abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 16:29:50 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70482931
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:

Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Okay, dat lijkt me wel een goeie zet. One on one gesprek, zonder uitgelaten zwembadvriendjes.

Succes en ik ben benieuwd naar het verloop van het gesprek. Uiteraard. Proost ook!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70482945
quote:

[..]

Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Mooi. De update kan je in deel 2 plaatsen vanavond, samen met de update van het gesprek met je vriendin, ook vanavond. 2 vliegen in 1 klap
  maandag 29 juni 2009 @ 16:33:07 #278
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70483050
quote:

[..]

Eindelijk
pi_70483393
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:33 schreef Bob-B het volgende:
Eindelijk
Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moed Dat 't gesprek tot nu toe niet draaide, kwam door de omstandigheden => drank/drank/drank/zwembad/teveel omstanders, plus dat 't moeilijk lullen is met iemand die in z'n eerlijke fase zit (Lees: de fase van: alles moet kunnen, we zijn vrienden en we gaan allemaal naar de klote, en dit dus in combinatie met drank./drugs).
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  maandag 29 juni 2009 @ 19:41:15 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70489328
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.
stokerd
pi_70489990
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moed Dat 't gesprek tot nu toe niet draaide, kwam door de omstandigheden => drank/drank/drank/zwembad/teveel omstanders, plus dat 't moeilijk lullen is met iemand die in z'n eerlijke fase zit (Lees: de fase van: alles moet kunnen, we zijn vrienden en we gaan allemaal naar de klote, en dit dus in combinatie met drank./drugs).
Is het juist niet ontzettend makkelijk om met iemand te praten die in zijn eerlijke fase zit?
Je verteld hem juist dat niet alles moet kunnen. Hoe graag hij dat ook wilt.

Of zie ik dat fout?

Ps. eerlijke fase is een vage benaming, klinkt alsof ie altijd liegt, maar nu dan niet.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_70502539
Oké, ik heb ff mijn verhaal gedaan, paar dingen tegen hem gezegd. 1: dat ie me irriteerde met zijn opmerkingen over mijn vriendin, 2: of hij het wel normaal vond om zich zo te gedragen, 3: wanneer hij dacht te gaan nokken met deze bullshit. Ongeveer dat dus.

Hij zei ja, dat ie het niet serieus had bedoeld, hij was lam geweest en high, dan werd ie altijd horny/losgeslagen en kon vekeerd overkomen etc. etc. Heel lang vaag verhaal, van: je weet toch hoe het is, ik zeg allemaal onzin, dat komt wel ergens vandaan want ze is een schitterend meisje, maar ga nou niet denken dat ik iets bij haar ga doen, heb echt wel kansen gehad om dat te proberen etc., maar hij was in control. En verliefd was niet letterlijk bedoeld, meer genieten van iets moois en onbereikbaars, en dat genieten was ook niet letterlijk, seks kan ie overal halen, thuis of anywhere. Conclusie: hij kan het dus handelen. Mooi verhaal, op zich, maar ik heb toch ff gezegd dat ie niet gek moet opkijken als ik hem de volgende keer een beuk geef.

Ik zei dat mijn vriendin zich er ondertussen ook niet echt tof bij voelt. Nou, dat moest ik dan eerst maar eens met haar bespreken want zij is zo intelligent en volgens hem waren er dingen die wij nooit van haar zouden begrijpen.
Daarna werd het gesprek ff wat minder aangenaam, ik laat me door hem niet vertellen hoe mijn vriendin in elkaar zit, dus ik legde ‘m uit dat z’n eigen verpleegster misschien opgewonden raakt van dit soort bullshit maar dat ie mij er niet mee hoeft lastig te vallen. Dat van die verpleegster wilde ik niet zeggen, maar oké, toch gezegd, hij keek van:
Toen hebben we het daar nog ff over gehad, dus meer over zijn relatie, er kwamen wat andere vriienden bij ztten en de rest van de avond was beetje chillen en bier drinken.
pi_70502595
En wat voor een gevoel heb je nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70502673
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat voor een gevoel heb je nu?
Kom ik morgen op terug Ben ff niet meer zo helder
pi_70502756
Maar toch wel goed gevoel Kan aan bier liggen. 't Is geen fight geworden, wel paar mindere momenten, moet kunnen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 04:25:32 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70503576
wat een geklets van die gast!
pi_70503648
meh

dit soort topics word ik altijd vrij para van, omdat ik precies weet hoe ik me zelf zou voelen, zo'n ontzettend kut gevoel is dat, zo'n soort van adrenaline injectie, and not the good kind of adrenaline ;p

