ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestMijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Als je partnerruil doet met je kameraad scheep je hem met die vreemde schoonzus opquote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
Eenschquote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef mkw het volgende:
[..]
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!
btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
Ja, ik begrijp ook niet waarom je baalt van je vriendin, wat had ze dán moeten doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.quote:Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Revolverheld het volgende:
Eensch![]()
Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk.
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Maar als wij het serieus gaan uitpraten wordt het misschien een veel groter issue dan 't eigenlijk is. Ik wil het liever vergeten en begravenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.
Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.
Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
Nee, dat kan ik zelfs goed begrijpenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.
Hoe zijn vriendin hiermee omgaat is uiteraard haar eigen probleem, maar het moet voor haar vernederend zijn geweest om hem steeds te horen zeggen dat hij verliefd was op X (mijn vriendin), maar dat Y zijn vriendin was, en dat ze dat zelf ook heel goed wistquote:Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
iddquote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Re het volgende:
[..], dat wilde ik al schrijven,
jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
Ik zou ook niets zeggen, hem keihard afwijzen maakt de situatie alleen maar pijnlijker voor iedereen. Doen alsof er niets aan de hand is en het gesprek op een ander onderwerp proberen te brengen lijkt mij de beste optie (+hopen dat iedereen zo bezopen is dat niemand het zich de volgende morgenmiddag nog herinnerd).quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzenMaar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan
't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
Ik weet niet eens zeker of er bij m'n vriend alleen drank in 't spel was. Er zat nog een andere vriend bij die na een kwartier van het dronken/stonede ohw ik ben zo verliefd-gezwijmel zoiets had vanquote:
Lekkere maatquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Appie7458 het volgende:
[..]
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..
Succes iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |