abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70273155
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!

btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:55:12 #27
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_70273194
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
Als je partnerruil doet met je kameraad scheep je hem met die vreemde schoonzus op
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:26 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_70273266
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
pi_70273313
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef mkw het volgende:

[..]

ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!

btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
Eensch

Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk. 't Gaat dus meer om de ruimdenkendheid waar ik moeite mee heb. Ik heb liever niet dit soort eerlijkheid, ook al bracht hij het wel zo: ja, het is nou eenmaal zo, ik kan het dus maar beter zeggen.

Vind ik dus niet
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70273402
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Ja, ik begrijp ook niet waarom je baalt van je vriendin, wat had ze dán moeten doen?
pi_70273668
ik zou hem een stoot geven
pi_70273689
Ten eerste: ga je vriendin niet verwijten dat ze niet 'assertief van zich afbeet' (wat ik in je OP een beetje proef). Voor haar was het natuurlijk ook overdonderend en vervelend. Er is één iemand die over de schreef is gegaan en dat is jouw mattie. Hij gooit er iets uit (hoe oprecht wellicht ook) wat voor drie mensen ongemakkelijk is.

Spreek je vriend erop aan in nuchtere toestand. Vraag hem wat hij precies bedoelde en wat zijn intenties waren. Zeg hem dat je dat niet van hem verwacht had en vraag wat zijn intenties vanaf nu zijn t.o.v. jouw vriendin. Als hij haar gaat proberen te scoren, dan lijkt het me duidelijk: dan is jullie vriendschap voorbij. En communiceer in deze tijd ook goed met je vriendin. Zeg tegen haar dat ze duidelijk haar grenzen moet trekken en niets ongepast hoeft te pikken omdat die kerel zo'n goeie vriend van je is.

Succes!
pi_70273759
quote:
Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.

Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_70273839
Enige nuance: iedereen denkt er wel es aan hoe het zou zijn om de (prachtige) vriendin van een maat te ballen, maar niemand haalt het ooit in zijn hoofd om zoiets uit te spreken, laat staan te doen. Jouw vriend had waarschijnlijk nét wat te veel op om te realiseren dat dergelijke uitlatingen not done zijn.
pi_70273912
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Revolverheld het volgende:

Eensch

Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk.
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..

Succes iig
pi_70275195
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzen Maar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan 't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
pi_70275387
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.

Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
Maar als wij het serieus gaan uitpraten wordt het misschien een veel groter issue dan 't eigenlijk is. Ik wil het liever vergeten en begraven Je snapt 'm al: ik ben niet zo'n prater
  maandag 22 juni 2009 @ 23:46:07 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70275405
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:

[..]

, dat wilde ik al schrijven,

jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70275425
Vergeten en begraven en ondertussen als jij een keer moet overwerken ligt die vriend van jou je mokkel te batsen.

Ik zou er gewoon over praten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:48:08 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70275478
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.

Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70275781
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.
Nee, dat kan ik zelfs goed begrijpen
quote:
Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
Hoe zijn vriendin hiermee omgaat is uiteraard haar eigen probleem, maar het moet voor haar vernederend zijn geweest om hem steeds te horen zeggen dat hij verliefd was op X (mijn vriendin), maar dat Y zijn vriendin was, en dat ze dat zelf ook heel goed wist Alsof het twee verschillende dingen zijn.

Mijn vriendin voelt zich vooral schuldig t.o.v. zijn vriendin. Ze wil ook liever niet meer met ze afspreken Het is een manier om de vriendschap te slopen, denk ik soms.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:57:59 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70275811
drank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70275812
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Re het volgende:

[..]

, dat wilde ik al schrijven,

jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
idd . Waarom zo moeilijk doen .
pi_70275860
doe je naam eer aan
pi_70275896
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef A-fijn het volgende:
doe je naam eer aan
pi_70276003
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzen Maar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan 't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
Ik zou ook niets zeggen, hem keihard afwijzen maakt de situatie alleen maar pijnlijker voor iedereen. Doen alsof er niets aan de hand is en het gesprek op een ander onderwerp proberen te brengen lijkt mij de beste optie (+hopen dat iedereen zo bezopen is dat niemand het zich de volgende morgenmiddag nog herinnerd).
pi_70276139
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef Re het volgende:
drank
Ik weet niet eens zeker of er bij m'n vriend alleen drank in 't spel was. Er zat nog een andere vriend bij die na een kwartier van het dronken/stonede ohw ik ben zo verliefd-gezwijmel zoiets had van en die ging snel naar huis
pi_70276503
Nou, weet je gelijk waar die vriendschap met jou op gebaseerd is
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:30:15 #49
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70276727
Als hij het blijft herhalen vind ik het al helemaal dom. Wat een kk mongool is dat dan wel niet, ik had in jouw schoenen hem denk ik een klap verkocht no matter wat ook al had hij wat op. In jouw situatie zou ik de vriend wijken. Maar ik weet niet hoe jij er tegenover staat.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_70276886
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Appie7458 het volgende:

[..]

18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..

Succes iig
Lekkere maat

Daar denk ik niet eens aan. Mijn vriend zou een move kunnen maken, als-ie gezopen of gesnoven heeft of wat dan ook, maar ik zie m'n vriendin zoiets niet doen. Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen, en toen liep zij weg. Later zei ze dat ze dat te ver vond gaan, vooral tegenover zijn vriendin, dus dat is duidelijk. Toch denk ik dat je in een vriendschap niet dit soort geintjes flikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')