abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70276918
lemming?

herinner met nog een topic over iemand met hetzelfde verhaal <-- de vriend van TS dus..
Do what you love, love what you do!
pi_70277108
Pfff, beetje vaag hoor. Idd gewoon duidelijk maken dat avanches opgevat zullen worden als een oorlogsdaad, en dan hopen dat ie zich inhoud he.
pi_70277167
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit

En die mensen die zo iemand meteen neerslaan komop zeg.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:01:13 #54
153954 NZYM
Genosha Records
pi_70279932
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_70280774
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:37 schreef Revolverheld het volgende:

Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen,

Jij moet definetely even met die kerel gaan praten.
pi_70281942
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit
Dat is idd het plan Nu nog ff bedenken hoe ik het ga brengen. Omdat hij zo bezopen was, kan het best zijn dat-ie zelf ook spijt heeft en hoopt dat niemand er meer over begint. Ik wil geen slapende honden wakker maken
quote:
En die mensen die zo iemand meteen neerslaan komop zeg.
Nee. Hij bracht 't ook niet agressief, eerder zo van: dit wil ik gezegd hebben, ik heb nu genoeg gezopen om het te zeggen, het leven is mooi en ik ben verliefd, ook al weet ik dat het nergens op slaat.
Raar verhaal, maar dan ga je niet meteen hoeken.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70284693
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:11:55 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70285048
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70285344
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef solaire het volgende:
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?

We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie. Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
pi_70285518
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Eerder niet, denk ik. Anders had hij z'n muil wel gehouden en z'n kans afgewacht Maar intussen zitten wij allemaal met een vaag gevoel. M'n vriendin wil hem nu niet zien, ik heb ook ff niet zo'n behoefte aan contact, dus er is wel iets aan de hand. Moet je dat gaan uitpraten, zit je straks met z'n vieren therapeutische gesprekken te voeren

Drank
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:30:26 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70285623
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:32:34 #62
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70285689
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70285914
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?

We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie. Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
Ja het is idd zo dat wij hier makkelijk praten hebben achteraf is ook alles simpel, zelf zou ik het hem na een biertje of twee drie toch echt gericht vragen en als je dat niet durft bel of mail je hem desnoods, zorg in ieder geval dat het hoe dan ook niet je vakantieplannen de soep in laat draaien, van te voren moet je weten of je ermee op pad wilt of niet, anders kunnen wij hier weer smullen van een nieuwe post van jou over je vakantie escapades. (leuk voor ons, maar niet voor jou)
En dat zijn vriendin het normaal vindt dat is haar zaak, ik weet wel dat ik zoiets bij geen enkele van mijn vriendinnen hoefde te proberen, dan was het meteen pats boem einde oefening.

voor de volgende keer een goed smerige blik nadat hij het de tweede keer zegt zou misschien wel helpen, anders is ie wel heel ver heen of echt een enorme klootzak.
pi_70286091
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Ik denk dat ik wel weet wat hij gaat zeggen bij dat biertje Hij was dronken, maar hij heeft wel dertig keer gezegd: het is echt waar, geen grap, en wat vinden jullie ervan? Kan ik dat zeggen?

En wij: euuuuhhh Heb je niet teveel gezopen?

Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
pi_70286163
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
Ik wil z'n vriendin niet neuken
pi_70287370
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Die vriendin van je vriend klinkt alsof ze zijn moeder is. 'Ja, onze oudste is verliefd, zó schattig!'
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:29:44 #67
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70287436
het is een lastige situatie, maar kennelijk wil hij je niet in de maling nemen. Die verliefdheid gaat vanzelf wel over en ik zou alleen even met hem bespreken dat je het een kutsituatie vond, zodat het uitgesproken is. Maar zo te horen bedoelt ie het niet rot en was het gewoon een samenloop van omstandigheden.

Zijn vriendin is raar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 juni 2009 @ 13:35:42 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_70287626
.

"Oooh jaaaa... veel beter dan Hans...veel beter dan Hans!!!!!!!!!!!!!"
pi_70289270
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:19:20 #70
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70291206
Ik zou sowieso eerst je vriendin aanspreken dat je dit gedrag van haar niet tolereert. Een beetje lopen flirten met je beste vriend, hij wordt niet uit het niets verliefd op haar.
Vervolgens ram je je vriend in elkaar met je revolver en daarna hang je de held uit bij je vriend zijn vriendin door haar te batsen.

opgelost. iedereen blij. slotje.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70292190
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Tja..1986 het volgende:

Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
Lelijk is ze niet
Pima hoor, als zij erbij wil zitten als haar vriend haar openlijk vernedert Ik heb moeite met het feit dat hij openlijk op mijn vriendinnetje zit te geilen En dat er van mij een opbouwende houding wordt verwacht, blijbaar
pi_70297422
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
pi_70297748
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef kodak het volgende:
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
Ik heb m'n vriendin duidelijk laten merken dat ik baalde. Van het debiele gesprek, dus. En dat er dus iets van jaloezie/angst boven kwam. Zij had weinig zin om het er uitgebreid over te hebben, ze schaamde zich dood tov zijn vriendin. Dat zat ze vooral mee. Vrouwen

Ik zit meer met zijn gedrag in m'n maag. Eerlijkheid: oké, allemaal mooi. Maar dit lijkt me het soort eerlijkheid dat je beter voor je kunt houden. Ik snap zijn punt ook niet. Wat wil hij hiermee bereiken?
pi_70309415
Weetje he. Eigenlijk he. Moet je gewoon ff chillen. zeg gewoon tegen je maat dat je hem erop vertrouwd dat ie je niks flikt en tegen je vriendin dat je haar vertroud dat ze niks flikt. Ga daarna in de dichtstbijzijnde hangmat liggen met een malibu jus 'd orange.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:19:43 #75
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_70400171
En heb je het ondertussen al gevraagd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')