei: ja, je weet toch hoe 't zit? Ik ben verliefd en dat is mijn probleem, niet jouw probleem.
Dus ik zei: oké, maar het gaat om mijn vriendin. Beetje onhandig hè?
Hij zei toen dat onze vriendschap er verder niet door veranderde, daarom had hij het ook aan mij verteld. Hij vond het wel pijnlijk voor zijn vriendin, maar dat kon hij verder niet helpen, zo was het leven, en meer van dat soort geouwehoer. Hij zit geloof ik in de fase van 'je leeft maar één keer', beetje het dramatische kunstenaarsverhaal, want volgens hem leeft hij nu extra hard, met veel drank, vreemdgaan en heftige confrontaties met vrienden en familie, etc. maar hij had 't er steeds over dat hij nu veel meer voelt dat hij leeft en dat pijn daar onderdeel van is.
Drank
Toen kwam mijn vriendin er toch bij staan, hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc., en toen hij in detail wilde treden zijn wij ff ergens anders naartoe gelopen. Ik heb later nog wel tegen hem gezegd dat die opmerking over dat dromen out of line was, dat 't teveel informatie was
Hij was op dat moment al zo ver heen dat verder praten weinig zin had.

Niet veel opgeschoten dus
pi_70441160
Stoten geven

Hij is toch zat dus hij voelt het morgen pas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 28 juni 2009 @ 08:25:53 #114
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70441436
quote:
Op zondag 28 juni 2009 03:36 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Oké, met de drank is 't toch aardig uit de hand gelopen, zal daardoor wel komen dat het gesprek nogal vaag was maar ik vroeg ernaar en hij zei: ja, je weet toch hoe 't zit? Ik ben verliefd en dat is mijn probleem, niet jouw probleem.
Dus ik zei: oké, maar het gaat om mijn vriendin. Beetje onhandig hè?
Hij zei toen dat onze vriendschap er verder niet door veranderde, daarom had hij het ook aan mij verteld. Hij vond het wel pijnlijk voor zijn vriendin, maar dat kon hij verder niet helpen, zo was het leven, en meer van dat soort geouwehoer. Hij zit geloof ik in de fase van 'je leeft maar één keer', beetje het dramatische kunstenaarsverhaal, want volgens hem leeft hij nu extra hard, met veel drank, vreemdgaan en heftige confrontaties met vrienden en familie, etc. maar hij had 't er steeds over dat hij nu veel meer voelt dat hij leeft en dat pijn daar onderdeel van is.
Drank
Toen kwam mijn vriendin er toch bij staan, hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc., en toen hij in detail wilde treden zijn wij ff ergens anders naartoe gelopen. Ik heb later nog wel tegen hem gezegd dat die opmerking over dat dromen out of line was, dat 't teveel informatie was
Hij was op dat moment al zo ver heen dat verder praten weinig zin had.

Niet veel opgeschoten dus
Wat een kerel

Hulde voor hem dat hij eerlijk is, dat wel Maar als hij een echte vriend is dan stopt hij hiermee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:17:34 #115
163650 Greys
pi_70442828
Ja nou ja, sorry hoor. Maar je kon op je klompen aanvoelen dat het qua drank niet een goed gesprek ging worden.
Ik zou wel een beetje klaar zijn met deze pipo als vriend denk ik, als ik jou was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70443056
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
Ja nou ja, sorry hoor. Maar je kon op je klompen aanvoelen dat het qua drank niet een goed gesprek ging worden.
Ik zou wel een beetje klaar zijn met deze pipo als vriend denk ik, als ik jou was.
Ja, ben ik ook

Toen ik gister wegging bleef m'n vriendin nog op dat feest, normaal geen probleem maar nu had ik er toch geen tof gevoel over. Probleem is niet eens dat hij door z'n opleiding (kunstzinnig arty gedoe) of wat dan ook opeens dit soort dramagedrag vertoont, dat zijn we wel van 'm gewend, maar ik wil m'n meisje wel met een rustig gevoel kunnen achterlaten

Strax maar eens bellen dan
pi_70443135
Jemig, wat een lutser van een vriend. Tijd dat je hem de waarheid zegt en vervolgens maar even goed in z'n sop gaat laat koken.
pi_70443321
quote:
Op zondag 28 juni 2009 08:25 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Wat een kerel

Hulde voor hem dat hij eerlijk is, dat wel Maar als hij een echte vriend is dan stopt hij hiermee.
Die eerlijkheid is op dit moment zijn ding. Ik kan 't op zich best waarderen, hij is een toffe gast, maar dit is een soort eerlijkheid die mijn vriendin in de war maakt. Prima dat-ie naar haar kijkt, maar mt al die drank/ drugs op krijg je een situatie die te vaag is. Mijn vriendin is goed met 'm bevriend dus als hij aan haar zit kan 't vriendschap zijn, dat was 't tenminste tot voor kort, maar nu
  zondag 28 juni 2009 @ 11:52:43 #119
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70443443
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, ben ik ook

Toen ik gister wegging bleef m'n vriendin nog op dat feest, normaal geen probleem maar nu had ik er toch geen tof gevoel over.
...
Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:58:57 #120
163650 Greys
pi_70443549
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.
Ik ook. Waarom is je vriendin niet gewoon met jou mee naar huis gegaan?
Zo ongemakkelijk vindt ze het dus allemaal niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 12:15:26 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70443861
zal me niets verbazen als die vriend je vriendin loopt te batsen.
pi_70444024
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef drijfhout het volgende:
Mijn vriendin kende daar wel meer mensen dan alleen die ene vriend, 't zijn ook haar vrienden. Plus dat ik vanochtend vroeg op moest ivm sportwedstrijd. Dus zij ging thuis slapen, die feestjes duren meestal wel tot vroeg in de ochtend en zij vermaakte zich wel. Dus ja, logisch dat ze nog ff blijft hangen. Ik heb er niet over nagedacht tot ik dus lthuis was en zij d'r mobiel had uitstaan en we elkaar niet meer hebben gesproken. Dat maakt deze situatie dus kut.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:22:52 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_70444028
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?
pi_70444043
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
zal me niets verbazen als die vriend je vriendin loopt te batsen.
Mij ook niet. TS zijn vriendin vindt de aandacht sowieso wel leuk. Anders was ze wel met TS mee naar huis gegaan.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:24:20 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_70444052
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?
Edit: gelijk gepost met TS.
pi_70444074
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Revolverheld het volgende:
en zij d'r mobiel had uitstaan en we elkaar niet meer hebben gesproken.
En ze zet der telefoon ook nog uit
pi_70444088
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Mij ook niet. TS zijn vriendin vindt de aandacht sowieso wel leuk. Anders was ze wel met TS mee naar huis gegaan.
Wat ik al zei, ze kende daar wel meer mensen. Ze bleef niet speciaal voor die vriend hangen, ze was met haar vriendinnen toen ik wegging, ze waren aan 't dansen.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:26:03 #128
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70444093
best wel erg dat je je beste vriend niet meer kan vertrouwen. je bent nu op het punt gekomen dat je alles kunt verwachten van die vriend van 'je'. Hij zal sowieso gisteren wel een poging hebben gedaan bij je vriendin, nu is de vraag hoe je vriendin daarop heeft gereageerd toen jij er niet meer bij was.
pi_70444150
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:26 schreef Fortitudo het volgende:
best wel erg dat je je beste vriend niet meer kan vertrouwen. je bent nu op het punt gekomen dat je alles kunt verwachten van die vriend van 'je'. Hij zal sowieso gisteren wel een poging hebben gedaan bij je vriendin, nu is de vraag hoe je vriendin daarop heeft gereageerd toen jij er niet meer bij was.
Mijn vriendin voelt zich vooral lullig naar zijn vriendin, die er trouwens gisteren ook was. Ze gaat er echt niet op in hoor, zeker niet met die vriendin ernaast
pi_70444176
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Wat ik al zei, ze kende daar wel meer mensen. Ze bleef niet speciaal voor die vriend hangen, ze was met haar vriendinnen toen ik wegging, ze waren aan 't dansen.
Zet ze der telefoon wel vaker uit? Ik zou er niet echt vrolijk van worden als der telefoon normaal altijd aanstaat en nu ineens uitstaat.
pi_70444201
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zet ze der telefoon wel vaker uit? Ik zou er niet echt vrolijk van worden als der telefoon normaal altijd aanstaat en nu ineens uitstaat.
Ja, staat vaker uit. Plus dat ze door 't lawaai/muziek die mobiel mss niet hoorde.
pi_70444202
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:28 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Mijn vriendin voelt zich vooral lullig naar zijn vriendin, die er trouwens gisteren ook was. Ze gaat er echt niet op in hoor, zeker niet met die vriendin ernaast
Zijn die 2 nog steeds samen? Wat is die meid een stomme doos dan zeg
pi_70444225
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:31 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, staat vaker uit. Plus dat ze door 't lawaai/muziek die mobiel mss niet hoorde.
Okee, dan valt het weer mee. En als hij uitstaat gaat hij gelijk naar voicemail, als ze hem niet hoort gaat hij eerst over.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:33:37 #134
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70444256
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een onzin. De relatie is er een op basis van vertrouwen neem ik aan, waarom zou zij dan haar gedrag aan moeten passen? Omdat haar vriendje haar niet vertrouwt, omdat iemand anders haar ineens verafgoodt? Kom op zeg, ze is er achtergebleven met gezamenlijke vrienden. Als ze nu achterbleef tussen de resterende 40 zatte kerels die ze niet kent, kun je je eens afvragen wat haar motieven zijn.
Resistance is futile
  zondag 28 juni 2009 @ 12:34:34 #135
259412 Seven.of.Nine
pi_70444279
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:25 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En ze zet der telefoon ook nog uit
_!!!!!
Resistance is futile
pi_70444375
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

_!!!!!
Noem me ouderwets, maar ik zorg als ik met een meisje opstap ben, er altijd voor dat ze veilig thuis komt. Als het eens voorkomt dat ik zelf eerder naar huis wil/moet vind ik het toch wel fijn dat ze even belt of een smsje stuurt als ze veilig thuis is. Als het mijn vriendin zou zijn helemaal.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:40:03 #137
259412 Seven.of.Nine
pi_70444417
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Noem me ouderwets, maar ik zorg als ik met een meisje opstap ben, er altijd voor dat ze veilig thuis komt. Als het eens voorkomt dat ik zelf eerder naar huis wil/moet vind ik het toch wel fijn dat ze even belt of een smsje stuurt als ze veilig thuis is. Als het mijn vriendin zou zijn helemaal.
Wat gruwelijk betuttelend.
Resistance is futile
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:41:41 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_70444457
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Of zorgzaam.
pi_70444524
quote:

[..]

tja, zo kan je het noemen.
pi_70444970
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze gaat niet in d'r eentje door de stad fietsen, ze is wrsch bij een vriendin blijven slapen, doet ze meestal als 't laat wordt. Of bij mij, maar hier ging de wekker vroeg vanochtend. En ja, sms-en doen we wel, nu dus niet, d'r mobiel staat uit. Moet ik me daarover lopen opnaaien? Neu, alleen als ik haar niet vertrouwde, ik ga ervan uit dat ze nog ligt te pitten
pi_70444999
quote:
My thoughts

Mijn vriendin kan prima voor zichzelf zorgen, ze zit niet te wachten op een politie-escorte
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 13:11:15 #142
163650 Greys
pi_70445041
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:09 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

My thoughts

Mijn vriendin kan prima voor zichzelf zorgen, ze zit niet te wachten op een politie-escorte
Wat is dan nog het probleem?
Bepaal zelf of je die kerel nog als vriend wilt en als het antwoord ja is, dan moet je er verder dus ook niet mee zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 13:15:05 #143
163650 Greys
pi_70445111
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ze gaat niet in d'r eentje door de stad fietsen, ze is wrsch bij een vriendin blijven slapen, doet ze meestal als 't laat wordt. Of bij mij, maar hier ging de wekker vroeg vanochtend. En ja, sms-en doen we wel, nu dus niet, d'r mobiel staat uit. Moet ik me daarover lopen opnaaien? Neu, alleen als ik haar niet vertrouwde, ik ga ervan uit dat ze nog ligt te pitten
Wat bedoelde je hier dan mee?
quote:

[..]

Als je haar zo vertrouwt, dan is dat toch ook geen punt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70445240
Ik tvp dit ff
pi_70445805
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]

Wat bedoelde je hier dan mee?
[..]
Als je haar zo vertrouwt, dan is dat toch ook geen punt?
Nou, in m'n achterhoofd speelt natuurlijk altijd de gedachte mee dat 't ff anders kan lopen, shit happens, daar heb ik ervaring mee en mijn vriendin ook, zo realistisch ben ik dan weer wel. We zijn niet getrouwd ofzo Dus ik ga haar niet aan banden leggen en zij mij niet. Ik wil gewoon dat vertrouwen hebben, van twee kanten dus. Zo niet, dan is 't klaar.

In deze situatie met die vriend van me verwacht ik dus ook geen probleem. Dat betekent niet dat 't niet kan gebeuren, that's all En ja, daar denk ik nu ff over na. Hoe je zoiets oplost. Ik heb geen zin om de hele zondag mezelf op te naaien omdat ik niks van d'r hoor, dusssss.. het ligt wrsch aan mij, zal wel soort vage onzekerheid zijn, daar moet ik ff vanaf
  zondag 28 juni 2009 @ 14:17:11 #146
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70446578
Ik vind het wel een beetje vreemd. Ze blijft achter op een feest waar die vriend van je ook is. Ze blijft 'waarschijnlijk' ergens slapen, je weet niet waar. En nu smst ze niet wat ze normaal wel doet en haar telefoon staat uit...
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70446948
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd. Ze blijft achter op een feest waar die vriend van je ook is. Ze blijft 'waarschijnlijk' ergens slapen, je weet niet waar. En nu smst ze niet wat ze normaal wel doet en haar telefoon staat uit...
Ze heeft ge-sms't, ze is met een groep naar 't zwembad, we zien elkaar strax. Ik ga er ff langs
  zondag 28 juni 2009 @ 15:40:38 #148
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70448472
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:32 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ze heeft ge-sms't, ze is met een groep naar 't zwembad, we zien elkaar strax. Ik ga er ff langs
Prima dus. Kan me voorstellen dat het een vervelende situatie is, ik neem aan dat je je vriendin gewoon vertrouwt maar toch dat onderbuikgevoel hebt. Daar kan je dan ook weinig mee, het komt misschien over als jaloezie op je vriendin. En inderdaad kan me voorstellen dat je wel wat achter dat "vriendschappelijk" gedrag gaat zoeken.

Ook zo'n "vriend" gehad, die jongen is wel een beetje een sukkel en probeert eigenlijk iets te doen met élk meisje in z'n omgeving (oké, in Delft zijn er ook niet zoveel vrouwen). Heeft dus ook meerdere ex'en van andere jongens geneukt (Oh is 't het uit, dan is ze vast kwetsbaar en dan werp ik me op als "schouder om op te huilen" ).
En hij vond m'n huidige vriendin altijd al tof, ook gedate maar niets geworden, en hij probeerde mij keihard te vernaaien toen wij een beetje begonnen te daten, vervelende verhalen vertellen enz. En als we nu samen hem zien probeert hij iig altijd zoveel mogelijk aandacht te krijgen van haar

Tuurlijk vertrouw je je vriendin, maar het blijft oppassen met dit soort types..
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_70448620
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
  zondag 28 juni 2009 @ 15:58:37 #150
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_70448852
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:04:38 #151
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70448971
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
zoiets?

zondag 28 juni 2009 @ 16:06:21 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70449017
Hahahaha. Hij gaat ook gewoon door hè, en jij laat dat gewoon toe
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70449024
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembad Ook met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.

Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeer Heb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
pi_70449123
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembad Ook met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.

Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeer Heb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
I hate to be right, maar check wat ik vrijdag al zei:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
Kerel aanspreken als jullie beide nuchter zijn, duidelijk zeggen dat het op moet houden, grens trekken en over de consequenties praten als hij erover heen gaat (niet je vriendin natuurlijk, de grens ). Succes.
pi_70449212
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:15:31 #156
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70449252
lol een echte stalker

zolang je vriendin geen halt toe roept, wordt het steeds erger waars
  zondag 28 juni 2009 @ 16:24:28 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70449468
TS: Hey beste vriend, wil je stoppen zo over mijn vriendin te praten, misschien?
Beste vriend: Nou is toch mijn probleem!! OH HEY SSEXY VRIENDIN VAN TS BEN JE ER OOK WEER, . LEKKER DING BEN JE TOCH HÈ, IN MIJN DROMEN BEN JE OOK ERRUG GOE DIN BED
TS: Oh, ok, praat er nog maar even door dan..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70449502
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders

Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
  zondag 28 juni 2009 @ 16:32:11 #159
259412 Seven.of.Nine
pi_70449692
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders

Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Resistance is futile
pi_70449897
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
  zondag 28 juni 2009 @ 16:45:23 #161
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70450022
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 16:50:45 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_70450192
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Bob-B het volgende:
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
Ja hoor, dat denk ik ook.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:03:25 #163
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70450604
Bij OP dacht ik -situatie, maar na verder lezen denk ik toch meer een -situatie.

Ik zou uit bescherming van de vriendschap toch echt wel ff duidelijk maken dat hij moet nokken met z'n avances. En in ieder geval niet aan je vriendin gaan twijfelen want dan speel je het alleen maar in de hand, maar volgens mij doe je dat ook niet. Ik neem aan dat je relatie wel stevig is.

Of je vriendin wijst hem gewoon een keer keihard af, dan zal het ook wel duidelijk zijn.

En zijn vriendin is duidelijk een geval apart...
pi_70450780
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
Zit jij es niet zo te stoken
pi_70450948
Lol hier moet ik even een tvp plaatsen.
pi_70452168
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Zit jij es niet zo te stoken
Sorry
  zondag 28 juni 2009 @ 18:04:32 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70452223
miss ligt er wel een kwartet voor je in het verschiet TS
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 18:51:54 #168
163650 Greys
pi_70453214
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70453669
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
  zondag 28 juni 2009 @ 21:55:54 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70459020
Wat een rotsituatie. Leuk voor die vriend dat hij in zo'n eerlijke periode zit, maar ik zou effe t contact sterk verminderen met hem (lees: dumpen die vriend).

Heb je trouwens je twijfels uitgesproken tegen je vriendin? Dat je t toch niet zo heel erg tof vindt enzo als zij samen zijn, ook al is het met andere mensen?
pi_70461429
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
pi_70463532
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Dat ging ik dus doen, maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.
Oké, wrong timing
En verder hebben ze vannacht goed gepraat
Dus ik vroeg later aan m'n vriendin: waarover? Ja, over hoe zwaar hij het had (die vriend) en dat zij zich echt ongemakkelijk voelde en zo. Volgens haar was 't probleem wel opgelost, ze wil hem ook niet kwijt als goede vriend. Dat snap ik, maar ik ga toch ff een afkoelingsperiode inlassen, eerlijkheid oké, maar dit moet niet zo door blijven gaan.
pi_70463760
pi_70463819
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef L0t.. het volgende:
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
Zij was er vanmiddag ook nog ff bij, begon ze een soort tearjerkerverhaal over hem, dat-ie met alles in de knoop zit, met z'n werk en z'n creativiteit en z'n gevoel etc, en volgens mij kickt ze daar wel op. Je hebt van die types... Verpleegsterssyndroom Misschien draagt ze in bed wel zo' n wit uniform
pi_70464181
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
pi_70464608
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
Maar ondertussen zit ie haar wel te vertellen dat hij over haar droomt, en dat ze sexy is.
Ik help het je hopen
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:23:43 #177
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70464766
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

OK ff serieus..

heeft je vriendin al een keer letterlijk gezegd dat ze hem niet leuk vind? Dat werkt namelijk een stuk ontnuchterender dan simpelweg te zeggen dat hij moet stoppen. Dan is ie er ook een stuk sneller overheen en kan je weer normaal verder.

In de tussentijd, boek een vakantie met je vriendin en ga ervandoor
pi_70465773
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Cmonv het volgende:
OK ff serieus..

heeft je vriendin al een keer letterlijk gezegd dat ze hem niet leuk vind? Dat werkt namelijk een stuk ontnuchterender dan simpelweg te zeggen dat hij moet stoppen. Dan is ie er ook een stuk sneller overheen en kan je weer normaal verder.
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.
quote:
In de tussentijd, boek een vakantie met je vriendin en ga ervandoor
't Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomen Vanmiddag in 't zwembad bedacht ik dat hij deze zomer maar mooi naar andere topless meisjes gaat liggen kijken
  maandag 29 juni 2009 @ 01:02:00 #179
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70465838
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.
[..]
Ehhhh whokee, wat doe jij dan nog met d'r?
quote:
't Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomen Vanmiddag in 't zwembad bedacht ik dat hij deze zomer maar mooi naar andere topless meisjes gaat liggen kijken
Owja dat was ik weer ff vergeten.
pi_70466119
Ik denk dat je eerlijk tegen je vriendin moet zeggen hoe de situatie jou doet voelen. Dat je het lastig vindt dat ze zich niet uitgesprokener uitspreekt tegen die kerel en doet alsof er niets aan de hand is. Die kerel gaat waaaay (!) over the line door keer op keer openlijk te geilen op de vriendin van zijn beste vriend, terwijl hij zelf ook nog es een vriendin heeft. Dat hij die gevoelens heeft, oké, sterkte ermee, maar hij hoeft het niet keer op keer te uiten.

Jij en je vriendin moeten trouwens ook es goed praten zodat jullie een zelfde houding tov van die vriend hebben. Als jij de boze vriend gaat uithangen, terwijl je vriendin er wel sympathiek tegenover staat, dan blijft die knakker hoop houden.

Hoe oud zijn jullie? Dat heb ik nog niet meegekregen
pi_70469073
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:02 schreef Cmonv het volgende:
Ehhhh whokee, wat doe jij dan nog met d'r?
Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ik
  maandag 29 juni 2009 @ 09:14:27 #182
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70469160
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ik
OK, we hebben gewoon een andere definitie van leuk denk ik dan..

Wat mij betreft zit er nog een hele grote grens tussen vrienden zijn en neuken en daar doelde ik op met 'leuk'. Je vriendin moet gewoon duidelijk maken dat je vriend daar niet zit, anders blijft hij het sowieso proberen, lijkt me duidelijk. De lol is er namelijk veel sneller vanaf als je weet dat het eenzijdig is.
pi_70469487
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:14 schreef VonHinten het volgende:
Ik denk dat je eerlijk tegen je vriendin moet zeggen hoe de situatie jou doet voelen. Dat je het lastig vindt dat ze zich niet uitgesprokener uitspreekt tegen die kerel en doet alsof er niets aan de hand is. Die kerel gaat waaaay (!) over the line door keer op keer openlijk te geilen op de vriendin van zijn beste vriend, terwijl hij zelf ook nog es een vriendin heeft. Dat hij die gevoelens heeft, oké, sterkte ermee, maar hij hoeft het niet keer op keer te uiten.
Yep. Ik ga het met haar bespreken, ze begon er gisteren over dat zij die vakantie nog wel ziet zitten, ze zegt dat 't kinderachtig zou zijn om daarvoor de vriendschap op 't spel te zetten. Ben ik op zich met haar eens, maar dan is 't wel ff belangrijk dat er duidelijkheid komt. Voordat mijn vriendin met mij ging, was ze met een andere vriend (uit onze groep) en dat heeft toen al voor zoveel gezeik gezorgd, jaloezie en ruzies, dus toen is wel duidelijk geworden dat dit soort cross-overs niet echt sfeerverhogend werken, zeg maar
quote:
Jij en je vriendin moeten trouwens ook es goed praten zodat jullie een zelfde houding tov van die vriend hebben. Als jij de boze vriend gaat uithangen, terwijl je vriendin er wel sympathiek tegenover staat, dan blijft die knakker hoop houden.
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me op
quote:
Hoe oud zijn jullie? Dat heb ik nog niet meegekregen
Zij 24, ik iets ouder
pi_70471384
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:

Dan zul je d'r moeten overtuigen
  maandag 29 juni 2009 @ 10:53:50 #185
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70471452
dus als jij er niet was geweest, had je vriend nu iets met je vriendin gehad

lekkere situatie
  maandag 29 juni 2009 @ 10:54:33 #186
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70471475
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:

Wat is er bot aan: "Fijn dat je op me valt, maar ik niet op jou en ik ben al met Revolverheld *zwijmel* " ?
pi_70472061
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Fortitudo het volgende:
dus als jij er niet was geweest, had je vriend nu iets met je vriendin gehad

lekkere situatie
Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.

En dat is niet eens zo'n hele ongegronde angst als zij hem al leuk vind.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:14:59 #188
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70472089
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.

En dat is niet eens zo'n hele ongegronde angst als zij hem al leuk vind.
en als hij zijn vriendin hard toespreekt zegt ze dat hij niet zo moet zeuren en trekt ze nog meer naar die vriend toe
pi_70472418
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:51 schreef VonHinten het volgende:
Dan zul je d'r moeten overtuigen
Ja, ik zal d'r van wel meer moeten overtuigen. Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
Normaal zou ik er geen probleem mee hebben als ze zo doet, ik sta zelf ook vaak slap te ouwehoeren op feesten, maar bij hem had ze wel ff beter moeten weten Ik begin te denken dat ze 't leuker vindt, die aandacht dan, dan ze aan mij wil toegeven. Want hier heeft ze niks over gezegd, terwijl die vriend van mij er meteen over begon, zo van: heeft ze niks verteld, was heavy shit, liep aardig uit de hand (met een ander meisje dat zich half had uitgekleed etc.)

Dus ja.
Toch wel een klein probleem Ik snap niet dat ze er nix over heeft gezegd, wetende dat ik baal van die vriend van ons. Dus ja, krijg je de vraag hoe vrij je elkaar wilt/kunt laten. Ik ben niet moeilijk met dit soort dingen, vertrouw haar, maar door het gedoe met die vriend begint 't nu wel ff te wringen. Had ik er dus eigenlijk bij moeten blijven op het feest, oké, achterafgepraat, maar dan was 't wrsch niet gebeurd. Plus dat ik niet weet wat ze precies gezegd heeft/ hoe ver het is gegaan. Maar goed, dat krijg ik vast nog wel te horen (van haar of van anderen die erbij waren)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 11:35:02 #190
163650 Greys
pi_70472642
Alsof zij jou in detail gaat vertellen wat er allemaal gezegd is die avond onder invloed van de nodige consumpties. Kom op, je weet beter dan dat.

We vielen net wel allemaal over de vriendin van die 'vriend' van je, dat ze er maar een beetje bij hangt en het allemaal wel prima lijkt te vinden, maar jij gaat nu ook hard die richting op vind ik. Je staat er bij en je kijkt er naar. Baal je van die vriend? Dan is het je vriend niet meer, punt. Sorry hoor, maar ik vind het van jou ook nogal slap dat je dit allemaal pikt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 11:41:05 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_70472844
kwartetten dan
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 29 juni 2009 @ 11:42:47 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70472904
Drama in the making?
pi_70472988
Maar goed. Je moet het van de zonnige kant bekijken.

Je vriendin heeft wel lekker geneukt ws.

maandag 29 juni 2009 @ 11:45:14 #194
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70473001
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
Drama in the making?
Het kan iig heel erg mooi gaan worden.
pi_70473069
TS wat ben jij een slappe droplul. Wees een man en laat die "vriend" van je ff goed weten dattie uit de buurt van je wijf moet blijven.

Door je zo passief op te stellen ga je haar kwijtraken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_70473320
quote:
hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc.

(..)

maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.

(..)

Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks

(..)

Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
Als ik jou was, revolverheld, dan hadden die vriend en jouw vriendin al ruim mijn irritatiegrens bereikt en overschreden. Ik zou een fikse scene schoppen dat het allemaal not-done is en dat je het helemaal niet 'maar prima' hoeft te vinden. Beide moeten m.i. kappen met hun onzin.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_70473419
Ik denk dat ze het wel lekker vind, die aandacht van die vriend. Als meiden een gozer niks vinden laten ze dat overduidelijk merken.

Ik denk dat hij wel in de 'fuck' zone zit, dus een kans maakt om in het broekje van je vriendin te komen.
pi_70473441
Owja, en die vriend, die zou van mij een dikke hoek krijgen. Zo los je dat op.
pi_70473495
Maak het uit, naieveling. Zorg dat je haar voor bent, en regel vast een ander. En daarna trap je je vriend in een rolstoel.
pi_70473562
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef tho_Omas het volgende:
Maak het uit, naieveling. Zorg dat je haar voor bent, en regel vast een ander. En daarna trap je je vriend in een rolstoel.
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 12:02:09 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 12:03:29 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70473678
En al die verhalen over haar favoriete standjes zullen ook haar wel niet in haar koude slipje zijn gaan zitten.
pi_70473729
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.
Vermoedelijk wel ja. Nou kan ie zijn kussen bewenen en de schuld bij haar zoeken, maar er komt een moment dat hij inziet dat het door zijn passieve lamlullerij komt.

Maar het wordt wel duidelijk hoe hij aan die vriendin komt. Die was natuurlijk makkelijk mee te nemen, voor wat harde contanten.
pi_70473768
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Alsof zij jou in detail gaat vertellen wat er allemaal gezegd is die avond onder invloed van de nodige consumpties. Kom op, je weet beter dan dat.
Neu, gezien de drankinname zal ze 't wrsch niet eens meer precies weten
quote:
We vielen net wel allemaal over de vriendin van die 'vriend' van je, dat ze er maar een beetje bij hangt en het allemaal wel prima lijkt te vinden, maar jij gaat nu ook hard die richting op vind ik. Je staat er bij en je kijkt er naar. Baal je van die vriend? Dan is het je vriend niet meer, punt. Sorry hoor, maar ik vind het van jou ook nogal slap dat je dit allemaal pikt.
Vind ik wel een ander verhaal, ik en die vriendin van hem. Zij kickt op de verpleegstersrol, plus dat ze wrsch denkt dat ze een gewilde partij aan de haak heeft, hard to get maar ze heeft 'm toch maar (of nog wel, nu). Voor mij geldt dat ik erbij sta en ernaar kijk, heb je gelijk in, maar dit is iets waar ik nooit bij had stilgestaan, dat 't zou kunnen gebeuren. Moet ik ff m'n plan trekken, dus. Hij is wel een echt goede vriend, ken hem al jaren, hebben samen veel meegemaakt en dan gebeurt dit, hij gaat opeens losslaan, dat is al wat langer aan de gang (niet alleen dit gedoe met mijn vriendin, er is wel meer) en daarom ben ik bij hem wat coulanter dan ik bij een ander zou zijn. Dat ik hem niet meteen in elkaar heb gerost, heeft dus daarmee te maken. Wil natuurlijk niet zeggen dat m'n houding niet kan veranderen
pi_70473821
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
En al die verhalen over haar favoriete standjes zullen ook haar wel niet in haar koude slipje zijn gaan zitten.
Tja, de enige reden om dat uberhaupt aan iemand anders te vertellen is om diegene er wat mee te laten doen. Dus blijkbaar vind ze het heerlijk om op zijn hondjes genomen te worden door de beste vriend van de TS.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:12:29 #205
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70473971
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:26 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, ik zal d'r van wel meer moeten overtuigen. Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
pi_70474088
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Tja, de enige reden om dat uberhaupt aan iemand anders te vertellen is om diegene er wat mee te laten doen. Dus blijkbaar vind ze het heerlijk om op zijn hondjes genomen te worden door de beste vriend van de TS.
Bij zo'n spel dat met een aantal mensen erbij wordt gespeeld is 't eerder zo dat iedereen op een gegeven moment vanalles vertelt, juist de dingen die je normaal niet zegt, niet speciaal om één persoon mee gek te maken, dat is 't idee van dat spel. Hoe ver durf je te gaan. Mijn vriendin gaat niet zo ver, over standjes zal ze geen hoorcollege hebben gegeven die avond, maar oké, ze had beter d'r muil helemaal kunnen houden in deze situatie
  maandag 29 juni 2009 @ 12:19:24 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70474171
Dit is gewoon het resultaat van het feit dat je het eigenlijk maar op zijn beloop hebt gelaten, dwars tegen onze deskundige advies in .
Nu zijn de poppen aan het dansen, de ballen aan het rollen, is het hek van de dam en zal het nooit meer hetzelfde zijn.

/Drama modus.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:32:00 #208
107445 Jajong
Hadouken!
pi_70474511
Waarom zijn er nog geen stompen gevallen? Of ben je net zo als je overkomt, als een ontzettende fag.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_70474616
k volg dit topic nu al twee dagen en, TS, ik kan me niet voorstellen dat jij nog lekker slaapt naast je vriendin. Kom er nu POTVERDOMME eens voor uit dat je het ongeloofelijk KUT vind tegenover je vriendin..... dude je komt over alsof je 15 bent en voor het eerst de liefde van je leven tegen het lijf bent gelopen..... Nee laat ik maar niet eerlijk zeggen wat ik denk.... zometeen vindt iedereen me maar stom

Kom op man je bent toch een vent!
pi_70474617
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Bij zo'n spel dat met een aantal mensen erbij wordt gespeeld is 't eerder zo dat iedereen op een gegeven moment vanalles vertelt, juist de dingen die je normaal niet zegt, niet speciaal om één persoon mee gek te maken, dat is 't idee van dat spel. Hoe ver durf je te gaan. Mijn vriendin gaat niet zo ver, over standjes zal ze geen hoorcollege hebben gegeven die avond, maar oké, ze had beter d'r muil helemaal kunnen houden in deze situatie
Je vriendin had helemaal niks moeten vertellen en weg moeten lopen. Daarnaast zijn dat soort infantiele kutspelletjes alleen maar bedoeld om grenzen te overschrijden. Dikke kans dus dat je vriendin het allemaal wel ernstig leuk vind.

Door wie is ze thuis gebracht?
pi_70474688
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:57 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en die vriend, die zou van mij een dikke hoek krijgen. Zo los je dat op.
Die vriend waar de vriendin van TS sympathie voor heeft? Hem neerhoeken? Dat is je vriendin in de hoek van die kerel drijven

TS moet es ff goed met zijn vriendin gaan praten. Jullie zijn beide mid-twintig, maar lijken in een week tijd niet eens een serieus gesprek hierover te voeren. Volgens mij probeert TS het wel, maar iedere poging wordt binnen no-time door zijn vriendin afgedaan met een 'er is niets aan de hand'. Vervolgens slikt TS dat maar weer en gaat zijn frustraties en gedachtenkronkels op Fok gooien, ipv dit met zijn vriendin op te lossen. Vraag haar op de man af wat ze vindt van de uitspraken van die kerel. En of ze wil dat dat ophoudt of dat ze wel geniet van de aandacht. En vraag haar zich in jou te proberen te verplaatsen. En denkt ze dat haar huidige houding tov die kerel bijdraagt aan een oplossing. Etc.

Het is inmiddels een week geleden dat je dit topic opende en het heeft zich van 'ongemakkelijke dronkenmanspraat' ontwikkelt naar een 'drama in de maak' waarbij jouw vriendin meer oog lijkt te hebben voor de gevoelens en lusten van jouw vriend, dan voor haar eigen vriend.

Succes
pi_70476043
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Document1 het volgende:
k volg dit topic nu al twee dagen en, TS, ik kan me niet voorstellen dat jij nog lekker slaapt naast je vriendin. Kom er nu POTVERDOMME eens voor uit dat je het ongeloofelijk KUT vind tegenover je vriendin..... dude je komt over alsof je 15 bent en voor het eerst de liefde van je leven tegen het lijf bent gelopen..... Nee laat ik maar niet eerlijk zeggen wat ik denk.... zometeen vindt iedereen me maar stom

Kom op man je bent toch een vent!
't Gaat er niet om of iedereen me 'stom' vindt, ik probeer gewoon ff na te denken voordat er stompen en kopstoten vallen
Hier op fok lijkt 't allemaal zo simpel: je geeft een kerel een hoek als-ie naar je meisje kijkt, je beukt je vriendin in elkaar als ze meedoet aan dubbelzinnige spelletjes en voordat je haar de straat opflikkert neuk je haar nog ff doormidden, je trommelt jezelf nog eens op de borst en daarna ga je met je blote handen een vuurtje stoken

Oké, maar dan nu terug naar het echte leven
Voor sommige problemen zijn normale oplossingen. Tot nu toe heb ik besloten dat ik met mijn vriendin ga praten om haar te vragen of we er hetzelfde over denken, maw dat die vriend van ons ff kan opfucken tot hij weer bij zinnen is. Ik ga ook met hem praten. Maar ik wacht tot na het gesprek met m'n vriendinnetje, omdat ik nu - lekker opgefokt door de reacties hier - nog 't meeste voel voor de aanschaf van een boksbeugel.
pi_70476111
Dus, vanavond krijgen we een update, want dan heb je het besproken met je vriendin. En nee, er zijn geen smoesjes te verzinnen waarom dat later dan vanavond moet gebeuren.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:22:44 #214
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70476141
Ja, ik wou net vragen, hoe staat zij d'r tegenover? Als ze zelf weet dat ze niet in die gozer geinteresseerd is, is er niet zo'n probleem (afgezien van dat je dit soort dingen bij een 'vriend' gewoon niet flikt natuurlijk). Ik vind mensen 'neerhoeken' zoals men hier adviseert ook neanderthaler gedrag.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70476283
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:
Ja, ik wou net vragen, hoe staat zij d'r tegenover? Als ze zelf weet dat ze niet in die gozer geinteresseerd is, is er niet zo'n probleem (afgezien van dat je dit soort dingen bij een 'vriend' gewoon niet flikt natuurlijk). Ik vind mensen 'neerhoeken' zoals men hier adviseert ook neanderthaler gedrag.
Nou het is bij mij na 3 keer lief vragen toch echt wel gedaan met aardig doen tegen een 'vriend' die jouw vriendin probeert in te pakken. Dan laten we op een minder plezierige manier merken dat we daar niet gediend van zijn.
pi_70476848
Waarom praat je steeds haar acties goed? Zo van "Ja ze vertelde wel dat ze keihard op der hondjes genomen wilt worden, maar dat was een spelletje met vriendengroep"

Kom op zeg.
Het gaat niet om of je hem nou een stomp geeft of niet. Maar je moet toegeven dat je het ook laat gebeuren. Jij accepteert dat die vriend zegt dat het "zijn probleem" is, maar ondertussen zit hij zich flink op te geilen aan jou vriendin.

En met success, ze spelen iig al dubbelzinnige spelletjes. Zou ze ook met hem zoenen als "dare" spelletje?
  maandag 29 juni 2009 @ 13:53:23 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70477139
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Nou het is bij mij na 3 keer lief vragen toch echt wel gedaan met aardig doen tegen een 'vriend' die jouw vriendin probeert in te pakken. Dan laten we op een minder plezierige manier merken dat we daar niet gediend van zijn.
Slaan blijft iets voor Neanderthalers.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70477224
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Slaan blijft iets voor Neanderthalers.
Tja, en de Neanderthaler die met zijn poten niet van andermans partner af kan blijven krijgt dus met gelijke munt terug betaald. Zeer effectief kan ik je wel zeggen. Diegene blijft dan echt wel uit de buurt.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:56:48 #219
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_70477283
Geniaal topic
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:56:53 #220
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70477288
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Tja, en de Neanderthaler die met zijn poten niet van andermans partner af kan blijven krijgt dus met gelijke munt terug betaald. Zeer effectief kan ik je wel zeggen. Diegene blijft dan echt wel uit de buurt.
Yeah right. Sorry hoor, maar de meeste vrouwen stellen dat soort gedrag niet bepaald op prijs tegenwoordig. Als je spontaan begint te meppen, en die meid vind die andere kerel wel leuk, dan is de kans aanwezig dat ze zijn kant kiest. Zelfde geldt voor de rest van die vriendengroep.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:58:48 #221
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70477366
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Yeah right. Sorry hoor, maar de meeste vrouwen stellen dat soort gedrag niet bepaald op prijs tegenwoordig. Als je spontaan begint te meppen, en die meid vind die andere kerel wel leuk, dan is de kans aanwezig dat ze zijn kant kiest. Zelfde geldt voor de rest van die vriendengroep.
Mooi, da's toch duidelijk dan?
Nu ontkent ze nog dat ze die ander leuk vind, pure vooruitgang.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:02:31 #222
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_70477505
goed topic
Je leeft maar één keer...
pi_70477535
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Yeah right. Sorry hoor, maar de meeste vrouwen stellen dat soort gedrag niet bepaald op prijs tegenwoordig.
Omdat je een ruggegraat toont stelt ze het niet op prijs? Prima, dan mag ze gelijk optjeften, is dat probleem ook weer opgelost.
quote:
Als je spontaan begint te meppen, en die meid vind die andere kerel wel leuk, dan is de kans aanwezig dat ze zijn kant kiest.
Tuurlijk, je rost gewoon iedereen gelijk op zijn muil die verkeerd kijkt naar je vriendin
Beetje nuance kan geen kwaad.
quote:
Zelfde geldt voor de rest van die vriendengroep.
Nou nee hoor, die kunnen een asswhooping van een eikel zoals die vriend wel waarderen, kan ik je vertellen.

Ik heb het zelf ook meegemaakt, meneer de Bink, die al een tijdje een oogje op mijn vriendin had, dacht dat het wel oke was mijn vriendin vol op haar bek te pakken met Oud&Nieuw, onder mijn toeziend oog. Ik hoef er niet bij te zeggen dat hem dat welgeteld 2 seconden lukte, waarna hij er direct een kaakslag van mij bij te pakken had en een duw van vriendinlief.

Meneer wist niet hoe snel hij al huilend weg moest rennen, waarna zijn vriendengroep hem uitgekotst heeft toen hij het verhaal probeerde uit te leggen. Ik hoef dan ook niet te vermelden dat ik de rest van de avond gratis bier heb gekregen van zijn vriendengroep, ter compensatie van het gedrag van desbetreffende persoon.

Owja, persoon in kwestie is nu al ongeveer een jaar of 6 van de aardbodem verdwenen bij feestjes waar ik & vriendinlief aanwezig zijn.

Kortom; erg effectief, ook al verdient het misschien niet de schoonheidsprijs. Maar ja, liever op deze manier dan op de metrosexuele homo-manier roepen 'dat ze nu toch echt niet verder moeten gaan', om vervolgens je vriendin in gedachten al breed grijnzend op de keukentafel genomen te zien worden door je beste 'vriend', met dito glimlach.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 14:05:56 ]
pi_70477641
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Dus, vanavond krijgen we een update, want dan heb je het besproken met je vriendin. En nee, er zijn geen smoesjes te verzinnen waarom dat later dan vanavond moet gebeuren.
wordt aan gewerkt
pi_70478905
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:02 schreef cYbErTiM het volgende:
goed topic
idd
pi_70478960
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef Scorpie het volgende:

Omdat je een ruggegraat toont stelt ze het niet op prijs? Prima, dan mag ze gelijk optjeften, is dat probleem ook weer opgelost.
[..]

Tuurlijk, je rost gewoon iedereen gelijk op zijn muil die verkeerd kijkt naar je vriendin
Beetje nuance kan geen kwaad.
[..]

Nou nee hoor, die kunnen een asswhooping van een eikel zoals die vriend wel waarderen, kan ik je vertellen.

Ik heb het zelf ook meegemaakt, meneer de Bink, die al een tijdje een oogje op mijn vriendin had, dacht dat het wel oke was mijn vriendin vol op haar bek te pakken met Oud&Nieuw, onder mijn toeziend oog. Ik hoef er niet bij te zeggen dat hem dat welgeteld 2 seconden lukte, waarna hij er direct een kaakslag van mij bij te pakken had en een duw van vriendinlief.

Meneer wist niet hoe snel hij al huilend weg moest rennen, waarna zijn vriendengroep hem uitgekotst heeft toen hij het verhaal probeerde uit te leggen. Ik hoef dan ook niet te vermelden dat ik de rest van de avond gratis bier heb gekregen van zijn vriendengroep, ter compensatie van het gedrag van desbetreffende persoon.

Owja, persoon in kwestie is nu al ongeveer een jaar of 6 van de aardbodem verdwenen bij feestjes waar ik & vriendinlief aanwezig zijn.

Kortom; erg effectief, ook al verdient het misschien niet de schoonheidsprijs. Maar ja, liever op deze manier dan op de metrosexuele homo-manier roepen 'dat ze nu toch echt niet verder moeten gaan', om vervolgens je vriendin in gedachten al breed grijnzend op de keukentafel genomen te zien worden door je beste 'vriend', met dito glimlach.
Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort: -gevoel, van: zo'n vriendschap kan dus toch niet.

Dit dus als uitleg, want ik snap dat jij die gozer op dat Oud&Nieuw feest even hebt neergehoekt, goeie actie op zich, maar ligt wel anders.
pi_70479037
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Die vriend waar de vriendin van TS sympathie voor heeft? Hem neerhoeken? Dat is je vriendin in de hoek van die kerel drijven
Daar mis je dan ook heel wat aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70479224
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort: -gevoel, van: zo'n vriendschap kan dus toch niet.

Dit dus als uitleg, want ik snap dat jij die gozer op dat Oud&Nieuw feest even hebt neergehoekt, goeie actie op zich, maar ligt wel anders.
Jongen, schud je vriendin eens wakker, die vriend wil dus wel degelijk meer dan alleen die vriendschap!
En zo`n klap voor haar moet gewoon einde vriendschap betekenen, en niet dat gezeik dat ze nu heeft met hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 14:50:17 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 14:51:17 #229
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70479305
quote:

[..]

Zoals jij een beetje over die vriend en jouw vriendin praat heb ik het idee dat hun band sterker is dat die van jou met die vriend. Da's ook wel kut. In dat voorbeeld wat ik eerder in dit topic heb gegeven heb ik die kerel even duidelijk gemaakt dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat hij van mij iig niets meer hoefde te verwachten als ie zo zou doorgaan. Dat hielp. Ik vraag me af of dat dus in jouw geval ook wel zo is.
pi_70479350
quote:

[..]

Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordt

Sorry, maar ik krijg van jou niet echt het idee dat ze er ook maar een seconde moeite mee heeft.
pi_70479497
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Jongen, schud je vriendin eens wakker, die vriend wil dus wel degelijk meer dan alleen die vriendschap!
En zo`n klap voor haar moet gewoon einde vriendschap betekenen, en niet dat gezeik dat ze nu heeft met hem.
Ja, inmiddels ruik ik de koffie Ik bedoel dus dat hij eerst een gewone vriend was, ook in haar ogen, en nu begint 't dus toch om seks te draaien bij hem. Zal vaker gebeuren, is ook weer geen -verhaal, maar mijn vriendin hoopt volgens mij dat 't morgen weer normaal is. Big fokking chance
pi_70479649
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Sorry, maar ik krijg van jou niet echt het idee dat ze er ook maar een seconde moeite mee heeft.
Heeft ze ook niet.
pi_70479854
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Trommeldaris het volgende:
Mja, die vage sekstalk was niet slim, maar ik vraag me wel af hoe vreemd 't eigenlijk is, gezien de situatie feest/drank/spel/4 uur 's nachts, dan kan er zo'n sfeer ontstaan, ik heb 't vaker meegemaakt en ook wel erger, nou jullie blijkbaar niet. Feestjes met kindercola & chips

Oké, de volgende dag heb je spijt. Heeft zij ook. Risico van 't vak
pi_70479929
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heeft ze ook niet.
Those are your words
pi_70479959
Ik neuk liever mijn vriendin om 4 's nachts dan seksspelletjes te spelen. Maar iedere gek zijn gebrek
pi_70479990
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:07 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Those are your words
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.

Wedden dat ze dan boos gaat worden? En die boosheid, komt voort uit paniek. Paniek omdat je precies weet hoe de vork in de steel zit.
pi_70480065
Waarom kan je vriendin niet gewoon een keer duidelijk tegen hem zeggen dat ze echt niets voor hem voelt? De vriendschap wordt dan miss ook wel beter, of in ieder geval is het duidelijker wie wat wil in de vriendschap. Ook lijkt het me voor die vriend van je fijner als ze een keer goed duidelijk is. Kan hij daarna nog zien of hij als vrienden verder wil. Ik twijfel toch best wel aan je vriendin eigenlijk..
  maandag 29 juni 2009 @ 15:16:21 #238
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_70480216
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.

Wedden dat ze dan boos gaat worden? En die boosheid, komt voort uit paniek. Paniek omdat je precies weet hoe de vork in de steel zit.
Ben jij toevallig de desbetreffende 'vriend'?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_70480241
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Bolter het volgende:
Zoals jij een beetje over die vriend en jouw vriendin praat heb ik het idee dat hun band sterker is dat die van jou met die vriend. Da's ook wel kut. In dat voorbeeld wat ik eerder in dit topic heb gegeven heb ik die kerel even duidelijk gemaakt dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat hij van mij iig niets meer hoefde te verwachten als ie zo zou doorgaan. Dat hielp. Ik vraag me af of dat dus in jouw geval ook wel zo is.
Hun band is niet sterker, wel anders. Zij hebben dat artistieke gedoe, boeit mij weer minder. Kijk, als hij gewoon een vriend van me was die met mij bier zat te zuipen en te ouwehoeren, was zij niet met hem bevriend. Waarom zou ze, zij heeft haar vriendinnen. Maar hij heeft dus iets wat haar interesseert en andersom, ze kunnen er met elkaar over lullen, prima, ga je gang, ik ben er vaak niet eens bijgeweest en alles was oké.

Weet idd niet wa er gebeurt als ik die vriend dood zou verklaren. Maar ik denk dat zij elkaar dan ook niet meer zien.
pi_70480325
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Chai het volgende:
Waarom kan je vriendin niet gewoon een keer duidelijk tegen hem zeggen dat ze echt niets voor hem voelt? De vriendschap wordt dan miss ook wel beter, of in ieder geval is het duidelijker wie wat wil in de vriendschap. Ook lijkt het me voor die vriend van je fijner als ze een keer goed duidelijk is. Kan hij daarna nog zien of hij als vrienden verder wil. Ik twijfel toch best wel aan je vriendin eigenlijk..
Nah, mannen snappen dat niet, zodra ze gevoelens hebben voor een vrouw zit er een bord van hier tot tokio voor, dat dringt gewoon echt niet door.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 15:19:19 #241
163650 Greys
pi_70480328
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Mja, die vage sekstalk was niet slim, maar ik vraag me wel af hoe vreemd 't eigenlijk is, gezien de situatie feest/drank/spel/4 uur 's nachts, dan kan er zo'n sfeer ontstaan, ik heb 't vaker meegemaakt en ook wel erger, nou jullie blijkbaar niet. Feestjes met kindercola & chips

Oké, de volgende dag heb je spijt. Heeft zij ook. Risico van 't vak
De volgende dag heeft ze spijt? Je bedoelt die dag dat ze met hem in het zwembad zat en niet met jou?
(Jaaaa ja ja ja er waren ook nog anderen bij ja, maar feit blijft dat hij daar wel was en jij niet).
Of haal ik nu de dagen door elkaar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 juni 2009 @ 15:19:33 #242
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70480332
pi_70480389
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.
pi_70480446
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nah, mannen snappen dat niet, zodra ze gevoelens hebben voor een vrouw zit er een bord van hier tot tokio voor, dat dringt gewoon echt niet door.
Zoals ze nu doet, zou ik haast ook denken dat ze meer voor hem voelt hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 15:23:08 #245
163650 Greys
pi_70480474
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.
Zou ik ook zeggen als ik haar was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70480510
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Zoals ze nu doet, zou ik haast ook denken dat ze meer voor hem voelt hoor.
Nou dat hoeft nog niet eens zozeer, maar ik denk wel dat ze naief bezig is om te denken dat er iets valt te redden in deze situatie. Tis vrij simpel; de TS eruit, of die vriend eruit.
pi_70480574
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dan heb je je antwoord toch al? Ze heeft het er niet zo moeilijk mee als jij denkt.
pi_70480686
TS, waarom ga je niet een goed gesprek voeren met die 'vriend.' Als hij echt je vriend is en niet 'meer' wil zal hij wel afstand nemen... Zo niet, weet je meteen hoe die vriendschap in elkaar steekt en kan je je handelingen aanpassen naar iemand die je niet als vriend beschouwd...
Have fun...
pi_70480693
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik haar was
Meaning?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:31:47 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70480821
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Dan heb je je antwoord toch al? Ze heeft het er niet zo moeilijk mee als jij denkt.
Hoezo moet ze het er "moeilijk" mee hebben? Het is voor meiden sowieso wel leuk te horen dat een leuke jongen haar interessant vindt, daar zit verder niks aan vast ofzo?
  maandag 29 juni 2009 @ 15:33:26 #251
259412 Seven.of.Nine
pi_70480896
TS, ik vind toch ook wel dat de houding van je vriendin niet klopt. Ik snap heel goed dat ze zich gevleid voelt en alles maar je moet ook een keer weten wanneer egostreling kwetsend wordt voor je vriend.

Wat betreft je vriendin, als je haar niet regelrecht naar hem toe wil drijven moet je dat met beleid aanpakken. Geen ruzie maken maar eerlijk zeggen wat dit met jou doet. Geen vage bewoordingen maar echt duidelijk zeggen dat je dit een hele nare situatie vind. En ongeacht of jouw vriendin dat wel of niet doet, ik zou in jouw geval de vriendschap met hem op een lager pitje zetten. Maar dwing haar niet om dat ook te doen. Voor jezelf in ieder geval vast grenzen bedenken, als zij er dan over gaat ben je beter in staat te reageren.
Resistance is futile
  maandag 29 juni 2009 @ 15:35:00 #252
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70480951
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Meaning?
Dat ze dan geen "moeilijke" antwoorden hoeft te geven / te liegen. Kom aan kerel, iedereen, man of vrouw denkt er wel over na als iemand aangeeft over je te fantaseren...
pi_70480955
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo moet ze het er "moeilijk" mee hebben?
Omdat ze hem als oprechte 'vriend' beschouwde die juist geen sex wilde volgens haar. En volgens de TS was dat zo`n enorme schok voor haar, maar blijkbaar valt dat wel weer mee.
Daarnaast lijkt het me sowieso vrij standaard dat ze daar moeite mee heeft, iemand die loopt te azen op een bezet persoon.
quote:
Het is voor meiden sowieso wel leuk te horen dat een leuke jongen haar interessant vindt, daar zit verder niks aan vast ofzo?
Nee er zit nog niks aan vast, maar er zijn wel degelijk consequenties (lees; het gezeik in haar relatie) waar ze blijkbaar minder moeite mee heeft.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat ze nu de deur op een kiertje houdt voor die gozer. Gewoon afkappen is het beste, hoe leuk de jongen in kwestie dan ook is.
pi_70480960
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik neuk liever mijn vriendin om 4 's nachts dan seksspelletjes te spelen. Maar iedere gek zijn gebrek
Als ik om 8 uur op moet voor een wedstrijd, passeer ik ff om 4 uur 's nachts Dan plan ik 't wat vroeger op de dag in
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 15:42:56 #255
163650 Greys
pi_70481260
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Meaning?
Meaning? Nou, daar bedoel ik dit mee:
Je zei dat je haar gevraagd had of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties had voor jullie relatie en ze zei nee. En dat ze er niet bij nadenkt dat hij over haar fantaseert.

Ja kom op, dat zou ik ook zeggen als ik haar was, zelfs al zou het omgekeerde waar zijn (wat best waarschijnlijk is, sorry).

Hij is 'fout' en stout, jij bent lief (denk ik, voor haar?) en afwachtend. Hij doet 'spelletjes' met haar midden in de nacht, jij gaat vroeg naar bed. Ik zeg niet dat ze vreemd gaat of zal gaan, maar ik denk wel dat het door haar hoofd spookt eerlijk gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70481512
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, ik vind toch ook wel dat de houding van je vriendin niet klopt. Ik snap heel goed dat ze zich gevleid voelt en alles maar je moet ook een keer weten wanneer egostreling kwetsend wordt voor je vriend.
Ja oké, maar tot nu toe is er niks gebeurd, behalve dat spelletje op 't feest, maar daar zit ik alleen mee omdat die vriend opeens op haar jaagt. Normaal had ik erom kunnen lachen, 't is niet zo dat ikzelf zo'n heilige ben die bij dit soort dingen afhaakt om ergens te gaan zitten kniezen om m'n meisje
quote:
Wat betreft je vriendin, als je haar niet regelrecht naar hem toe wil drijven moet je dat met beleid aanpakken. Geen ruzie maken maar eerlijk zeggen wat dit met jou doet. Geen vage bewoordingen maar echt duidelijk zeggen dat je dit een hele nare situatie vind. En ongeacht of jouw vriendin dat wel of niet doet, ik zou in jouw geval de vriendschap met hem op een lager pitje zetten. Maar dwing haar niet om dat ook te doen. Voor jezelf in ieder geval vast grenzen bedenken, als zij er dan over gaat ben je beter in staat te reageren.
Ik ga ervan uit dat ze die vriendschap uit zichzelf afkapt, in elk geval tijdelijk en zo nodig definitief. Als ik erom moet vragen, is er sowieso iets mis
pi_70481663
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Je praat elke keer het gedrag van je vriendin goed. Ze zegt precies wat jij wil horen en jij pikt het allemaal toch wel. Leuke vriendin en vriend heb je.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:54:43 #258
259412 Seven.of.Nine
pi_70481709
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja oké, maar tot nu toe is er niks gebeurd, behalve dat spelletje op 't feest, maar daar zit ik alleen mee omdat die vriend opeens op haar jaagt. Normaal had ik erom kunnen lachen, 't is niet zo dat ikzelf zo'n heilige ben die bij dit soort dingen afhaakt om ergens te gaan zitten kniezen om m'n meisje
[..]

Ik ga ervan uit dat ze die vriendschap uit zichzelf afkapt, in elk geval tijdelijk en zo nodig definitief. Als ik erom moet vragen, is er sowieso iets mis
Dat hele spelletje doet er niet zoveel toe, vind ik ook. Maar haar houding vind ik niet OK, wat Scorpie zegt: ze houdt de deur op een kiertje. En wanneer besef je dan dat er iets mis is? Na vanavond?
Resistance is futile
pi_70482045
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Dat hele spelletje doet er niet zoveel toe, vind ik ook. Maar haar houding vind ik niet OK, wat Scorpie zegt: ze houdt de deur op een kiertje. En wanneer besef je dan dat er iets mis is? Na vanavond?
Nah, pas als die vriend en vriendin gebatst hebben denk ik dat de TS het begint te begrijpen
pi_70482049
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Meaning? Nou, daar bedoel ik dit mee:
Je zei dat je haar gevraagd had of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties had voor jullie relatie en ze zei nee. En dat ze er niet bij nadenkt dat hij over haar fantaseert.

Ja kom op, dat zou ik ook zeggen als ik haar was, zelfs al zou het omgekeerde waar zijn (wat best waarschijnlijk is, sorry).
Oké, kan ik mee leven, zij gaat mij niet vertellen wat ze van dat fantaseren denkt, 't was dan ook een zinloze vraag Ze gaf een ontwijkend antwoord, moet kunnen. Maar te peilen aan d'r reacties (tijdens die avond dus, toen hij helemaal uit z'n bol ging over haar) reageerde ze echt wel pissed, eerst stil en geschrokken, later liep ze dus weg.
quote:
Hij is 'fout' en stout, jij bent lief (denk ik, voor haar?) en afwachtend. Hij doet 'spelletjes' met haar midden in de nacht, jij gaat vroeg naar bed. Ik zeg niet dat ze vreemd gaat of zal gaan, maar ik denk wel dat het door haar hoofd spookt eerlijk gezegd.
Vroeg naar bed Ja, voor wedstrijden, normaal niet. Ik denk dat die vriend van me niet zo anders is, zelfde soort leven, zelfde houding etc. Hij doet een kunstopleiding, ik weer niet, maar dat is dan wel 't grootste verschil.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 16:09:25 #261
163650 Greys
pi_70482220
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Oké, kan ik mee leven, zij gaat mij niet vertellen wat ze van dat fantaseren denkt, 't was dan ook een zinloze vraag Ze gaf een ontwijkend antwoord, moet kunnen. Maar te peilen aan d'r reacties (tijdens die avond dus, toen hij helemaal uit z'n bol ging over haar) reageerde ze echt wel pissed, eerst stil en geschrokken, later liep ze dus weg.
Ja maar... dat was die avond, de eerste reactie. Vervolgens bleef ze wel hangen daar toen jij naar huis ging het weekend er na en was ze nogal openhartig met dat spelletje en zat ze de volgende dag ook weer met hem in het zwembad. So much for 'weglopen' en 'pissed' en 'stil'....
Ik wil je geen depressie aanpraten ofzo, maar open wel je ogen en praat niet automatisch alles van je vriendin goed en al helemaal niet van die kerel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70482236
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Hangt af van wat ze te vertellen heeft. Ze weet nu hoe ik erover denk, ze gaat wmb niet meer in zwembaden rondhangen met hem, sterker, ze gaat ff helemaal niet meer met hem rondhangen, dus daar gaat 't over als ik haar spreek.
pi_70482302
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Als ik om 8 uur op moet voor een wedstrijd, passeer ik ff om 4 uur 's nachts Dan plan ik 't wat vroeger op de dag in
Ne om 4 uur sexspelletjes spelen is bevordelijk voor je prestaties
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 16:12:25 #264
163650 Greys
pi_70482326
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Hangt af van wat ze te vertellen heeft. Ze weet nu hoe ik erover denk, ze gaat wmb niet meer in zwembaden rondhangen met hem, sterker, ze gaat ff helemaal niet meer met hem rondhangen, dus daar gaat 't over als ik haar spreek.
Jij zou haar dat niet moeten hoeven vertellen. Want dan gaat zij wellicht piepen over dat ze dat zelf wel bepaalt en dat je haar niet vertrouwt en voor je het weet... is alles jouw schuld!
Dus als je wijs bent verbied je haar niets. En ook niet 'zielig' doen tegen haar. Gewoon luid en duidelijk zeggen dat het je allemaal nogal tegenvalt, de vriendschap van die pipo en dat je het ook vrij jammer vindt hoe zij tot nu toe daarmee omgegaan is. En verder mag ze het zelf invullen en er mee doen wat zij denkt dat goed is.
Dat lijkt mij de juiste aanpak, maar doe uiteraard gewoon wat je zelf denkt dat je moet doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70482335
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar... dat was die avond, de eerste reactie. Vervolgens bleef ze wel hangen daar toen jij naar huis ging het weekend er na en was ze nogal openhartig met dat spelletje en zat ze de volgende dag ook weer met hem in het zwembad. So much for 'weglopen' en 'pissed' en 'stil'....
Ik wil je geen depressie aanpraten ofzo, maar open wel je ogen en praat niet automatisch alles van je vriendin goed en al helemaal niet van die kerel!
Bedankt. Scheelt me typen. Je vriendin zegt A maar doet B, TS.
pi_70482339
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Nah, pas als die vriend en vriendin gebatst hebben denk ik dat de TS het begint te begrijpen
Ik denk dat batsen niet eens 't eerste is waar het hem om gaat Wel het tweede ja Maar dat zal niet zo snel gebeuren als jullie met de bakken popcorn schijnen te hopen
  maandag 29 juni 2009 @ 16:13:04 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70482350
quote:
Ik vind wel dat je hiermee de verkeerde volop aanpakt. Nu ga je opeens op je strepen staan bij je vriendin terwijl je je vriend nuchter niet wil/kan/durft te confronteren met zíjn uitlatingen.
pi_70482422
quote:

[..]

Hoop dat het niet gaat gebeuren, maar wat ga je doen als je merkt dat ze achter je rug om zouden afspreken?
Have fun...
pi_70482433
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ne om 4 uur sexspelletjes spelen is bevordelijk voor je prestaties
Ik lag op 't moment van dat spel te maffen, ik had die ochtend dus een wedstrijd
pi_70482566
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bedankt. Scheelt me typen. Je vriendin zegt A maar doet B, TS.
Lees dit goed TS. Beoordeel iemand op zijn of haar acties, niet op de mooie woorden die camoufleren wat iemand écht doet.
pi_70482592
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik lag op 't moment van dat spel te maffen, ik had die ochtend dus een wedstrijd
Lekker sociale vriendin heb jij
pi_70482681
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lekker sociale vriendin heb jij
we wonen niet samen ofzo
pi_70482741
Heeft daar verder niks mee te maken.

Lijkt me normaler dat ze met jou mee gaat pitten dan dat ze seksspeltjes met andere gozers gaat spelen

Maar zoals ik al zei, iedere gek zijn gebrek
  maandag 29 juni 2009 @ 16:24:35 #274
107594 Nr.G
m411007
pi_70482766
Gewoon keihard je vriending op haar bek pakken als ze met die gast aan het praten is. Daarna meenemen naar huis om te naaien en bij weggaan natuurlijk een opmerking maken tegen die gast dat jij weer ff gaat doen waar hij alleen maar over kan dromen.
pi_70482864
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Ik vind wel dat je hiermee de verkeerde volop aanpakt. Nu ga je opeens op je strepen staan bij je vriendin terwijl je je vriend nuchter niet wil/kan/durft te confronteren met zíjn uitlatingen.
Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
  maandag 29 juni 2009 @ 16:29:50 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70482931
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:

Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Okay, dat lijkt me wel een goeie zet. One on one gesprek, zonder uitgelaten zwembadvriendjes.

Succes en ik ben benieuwd naar het verloop van het gesprek. Uiteraard. Proost ook!
pi_70482945
quote:

[..]

Mooi. De update kan je in deel 2 plaatsen vanavond, samen met de update van het gesprek met je vriendin, ook vanavond. 2 vliegen in 1 klap
  maandag 29 juni 2009 @ 16:33:07 #278
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70483050
quote:

[..]

Eindelijk
pi_70483393
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Bob-B het volgende:
Eindelijk
Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moed Dat 't gesprek tot nu toe niet draaide, kwam door de omstandigheden => drank/drank/drank/zwembad/teveel omstanders, plus dat 't moeilijk lullen is met iemand die in z'n eerlijke fase zit (Lees: de fase van: alles moet kunnen, we zijn vrienden en we gaan allemaal naar de klote, en dit dus in combinatie met drank./drugs).
  maandag 29 juni 2009 @ 19:41:15 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70489328
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

stokerd
pi_70489990
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moed Dat 't gesprek tot nu toe niet draaide, kwam door de omstandigheden => drank/drank/drank/zwembad/teveel omstanders, plus dat 't moeilijk lullen is met iemand die in z'n eerlijke fase zit (Lees: de fase van: alles moet kunnen, we zijn vrienden en we gaan allemaal naar de klote, en dit dus in combinatie met drank./drugs).
Is het juist niet ontzettend makkelijk om met iemand te praten die in zijn eerlijke fase zit?
Je verteld hem juist dat niet alles moet kunnen. Hoe graag hij dat ook wilt.

Of zie ik dat fout?

Ps. eerlijke fase is een vage benaming, klinkt alsof ie altijd liegt, maar nu dan niet.
pi_70502539
Oké, ik heb ff mijn verhaal gedaan, paar dingen tegen hem gezegd. 1: dat ie me irriteerde met zijn opmerkingen over mijn vriendin, 2: of hij het wel normaal vond om zich zo te gedragen, 3: wanneer hij dacht te gaan nokken met deze bullshit. Ongeveer dat dus.

Hij zei ja, dat ie het niet serieus had bedoeld, hij was lam geweest en high, dan werd ie altijd horny/losgeslagen en kon vekeerd overkomen etc. etc. Heel lang vaag verhaal, van: je weet toch hoe het is, ik zeg allemaal onzin, dat komt wel ergens vandaan want ze is een schitterend meisje, maar ga nou niet denken dat ik iets bij haar ga doen, heb echt wel kansen gehad om dat te proberen etc., maar hij was in control. En verliefd was niet letterlijk bedoeld, meer genieten van iets moois en onbereikbaars, en dat genieten was ook niet letterlijk, seks kan ie overal halen, thuis of anywhere. Conclusie: hij kan het dus handelen. Mooi verhaal, op zich, maar ik heb toch ff gezegd dat ie niet gek moet opkijken als ik hem de volgende keer een beuk geef.

Ik zei dat mijn vriendin zich er ondertussen ook niet echt tof bij voelt. Nou, dat moest ik dan eerst maar eens met haar bespreken want zij is zo intelligent en volgens hem waren er dingen die wij nooit van haar zouden begrijpen.
Daarna werd het gesprek ff wat minder aangenaam, ik laat me door hem niet vertellen hoe mijn vriendin in elkaar zit, dus ik legde ‘m uit dat z’n eigen verpleegster misschien opgewonden raakt van dit soort bullshit maar dat ie mij er niet mee hoeft lastig te vallen. Dat van die verpleegster wilde ik niet zeggen, maar oké, toch gezegd, hij keek van:
Toen hebben we het daar nog ff over gehad, dus meer over zijn relatie, er kwamen wat andere vriienden bij ztten en de rest van de avond was beetje chillen en bier drinken.
pi_70502595
En wat voor een gevoel heb je nu?
pi_70502673
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat voor een gevoel heb je nu?
Kom ik morgen op terug Ben ff niet meer zo helder
pi_70502756
Maar toch wel goed gevoel Kan aan bier liggen. 't Is geen fight geworden, wel paar mindere momenten, moet kunnen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 04:25:32 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70503576
wat een geklets van die gast!
pi_70503648
meh

dit soort topics word ik altijd vrij para van, omdat ik precies weet hoe ik me zelf zou voelen, zo'n ontzettend kut gevoel is dat, zo'n soort van adrenaline injectie, and not the good kind of adrenaline ;p

OT: ik heb al je posts in dit topic gelezen, OP

je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed

het gedrag van je vriend ook, je moet veel duidelijker aangeven waar de grens ligt
die grens is al 10x bereikt, sterker nog, hij is inmiddels al weer zover uit t zicht dat hij niets meer dan een stip is

alsjeblieft, verbreek het contact met die vriend, dit kan niet goed aflopen

praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin
zeg haar dat het je niet zint hoe ze hierop reageert
vraag haar hoe ze het zou vinden als de rollen omgedraaid waren, etc.
echt, vraag haar echt alles wat mij betreft meerdere keren anders verwoord
alles wat er op dat feest gebeurd is, alles overal, ALLES
maak er een kruisverhoor van wat mij betreft

zorg dat je weet waar je aan toe bent, zorg dat je eventuele bullshit voor bent
doe het voor ons allemaal

wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.

echt, ik zag t al ergens staan

ze zegt A maar doet B

ik vrees ook dat het al te laat is

je zegt zelf dat jij je vriendin redelijk vrij wil laten etc.
ik vrees dat die aanpak niet meer gaat werken
hoe je het nu aanpakt ga je haar echt kwijtraken, dat kan ik je iig verzekeren

dus de vraag is.. wil je je aanpak veranderen om haar te behouden, of wil je haar laten gaan? en is het ook nog wel de moeite waard dan, als je je aanpak moet veranderen om haar te behouden? als jij haar moet vertellen how to love you then.. mja, kan je haar misschien maar beter lozen then again.. ik weet niet

praat iig echt HEEL erg goed met haar, echt, kom echt alles te weten voordat je iets doet
ik kan je wel zeggen dat je hier veel te laks op reageert, zoals al eerder gezegd in andere niet zulke aardige bewoordingen: heel slap.

suc6! ik hoop oprecht dat je vriendin geen sletje is de pijn van bedrogen worden wens je niemand toe

/boek

[ Bericht 0% gewijzigd door gnilrednoz op 30-06-2009 06:07:56 (typo's) ]
pi_70504649
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef Revolverheld het volgende:
Heel lang vaag verhaal, van: je weet toch hoe het is, ik zeg allemaal onzin, dat komt wel ergens vandaan want ze is een schitterend meisje, maar ga nou niet denken dat ik iets bij haar ga doen, heb echt wel kansen gehad om dat te proberen etc., maar hij was in control. En verliefd was niet letterlijk bedoeld, meer genieten van iets moois en onbereikbaars, en dat genieten was ook niet letterlijk, seks kan ie overal halen, thuis of anywhere. Conclusie: hij kan het dus handelen.
Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?

Wat een lulverhaal zeg .
Have fun...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:47:36 #289
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70505815
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:52 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?

Wat een lulverhaal zeg .
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.
pi_70512554
Nu nog met de vrouw praten
pi_70512619
Idd! Toen ik die zin las verschroven mijn wenkbrouwen ook wel 3 cm in noordelijke richting

Je vriendin vindt ik OK, maar dit vriend van je is echt een ASS
hij denkt dat hij jou vriendin beter kent dan jou
Hij is gewoon een dikke euroknaller.
Lieve kusjes Ilse
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:31:02 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70512697
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
meh

dit soort topics word ik altijd vrij para van, omdat ik precies weet hoe ik me zelf zou voelen, zo'n ontzettend kut gevoel is dat, zo'n soort van adrenaline injectie, and not the good kind of adrenaline ;p

OT: ik heb al je posts in dit topic gelezen, OP

je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed

het gedrag van je vriend ook, je moet veel duidelijker aangeven waar de grens ligt
die grens is al 10x bereikt, sterker nog, hij is inmiddels al weer zover uit t zicht dat hij niets meer dan een stip is

praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin

wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.

ze zegt A maar doet B

je zegt zelf dat jij je vriendin redelijk vrij wil laten etc.
ik vrees dat die aanpak niet meer gaat werken
hoe je het nu aanpakt ga je haar echt kwijtraken, dat kan ik je iig verzekeren

dus de vraag is.. wil je je aanpak veranderen om haar te behouden, of wil je haar laten gaan? en is het ook nog wel de moeite waard dan, als je je aanpak moet veranderen om haar te behouden? als jij haar moet vertellen how to love you then.. mja, kan je haar misschien maar beter lozen then again.. ik weet niet

praat iig echt HEEL erg goed met haar, echt, kom echt alles te weten voordat je iets doet
ik kan je wel zeggen dat je hier veel te laks op reageert, zoals al eerder gezegd in andere niet zulke aardige bewoordingen: heel slap.

suc6! ik hoop oprecht dat je vriendin geen sletje is de pijn van bedrogen worden wens je niemand toe

/boek
neuroot , als je echt van een mug een olifant wil maken en hierover ook nog eens ruzie met je vriendin wil hebben moet je dat dus zo doen... succes gegarandeerd
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:37:26 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70512906
Wat denken een hoop mensen hier extreem simpel zeg. "Contact verbreken" met die vriend? Beetje lastig als je 'em elke week tegenkomt omdat 'ie in dezelfde vriendengroep zit he?
pi_70518482
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[quote]je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed
Ze heeft nog geen moord gepleegd, as far as I know 't Is voor jullie natuurlijk moeilijk (of juist makkelijk) oordelen over een meisje dat ik hier ff in een paar zinnen beschrijf, maar ze is oké, ze heeft alleen dat spel gespeeld en dat zouden jullie haar zwaar aanrekenen, ik dus niet.
quote:
Dat zou ik zeker doen als hij een move had gemaakt of nog zou maken, maar ik ga niet zo maar ff iemand uit m'n leven bannen op basis van vage onderbuikgevoelens (plus een paar foute opmerkingen).
quote:

Jullie zijn allemaal m'n beste vrienden, maar de kruisverhoortechniek is niet m'n favoriete middel Ik ga 't er zeker over hebben met haar, uiteraard.
quote:

ze zegt A maar doet B
Ik lees dat idd vaker, maar ik weet niet wat ze dan aan A's zegt en aan B's doet Nogmaals, dat spel moet je zien in 't licht van die groep vrienden, mensen die elkaar goed kennen, 't is niet zo dat ze ff is gaan strippen voor een groep onbekenden, om zich na afloop door een grote neger te laten nemen op het podium
quote:
Eeeeuh... kan ook dat hier veel mensen anders denken over relaties. Ja, ik laat m'n vriendin vrij, maar ik zou ook niet anders willen. Kan gebeuren dat 't niet werkt, dat is dan maar zo, ik zal m'n principes er niet zo snel voor dumpen. Dan dump ik eerder 't meisje Nu heb ik 't niet over deze vriendin, maar ik heb wel eens mindere ervaringen gehad, ja oké, zelf ben ik ook wel eens in bed beland met een meisje dat op m'n vriendin leek maar 't bij nadere inspectie toch niet was (niet deze vriendin), shit happens, we houden de moed erin. Maar de burka laten we nog ff in de kast liggen
pi_70519377
Drugs maakt meer kapot dan je lief is
pi_70519421
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Bolter het volgende:
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.
Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.
Gaf ie nog voorbeelden bij ook Dat ze samen in een bed lagen (keer op vakantie in 't huis van zijn familie, was meer zo dat hij naast haar ging liggen voor een goed gesprek over haar artistieke kwaliteiten ) en toen had hij dus niks gedaan Ik nog: ja, tof van je, goeie gozer ben je toch Waarop hij mij begint uit te leggen dat andere gasten er in zo'n geval wel ff snel bovenop waren gaan liggen, hij dus niet, heeft teveel respect voor haar plus dat wij elkaar al kennen sinds 't gymnasium, vrienden voor 't leven etc. en dat meisjes bijzaak zijn. Zit een kern van waarheid in, dus toch voordeel v/d twijfel
pi_70519465
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:15 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.
Gaf ie nog voorbeelden bij ook Dat ze samen in een bed lagen (keer op vakantie in 't huis van zijn familie, was meer zo dat hij naast haar ging liggen voor een goed gesprek over haar artistieke kwaliteiten ) en toen had hij dus niks gedaan Ik nog: ja, tof van je, goeie gozer ben je toch Waarop hij mij begint uit te leggen dat andere gasten er in zo'n geval wel ff snel bovenop waren gaan liggen, hij dus niet, heeft teveel respect voor haar plus dat wij elkaar al kennen sinds 't gymnasium, vrienden voor 't leven etc. en dat meisjes bijzaak zijn. Zit een kern van waarheid in, dus toch voordeel v/d twijfel
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...
pi_70519518
Waarom moet ik nu aan dit bericht denken: Zwarte baby verraadt vreemdgaan ?
dag
pi_70519757
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Peter het volgende:
Waarom moet ik nu aan dit bericht denken: Zwarte baby verraadt vreemdgaan ?
quote:
Een zwangere vrouw uit Wassenaar ligt na negen zware maanden persend met haar benen wijd op een ziekenhuisbed.
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht
En ja, leg ff uit waarom je nu aan dit bericht denkt

edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me

[ Bericht 13% gewijzigd door Revolverheld op 30-06-2009 17:31:08 ]
pi_70520054
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

[..]

Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht

edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me
Waarom? Omdat de kans aanwezig is dat ze die paar keer dat ze samen was met hem met hem gebatst heeft en ze allebei:
pi_70520087
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk, je gedraagt je als absoluut dumpmateriaal. Niet dat ik daar vroeger zo goed in was maar ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')