zoiets?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadquote:Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
I hate to be right, maar check wat ik vrijdag al zei:quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadOok met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeerHeb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
Kerel aanspreken als jullie beide nuchter zijn, duidelijk zeggen dat het op moet houden, grens trekken en over de consequenties praten als hij erover heen gaat (niet je vriendin natuurlijk, de grensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadOok met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeerHeb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r oudersquote:Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders![]()
Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
Ja hoor, dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Bob-B het volgende:
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
Zit jij es niet zo te stokenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TSquote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
Dat ging ik dus doen, maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Zij was er vanmiddag ook nog ff bij, begon ze een soort tearjerkerverhaal over hem, dat-ie met alles in de knoop zit, met z'n werk en z'n creativiteit en z'n gevoel etc, en volgens mij kickt ze daar wel op. Je hebt van die types...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef L0t.. het volgende:
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
Maar ondertussen zit ie haar wel te vertellen dat hij over haar droomt, en dat ze sexy is.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
OK ff serieus..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Cmonv het volgende:
OK ff serieus..
heeft je vriendin al een keer letterlijk gezegd dat ze hem niet leuk vind? Dat werkt namelijk een stuk ontnuchterender dan simpelweg te zeggen dat hij moet stoppen. Dan is ie er ook een stuk sneller overheen en kan je weer normaal verder.
't Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomenquote:In de tussentijd, boek een vakantie met je vriendin en ga ervandoor![]()
Ehhhh whokee, wat doe jij dan nog met d'r?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.
[..]
Owja dat was ik weer ff vergeten.quote:'t Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomenVanmiddag in 't zwembad bedacht ik dat hij deze zomer maar mooi naar andere topless meisjes gaat liggen kijken
Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ikquote:
OK, we hebben gewoon een andere definitie van leuk denk ik dan..quote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ik
Yep. Ik ga het met haar bespreken, ze begon er gisteren over dat zij die vakantie nog wel ziet zitten, ze zegt dat 't kinderachtig zou zijn om daarvoor de vriendschap op 't spel te zetten. Ben ik op zich met haar eens, maar dan is 't wel ff belangrijk dat er duidelijkheid komt. Voordat mijn vriendin met mij ging, was ze met een andere vriend (uit onze groep) en dat heeft toen al voor zoveel gezeik gezorgd, jaloezie en ruzies, dus toen is wel duidelijk geworden dat dit soort cross-overs niet echt sfeerverhogend werken, zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 01:14 schreef VonHinten het volgende:
Ik denk dat je eerlijk tegen je vriendin moet zeggen hoe de situatie jou doet voelen. Dat je het lastig vindt dat ze zich niet uitgesprokener uitspreekt tegen die kerel en doet alsof er niets aan de hand is. Die kerel gaat waaaay (!) over the line door keer op keer openlijk te geilen op de vriendin van zijn beste vriend, terwijl hij zelf ook nog es een vriendin heeft. Dat hij die gevoelens heeft, oké, sterkte ermee, maar hij hoeft het niet keer op keer te uiten.
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me opquote:Jij en je vriendin moeten trouwens ook es goed praten zodat jullie een zelfde houding tov van die vriend hebben. Als jij de boze vriend gaat uithangen, terwijl je vriendin er wel sympathiek tegenover staat, dan blijft die knakker hoop houden.
Zij 24, ik iets ouderquote:Hoe oud zijn jullie? Dat heb ik nog niet meegekregen![]()
Dan zul je d'r moeten overtuigenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me op![]()
Wat is er bot aan: "Fijn dat je op me valt, maar ik niet op jou en ik ben al met Revolverheld *zwijmel*quote:Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me op![]()
Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Fortitudo het volgende:
dus als jij er niet was geweest, had je vriend nu iets met je vriendin gehad
lekkere situatie
en als hij zijn vriendin hard toespreekt zegt ze dat hij niet zo moet zeuren en trekt ze nog meer naar die vriend toequote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.
En dat is niet eens zo'n hele ongegronde angst als zij hem al leuk vind.
Ja, ik zal d'r van wel meer moeten overtuigen. Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc.quote:
Als ik jou was, revolverheld, dan hadden die vriend en jouw vriendin al ruim mijn irritatiegrens bereikt en overschreden. Ik zou een fikse scene schoppen dat het allemaal not-done is en dat je het helemaal niet 'maar prima' hoeft te vinden. Beide moeten m.i. kappen met hun onzin.quote:hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc.
(..)
maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.
(..)
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks
(..)
Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef tho_Omas het volgende:
Maak het uit, naieveling. Zorg dat je haar voor bent, en regel vast een ander. En daarna trap je je vriend in een rolstoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |