abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 16:04:38 #151
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70448971
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
zoiets?

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:06:21 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70449017
Hahahaha. Hij gaat ook gewoon door hè, en jij laat dat gewoon toe
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70449024
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembad Ook met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.

Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeer Heb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70449123
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembad Ook met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.

Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeer Heb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
I hate to be right, maar check wat ik vrijdag al zei:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
Kerel aanspreken als jullie beide nuchter zijn, duidelijk zeggen dat het op moet houden, grens trekken en over de consequenties praten als hij erover heen gaat (niet je vriendin natuurlijk, de grens ). Succes.
pi_70449212
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:15:31 #156
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70449252
lol een echte stalker

zolang je vriendin geen halt toe roept, wordt het steeds erger waars
  zondag 28 juni 2009 @ 16:24:28 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70449468
TS: Hey beste vriend, wil je stoppen zo over mijn vriendin te praten, misschien?
Beste vriend: Nou is toch mijn probleem!! OH HEY SSEXY VRIENDIN VAN TS BEN JE ER OOK WEER, . LEKKER DING BEN JE TOCH HÈ, IN MIJN DROMEN BEN JE OOK ERRUG GOE DIN BED
TS: Oh, ok, praat er nog maar even door dan..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70449502
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders

Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
  zondag 28 juni 2009 @ 16:32:11 #159
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70449692
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders

Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Resistance is futile
pi_70449897
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
  zondag 28 juni 2009 @ 16:45:23 #161
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70450022
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 16:50:45 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_70450192
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Bob-B het volgende:
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
Ja hoor, dat denk ik ook.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:03:25 #163
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70450604
Bij OP dacht ik -situatie, maar na verder lezen denk ik toch meer een -situatie.

Ik zou uit bescherming van de vriendschap toch echt wel ff duidelijk maken dat hij moet nokken met z'n avances. En in ieder geval niet aan je vriendin gaan twijfelen want dan speel je het alleen maar in de hand, maar volgens mij doe je dat ook niet. Ik neem aan dat je relatie wel stevig is.

Of je vriendin wijst hem gewoon een keer keihard af, dan zal het ook wel duidelijk zijn.

En zijn vriendin is duidelijk een geval apart...
pi_70450780
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
Zit jij es niet zo te stoken
pi_70450948
Lol hier moet ik even een tvp plaatsen.
pi_70452168
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Zit jij es niet zo te stoken
Sorry
  zondag 28 juni 2009 @ 18:04:32 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70452223
miss ligt er wel een kwartet voor je in het verschiet TS
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 18:51:54 #168
163650 Greys
pi_70453214
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70453669
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
  zondag 28 juni 2009 @ 21:55:54 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70459020
Wat een rotsituatie. Leuk voor die vriend dat hij in zo'n eerlijke periode zit, maar ik zou effe t contact sterk verminderen met hem (lees: dumpen die vriend).

Heb je trouwens je twijfels uitgesproken tegen je vriendin? Dat je t toch niet zo heel erg tof vindt enzo als zij samen zijn, ook al is het met andere mensen?
pi_70461429
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
pi_70463532
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Dat ging ik dus doen, maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.
Oké, wrong timing
En verder hebben ze vannacht goed gepraat
Dus ik vroeg later aan m'n vriendin: waarover? Ja, over hoe zwaar hij het had (die vriend) en dat zij zich echt ongemakkelijk voelde en zo. Volgens haar was 't probleem wel opgelost, ze wil hem ook niet kwijt als goede vriend. Dat snap ik, maar ik ga toch ff een afkoelingsperiode inlassen, eerlijkheid oké, maar dit moet niet zo door blijven gaan.
pi_70463760
pi_70463819
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef L0t.. het volgende:
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
Zij was er vanmiddag ook nog ff bij, begon ze een soort tearjerkerverhaal over hem, dat-ie met alles in de knoop zit, met z'n werk en z'n creativiteit en z'n gevoel etc, en volgens mij kickt ze daar wel op. Je hebt van die types... Verpleegsterssyndroom Misschien draagt ze in bed wel zo' n wit uniform
pi_70464181
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
pi_70464608
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
Maar ondertussen zit ie haar wel te vertellen dat hij over haar droomt, en dat ze sexy is.
Ik help het je hopen
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:23:43 #177
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70464766
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

OK ff serieus..

heeft je vriendin al een keer letterlijk gezegd dat ze hem niet leuk vind? Dat werkt namelijk een stuk ontnuchterender dan simpelweg te zeggen dat hij moet stoppen. Dan is ie er ook een stuk sneller overheen en kan je weer normaal verder.

In de tussentijd, boek een vakantie met je vriendin en ga ervandoor
pi_70465773
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef Cmonv het volgende:
OK ff serieus..

heeft je vriendin al een keer letterlijk gezegd dat ze hem niet leuk vind? Dat werkt namelijk een stuk ontnuchterender dan simpelweg te zeggen dat hij moet stoppen. Dan is ie er ook een stuk sneller overheen en kan je weer normaal verder.
Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.
quote:
In de tussentijd, boek een vakantie met je vriendin en ga ervandoor
't Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomen Vanmiddag in 't zwembad bedacht ik dat hij deze zomer maar mooi naar andere topless meisjes gaat liggen kijken
  maandag 29 juni 2009 @ 01:02:00 #179
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70465838
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:59 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks. Dat weet hij echt wel, toen hij die ene (dronken) avond een toespeling maakte over dat ze bij hem mocht slapen, liep ze weg.
[..]
Ehhhh whokee, wat doe jij dan nog met d'r?
quote:
't Plan was dus dat we samen (met hem en z'n vriendin) iets zouden gaan doen, maar daar gaat niks van inkomen Vanmiddag in 't zwembad bedacht ik dat hij deze zomer maar mooi naar andere topless meisjes gaat liggen kijken
Owja dat was ik weer ff vergeten.
pi_70466119
Ik denk dat je eerlijk tegen je vriendin moet zeggen hoe de situatie jou doet voelen. Dat je het lastig vindt dat ze zich niet uitgesprokener uitspreekt tegen die kerel en doet alsof er niets aan de hand is. Die kerel gaat waaaay (!) over the line door keer op keer openlijk te geilen op de vriendin van zijn beste vriend, terwijl hij zelf ook nog es een vriendin heeft. Dat hij die gevoelens heeft, oké, sterkte ermee, maar hij hoeft het niet keer op keer te uiten.

Jij en je vriendin moeten trouwens ook es goed praten zodat jullie een zelfde houding tov van die vriend hebben. Als jij de boze vriend gaat uithangen, terwijl je vriendin er wel sympathiek tegenover staat, dan blijft die knakker hoop houden.

Hoe oud zijn jullie? Dat heb ik nog niet meegekregen
pi_70469073
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:02 schreef Cmonv het volgende:
Ehhhh whokee, wat doe jij dan nog met d'r?
Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ik
  maandag 29 juni 2009 @ 09:14:27 #182
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70469160
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Hij is mijn vriend, later (toen ik iets met haar kreeg, jaartje geleden) raakte zij ook met hem bevriend, zoals die dingen dus gaan. Als je iemand 'leuk' vindt hoeft er niet meteen geneukt te worden dacht ik
OK, we hebben gewoon een andere definitie van leuk denk ik dan..

Wat mij betreft zit er nog een hele grote grens tussen vrienden zijn en neuken en daar doelde ik op met 'leuk'. Je vriendin moet gewoon duidelijk maken dat je vriend daar niet zit, anders blijft hij het sowieso proberen, lijkt me duidelijk. De lol is er namelijk veel sneller vanaf als je weet dat het eenzijdig is.
pi_70469487
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:14 schreef VonHinten het volgende:
Ik denk dat je eerlijk tegen je vriendin moet zeggen hoe de situatie jou doet voelen. Dat je het lastig vindt dat ze zich niet uitgesprokener uitspreekt tegen die kerel en doet alsof er niets aan de hand is. Die kerel gaat waaaay (!) over the line door keer op keer openlijk te geilen op de vriendin van zijn beste vriend, terwijl hij zelf ook nog es een vriendin heeft. Dat hij die gevoelens heeft, oké, sterkte ermee, maar hij hoeft het niet keer op keer te uiten.
Yep. Ik ga het met haar bespreken, ze begon er gisteren over dat zij die vakantie nog wel ziet zitten, ze zegt dat 't kinderachtig zou zijn om daarvoor de vriendschap op 't spel te zetten. Ben ik op zich met haar eens, maar dan is 't wel ff belangrijk dat er duidelijkheid komt. Voordat mijn vriendin met mij ging, was ze met een andere vriend (uit onze groep) en dat heeft toen al voor zoveel gezeik gezorgd, jaloezie en ruzies, dus toen is wel duidelijk geworden dat dit soort cross-overs niet echt sfeerverhogend werken, zeg maar
quote:
Jij en je vriendin moeten trouwens ook es goed praten zodat jullie een zelfde houding tov van die vriend hebben. Als jij de boze vriend gaat uithangen, terwijl je vriendin er wel sympathiek tegenover staat, dan blijft die knakker hoop houden.
Meisjes vinden het vaak moeilijk om bot te doen, valt me op
quote:
Hoe oud zijn jullie? Dat heb ik nog niet meegekregen
Zij 24, ik iets ouder
pi_70471384
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:

Dan zul je d'r moeten overtuigen
  maandag 29 juni 2009 @ 10:53:50 #185
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70471452
dus als jij er niet was geweest, had je vriend nu iets met je vriendin gehad

lekkere situatie
  maandag 29 juni 2009 @ 10:54:33 #186
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70471475
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef Revolverheld het volgende:

Wat is er bot aan: "Fijn dat je op me valt, maar ik niet op jou en ik ben al met Revolverheld *zwijmel* " ?
pi_70472061
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Fortitudo het volgende:
dus als jij er niet was geweest, had je vriend nu iets met je vriendin gehad

lekkere situatie
Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.

En dat is niet eens zo'n hele ongegronde angst als zij hem al leuk vind.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:14:59 #188
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70472089
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Idd en ondertussen hoopt die vriend dat die vriendin van TS een keer, misschien na een ruzie tussen TS&vriendin ofzo, dat hij zijn kans krijgt.

En dat is niet eens zo'n hele ongegronde angst als zij hem al leuk vind.
en als hij zijn vriendin hard toespreekt zegt ze dat hij niet zo moet zeuren en trekt ze nog meer naar die vriend toe
pi_70472418
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:51 schreef VonHinten het volgende:
Dan zul je d'r moeten overtuigen
Ja, ik zal d'r van wel meer moeten overtuigen. Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
Normaal zou ik er geen probleem mee hebben als ze zo doet, ik sta zelf ook vaak slap te ouwehoeren op feesten, maar bij hem had ze wel ff beter moeten weten Ik begin te denken dat ze 't leuker vindt, die aandacht dan, dan ze aan mij wil toegeven. Want hier heeft ze niks over gezegd, terwijl die vriend van mij er meteen over begon, zo van: heeft ze niks verteld, was heavy shit, liep aardig uit de hand (met een ander meisje dat zich half had uitgekleed etc.)

Dus ja.
Toch wel een klein probleem Ik snap niet dat ze er nix over heeft gezegd, wetende dat ik baal van die vriend van ons. Dus ja, krijg je de vraag hoe vrij je elkaar wilt/kunt laten. Ik ben niet moeilijk met dit soort dingen, vertrouw haar, maar door het gedoe met die vriend begint 't nu wel ff te wringen. Had ik er dus eigenlijk bij moeten blijven op het feest, oké, achterafgepraat, maar dan was 't wrsch niet gebeurd. Plus dat ik niet weet wat ze precies gezegd heeft/ hoe ver het is gegaan. Maar goed, dat krijg ik vast nog wel te horen (van haar of van anderen die erbij waren)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 11:35:02 #190
163650 Greys
pi_70472642
Alsof zij jou in detail gaat vertellen wat er allemaal gezegd is die avond onder invloed van de nodige consumpties. Kom op, je weet beter dan dat.

We vielen net wel allemaal over de vriendin van die 'vriend' van je, dat ze er maar een beetje bij hangt en het allemaal wel prima lijkt te vinden, maar jij gaat nu ook hard die richting op vind ik. Je staat er bij en je kijkt er naar. Baal je van die vriend? Dan is het je vriend niet meer, punt. Sorry hoor, maar ik vind het van jou ook nogal slap dat je dit allemaal pikt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 11:41:05 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_70472844
kwartetten dan
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 29 juni 2009 @ 11:42:47 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70472904
Drama in the making?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70472988
Maar goed. Je moet het van de zonnige kant bekijken.

Je vriendin heeft wel lekker geneukt ws.

maandag 29 juni 2009 @ 11:45:14 #194
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70473001
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
Drama in the making?
Het kan iig heel erg mooi gaan worden.
pi_70473069
TS wat ben jij een slappe droplul. Wees een man en laat die "vriend" van je ff goed weten dattie uit de buurt van je wijf moet blijven.

Door je zo passief op te stellen ga je haar kwijtraken.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_70473320
quote:
hij begon er weer over hoe sexy ze was, of ze wist dat hij over haar had gedroomd etc.

(..)

maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.

(..)

Nee, want ze vindt hem dus wel leuk. Ze wil alleen geen seks

(..)

Ik hoor net van een andere vriend dat ze zaterdag, op dat feest dus, antwoord heeft gegeven op allerlei vragen over wat ze lekker vindt in bed, hoe vaak, hoe, etc. Die andere vriend zat erbij, ook nog wat anderen, 't was een soort truth or dare-spel, beetje vage sekstalk en zo. Oké veel drank erbij, maar dit is dus bad news.
Als ik jou was, revolverheld, dan hadden die vriend en jouw vriendin al ruim mijn irritatiegrens bereikt en overschreden. Ik zou een fikse scene schoppen dat het allemaal not-done is en dat je het helemaal niet 'maar prima' hoeft te vinden. Beide moeten m.i. kappen met hun onzin.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_70473419
Ik denk dat ze het wel lekker vind, die aandacht van die vriend. Als meiden een gozer niks vinden laten ze dat overduidelijk merken.

Ik denk dat hij wel in de 'fuck' zone zit, dus een kans maakt om in het broekje van je vriendin te komen.
pi_70473441
Owja, en die vriend, die zou van mij een dikke hoek krijgen. Zo los je dat op.
pi_70473495
Maak het uit, naieveling. Zorg dat je haar voor bent, en regel vast een ander. En daarna trap je je vriend in een rolstoel.
pi_70473562
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef tho_Omas het volgende:
Maak het uit, naieveling. Zorg dat je haar voor bent, en regel vast een ander. En daarna trap je je vriend in een rolstoel.
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 12:02:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')