Sorry, zo was het niet bedoeldquote:
Schuif effe een stukje op.quote:
cojones is het en dat is hetzelfde als ballenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Dan ga ik ook (uit) etenLaat me trouwens ff raden wat je dwars zit: ik toon geen
A) ballen,
B)cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?
Wat ik niet zo goed begrijp is, het is toch je best vriend, ken je hem dan zo slecht om dit alles op de juiste waarde te schatten? Of is hij helemaal niet zo'n playerig type en proberen die vriendinnen de boel op deze manier te sussen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Revolverheld het volgende:
Heb ik één van die vriendinnen aan de telefoon, begint ze met zo'n suikerstemmetje over de vakantie, of ik 't niet toch wil doen voor X, en dat ik moet weten dat niemand op deze hele wereld zo trouw en lief en geweldig is als X, etc etc. en dat ik in feite alleen maar m'n eigen ruiten ingooi door dit zo te regelen omdat ik alles nu veel groter maak dan 't is
Dus ik: eeeuh, dat bepaal ik zelf wel![]()
Zij: nou, je moet het zelf weten hoor (suiker was ondertussen gesmolten) maar dinges (die vriend bedoelde ze) is ook verliefd op mij, en op B. en op F. en op C., dus mss moet je ff relaxen en er niet zo'n ding van maken.
Wacht even hoor, dus als die gozer wel een player is, dan moet je er maar op vertrouwen dat zij dat wel kan handelen? RIght....quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp is, het is toch je best vriend, ken je hem dan zo slecht om dit alles op de juiste waarde te schatten? Of is hij helemaal niet zo'n playerig type en proberen die vriendinnen de boel op deze manier te sussen?
Want als het wél zo'n player is, dan begrijp ik je vriendin wel, dan zou je haar gewoon moeten vertrouwen, ook op vakanties en in andere woeste situaties. Door dat niet te doen gooi je een soort psychologische burka over haar heen.
Wel eens geprobeerd visite die het gezellig vindt weg te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef Disorder het volgende:
Toetjes voor een olifant zeker.
Zonder vertrouwen kan er m.i. geen goede relatie zijn. Als je er niet zeker van kan zijn dat je vriendin voor jou kiest en niet ingaat op de avances van een ander, dan is er al iets niet in orde.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even hoor, dus als die gozer wel een player is, dan moet je er maar op vertrouwen dat zij dat wel kan handelen? RIght....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |