Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort:quote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Omdat je een ruggegraat toont stelt ze het niet op prijs? Prima, dan mag ze gelijk optjeften, is dat probleem ook weer opgelost.
[..]
Tuurlijk, je rost gewoon iedereen gelijk op zijn muil die verkeerd kijkt naar je vriendin
Beetje nuance kan geen kwaad.
[..]
Nou nee hoor, die kunnen een asswhooping van een eikel zoals die vriend wel waarderen, kan ik je vertellen.
Ik heb het zelf ook meegemaakt, meneer de Bink, die al een tijdje een oogje op mijn vriendin had, dacht dat het wel oke was mijn vriendin vol op haar bek te pakken met Oud&Nieuw, onder mijn toeziend oog. Ik hoef er niet bij te zeggen dat hem dat welgeteld 2 seconden lukte, waarna hij er direct een kaakslag van mij bij te pakken had en een duw van vriendinlief.
Meneer wist niet hoe snel hij al huilend weg moest rennen, waarna zijn vriendengroep hem uitgekotst heeft toen hij het verhaal probeerde uit te leggen. Ik hoef dan ook niet te vermelden dat ik de rest van de avond gratis bier heb gekregen van zijn vriendengroep, ter compensatie van het gedrag van desbetreffende persoon.
Owja, persoon in kwestie is nu al ongeveer een jaar of 6 van de aardbodem verdwenen bij feestjes waar ik & vriendinlief aanwezig zijn.
Kortom; erg effectief, ook al verdient het misschien niet de schoonheidsprijs. Maar ja, liever op deze manier dan op de metrosexuele homo-manier roepen 'dat ze nu toch echt niet verder moeten gaan', om vervolgens je vriendin in gedachten al breed grijnzend op de keukentafel genomen te zien worden door je beste 'vriend', met dito glimlach.
Daar mis je dan ook heel wat aanquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die vriend waar de vriendin van TS sympathie voor heeft? Hem neerhoeken? Dat is je vriendin in de hoek van die kerel drijven
Jongen, schud je vriendin eens wakker, die vriend wil dus wel degelijk meer dan alleen die vriendschap!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort:-gevoel, van: zo'n vriendschap kan dus toch niet.
Dit dus als uitleg, want ik snap dat jij die gozer op dat Oud&Nieuw feest even hebt neergehoekt, goeie actie op zich, maar ligt wel anders.
Zoals jij een beetje over die vriend en jouw vriendin praat heb ik het idee dat hun band sterker is dat die van jou met die vriend. Da's ook wel kut. In dat voorbeeld wat ik eerder in dit topic heb gegeven heb ik die kerel even duidelijk gemaakt dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat hij van mij iig niets meer hoefde te verwachten als ie zo zou doorgaan. Dat hielp. Ik vraag me af of dat dus in jouw geval ook wel zo is.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Verschil is wel dat deze jongen ook een goede vriend van haar is. Plus dat ze samen hebben gewerkt aan dingen - hou ik ff vaag, maar iets artistieks zeg maar - wederzijdse bewondering is er dus ook, hij is heel getalenteerd in wat-ie doet. Het is dus ergens wel vleiend voor haar, toch een leuke gast. Zo heeft zij het aan mij uitgelegd, zal wel weer fout worden opgevat, maar zo zie ik het dus niet. Ik snap dat wel. Ze zei erbij dat ze het vooral irritant vindt omdat vriendschap tussen mannen/vrouwen altijd gezeik is, loopt uit op seks of pogingen tot, behalve nu dus met hem en daar was ze blij mee, was heel relaxed en normaal. Hij is ook degene die haar bewondert om wat ze doet/kan (artistieke ding dus), is gewoon iets wat ze delen en waar ze over praten etc. Dus dit is eigenlijk een klap voor haar. Soort:-gevoel, van: zo'n vriendschap kan dus toch niet.
Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordtquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dit dus als uitleg, want ik snap dat jij die gozer op dat Oud&Nieuw feest even hebt neergehoekt, goeie actie op zich, maar ligt wel anders.
Ja, inmiddels ruik ik de koffiequote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Jongen, schud je vriendin eens wakker, die vriend wil dus wel degelijk meer dan alleen die vriendschap!
En zo`n klap voor haar moet gewoon einde vriendschap betekenen, en niet dat gezeik dat ze nu heeft met hem.
Heeft ze ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordt
Sorry, maar ik krijg van jou niet echt het idee dat ze er ook maar een seconde moeite mee heeft.
Mja, die vage sekstalk was niet slim, maar ik vraag me wel af hoe vreemd 't eigenlijk is, gezien de situatie feest/drank/spel/4 uur 's nachts, dan kan er zo'n sfeer ontstaan, ik heb 't vaker meegemaakt en ook wel erger, nou jullie blijkbaar niet. Feestjes met kindercola & chipsquote:Op maandag 29 juni 2009 14:52 schreef Trommeldaris het volgende:
Nou wat een klap, snel uitleggen hoe ze het liefst geneukt wordt
Sorry, maar ik krijg van jou niet echt het idee dat ze er ook maar een seconde moeite mee heeft.
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.quote:
Ben jij toevallig de desbetreffende 'vriend'?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.
Wedden dat ze dan boos gaat worden? En die boosheid, komt voort uit paniek. Paniek omdat je precies weet hoe de vork in de steel zit.
Hun band is niet sterker, wel anders. Zij hebben dat artistieke gedoe, boeit mij weer minder. Kijk, als hij gewoon een vriend van me was die met mij bier zat te zuipen en te ouwehoeren, was zij niet met hem bevriend. Waarom zou ze, zij heeft haar vriendinnen. Maar hij heeft dus iets wat haar interesseert en andersom, ze kunnen er met elkaar over lullen, prima, ga je gang, ik ben er vaak niet eens bijgeweest en alles was oké.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef Bolter het volgende:
Zoals jij een beetje over die vriend en jouw vriendin praat heb ik het idee dat hun band sterker is dat die van jou met die vriend. Da's ook wel kut. In dat voorbeeld wat ik eerder in dit topic heb gegeven heb ik die kerel even duidelijk gemaakt dat vrienden niet zo met elkaar omgaan en dat hij van mij iig niets meer hoefde te verwachten als ie zo zou doorgaan. Dat hielp. Ik vraag me af of dat dus in jouw geval ook wel zo is.
Nah, mannen snappen dat niet, zodra ze gevoelens hebben voor een vrouw zit er een bord van hier tot tokio voor, dat dringt gewoon echt niet door.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Chai het volgende:
Waarom kan je vriendin niet gewoon een keer duidelijk tegen hem zeggen dat ze echt niets voor hem voelt? De vriendschap wordt dan miss ook wel beter, of in ieder geval is het duidelijker wie wat wil in de vriendschap. Ook lijkt het me voor die vriend van je fijner als ze een keer goed duidelijk is. Kan hij daarna nog zien of hij als vrienden verder wil. Ik twijfel toch best wel aan je vriendin eigenlijk..
De volgende dag heeft ze spijt? Je bedoelt die dag dat ze met hem in het zwembad zat en niet met jou?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mja, die vage sekstalk was niet slim, maar ik vraag me wel af hoe vreemd 't eigenlijk is, gezien de situatie feest/drank/spel/4 uur 's nachts, dan kan er zo'n sfeer ontstaan, ik heb 't vaker meegemaakt en ook wel erger, nou jullie blijkbaar niet. Feestjes met kindercola & chips![]()
Oké, de volgende dag heb je spijt. Heeft zij ook. Risico van 't vak
Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je vanavond met haar gaat praten he, vraag haar dan eens of ze met hem de koffer in zou duiken als het geen consequenties heeft voor jullie relatie. En vraag haar dan ook ff of ze er ooit over nagedacht heeft om met hem de koffer in te duiken, het zich afvraagt hoe het zou zijn.
Wedden dat ze dan boos gaat worden? En die boosheid, komt voort uit paniek. Paniek omdat je precies weet hoe de vork in de steel zit.
Zoals ze nu doet, zou ik haast ook denken dat ze meer voor hem voelt hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah, mannen snappen dat niet, zodra ze gevoelens hebben voor een vrouw zit er een bord van hier tot tokio voor, dat dringt gewoon echt niet door.
Zou ik ook zeggen als ik haar wasquote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.
Nou dat hoeft nog niet eens zozeer, maar ik denk wel dat ze naief bezig is om te denken dat er iets valt te redden in deze situatie. Tis vrij simpel; de TS eruit, of die vriend eruit.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals ze nu doet, zou ik haast ook denken dat ze meer voor hem voelt hoor.
Dan heb je je antwoord toch al? Ze heeft het er niet zo moeilijk mee als jij denkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dat heb ik haar meteen al die eerste keer gevraagd, antwoord: nee. Ik vroeg: ben je gevleid om al die dingen te horen, antwoord: ja. Met uitleg, zie hierboven. Ook heb ik nog gevraagd wat ze er dan van vond om te weten dat hij blijkbaar over haar fantaseert, leek mij dan weer minder voor haar, antwoord: weet ik niet, denk ik niet over na.
Hoezo moet ze het er "moeilijk" mee hebben? Het is voor meiden sowieso wel leuk te horen dat een leuke jongen haar interessant vindt, daar zit verder niks aan vast ofzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Dan heb je je antwoord toch al? Ze heeft het er niet zo moeilijk mee als jij denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |