Okay, dat lijkt me wel een goeie zet. One on one gesprek, zonder uitgelaten zwembadvriendjes.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:
Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Mooi. De update kan je in deel 2 plaatsen vanavond, samen met de update van het gesprek met je vriendin, ook vanavond. 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die vriend heb ik dus gisteren gesproken, nuchter, in 't zwembad, maar die timing was slecht. Teveel mensen erbij. Spreek hem dus strax => hij belde net om biertje te gaan drinken met 'ons', ff chillen, maar 'ons' blijft ff thuis, ik ga er alleen heen
Eindelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moedquote:
stokerdquote:Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is denk ik al te laat. Zij lijkt me wel een type die een jongen even meneemt in een steegje en ff lekker stokslobbert, en aangezien ze die vriend wel ziet zitten, heeft ze nu ondertussen wel die kloppende staaf tegen haar huig mogen proeven.
Is het juist niet ontzettend makkelijk om met iemand te praten die in zijn eerlijke fase zit?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Yep, na 5 jaar en 8 maanden vatte ik eindelijk moedDat 't gesprek tot nu toe niet draaide, kwam door de omstandigheden => drank/drank/drank/zwembad/teveel omstanders, plus dat 't moeilijk lullen is met iemand die in z'n eerlijke fase zit
(Lees: de fase van: alles moet kunnen, we zijn vrienden en we gaan allemaal naar de klote, en dit dus in combinatie met drank./drugs).
Kom ik morgen op terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat voor een gevoel heb je nu?
Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef Revolverheld het volgende:
Heel lang vaag verhaal, van: je weet toch hoe het is, ik zeg allemaal onzin, dat komt wel ergens vandaan want ze is een schitterend meisje, maar ga nou niet denken dat ik iets bij haar ga doen, heb echt wel kansen gehad om dat te proberen etc., maar hij was in control. En verliefd was niet letterlijk bedoeld, meer genieten van iets moois en onbereikbaars, en dat genieten was ook niet letterlijk, seks kan ie overal halen, thuis of anywhere. Conclusie: hij kan het dus handelen.
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:52 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Met zijn 'kansen...' Maar zoals die vriend nu hier ook zegt heeft hij die wel gehad, zou je vriendin die openingen dan gegeven hebben?
Wat een lulverhaal zeg.
neurootquote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
meh
dit soort topics word ik altijd vrij para van, omdat ik precies weet hoe ik me zelf zou voelen, zo'n ontzettend kut gevoel is dat, zo'n soort van adrenaline injectie, and not the good kind of adrenaline ;p
OT: ik heb al je posts in dit topic gelezen, OP
je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed
het gedrag van je vriend ook, je moet veel duidelijker aangeven waar de grens ligt
die grens is al 10x bereikt, sterker nog, hij is inmiddels al weer zover uit t zicht dat hij niets meer dan een stip is
alsjeblieft, verbreek het contact met die vriend, dit kan niet goed aflopen
praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin
zeg haar dat het je niet zint hoe ze hierop reageert
vraag haar hoe ze het zou vinden als de rollen omgedraaid waren, etc.
echt, vraag haar echt alles wat mij betreft meerdere keren anders verwoord
alles wat er op dat feest gebeurd is, alles overal, ALLES
maak er een kruisverhoor van wat mij betreft
zorg dat je weet waar je aan toe bent, zorg dat je eventuele bullshit voor bent
doe het voor ons allemaal
wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.
echt, ik zag t al ergens staan
ze zegt A maar doet B
ik vrees ook dat het al te laat is
je zegt zelf dat jij je vriendin redelijk vrij wil laten etc.
ik vrees dat die aanpak niet meer gaat werken
hoe je het nu aanpakt ga je haar echt kwijtraken, dat kan ik je iig verzekeren
dus de vraag is.. wil je je aanpak veranderen om haar te behouden, of wil je haar laten gaan? en is het ook nog wel de moeite waard dan, als je je aanpak moet veranderen om haar te behouden? als jij haar moet vertellen how to love you then.. mja, kan je haar misschien maar beter lozenthen again.. ik weet niet
praat iig echt HEEL erg goed met haar, echt, kom echt alles te weten voordat je iets doet
ik kan je wel zeggen dat je hier veel te laks op reageert, zoals al eerder gezegd in andere niet zulke aardige bewoordingen: heel slap.
suc6! ik hoop oprecht dat je vriendin geen sletje isde pijn van bedrogen worden wens je niemand toe
/boek
Ze heeft nog geen moord gepleegd, as far as I knowquote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[quote]je praat het gedrag van je vriendin veel te veel goed
Dat zou ik zeker doen als hij een move had gemaakt of nog zou maken, maar ik ga niet zo maar ff iemand uit m'n leven bannen op basis van vage onderbuikgevoelens (plus een paar foute opmerkingen).quote:alsjeblieft, verbreek het contact met die vriend, dit kan niet goed aflopen
Jullie zijn allemaal m'n beste vrienden, maar de kruisverhoortechniek is niet m'n favoriete middelquote:praat daarnaast - en dit is echt belangrijk, het belangrijkste van wat je imo moet doen - heel heel HEEL goed met je vriendin
zeg haar dat het je niet zint hoe ze hierop reageert
vraag haar hoe ze het zou vinden als de rollen omgedraaid waren, etc.
echt, vraag haar echt alles wat mij betreft meerdere keren anders verwoord
alles wat er op dat feest gebeurd is, alles overal, ALLES
maak er een kruisverhoor van wat mij betreft
zorg dat je weet waar je aan toe bent, zorg dat je eventuele bullshit voor bent
doe het voor ons allemaal![]()
Ik lees dat idd vaker, maar ik weet niet wat ze dan aan A's zegt en aan B's doetquote:wat me opviel was hoe je zegt dat je vriendin het vooral erg vindt voor die vriendin van die gast
dus ze vindt het niet erg voor jou omdat jij je er misschien ongemakkelijk door voelt? en ze vindt t zelf vleiend? vet joh, maar ze schijnt niet door te hebben just how inappropriate het wel niet is, en hoe jij je er wel niet onder moet voelen.
echt, ik zag t al ergens staan
ze zegt A maar doet B
Eeeeuh... kan ook dat hier veel mensen anders denken over relaties. Ja, ik laat m'n vriendin vrij, maar ik zou ook niet anders willen. Kan gebeuren dat 't niet werkt, dat is dan maar zo, ik zal m'n principes er niet zo snel voor dumpen. Dan dump ik eerder 't meisjequote:ik vrees ook dat het al te laat is
Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Bolter het volgende:
Mja dat viel mij dus ook gelijk op. Van die mensen die dan gelijk roepen van "als ik het had gewild dan was het wel gelukt". Ego-tripper dus die denkt dat elke vrouw 'm wel ziet zitten.
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:15 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja hij is wel een bluffer, maar hij zei 't meer van: kansen genoeg om 't te proberen, niet dat ie meteen genadeloos kon toeslaan.
Gaf ie nog voorbeelden bij ookDat ze samen in een bed lagen (keer op vakantie in 't huis van zijn familie, was meer zo dat hij naast haar ging liggen voor een goed gesprek over haar artistieke kwaliteiten
) en toen had hij dus niks gedaan
Ik nog: ja, tof van je, goeie gozer ben je toch
Waarop hij mij begint uit te leggen dat andere gasten er in zo'n geval wel ff snel bovenop waren gaan liggen, hij dus niet, heeft teveel respect voor haar plus dat wij elkaar al kennen sinds 't gymnasium, vrienden voor 't leven etc. en dat meisjes bijzaak zijn. Zit een kern van waarheid in, dus toch voordeel v/d twijfel
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef Peter het volgende:
Waarom moet ik nu aan dit bericht denken: Zwarte baby verraadt vreemdgaan ?
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dichtquote:Een zwangere vrouw uit Wassenaar ligt na negen zware maanden persend met haar benen wijd op een ziekenhuisbed.
Waarom? Omdat de kans aanwezig is dat ze die paar keer dat ze samen was met hem met hem gebatst heeft en ze allebei:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
[..]
Goeie toevoeging: "met haar benen wijd" . Andere vrouwen persen een baby eruit met hun benen dicht![]()
En ja, leg ff uit waarom je nu aan dit bericht denkt
edit: oké, vat m al, zal die grote podiumneger wel zijn![]()
Dacht ff dat ik een verkeerd etnisch beeld had geschetst van die vriend van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |