Och ja drank, het eeuwige excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
het is meer, van wat ik allemaal lees over problemen in R&P, dat dit geen echt probleem is, je kan het net zo groot of klein maken als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Och ja drank, het eeuwige excuus![]()
Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
Ik bedoel de vriendin van die gozer die ineens verliefd is op een ander. En dat vertelt waar ze bij zit. Voor haar is dat toch een belediging? Dat pikt toch niemand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt."
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
En heb je het ondertussen al gevraagd?
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
Dude als je hem al zo lang/ goed kent dan kun je toch het gesprek normaal aan gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste impulsMaar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.
Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.
Voor als je ooit nog vrienden krijgt.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
Indeed!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef royjn het volgende:
[..]ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
Ohquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik ken er genoeg die er anders over denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
Ik zag het boek er ff bij pakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef royjn het volgende:
[..]
ik ken er genoeg die er anders over denken
hmmm zusjes van vrienden mag niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"
Ik ga verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |