zoiets?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadquote:Op zondag 28 juni 2009 15:58 schreef Lekiamh het volgende:
Je had direct je grenzen moeten stellen en m een klap in zn gezicht moeten geven.
I hate to be right, maar check wat ik vrijdag al zei:quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadOok met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeerHeb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
Kerel aanspreken als jullie beide nuchter zijn, duidelijk zeggen dat het op moet houden, grens trekken en over de consequenties praten als hij erover heen gaat (niet je vriendin natuurlijk, de grensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef VonHinten het volgende:
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:06 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Begin ik nu ook te denken want hij zit met haar in 't zwembadOok met een groep anderen, maar toch, ik belde hem net (ff over gisteren praten, dacht ik), hoor ik een teringherrie op de achtergrond, blijkt-ie daar dus alweer te zitten.
Ik heb m'n vriendin gezegd dat ik ff passeerHeb nu echt geen behoefte aan weer diezelfde verhalen, ze zoeken 't maar ff uit
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r oudersquote:Op zondag 28 juni 2009 16:14 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hij is overal met jou vriendin als jij er niet bent?
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
't Is een vriendengroep hè, ze hebben geen date of zo. Maar zijn eigen vriendin is er niet bij, die heeft ie ff geparkeerd bij d'r ouders![]()
Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Revolverheld het volgende:
Ga denk ik toch ff poolshoogte nemen zo. Een frisse duik kan ik wel gebruiken
Ja hoor, dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Bob-B het volgende:
Ws denkt vriend van TS dat TS het allemaal wel ok vindt en probeert hij haar nu big-time te scoren
Zit jij es niet zo te stokenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertrouw je je vriendin nu ineens toch niet meer zo erg?
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk twee dingen betekenen. Of ze is het in deze niet eens met TS, of ze staat zo ver boven deze dronkemanspraat dat ze zich er echt nul komma nul van aantrekt en haar avond er niet door laat verknallen. Voorlopig hou ik het nog op het tweede (en gelijk heeft ze).
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TSquote:Op zondag 28 juni 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch houdt ze wel wat weinig rekening met TS, haar vriendje. Vooral als ze nu ook weer met die pipo in het zwembad is. Heeft ze haar vriendje ook meegevraagd trouwens, uit zichzelf? Even de rest lezen...
Maar ik krijg er een beetje een Hij stond er bij en hij keek er naar gevoel bij.
Dat ging ik dus doen, maar 't gesprek kwam niet echt van de grond omdat m'n vriendin (met nog wat mensen) er steeds half bij kwam liggen en zij viel me telkens in de rede, zo van: relax, niks aan de hand, we zijn gewoon goede vrienden en doe nou ff niet zo heavy.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zeg 'm gelijk even dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat 'ie op moet rotten bij jouw vriendin.
Zij was er vanmiddag ook nog ff bij, begon ze een soort tearjerkerverhaal over hem, dat-ie met alles in de knoop zit, met z'n werk en z'n creativiteit en z'n gevoel etc, en volgens mij kickt ze daar wel op. Je hebt van die types...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef L0t.. het volgende:
En, hoe was het bij het zwembad?
Die vriendin van hem is echt knettergek dat ze bij hem blijft zeg
Dat heeft ze dus gedaan. Voor haar is 't gewoon een rare situatie, ze zegt dat ze liever niet had geweten wat hij voor haar voelt, teveel informatie dus, maar aan de andere kant kan ze er nu ook wel om lachen. Zo serieus is 't niet, zegt zij, het is alleen wel zo dat hij blijkbaar opgelucht is dat-ie het hoge woord eruit heeft gegooid en nu gaat hij erop door. Soort bevrijdingsgevoel, zeg maar, de kick van het eindelijk durven zeggen en dan blijven zeggen. En zij heeft dus gezegd dat hij daarmee moet kappen, omdat straks iedereen het weet en hij dan spijt krijgt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja het wordt misschien tijd dat de vriendin zich duidelijk uitspreekt tegen de vriend van TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |