Wat voor lemming? Bedoel je dat je 't ongeloofwaardig vindt? Vond ik ook. Tot het me overkwamquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef fathank het volgende:
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Ja, is ook zo.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef LuckyLoek het volgende:
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thingMaar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.
Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar
ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.
Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar
ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
Dan is omruilen de beste optiequote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mkw het volgende:
Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik benquote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef F04 het volgende:
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komtquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
Mwah, als het je eigen kameraad zou ik het eerst nog even bespreken anders heb je houwerije in de keet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
Was ook mijn eerste impulsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestMijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Als je partnerruil doet met je kameraad scheep je hem met die vreemde schoonzus opquote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal niet
Eenschquote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef mkw het volgende:
[..]
ik proef een beetje onzekerheid over jullie relatie...als het goed zit dan is dat sporttournooi zo onschuldig als dat jullie zelf maken!
btw, Als die vriend echt een vriend is, dan zou die nooit met de vriendin van zijn vrienden 'klooien' ... Is just not done en een gouden regel in vriendschap!
Ja, ik begrijp ook niet waarom je baalt van je vriendin, wat had ze dán moeten doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.quote:Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Revolverheld het volgende:
Eensch![]()
Ik denk ook niet echt dat hij iets zou proberen. Kan 't me niet voorstellen, daarvoor zijn we te lang bevriend en die gouden regel lijkt me duidelijk.
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Aventura het volgende:
Wat valt er dan precies tegen aan de reactie van je vriendin? Hoe had ze dan moeten reageren? Ik zou ook niet hebben geweten waar ik het zoeken moest.
Maar als wij het serieus gaan uitpraten wordt het misschien een veel groter issue dan 't eigenlijk is. Ik wil het liever vergeten en begravenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.
Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe toch godverdomme niet zo moelijk. Het is een goeie vriend en jij zit ergens mee.
Dat zal dan hendig wel uit te praten zijn zonder al te veel woorden aan vuil te maken en als niet dan is het helemaal geen goede vriend dunkt me
Nee, dat kan ik zelfs goed begrijpenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Catch22- het volgende:
je kan toch moeilijk boos op hem worden als hij gevoelens voor haar heeft? Dat is verder niets ergs.
Hoe zijn vriendin hiermee omgaat is uiteraard haar eigen probleem, maar het moet voor haar vernederend zijn geweest om hem steeds te horen zeggen dat hij verliefd was op X (mijn vriendin), maar dat Y zijn vriendin was, en dat ze dat zelf ook heel goed wistquote:Wat wel erg is, dat zijn vriendin het normaal vindt. Zolang hij geen stappen onderneemt om jullie uitelkaar te drijven is er toch niets aan de hand?
iddquote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Re het volgende:
[..], dat wilde ik al schrijven,
jullie waren bezopen ja dan kun je dat tot je nemen of je kan gewoon later dus weer ff aanhalen
Ik zou ook niets zeggen, hem keihard afwijzen maakt de situatie alleen maar pijnlijker voor iedereen. Doen alsof er niets aan de hand is en het gesprek op een ander onderwerp proberen te brengen lijkt mij de beste optie (+hopen dat iedereen zo bezopen is dat niemand het zich de volgende morgenmiddag nog herinnerd).quote:Op maandag 22 juni 2009 23:40 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar in mijn ideale wereld had zij hem keihard moeten afwijzenMaar goed, dan had ik hem ook moeten neerhoeken en dat heb ik ook niet gedaan
't Was dus gewoon een genante toestand waar we geen van allen raad mee wisten, behalve hij dan.
Ik weet niet eens zeker of er bij m'n vriend alleen drank in 't spel was. Er zat nog een andere vriend bij die na een kwartier van het dronken/stonede ohw ik ben zo verliefd-gezwijmel zoiets had vanquote:
Lekkere maatquote:Op maandag 22 juni 2009 23:11 schreef Appie7458 het volgende:
[..]
18 jaar vriendschap, ik en mijn "beste" maat zouden zelfs samen in zaken gaan, en toch was mijn vriendin even wat interesanter als die andere wijven. Begrijp me niet verkeerd, ken je vrienden niet en wil/kan er niet over oordelen, maar wil je wel waarschuwen je ogen open te houden, want een vriendschap van jaren kan met 1 loze actie over zijn..
Succes iig
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:37 schreef Revolverheld het volgende:
Hij maakte die avond 1 opmerking in die richting, dat mijn vriendin wel bij hem kon komen slapen,
Dat is idd het planquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon even in nuchtere toestand vragen hoe het nou zit![]()
Nee. Hij bracht 't ook niet agressief, eerder zo van: dit wil ik gezegd hebben, ik heb nu genoeg gezopen om het te zeggen, het leven is mooi en ik ben verliefd, ook al weet ik dat het nergens op slaat.quote:En die mensen die zo iemand meteen neerslaankomop zeg.
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef solaire het volgende:
Nou ik zou hier toch niet vrolijk van worden als ik jou was. Dat je het een keertje voor de grap zegt oke maar na een kwartier vertrok de vriend die zo stoned als een aap was en hij ging vrolijk door. Denk ik toch dat het jou taak was om in te grijpen en niet die van je vriendin. Alsnog snel om opheldering vragen, zoiets moet je niet te lang laten knagen.
Eerder niet, denk ik. Anders had hij z'n muil wel gehouden en z'n kans afgewachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
Hij was dronken, vandaar het herhalen. Het is niet heel handig dat ie jou, je vriendin en zijn eigen vriendin met iets opzadelt dat tot genante situaties leidt. Maar dat hij verliefd is wil natuurlijk niet direct zeggen dat ie daar iets mee gaat doen.
Ja het is idd zo dat wij hier makkelijk praten hebben achteraf is ook alles simpel, zelf zou ik het hem na een biertje of twee drie toch echt gericht vragen en als je dat niet durft bel of mail je hem desnoods, zorg in ieder geval dat het hoe dan ook niet je vakantieplannen de soep in laat draaien, van te voren moet je weten of je ermee op pad wilt of niet, anders kunnen wij hier weer smullen van een nieuwe post van jou over je vakantie escapades. (leuk voor ons, maar niet voor jou)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik had achteraf idd het gevoel dat ik 't anders had moeten aanpakken, maar hoe?
We gaan komende zomer een paar dagen met ze op vakantie, heb ik nu weinig zin in, t is gewoon een vage situatie.Plus dat ik me afvraag of ik het goed heb ingeschat. Als ik zijn vriendin was, had ik 't ter plekke uitgemaakt. Heeft ze niet gedaan. Dus misschien reageer ik overtrokken en moet zoiets gewoon kunnen onder vrienden
Totale eerlijkheid, zoals hij zelf zei. Dat vraag ik me dus af.
Ik denk dat ik wel weet wat hij gaat zeggen bij dat biertjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je maakt het nu zelf wel steeds groter in je hoofd, met je therapeutisch kwartetje.
Ga deze week gewoon even een biertje met hem drinken en gooi het op tafel.
Ik wil z'n vriendin niet neukenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef pisnicht het volgende:
Als mijn vriendin op zo'n moment d'r smoel had gehouden had ik gewoon alle vervelende trekjes van dat wijf opgenoemd en afsluiten met de vraag of hij het nog steeds wel wil. Zo ja dan voorstellen dat je akkoord bent als voorwaarde dat je zijn vriendin dan ook wilt neuken en jouw vriendin hem niet mag pijpen (want je moet dat wijf ook ooit nog weer eens zoenen neem ik aan)
Die vriendin van je vriend klinkt alsof ze zijn moeder is. 'Ja, onze oudste is verliefd, zó schattig!'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Revolverheld het volgende:
Ja ok, hij had teveel gezopen, maar toen zei z'n vriendin ook nog dat ze 't eigelijk al wist omdat hij zo vaak over X (mijn vriendin dus) zei hoe mooi ze eruit zag en hoe goed ze gepraat hadden, wat ze dus wel schattig van hem vond
Lelijk is ze nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Woh.. die vriendin spoort echt niet. Of is ze zo lelijk dat ze bang is dat als ze hem dumpt ze geen ander kan krijgen
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Revolverheld het volgende:
[..]Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestMijn vriendin voelt niet hetzelfde, zegt ze. Maar het is ook een hele goeie vriend van háár. Hij begon diezelfde avond nog over een sporttournooi waar ze allebei aan mee willen doen, en dat is dus precies het punt. Hoe onschuldig is dat nog?
Ik heb m'n vriendin duidelijk laten merken dat ik baalde. Van het debiele gesprek, dus. En dat er dus iets van jaloezie/angst boven kwam. Zij had weinig zin om het er uitgebreid over te hebben, ze schaamde zich dood tov zijn vriendin. Dat zat ze vooral mee. Vrouwenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef kodak het volgende:
Is die vraag over onschuldig zijn nu meer relevant dan voorheen? Ik bedoel, je kan nooit in het denkwerk van anderen kijken, zelfs niet van je partner. Het is begrijpelijk dat nu die vriend zo open is geweest je een duidelijke basis hebt om je angst op verlies op te projecteren, maar je kan je naar mijn mening beter afvragen waar je de grenzen in je relatie wilt laten lopen en wat je onder vriendschap en trouw verstaat. Ik denk dat het iig niet onverstandig is om aan je partner duidelijk te maken wat je voelt en wat je wel en niet van elkaar accepteert. En dan natuurlijk wel van beide kanten, dus niet even tussen neus en lippen door, maar een goed gesprek.
Och ja drank, het eeuwige excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt allemaal erg zwaar opgevat, TS kan ook denken, dat ie de goede keuze qua vriendin heeft gemaakt, anders zou zijn vriend er niet verliefd op worden.
er was veel drank in het spel, dan moet je dat soort dingen niet vet serieus gaan opvatten.
Ik denk dat het gros van de meiden er wel om kan lachen, dat een ander verliefd is op hun.
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrip ook niet dat die vriendin van je 'vriend' dat gedrag van hem pikt.
Stel je voor, je zit erbij en hoort je vriendje zeggen dat hij verliefd is op een andere vrouw.
Dan was het voor mij einde oefening. Wat een belediging.
het is meer, van wat ik allemaal lees over problemen in R&P, dat dit geen echt probleem is, je kan het net zo groot of klein maken als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Och ja drank, het eeuwige excuus![]()
Ten eerste was het een vriend van hem, niet zomaar iemand. En ten tweede zei hij het meerdere malen over langere tijd. Dus 'grappig' (als in: "Ik wil je vriendin wel batsen want ik ben verliefd op haar!" *likt aan vingers, wrijft over tepels en geeft TS' vriendin een schalkse knipoog*) was het allang niet meer.
Ik bedoel de vriendin van die gozer die ineens verliefd is op een ander. En dat vertelt waar ze bij zit. Voor haar is dat toch een belediging? Dat pikt toch niemand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrouwen kicken erop als ze dat soort dingen horen, niet 1 man maar liefst 2 die haar zouden aanbidden.
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bob-B het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon "Luister vent, allemaal leuk een aardig, maar als ik merk dat je het meende wat je toen en toen zei, dan ga je kapot. Meer wil ik er niet over kwijt, ok?"
Wel 10 seconde werk, hij weet waar die aan toe is en jij hebt preventief maatregelen genomen. Win-win. Je bent zelf net een vrouw. "Oeh, straks moet ik het bespreekbaar maken, straks vindt hij er wat van dat ik er wat van vind dat hij wat van mijn vriendin vindt die er niets van vindt."
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Riro het volgende:
En heb je het ondertussen al gevraagd?
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus verliefd worden op een meid, die bezet is, is strafbaar ofzo?
Dude als je hem al zo lang/ goed kent dan kun je toch het gesprek normaal aan gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste impulsMaar dit is een goede vriend, we kennen elkaar al heel lang, nooit ruzie gehad. Maar ik had zelf ook teveel gedronken dus ik heb me ingehouden, dacht: ff dimmen, niet meteen overreageren.
Nu, paar dagen later, zit ik er toch mee. Ik zou zoiets niet in m'n kop halen bij zijn vriendin
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
Je had hem een stoot in zijn gezicht moeten geven.
Dat kan nu alsnog.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.
Voor als je ooit nog vrienden krijgt.
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006388804/index.html
Indeed!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ongeschreven regel tussen manlijke vrienden, je blijft van de vriendinnen van je maten af en je vraagt toestemming voor de exen. Soms niet verkeerd om elkaar op die code te wijzen.
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:38 schreef royjn het volgende:
[..]ik dacht dat ik alleen die code gebruikte
Ohquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik ken er genoeg die er anders over denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gast, die is universeel en zit bij de echte mannen in hun dna ingebrand
Ik zag het boek er ff bij pakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef royjn het volgende:
[..]
ik ken er genoeg die er anders over denken
hmmm zusjes van vrienden mag niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Bob-B het volgende:
Bijpassend, maar dan over zussen:
Artikel 19:
A Bro shall not sleep with another Bro's sister. However, a Bro shall not get angry if another Bro says, "Dude, your sister's hot!"
Ik ga verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |