abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 16:04:38 #151
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70448971
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
zoiets?

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:06:21 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70449017
Hahahaha. Hij gaat ook gewoon door hè, en jij laat dat gewoon toe
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70449024
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembad Ook met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.

Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeer Heb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70449123
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembad Ook met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.

Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeer Heb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
I hate to be right, maar check wat ik vrijdag al zei:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
Kerel aanspreken als jullie beide nuchter zijn, duidelijk zeggen dat het op moet houden, grens trekken en over de consequenties praten als hij erover heen gaat (niet je vriendin natuurlijk, de grens ). Succes.
pi_70449212
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:15:31 #156
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70449252
lol een echte stalker

zolang je vriendin geen halt toe roept, wordt het steeds erger waars
  zondag 28 juni 2009 @ 16:24:28 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70449468
TS: Hey beste vriend, wil je stoppen zo over mijn vriendin te praten, misschien?
Beste vriend: Nou is toch mijn probleem!! OH HEY SSEXY VRIENDIN VAN TS BEN JE ER OOK WEER, . LEKKER DING BEN JE TOCH HÈ, IN MIJN DROMEN BEN JE OOK ERRUG GOE DIN BED
TS: Oh, ok, praat er nog maar even door dan..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70449502
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders

Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
  zondag 28 juni 2009 @ 16:32:11 #159
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70449692
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders

Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Resistance is futile
pi_70449897
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
  zondag 28 juni 2009 @ 16:45:23 #161
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70450022
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 16:50:45 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_70450192
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Bob-B het volgende:
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
Ja hoor, dat denk ik ook.
  zondag 28 juni 2009 @ 17:03:25 #163
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70450604
Bij OP dacht ik -situatie, maar na verder lezen denk ik toch meer een -situatie.

Ik zou uit bescherming van de vriendschap toch echt wel ff duidelijk maken dat hij moet nokken met z'n avances. En in ieder geval niet aan je vriendin gaan twijfelen want dan speel je het alleen maar in de hand, maar volgens mij doe je dat ook niet. Ik neem aan dat je relatie wel stevig is.

Of je vriendin wijst hem gewoon een keer keihard af, dan zal het ook wel duidelijk zijn.

En zijn vriendin is duidelijk een geval apart...
pi_70450780
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
Zit jij es niet zo te stoken
pi_70450948
Lol hier moet ik even een tvp plaatsen.
pi_70452168
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Zit jij es niet zo te stoken
Sorry
  zondag 28 juni 2009 @ 18:04:32 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70452223
miss ligt er wel een kwartet voor je in het verschiet TS
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 18:51:54 #168
163650 Greys
pi_70453214
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70453669
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Greys het volgende:

[..]

En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
  zondag 28 juni 2009 @ 21:55:54 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70459020
Wat een rotsituatie. Leuk voor die vriend dat hij in zo'n eerlijke periode zit, maar ik zou effe t contact sterk verminderen met hem (lees: dumpen die vriend).

Heb je trouwens je twijfels uitgesproken tegen je vriendin? Dat je t toch niet zo heel erg tof vindt enzo als zij samen zijn, ook al is het met andere mensen?
pi_70461429
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
pi_70463532
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Dat ging ik dus doen, maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.
Oké, wrong timing
En verder hebben ze vannacht goed gepraat
Dus ik vroeg later aan m'n vriendin: waarover? Ja, over hoe zwaar hij het had (die vriend) en dat zij zich echt ongemakkelijk voelde en zo. Volgens haar was 't probleem wel opgelost, ze wil hem ook niet kwijt als goede vriend. Dat snap ik, maar ik ga toch ff een afkoelingsperiode inlassen, eerlijkheid oké, maar dit moet niet zo door blijven gaan.
pi_70463760
pi_70463819
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef L0t.. het volgende:
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
Zij was er vanmiddag ook nog ff bij, begon ze een soort tearjerkerverhaal over hem, dat-ie met alles in de knoop zit, met z'n werk en z'n creativiteit en z'n gevoel etc, en volgens mij kickt ze daar wel op. Je hebt van die types... Verpleegsterssyndroom Misschien draagt ze in bed wel zo' n wit uniform
pi_70464181
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')