OT: ik heb al je posts in dit topic gelezen, OP

je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed

het gedrag van je vriend ook, je moet veel duidelijker aangeven waar de grens ligt
die grens is al 10x bereikt, sterker nog, hij is inmiddels al weer zover uit t zicht dat hij niets meer dan een stip is

alsjeblieft, verbreek het contact met die vriend, dit kan niet goed aflopen

praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin
zeg haar dat het je niet zint hoe ze hierop reageert
vraag haar hoe ze het zou vinden als de rollen omgedraaid waren, etc.
echt, vraag haar echt alles wat mij betreft meerdere keren anders verwoord
alles wat er op dat feest gebeurd is, alles overal, ALLES
maak er een kruisverhoor van wat mij betreft

zorg dat je weet waar je aan toe bent, zorg dat je eventuele bullshit voor bent
doe het voor ons allemaal

wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.

echt, ik zag t al ergens staan

ze zegt A maar doet B

ik vrees ook dat het al te laat is

je zegt zelf dat jij je vriendin redelijk vrij wil laten etc.
ik vrees dat die aanpak niet meer gaat werken
hoe je het nu aanpakt ga je haar echt kwijtraken, dat kan ik je iig verzekeren

dus de vraag is.. wil je je aanpak veranderen om haar te behouden, of wil je haar laten gaan? en is het ook nog wel de moeite waard dan, als je je aanpak moet veranderen om haar te behouden? als jij haar moet vertellen how to love you then.. mja, kan je haar misschien maar beter lozen then again.. ik weet niet

praat iig echt HEEL erg goed met haar, echt, kom echt alles te weten voordat je iets doet
ik kan je wel zeggen dat je hier veel te laks op reageert, zoals al eerder gezegd in andere niet zulke aardige bewoordingen: heel slap.

suc6! ik hoop oprecht dat je vriendin geen sletje is de pijn van bedrogen worden wens je niemand toe

/boek

[ Bericht 0% gewijzigd door gnilrednoz op 30-06-2009 06:07:56 (typo's) ]
pi_70504649
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef Revolverheld het volgende:
Heel lang vaag verhaal, van: je weet toch hoe het is, ik zeg allemaal onzin, dat komt wel ergens vandaan want ze is een schitterend meisje, maar ga nou niet denken dat ik iets bij haar ga doen, heb echt wel kansen gehad om dat te proberen etc., maar hij was in control. En verliefd was niet letterlijk bedoeld, meer genieten van iets moois en onbereikbaars, en dat genieten was ook niet letterlijk, seks kan ie overal halen, thuis of anywhere. Conclusie: hij kan het dus handelen.
Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?

Wat een lulverhaal zeg .
Have fun...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:47:36 #289
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70505815
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:52 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?

Wat een lulverhaal zeg .
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_70512554
Nu nog met de vrouw praten
pi_70512619
Idd! Toen ik die zin las verschroven mijn wenkbrouwen ook wel 3 cm in noordelijke richting

Je vriendin vindt ik OK, maar dit vriend van je is echt een ASS
hij denkt dat hij jou vriendin beter kent dan jou
Hij is gewoon een dikke euroknaller.
Lieve kusjes Ilse
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:31:02 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70512697
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
meh

dit soort topics word ik altijd vrij para van, omdat ik precies weet hoe ik me zelf zou voelen, zo'n ontzettend kut gevoel is dat, zo'n soort van adrenaline injectie, and not the good kind of adrenaline ;p

OT: ik heb al je posts in dit topic gelezen, OP

je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed

het gedrag van je vriend ook, je moet veel duidelijker aangeven waar de grens ligt
die grens is al 10x bereikt, sterker nog, hij is inmiddels al weer zover uit t zicht dat hij niets meer dan een stip is

praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin

wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.

ze zegt A maar doet B

je zegt zelf dat jij je vriendin redelijk vrij wil laten etc.
ik vrees dat die aanpak niet meer gaat werken
hoe je het nu aanpakt ga je haar echt kwijtraken, dat kan ik je iig verzekeren

dus de vraag is.. wil je je aanpak veranderen om haar te behouden, of wil je haar laten gaan? en is het ook nog wel de moeite waard dan, als je je aanpak moet veranderen om haar te behouden? als jij haar moet vertellen how to love you then.. mja, kan je haar misschien maar beter lozen then again.. ik weet niet

praat iig echt HEEL erg goed met haar, echt, kom echt alles te weten voordat je iets doet
ik kan je wel zeggen dat je hier veel te laks op reageert, zoals al eerder gezegd in andere niet zulke aardige bewoordingen: heel slap.

suc6! ik hoop oprecht dat je vriendin geen sletje is de pijn van bedrogen worden wens je niemand toe

/boek
neuroot , als je echt van een mug een olifant wil maken en hierover ook nog eens ruzie met je vriendin wil hebben moet je dat dus zo doen... succes gegarandeerd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:37:26 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70512906
Wat denken een hoop mensen hier extreem simpel zeg. "Contact verbreken" met die vriend? Beetje lastig als je 'em elke week tegenkomt omdat 'ie in dezelfde vriendengroep zit he?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70518482
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[quote]je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed
Ze heeft nog geen moord gepleegd, as far as I know 't Is voor jullie natuurlijk moeilijk (of juist makkelijk) oordelen over een meisje dat ik hier ff in een paar zinnen beschrijf, maar ze is oké, ze heeft alleen dat spel gespeeld en dat zouden jullie haar zwaar aanrekenen, ik dus niet.
quote:
Dat zou ik zeker doen als hij een move had gemaakt of nog zou maken, maar ik ga niet zo maar ff iemand uit m'n leven bannen op basis van vage onderbuikgevoelens (plus een paar foute opmerkingen).
quote:

Jullie zijn allemaal m'n beste vrienden, maar de kruisverhoortechniek is niet m'n favoriete middel Ik ga 't er zeker over hebben met haar, uiteraard.
quote:

ze zegt A maar doet B
Ik lees dat idd vaker, maar ik weet niet wat ze dan aan A's zegt en aan B's doet Nogmaals, dat spel moet je zien in 't licht van die groep vrienden, mensen die elkaar goed kennen, 't is niet zo dat ze ff is gaan strippen voor een groep onbekenden, om zich na afloop door een grote neger te laten nemen op het podium
quote:
Eeeeuh... kan ook dat hier veel mensen anders denken over relaties. Ja, ik laat m'n vriendin vrij, maar ik zou ook niet anders willen. Kan gebeuren dat 't niet werkt, dat is dan maar zo, ik zal m'n principes er niet zo snel voor dumpen. Dan dump ik eerder 't meisje Nu heb ik 't niet over deze vriendin, maar ik heb wel eens mindere ervaringen gehad, ja oké, zelf ben ik ook wel eens in bed beland met een meisje dat op m'n vriendin leek maar 't bij nadere inspectie toch niet was (niet deze vriendin), shit happens, we houden de moed erin. Maar de burka laten we nog ff in de kast liggen
pi_70519377
Drugs maakt meer kapot dan je lief is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70519421
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Bolter het volgende:
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.
Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.
Gaf ie nog voorbeelden bij ook Dat ze samen in een bed lagen (keer op vakantie in 't huis van zijn familie, was meer zo dat hij naast haar ging liggen voor een goed gesprek over haar artistieke kwaliteiten ) en toen had hij dus niks gedaan Ik nog: ja, tof van je, goeie gozer ben je toch Waarop hij mij begint uit te leggen dat andere gasten er in zo'n geval wel ff snel bovenop waren gaan liggen, hij dus niet, heeft teveel respect voor haar plus dat wij elkaar al kennen sinds 't gymnasium, vrienden voor 't leven etc. en dat meisjes bijzaak zijn. Zit een kern van waarheid in, dus toch voordeel v/d twijfel
pi_70519465
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:15 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.
Gaf ie nog voorbeelden bij ook Dat ze samen in een bed lagen (keer op vakantie in 't huis van zijn familie, was meer zo dat hij naast haar ging liggen voor een goed gesprek over haar artistieke kwaliteiten ) en toen had hij dus niks gedaan Ik nog: ja, tof van je, goeie gozer ben je toch Waarop hij mij begint uit te leggen dat andere gasten er in zo'n geval wel ff snel bovenop waren gaan liggen, hij dus niet, heeft teveel respect voor haar plus dat wij elkaar al kennen sinds 't gymnasium, vrienden voor 't leven etc. en dat meisjes bijzaak zijn. Zit een kern van waarheid in, dus toch voordeel v/d twijfel
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...
pi_70519518
Waarom moet ik nu aan dit bericht denken: Zwarte baby verraadt vreemdgaan ?
dag
pi_70519757
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Peter het volgende:
Waarom moet ik nu aan dit bericht denken: Zwarte baby verraadt vreemdgaan ?
quote:
Een zwangere vrouw uit Wassenaar ligt na negen zware maanden persend met haar benen wijd op een ziekenhuisbed.
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht
En ja, leg ff uit waarom je nu aan dit bericht denkt

edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me

[ Bericht 13% gewijzigd door Revolverheld op 30-06-2009 17:31:08 ]
pi_70520054
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

[..]

Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht
En ja, leg ff uit waarom je nu aan dit bericht denkt

edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me
Waarom? Omdat de kans aanwezig is dat ze die paar keer dat ze samen was met hem met hem gebatst heeft en ze allebei:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')