abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70415608
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
En heb je het ondertussen al gevraagd?
Morgen hebben we een feest, ik spreek hem daar wel. M'n vriendin wil dat ik het onderwerp laat rusten, ze vindt 't genant. Dus ik vraag het wel als zij ff uit beeld is.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70415764
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:28 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Morgen hebben we een feest, ik spreek hem daar wel. M'n vriendin wil dat ik het onderwerp laat rusten, ze vindt 't genant. Dus ik vraag het wel als zij ff uit beeld is.
En dus ook doen. En niet als je allebei 150 bier ophebt, maar op een moment dat je allebei nuchter bent. Succes.
pi_70416092
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win.

Zoiets ja
Hij zal niet actief iets bij haar proberen denk ik. Volgens mij was 't meer een hengel die hij ff wilde uitwerpen naar m'n vriendin. Zij weet het nu. Zij kan nu met die informatie doen wat ze wil: happen of negeren. Nou, negeren dus
quote:
Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt. "
Gaat erom dat dit een goede vriend is, maar met goede vrienden heb ik zelden gesprekken over hun gevoelens voor mijn vriendin Ik ken hem goed genoeg, ik weet hoe hij met vrouwen kan zijn, hij leeft/neukt er behoorlijk op los. Dus daarover praten we wel, maar dit is ff iets anders omdat hij mij die avond de hele tijd strak zat aan te kijken, zo van: nu weet je het, ik kan het ook niet helpen. Ik zal niet zeggen dt hij mij om toestemming vroeg, maar zo kwam het wel over
pi_70416113
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef VonHinten het volgende:
En dus ook doen. En niet als je allebei 150 bier ophebt, maar op een moment dat je allebei nuchter bent. Succes.
Paar biertjes helpt wel
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:50:55 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70418866
maar vanwaar die onzekerheid eigenlijk?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:09:06 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70427748
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.

Voor als je ooit nog vrienden krijgt.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
Die gast heeft toch nergens aan gezeten en mocht er verder iets gebeuren, daar zijn 2 personen voor nodig, dus zijn vriendin ook.
Verder ga ik niet vragen aan vrienden of ik mag daten met een ex van hun, het heet niet voor niets EX!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 17:19:52 #107
163650 Greys
pi_70428085
Oh god, bespreken op een feestje waar iedereen aanwezig is, dit is gedoemd te mislukken.
Jij gaat eerst even moed indrinken natuurlijk, in de tussentijd heeft hij er ook al een paar achterovergeslagen en voor je het weet is het weer geen nuchter gesprek. En de vriendinnen zijn ook nog in de buurt, niet handig.

Overigens denk ik dat het wel meevalt met het drama. Als die gast echt al een tijdje een stiekeme serieuze crush op je vriendin heeft, geloof ik nooit dat hij dat er zomaar uit gooit waar jullie allemaal bij zijn. Denk dat het gewoon een beetje dronkemansgelal was, bijdehand en stoerdoenerij. Anders was zijn vriendin nu echt al niet meer bij hem geweest (is ze nog bij hem?).
Jouw vriendin kan je niets kwalijk nemen, ik zou zelf ook met stomheid geslagen zijn in zo'n situatie en er maar een beetje lacherig overheen lullen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70431213
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:50 schreef Re het volgende:
maar vanwaar die onzekerheid eigenlijk?
Geen onzekerheid, meer weerzin tegen dit gesprek.
Ik heb geen zin in gezeik, maar mijn vriend kennende (en zijn drankgebruik ) gaat 't daar wel op uitdraaien.
pi_70431345
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Oh god, bespreken op een feestje waar iedereen aanwezig is, dit is gedoemd te mislukken.
Jij gaat eerst even moed indrinken natuurlijk, in de tussentijd heeft hij er ook al een paar achterovergeslagen en voor je het weet is het weer geen nuchter gesprek. En de vriendinnen zijn ook nog in de buurt, niet handig.
't Is meer zo dat ik er nu wel iets over moet zeggen, anders blijft 't zo in de lucht hangen. Hij zit op feestjes vaak bij m'n vriendin de buurt, prima wat mij betreft, ze kunnen goed met elkaar opschieten, maar na het gebeurde wil ik toch ff van hem horen hoe het zit.
quote:
Overigens denk ik dat het wel meevalt met het drama. Als die gast echt al een tijdje een stiekeme serieuze crush op je vriendin heeft, geloof ik nooit dat hij dat er zomaar uit gooit waar jullie allemaal bij zijn. Denk dat het gewoon een beetje dronkemansgelal was, bijdehand en stoerdoenerij. Anders was zijn vriendin nu echt al niet meer bij hem geweest (is ze nog bij hem?).
Jouw vriendin kan je niets kwalijk nemen, ik zou zelf ook met stomheid geslagen zijn in zo'n situatie en er maar een beetje lacherig overheen lullen.
Z'n vriendin slaapt de laatste tijd vaak bij haar ouders, hoorde ik. Niet sinds die avond, dat schijnt al langer te spelen. Hoeft dus niks te betekenen.
pi_70432960
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:12 schreef Revolverheld het volgende:
't Is meer zo dat ik er nu wel iets over moet zeggen, anders blijft 't zo in de lucht hangen. Hij zit op feestjes vaak bij m'n vriendin de buurt, prima wat mij betreft, ze kunnen goed met elkaar opschieten, maar na het gebeurde wil ik toch ff van hem horen hoe het zit.

Ben ik het mee eens; als je het niet verteld zal d'r denk ik toch een soort spanning blijven.

Succes ermee!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 20:15:55 #111
163650 Greys
pi_70432972
Maar wel vóór de nodige alcoholische versnaperingen het gesprek houden dan he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70441001
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Maar wel vóór de nodige alcoholische versnaperingen het gesprek houden dan he?
Oké, met de drank is 't toch aardig uit de hand gelopen, zal daardoor wel komen dat het gesprek nogal vaag was maar ik vroeg ernaar en hij zei: ja, je weet toch hoe 't zit? Ik ben verliefd en dat is mijn probleem, niet jouw probleem.
Dus ik zei: oké, maar het gaat om mijn vriendin. Beetje onhandig hè?
Hij zei toen dat onze vriendschap er verder niet door veranderde, daarom had hij het ook aan mij verteld. Hij vond het wel pijnlijk voor zijn vriendin, maar dat kon hij verder niet helpen, zo was het leven, en meer van dat soort geouwehoer. Hij zit geloof ik in de fase van 'je leeft maar één keer', beetje het dramatische kunstenaarsverhaal, want volgens hem leeft hij nu extra hard, met veel drank, vreemdgaan en heftige confrontaties met vrienden en familie, etc. maar hij had 't er steeds over dat hij nu veel meer voelt dat hij leeft en dat pijn daar onderdeel van is.
Drank
Toen kwam mijn vriendin er toch bij staan, hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc., en toen hij in detail wilde treden zijn wij ff ergens anders naartoe gelopen. Ik heb later nog wel tegen hem gezegd dat die opmerking over dat dromen out of line was, dat 't teveel informatie was
Hij was op dat moment al zo ver heen dat verder praten weinig zin had.

Niet veel opgeschoten dus
pi_70441160
Stoten geven

Hij is toch zat dus hij voelt het morgen pas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 28 juni 2009 @ 08:25:53 #114
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70441436
quote:
Op zondag 28 juni 2009 03:36 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Oké, met de drank is 't toch aardig uit de hand gelopen, zal daardoor wel komen dat het gesprek nogal vaag was maar ik vroeg ernaar en hij zei: ja, je weet toch hoe 't zit? Ik ben verliefd en dat is mijn probleem, niet jouw probleem.
Dus ik zei: oké, maar het gaat om mijn vriendin. Beetje onhandig hè?
Hij zei toen dat onze vriendschap er verder niet door veranderde, daarom had hij het ook aan mij verteld. Hij vond het wel pijnlijk voor zijn vriendin, maar dat kon hij verder niet helpen, zo was het leven, en meer van dat soort geouwehoer. Hij zit geloof ik in de fase van 'je leeft maar één keer', beetje het dramatische kunstenaarsverhaal, want volgens hem leeft hij nu extra hard, met veel drank, vreemdgaan en heftige confrontaties met vrienden en familie, etc. maar hij had 't er steeds over dat hij nu veel meer voelt dat hij leeft en dat pijn daar onderdeel van is.
Drank
Toen kwam mijn vriendin er toch bij staan, hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc., en toen hij in detail wilde treden zijn wij ff ergens anders naartoe gelopen. Ik heb later nog wel tegen hem gezegd dat die opmerking over dat dromen out of line was, dat 't teveel informatie was
Hij was op dat moment al zo ver heen dat verder praten weinig zin had.

Niet veel opgeschoten dus
Wat een kerel

Hulde voor hem dat hij eerlijk is, dat wel Maar als hij een echte vriend is dan stopt hij hiermee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:17:34 #115
163650 Greys
pi_70442828
Ja nou ja, sorry hoor. Maar je kon op je klompen aanvoelen dat het qua drank niet een goed gesprek ging worden.
Ik zou wel een beetje klaar zijn met deze pipo als vriend denk ik, als ik jou was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70443056
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
Ja nou ja, sorry hoor. Maar je kon op je klompen aanvoelen dat het qua drank niet een goed gesprek ging worden.
Ik zou wel een beetje klaar zijn met deze pipo als vriend denk ik, als ik jou was.
Ja, ben ik ook

Toen ik gister wegging bleef m'n vriendin nog op dat feest, normaal geen probleem maar nu had ik er toch geen tof gevoel over. Probleem is niet eens dat hij door z'n opleiding (kunstzinnig arty gedoe) of wat dan ook opeens dit soort dramagedrag vertoont, dat zijn we wel van 'm gewend, maar ik wil m'n meisje wel met een rustig gevoel kunnen achterlaten

Strax maar eens bellen dan
pi_70443135
Jemig, wat een lutser van een vriend. Tijd dat je hem de waarheid zegt en vervolgens maar even goed in z'n sop gaat laat koken.
pi_70443321
quote:
Op zondag 28 juni 2009 08:25 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Wat een kerel

Hulde voor hem dat hij eerlijk is, dat wel Maar als hij een echte vriend is dan stopt hij hiermee.
Die eerlijkheid is op dit moment zijn ding. Ik kan 't op zich best waarderen, hij is een toffe gast, maar dit is een soort eerlijkheid die mijn vriendin in de war maakt. Prima dat-ie naar haar kijkt, maar mt al die drank/ drugs op krijg je een situatie die te vaag is. Mijn vriendin is goed met 'm bevriend dus als hij aan haar zit kan 't vriendschap zijn, dat was 't tenminste tot voor kort, maar nu
  zondag 28 juni 2009 @ 11:52:43 #119
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70443443
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, ben ik ook

Toen ik gister wegging bleef m'n vriendin nog op dat feest, normaal geen probleem maar nu had ik er toch geen tof gevoel over.
...
Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 11:58:57 #120
163650 Greys
pi_70443549
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Hmm, niet dat jouw vriendin haar gedrag nu ineens aan moeten gaan passen aan die rare vriend van je, maar eerlijk gezegd vind ik het maar vaag dat je vriendin zich niet aan die situatie onttrekt door ook gewoon naar huis te gaan ofzo.
Ik ook. Waarom is je vriendin niet gewoon met jou mee naar huis gegaan?
Zo ongemakkelijk vindt ze het dus allemaal niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 12:15:26 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70443861
zal me niets verbazen als die vriend je vriendin loopt te batsen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70444024
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef drijfhout het volgende:
Mijn vriendin kende daar wel meer mensen dan alleen die ene vriend, 't zijn ook haar vrienden. Plus dat ik vanochtend vroeg op moest ivm sportwedstrijd. Dus zij ging thuis slapen, die feestjes duren meestal wel tot vroeg in de ochtend en zij vermaakte zich wel. Dus ja, logisch dat ze nog ff blijft hangen. Ik heb er niet over nagedacht tot ik dus lthuis was en zij d'r mobiel had uitstaan en we elkaar niet meer hebben gesproken. Dat maakt deze situatie dus kut.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:22:52 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_70444028
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook. Waarom is je vriendin niet gewoon met jou mee naar huis gegaan?
Zo ongemakkelijk vindt ze het dus allemaal niet
Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?
pi_70444043
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
zal me niets verbazen als die vriend je vriendin loopt te batsen.
Mij ook niet. TS zijn vriendin vindt de aandacht sowieso wel leuk. Anders was ze wel met TS mee naar huis gegaan.
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:24:20 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_70444052
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook vreemd, ze wéét dat zodra TS de deur uit is die vriend zijn moves gaat maken. Sowieso zou ik al met mijn vriend mee gaan, dat is toch eigenlijk vanzelfsprekend als je daar samen bent?
Edit: gelijk gepost met TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')