abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70271031
Na een beschonken avond kondigde één van mijn beste vrienden laatst aan dat hij verliefd is op mijn vriendin. Mijn vriendin zat erbij. Zij wist zich geen houding te geven. Ik zat erbij. Ik probeerde het eerst af te doen als een grap maar hij bleef zijn punt herhalen, tot vervelens toe. En ja, ook zijn eigen vriendin zat erbij.

Slotsom: ik voelde me behoorlijk door mijn vriend in de zeik genomen. Ook baalde ik van mijn vriendin, omdat ze niks zei. Ze zat een beetje te lachen, en ze probeerde het gesprek op een ander onderwerp te brengen.

Pijnlijk, pijnlijk. Mjijn vriend had teveel gezopen, dat sowieso. (Wij allemaal, trouwens)
Zijn eigen vriendin deed alsof er niks aan de hand was, zo van: 'Moet kunnen toch? Ik vind het juist wel lief dat hij zo onder de indruk kan raken van andere vrouwen.'

Ik ben best ruimdenkend hoor, maar dit zit me niet lekker. Ben ik hier nou degene die zo'n tight ass is, of moet ik m'n vriend hierop aanspreken? Hoe
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  maandag 22 juni 2009 @ 22:12:48 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_70271194
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:13:41 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70271226
Is dat zo vreemd dan om meerdere vriendinnen te hebben? Je kun toch ook meerdere vrienden hebben?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:16:28 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70271375
En dan ligt hij aan jouw vriendin te denken als ie de zijne neukt.
Ik zou er een keer nuchter over beginnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 juni 2009 @ 22:16:35 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70271385
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70271389
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thing Maar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
pi_70271442
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
pi_70271540
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef fathank het volgende:
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Wat voor lemming? Bedoel je dat je 't ongeloofwaardig vindt? Vond ik ook. Tot het me overkwam
pi_70271608
Aan dat verliefd zijn kan hij weinig doen. Hij had er alleen zijn bek over moeten houden. Ik vind het eigenlijk voornamelijk lullig voor zijn vriendin. En dat zij het niet erg vindt is waarschijnlijk ook alleen naar jou toe.
pi_70271610
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef LuckyLoek het volgende:
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thing Maar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
Ja, is ook zo.

Ik heb hem sindsdien nog een keer gezien, we hebben 't er niet meer over gehad. Misschien was 't een spontane actie, onder invloed. Maar 't zit me wel dwars
pi_70271769
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt

edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
pi_70271841
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.

Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar

ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_70271979
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk, zal er de volgende keer aan proberen te denken
pi_70272079
Als het je dwars zit, dan kun je er beter over praten met die vriend van je...en ja dan het liefst inderdaad in nuchtere toestand!

Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)

Tenslotte zou ik een lange neus trekken naar die vriend van je, want het is JOUW vriendin en een leuke ook blijkbaar! Dus je kunt er ook best trots op zijn dat je haar jouw vriendin mag noemen...
pi_70272191
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_70272271
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:

edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
pi_70272296
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
Dan is omruilen de beste optie
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:38:41 #18
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_70272420
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Dan is omruilen de beste optie
Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_70272470
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mkw het volgende:
Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
pi_70272592
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef F04 het volgende:
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
Redacted
pi_70272631
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
pi_70272671
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
Redacted
pi_70272713
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
pi_70272895
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Mwah, als het je eigen kameraad zou ik het eerst nog even bespreken anders heb je houwerije in de keet.
Als het iemand anders zou zijn dan zou ik hem waarnschijnlijk ook kapot slaan.

Begin er gewoon even over wanneer je alleen bent met hem, en vraag hem even wat nou precies de bedoeling was. Als hij dan zegt dat hij je vriendin wil batsen dan zou ik hem slaan.
pi_70273104
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Was ook mijn eerste impuls Maar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.

Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
pi_70273155
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!

btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
  maandag 22 juni 2009 @ 22:55:12 #27
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_70273194
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
Als je partnerruil doet met je kameraad scheep je hem met die vreemde schoonzus op
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:26 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_70273266
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
pi_70273313
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef mkw het volgende:

[..]

ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!

btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
Eensch

Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk. 't Gaat dus meer om de ruimdenkendheid waar ik moeite mee heb. Ik heb liever niet dit soort eerlijkheid, ook al bracht hij het wel zo: ja, het is nou eenmaal zo, ik kan het dus maar beter zeggen.

Vind ik dus niet
pi_70273402
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Ja, ik begrijp ook niet waarom je baalt van je vriendin, wat had ze dán moeten doen?
pi_70273668
ik zou hem een stoot geven
pi_70273689
Ten eerste: ga je vriendin niet verwijten dat ze niet 'assertief van zich afbeet' (wat ik in je OP een beetje proef). Voor haar was het natuurlijk ook overdonderend en vervelend. Er is één iemand die over de schreef is gegaan en dat is jouw mattie. Hij gooit er iets uit (hoe oprecht wellicht ook) wat voor drie mensen ongemakkelijk is.

Spreek je vriend erop aan in nuchtere toestand. Vraag hem wat hij precies bedoelde en wat zijn intenties waren. Zeg hem dat je dat niet van hem verwacht had en vraag wat zijn intenties vanaf nu zijn t.o.v. jouw vriendin. Als hij haar gaat proberen te scoren, dan lijkt het me duidelijk: dan is jullie vriendschap voorbij. En communiceer in deze tijd ook goed met je vriendin. Zeg tegen haar dat ze duidelijk haar grenzen moet trekken en niets ongepast hoeft te pikken omdat die kerel zo'n goeie vriend van je is.

Succes!
pi_70273759
quote:
Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.

Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
vosss is de naam,
pi_70273839
Enige nuance: iedereen denkt er wel es aan hoe het zou zijn om de (prachtige) vriendin van een maat te ballen, maar niemand haalt het ooit in zijn hoofd om zoiets uit te spreken, laat staan te doen. Jouw vriend had waarschijnlijk nét wat te veel op om te realiseren dat dergelijke uitlatingen not done zijn.
pi_70273912
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Revolverheld het volgende:

Eensch

Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk.
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..

Succes iig
pi_70275195
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzen Maar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan 't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
pi_70275387
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.

Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
Maar als wij het serieus gaan uitpraten wordt het misschien een veel groter issue dan 't eigenlijk is. Ik wil het liever vergeten en begraven Je snapt 'm al: ik ben niet zo'n prater
  maandag 22 juni 2009 @ 23:46:07 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70275405
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:

[..]

, dat wilde ik al schrijven,

jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70275425
Vergeten en begraven en ondertussen als jij een keer moet overwerken ligt die vriend van jou je mokkel te batsen.

Ik zou er gewoon over praten
vosss is de naam,
  maandag 22 juni 2009 @ 23:48:08 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70275478
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.

Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70275781
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.
Nee, dat kan ik zelfs goed begrijpen
quote:
Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
Hoe zijn vriendin hiermee omgaat is uiteraard haar eigen probleem, maar het moet voor haar vernederend zijn geweest om hem steeds te horen zeggen dat hij verliefd was op X (mijn vriendin), maar dat Y zijn vriendin was, en dat ze dat zelf ook heel goed wist Alsof het twee verschillende dingen zijn.

Mijn vriendin voelt zich vooral schuldig t.o.v. zijn vriendin. Ze wil ook liever niet meer met ze afspreken Het is een manier om de vriendschap te slopen, denk ik soms.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:57:59 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70275811
drank
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70275812
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Re het volgende:

[..]

, dat wilde ik al schrijven,

jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
idd . Waarom zo moeilijk doen .
pi_70275860
doe je naam eer aan
pi_70275896
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:59 schreef A-fijn het volgende:
doe je naam eer aan
pi_70276003
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzen Maar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan 't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
Ik zou ook niets zeggen, hem keihard afwijzen maakt de situatie alleen maar pijnlijker voor iedereen. Doen alsof er niets aan de hand is en het gesprek op een ander onderwerp proberen te brengen lijkt mij de beste optie (+hopen dat iedereen zo bezopen is dat niemand het zich de volgende morgenmiddag nog herinnerd).
pi_70276139
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:57 schreef Re het volgende:
drank
Ik weet niet eens zeker of er bij m'n vriend alleen drank in 't spel was. Er zat nog een andere vriend bij die na een kwartier van het dronken/stonede ohw ik ben zo verliefd-gezwijmel zoiets had van en die ging snel naar huis
pi_70276503
Nou, weet je gelijk waar die vriendschap met jou op gebaseerd is
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:30:15 #49
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70276727
Als hij het blijft herhalen vind ik het al helemaal dom. Wat een kk mongool is dat dan wel niet, ik had in jouw schoenen hem denk ik een klap verkocht no matter wat ook al had hij wat op. In jouw situatie zou ik de vriend wijken. Maar ik weet niet hoe jij er tegenover staat.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_70276886
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Appie7458 het volgende:

[..]

18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..

Succes iig
Lekkere maat

Daar denk ik niet eens aan. Mijn vriend zou een move kunnen maken, als-ie gezopen of gesnoven heeft of wat dan ook, maar ik zie m'n vriendin zoiets niet doen. Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen, en toen liep zij weg. Later zei ze dat ze dat te ver vond gaan, vooral tegenover zijn vriendin, dus dat is duidelijk. Toch denk ik dat je in een vriendschap niet dit soort geintjes flikt
pi_70276918
lemming?

herinner met nog een topic over iemand met hetzelfde verhaal <-- de vriend van TS dus..
Do what you love, love what you do!
pi_70277108
Pfff, beetje vaag hoor. Idd gewoon duidelijk maken dat avanches opgevat zullen worden als een oorlogsdaad, en dan hopen dat ie zich inhoud he.
pi_70277167
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit

En die mensen die zo iemand meteen neerslaan komop zeg.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:01:13 #54
153954 NZYM
Genosha Records
pi_70279932
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Dat kan nu alsnog.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_70280774
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:37 schreef Revolverheld het volgende:

Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen,

Jij moet definetely even met die kerel gaan praten.
pi_70281942
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit
Dat is idd het plan Nu nog ff bedenken hoe ik het ga brengen. Omdat hij zo bezopen was, kan het best zijn dat-ie zelf ook spijt heeft en hoopt dat niemand er meer over begint. Ik wil geen slapende honden wakker maken
quote:
En die mensen die zo iemand meteen neerslaan komop zeg.
Nee. Hij bracht 't ook niet agressief, eerder zo van: dit wil ik gezegd hebben, ik heb nu genoeg gezopen om het te zeggen, het leven is mooi en ik ben verliefd, ook al weet ik dat het nergens op slaat.
Raar verhaal, maar dan ga je niet meteen hoeken.
pi_70284693
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:11:55 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70285048
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70285344
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef solaire het volgende:
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?

We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie. Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
pi_70285518
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Eerder niet, denk ik. Anders had hij z'n muil wel gehouden en z'n kans afgewacht Maar intussen zitten wij allemaal met een vaag gevoel. M'n vriendin wil hem nu niet zien, ik heb ook ff niet zo'n behoefte aan contact, dus er is wel iets aan de hand. Moet je dat gaan uitpraten, zit je straks met z'n vieren therapeutische gesprekken te voeren

Drank
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:30:26 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70285623
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:32:34 #62
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70285689
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70285914
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?

We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie. Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
Ja het is idd zo dat wij hier makkelijk praten hebben achteraf is ook alles simpel, zelf zou ik het hem na een biertje of twee drie toch echt gericht vragen en als je dat niet durft bel of mail je hem desnoods, zorg in ieder geval dat het hoe dan ook niet je vakantieplannen de soep in laat draaien, van te voren moet je weten of je ermee op pad wilt of niet, anders kunnen wij hier weer smullen van een nieuwe post van jou over je vakantie escapades. (leuk voor ons, maar niet voor jou)
En dat zijn vriendin het normaal vindt dat is haar zaak, ik weet wel dat ik zoiets bij geen enkele van mijn vriendinnen hoefde te proberen, dan was het meteen pats boem einde oefening.

voor de volgende keer een goed smerige blik nadat hij het de tweede keer zegt zou misschien wel helpen, anders is ie wel heel ver heen of echt een enorme klootzak.
pi_70286091
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Ik denk dat ik wel weet wat hij gaat zeggen bij dat biertje Hij was dronken, maar hij heeft wel dertig keer gezegd: het is echt waar, geen grap, en wat vinden jullie ervan? Kan ik dat zeggen?

En wij: euuuuhhh Heb je niet teveel gezopen?

Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
pi_70286163
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
Ik wil z'n vriendin niet neuken
pi_70287370
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Die vriendin van je vriend klinkt alsof ze zijn moeder is. 'Ja, onze oudste is verliefd, zó schattig!'
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:29:44 #67
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70287436
het is een lastige situatie, maar kennelijk wil hij je niet in de maling nemen. Die verliefdheid gaat vanzelf wel over en ik zou alleen even met hem bespreken dat je het een kutsituatie vond, zodat het uitgesproken is. Maar zo te horen bedoelt ie het niet rot en was het gewoon een samenloop van omstandigheden.

Zijn vriendin is raar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 juni 2009 @ 13:35:42 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_70287626
.

"Oooh jaaaa... veel beter dan Hans...veel beter dan Hans!!!!!!!!!!!!!"
pi_70289270
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:19:20 #70
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70291206
Ik zou sowieso eerst je vriendin aanspreken dat je dit gedrag van haar niet tolereert. Een beetje lopen flirten met je beste vriend, hij wordt niet uit het niets verliefd op haar.
Vervolgens ram je je vriend in elkaar met je revolver en daarna hang je de held uit bij je vriend zijn vriendin door haar te batsen.

opgelost. iedereen blij. slotje.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70292190
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Tja..1986 het volgende:

Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
Lelijk is ze niet
Pima hoor, als zij erbij wil zitten als haar vriend haar openlijk vernedert Ik heb moeite met het feit dat hij openlijk op mijn vriendinnetje zit te geilen En dat er van mij een opbouwende houding wordt verwacht, blijbaar
pi_70297422
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweest Mijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
pi_70297748
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef kodak het volgende:
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
Ik heb m'n vriendin duidelijk laten merken dat ik baalde. Van het debiele gesprek, dus. En dat er dus iets van jaloezie/angst boven kwam. Zij had weinig zin om het er uitgebreid over te hebben, ze schaamde zich dood tov zijn vriendin. Dat zat ze vooral mee. Vrouwen

Ik zit meer met zijn gedrag in m'n maag. Eerlijkheid: oké, allemaal mooi. Maar dit lijkt me het soort eerlijkheid dat je beter voor je kunt houden. Ik snap zijn punt ook niet. Wat wil hij hiermee bereiken?
pi_70309415
Weetje he. Eigenlijk he. Moet je gewoon ff chillen. zeg gewoon tegen je maat dat je hem erop vertrouwd dat ie je niks flikt en tegen je vriendin dat je haar vertroud dat ze niks flikt. Ga daarna in de dichtstbijzijnde hangmat liggen met een malibu jus 'd orange.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:19:43 #75
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_70400171
En heb je het ondertussen al gevraagd?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:47:15 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70400939
Klinkt als een betekenisvolle vriendschap
bedoel je niet gewoon drinkvriend/zuipkennis?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:38:03 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70402356
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
pi_70404581
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
Och ja drank, het eeuwige excuus

Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 19:21:01 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_70404956
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:58:10 #80
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70407677
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:59:18 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70407708
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Och ja drank, het eeuwige excuus

Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
het is meer, van wat ik allemaal lees over problemen in R&P, dat dit geen echt probleem is, je kan het net zo groot of klein maken als je zelf wilt.
pi_70407788
Als TS het laat zitten wordt het 'probleem' alleen maar groter. De olifant in de kamer waar niemand over praat. Hij moet gewoon ff zijn vriend aanspreken op zijn ongewenste gedrag en dan is alles (hopelijk) weer koek en ei. Dus in die zin kan TS het inderdaad zo groot of klein maken als hij het zelf wil.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:20:12 #83
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70408260
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt. "
  Moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 21:26:16 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_70408429
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
Ik bedoel de vriendin van die gozer die ineens verliefd is op een ander. En dat vertelt waar ze bij zit. Voor haar is dat toch een belediging? Dat pikt toch niemand?

Ja, voor de aanbedene is het natuurlijk kicken, twee mannen die gek op haar zijn.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:31:50 #85
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70408567
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt. "
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:32:43 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70408600
delete
pi_70408721
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
En heb je het ondertussen al gevraagd?
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!?!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:36:52 #88
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70408730
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.

Voor als je ooit nog vrienden krijgt.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:37:30 #89
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70408749
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste impuls Maar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.

Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
Dude als je hem al zo lang/ goed kent dan kun je toch het gesprek normaal aan gaan?
Ik zie het probleem niet.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:37:46 #90
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70408760
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Dat kan nu alsnog.
Mischien is het wel echte liefde
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:38:08 #91
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70408776
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.

ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_70408808
quote:

[..]

Indeed!!!

En elke kerel die dat niet begrijpt of stom vindt, heeft geen vrienden en weet dus niet wat vriendschap is!!
pi_70408858
TS, als het zo'n goede maat is moet je hier makkelijk over kunnen praten, gewoon uitpraten en daarmee basta !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:40:45 #94
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70408873
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef royjn het volgende:

[..]

ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:49:34 #95
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70409156
quote:

[..]

Oh
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:52:08 #96
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70409239
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
ik ken er genoeg die er anders over denken
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:57:46 #97
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70409427
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef royjn het volgende:

[..]

ik ken er genoeg die er anders over denken
Ik zag het boek er ff bij pakken.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:00:07 #98
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70409509
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"

Ik ga verder.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:02:02 #99
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70409586
Zoals bobje al zei je zit niet aan de vriendin van een kameraad
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:04:25 #100
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_70409681
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"

Ik ga verder.
hmmm zusjes van vrienden mag niet? met toestemming wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')