abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70815955
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BloodStain het volgende:
Er is een verschil tussen goede vriendinnen en gestapo's, als het echt goede vriendinnen zijn waarom zeggen ze dan niet we begrijpen dat het een moeilijk is om op vakantie te gaan met deze formatie in deze situatie..
Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriend Tenminste, dat moet ik ff corrigeren: inmiddels zijn ze dus wel op de hoogte, aangezien mijn vriendin 't hele verhaal grondig met ze heeft doorgenomen
Nu is de situatie dus zo dat ik de grote partyfucker/afhaker ben, en mijn vriendin is 't zielige onderdrukte vrouwtje dat gecommandeerd wordt door een sergeant, maw: typische wijven-intriges
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70816180
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:08 schreef Scorpie het volgende:
@ TS: Het feit dat je je opgenaaid voelt als hij weer eens uit de school klapt over je vriendin zegt toch genoeg over het feit dat deze hele situatie nergens op slaat? Je hoeft echt niet voor de hele groep de last te dragen, gewoon in de stront laten zakken. Mensen die om uitleg komen vragen vertel je gewoon vriendelijk dat je geen zin hebt dat die vriend van je zich zo gaat gedragen op vakantie.
Ja, ga ik doen. Mijn vriendin heeft iedereen er nu bij betrokken, haar kant van 't verhaal verteld, en die kant klinkt wel ff anders dan mijn kant Zij vindt dat ik haar moet vertrouwen. Is een gevoelig punt, en dat snap ik echt wel. 't Is me nog niet gelukt om haar duidelijk te maken dat 't met mijn vertrouwen in haar wel goed zit, maar dat 't me om die gozer gaat. Om zijn doorlopende gefleem en gehijg in haar nek
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:54:07 #153
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70816300
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriend Tenminste, dat moet ik ff corrigeren: inmiddels zijn ze dus wel op de hoogte, aangezien mijn vriendin 't hele verhaal grondig met ze heeft doorgenomen
Nu is de situatie dus zo dat ik de grote partyfucker/afhaker ben, en mijn vriendin is 't zielige onderdrukte vrouwtje dat gecommandeerd wordt door een sergeant, maw: typische wijven-intriges
Ik zou me echt afvragen of ik wel met zulke mensen om zou willen gaan als ze zulke grote problemen er van maken. Daarbij vind ik dit niet echt iets om op vrouwen af te schuiven. Als ze veertien zijn, dan is het logisch. Het is goed dat je dit gedaan hebt en vooral voet bij stuk houden. Je vriendin zou jou ook eens kunnen steunen.
pi_70816937
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik zou me echt afvragen of ik wel met zulke mensen om zou willen gaan als ze zulke grote problemen er van maken. Daarbij vind ik dit niet echt iets om op vrouwen af te schuiven. Als ze veertien zijn, dan is het logisch. Het is goed dat je dit gedaan hebt en vooral voet bij stuk houden. Je vriendin zou jou ook eens kunnen steunen.
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.

Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.

Nouja, 't gesprek wordt straks hervat
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:15:32 #155
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70816980
Sterkte.
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 16:37:20 #156
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_70817657
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.

Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.

Nou, die vriend van je zit dergelijke opmerkingen te maken. Als hij dat blijft doen, dan doet ie dat, omdat ie weet dat ie er mee weg komt. Wat heeft het voor zin om elke keer maar dergelijke opmerkingen te maken? Misschien wilde hij in eerste instantie zijn gevoelens uiten. Discutabel, maar soit, hij heeft het nou eenmaal gezegd.

Nu ben jij echter bang dat hij dit blijft doen, ook als jullie straks op vakantie zijn. Misschien doet ie dat wel. Maar, het maken van die opmerkingen levert hem iets op. Een vorm van beloning. Immers, anders zou hij het wel laten. Jouw vriendin laat niet duidelijk (genoeg) aan hem merken dat zij het vervelend vind dat hij dat doet.

Door hem wordt dat vertaald als "ze zegt niets, DUS vind ze het niet erg DUS blijf ik doorgaan". Wat ik wel merk is dat jij je nogal focust op wat hij doet en zegt. Ik vind dat je 0 ruggegraat hebt, zoals andere mensen hier al vaak terecht hebben opgemerkt. Jouw vriendin is degene die dit kan stoppen.

Er is maar 1 ding voor nodig, en dat is hem heel erg bot op zijn nummer zetten, waar jullie allemaal bij zijn. Gewoon zeggen dat ie moet opflikkeren met zijn gedoe. Dan doet ie 't echt niet meer. Jouw vriendin speelt de vermoorde onschuld, gut, ze is toch zo zielig, het overkomt haar gewoon, ze kan er niets aan veranderen. Nee, echt niet.

Flikker toch op. Ze kan er alles aan veranderen maar dat WIL ze niet, omdat ze die aandacht prachtig vind. Ze wentelt zich er in. Hij overtreedt jouw grenzen, fijne vriend is dat van je joh, en zij ook, want zij zegt in weze dat jij je niet zo moet aanstellen. Bullshit, als zij de macht heeft om het te veranderen, en dat heeft ze(!!), dan moet de keuze tussen haar vriend en die gast heel erg eenvoudig zijn.

Zij heeft die keuze gemaakt, maar hij is niet op jou gevallen, dat blijkt wel. En ondertussen heeft zij het met haar vriendinnen erover, die het allemaal met haar eens zijn, goh, en ze is vooral bezig over wat zij vervelend vind, en dat is vooral de vakantie. Niet zo zeer wat jij hierover voelt. Nee nee, het gaat om HAAR. Dat ZIJ haar vakantie in 't water ziet vallen. Dat ZIJ die aandacht wel prima vind, etc etc.

Jij moet echt wat cojones groeien vriend. Meer kan ik er niet van maken.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:52:58 #157
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70818311
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

dat heet nu emotionele chantage!
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:58:50 #158
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70818534
quote:

[..]

pffff..... jouw vriendin is wel degelijk schuld, echt weer iets van vrouwen om geen verantwoordelijkheid te nemen, die vriend heeft het niet 1x gezegd,maar continu!
Zij had gewoon moeten zeggen, hou je bek, ik ben met revolverheld nu kappen of je krijgt klappen!
Verder wil ze schijnbaar niet met jouw vakantie vieren, ze houdt met iedereen rekening, met haarzelf, vriendinnen, vrienden, behalve met jou!
ze houdt alleen van je, als je haar zin doet, als je nog wat moeilijker gaat doen, volgens haar, dan gaat ze dreigen met uitmaken!
pi_70820495
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
Door hem wordt dat vertaald als "ze zegt niets, DUS vind ze het niet erg DUS blijf ik doorgaan". Wat ik wel merk is dat jij je nogal focust op wat hij doet en zegt. Ik vind dat je 0 ruggegraat hebt, zoals andere mensen hier al vaak terecht hebben opgemerkt. Jouw vriendin is degene die dit kan stoppen.
Logisch dat ik me focus op wat hij doet en zegt, hij is een goede vriend. Gaan al jaren samen op vakantie, komen sinds jeugd bij elkaar thuis, ouders kennen elkaar, dus vroeger gezamenlijke familievakanties (in datzelfde huis waar we nu naartoe zouden gaan) etc., dus 't is geen vage gast die ik gisteren heb leren kennen. Oké, hij is nu vaag bezig, niet alleen hiermee maar op meer vlakken losgeslagen. Reden waarom ik ff afstand wil, heeft niks met ruggengraat te maken, is imo gewoon hoe je met vrienden omgaat, ook in slechtere tijden. Niet meteen banden verbreken, maar ff stap terug en hopen dat ie zich weer uit de shit omhoog werkt.
Mijn vriendin moet 'm idd duidelijk vertellen wat ze vindt/wil etc., dat ben ik met je eens.
quote:
Zij heeft die keuze gemaakt, maar hij is niet op jou gevallen, dat blijkt wel. En ondertussen heeft zij het met haar vriendinnen erover, die het allemaal met haar eens zijn, goh, en ze is vooral bezig over wat zij vervelend vind, en dat is vooral de vakantie. Niet zo zeer wat jij hierover voelt. Nee nee, het gaat om HAAR. Dat ZIJ haar vakantie in 't water ziet vallen. Dat ZIJ die aandacht wel prima vind, etc etc.

Jij moet echt wat cojones groeien vriend. Meer kan ik er niet van maken.
Ze denkt ook wel aan mij, haar theorie is alleen dat we op een glijdende schaal terecht komen als er nu een vakantie wordt afgezegd op basis van vage onderbuikgevoelens, maw zij wil volledig vertrouwen en dit is volgens haar slecht nieuws voor de toekomst.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:54:18 #160
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70820697
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:50 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, ga ik doen. Mijn vriendin heeft iedereen er nu bij betrokken, haar kant van 't verhaal verteld, en die kant klinkt wel ff anders dan mijn kant Zij vindt dat ik haar moet vertrouwen. Is een gevoelig punt, en dat snap ik echt wel. 't Is me nog niet gelukt om haar duidelijk te maken dat 't met mijn vertrouwen in haar wel goed zit, maar dat 't me om die gozer gaat. Om zijn doorlopende gefleem en gehijg in haar nek
Ah, bovenop alles chanteert ze je emotioneel. Ze kan zich toch wel voorstellen dat jij het vertikt om op vakantie te gaan met iemand waarvan je weet dat hij zijn pik in haar wil steken, zelfs al gebeurt er niets. Dit draait allemaal niet om jouw vertrouwen in haar maar het feit dat jij gewoon even niet met hem geconfronteerd wil worden toch? Om deze stelling kracht bij te zetten, kun je best zeggen dat ze gewoon met hun op vakantie moet gaan. Als je haar echt vertrouwt, zou je daar ook geen moeite mee moeten hebben.
Resistance is futile
pi_70820763
Welke glijdende schaal? ZIJ faalt erin om de situatie GOED op te lossen, dus moet JIJ het doen. Zo simpel is het.
pi_70821058
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef THEFXR het volgende:
dat heet nu emotionele chantage!

Heb ik één van die vriendinnen aan de telefoon, begint ze met zo'n suikerstemmetje over de vakantie, of ik 't niet toch wil doen voor X, en dat ik moet weten dat niemand op deze hele wereld zo trouw en lief en geweldig is als X, etc etc. en dat ik in feite alleen maar m'n eigen ruiten ingooi door dit zo te regelen omdat ik alles nu veel groter maak dan 't is

Dus ik: eeeuh, dat bepaal ik zelf wel
Zij: nou, je moet het zelf weten hoor (suiker was ondertussen gesmolten ) maar dinges (die vriend bedoelde ze) is ook verliefd op mij, en op B. en op F. en op C., dus mss moet je ff relaxen en er niet zo'n ding van maken.

donderdag 9 juli 2009 @ 18:06:07 #163
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_70821096
Heb het verhaal gevolgd, kan het niet laten nu ff te reageren, just my 2 cents.
quote:

Ze geeft geen aanleiding maar gaat ook niet tegen hem in als hij zo doet, het stoort je en hij blijft er mee doorgaan, dan mag zij ook wel eens duidelijkheid gaan geven naar jullie beide. Hij trekt zich niets aan van jou, lekkere vriend, zij vertelt hem ook niet waar hij aan toe is, lekker respectvol naar jou toe.
quote:

Als zij nu al eerder gewoon tegen hem had gezegd dat hij moet ophouden met dat gedoe en zich geen illusies moet maken dan was er ook geen reden om de vakantie af te zeggen.
be nice or go away
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:13:10 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_70821312
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:06 schreef kahaarin het volgende:
Heb het verhaal gevolgd, kan het niet laten nu ff te reageren, just my 2 cents.
[..]

Ze geeft geen aanleiding maar gaat ook niet tegen hem in als hij zo doet, het stoort je en hij blijft er mee doorgaan, dan mag zij ook wel eens duidelijkheid gaan geven naar jullie beide. Hij trekt zich niets aan van jou, lekkere vriend, zij vertelt hem ook niet waar hij aan toe is, lekker respectvol naar jou toe.
[..]

Als zij nu al eerder gewoon tegen hem had gezegd dat hij moet ophouden met dat gedoe en zich geen illusies moet maken dan was er ook geen reden om de vakantie af te zeggen.
Precies wat ik ook wilde zeggen.

Daarbij vind ik het wel heel raar dat je vriendin het op die toer gooit, nogal self-centred en ze heeft blijkbaar geen inlevingsvermogen?

En dat vriendinnengroepje, mijn hemel, wat een troela's.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:13:26 #165
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70821317
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Revolverheld het volgende:

Zij: nou, je moet het zelf weten hoor (suiker was ondertussen gesmolten ) maar dinges (die vriend bedoelde ze) is ook verliefd op mij, en op B. en op F. en op C., dus mss moet je ff relaxen en er niet zo'n ding van maken.

Misschien is het ook verstandig om je vriendin eens om te gaan met andere mensen , mijn god wat heb ik een meelij met je. Maar goed dat je in dit geval best wel goed bezig bent.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:21:28 #166
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70821574
quote:
Ik zou er wel bij willen zijn

Weet je Revolverheld... er zit me iets dwars aan jouw verhaal. Ik moet eerst ff eten, maar daarna kom ik terug en doe ik het uit de doeken. Owkee?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70821607
Die vriendinnen
Serieus, preventief ruimen dat soort figuren
pi_70821792
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zou er wel bij willen zijn

Weet je Revolverheld... er zit me iets dwars aan jouw verhaal. Ik moet eerst ff eten, maar daarna kom ik terug en doe ik het uit de doeken. Owkee?
Dan ga ik ook (uit) eten Laat me trouwens ff raden wat je dwars zit: ik toon geen
A) ballen,
B)cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:32:01 #169
33954 ElisaB
pi_70821865
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Revolverheld het volgende:
Dan ga ik ook (uit) eten Laat me trouwens ff raden wat je dwars zit: ik toon geen
A) ballen,
B) cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?
Nee, echt iets heel anders. Als je aan A, B, C of D denkt, dan zul je wel verrast zijn

Ik wilde er eerst met je over PM-men, maar dat is een beetje flauw, gezien jouw 'openheid' hier. Dus ik ga er gewoon vol voor en gooi het open. Misschien doe ik wel wat stof opwaaien, maar dat neem ik voor lief.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:54:17 #170
259412 Seven.of.Nine
pi_70822565
Nou Elisa, ik wacht!
Resistance is futile
pi_70822604
Nou hup Elisa.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:56:37 #172
259412 Seven.of.Nine
pi_70822650
Moet ze zeker eerst nog afwassen , kijk over een uurtje wel weer.
Resistance is futile
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:57:38 #173
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70822682
Elisa is een van die vriendinnen :p
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:08:43 #174
259412 Seven.of.Nine
pi_70825104
Ik wacht nog steeds.
Resistance is futile
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:12:14 #175
148823 znarch
ondertitel
pi_70825227
Nieuwschierig nu
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:15:14 #176
11102 knep
Mountainfreak
pi_70825343
lol @ cliffhanger van ElisaB .
pi_70826142
Die vriendin van jou is een beetje lomp, TS. Ik begin me steeds meer aan haar te ergeren en ik ken haar niet eens.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:42:35 #178
33954 ElisaB
pi_70826374
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:15 schreef knep het volgende:
lol @ cliffhanger van ElisaB .
Sorry, zo was het niet bedoeld

We hebben eters en gaan nú aan het toetje. Kopje koffie toe nog en dan ben ik er!
pi_70826649
Skip dat toetje en drink je bak pleur maar op achter je beeldscherm.
pi_70826658
Ik kom er ook even bijzitten.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_70826660
Een hele topicwending?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_70826697
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Thisbe het volgende:
Ik kom er ook even bijzitten.
Schuif effe een stukje op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:54:05 #183
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_70826798
Spannend.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 20:54:47 #184
163650 Greys
pi_70826823
Elies.
The pressureeeeeeeeeeeeeeeeeee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 20:57:00 #185
163650 Greys
pi_70826919
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:57:25 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70826936
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

A) ballen,
B)cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?

cojones is het en dat is hetzelfde als ballen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 21:12:17 #187
163650 Greys
pi_70827524
Overigens nog even over de vriendinnen 'die haar anders dood zullen zwijgen'...
Jullie hebben maar vreemde vrienden en vriendinnen, je vriendin enjij, als ik zo vrij mag zijn.
Echte vrienden en vriendinnen hebben toch het beste met elkaar voor?
Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70828448
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Revolverheld het volgende:

Heb ik één van die vriendinnen aan de telefoon, begint ze met zo'n suikerstemmetje over de vakantie, of ik 't niet toch wil doen voor X, en dat ik moet weten dat niemand op deze hele wereld zo trouw en lief en geweldig is als X, etc etc. en dat ik in feite alleen maar m'n eigen ruiten ingooi door dit zo te regelen omdat ik alles nu veel groter maak dan 't is

Wat ik niet zo goed begrijp is, het is toch je best vriend, ken je hem dan zo slecht om dit alles op de juiste waarde te schatten? Of is hij helemaal niet zo'n playerig type en proberen die vriendinnen de boel op deze manier te sussen?

Want als het wél zo'n player is, dan begrijp ik je vriendin wel, dan zou je haar gewoon moeten vertrouwen, ook op vakanties en in andere woeste situaties. Door dat niet te doen gooi je een soort psychologische burka over haar heen.
Kortom, the usual.
pi_70828532
word nu ook erg nieuwsgierig.
  Redactie Sport donderdag 9 juli 2009 @ 21:47:11 #190
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_70828901
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil op de eerste rij zitten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:50:50 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70829041
Wie A zegt, moet ook ElisaB zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70829103
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:50 schreef Copycat het volgende:
Wie A zegt, moet ook ElisaB zeggen.
Nu lijkt het net een crimineel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 21:53:16 #194
163650 Greys
pi_70829121
... en dan komt Elisa zometeen zeggen dat ze alleen maar vond dat hij zoveel korte zinnen gebruikt, te veel punten of te weinig komma's of iets dergelijks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:54:32 #195
30252 Soempie
Procreating
pi_70829186
Straks een enorme anti-climax, dat ElisaB zegt: 'ja, wat Pokkehontas zegt..'
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_70831800
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp is, het is toch je best vriend, ken je hem dan zo slecht om dit alles op de juiste waarde te schatten? Of is hij helemaal niet zo'n playerig type en proberen die vriendinnen de boel op deze manier te sussen?

Want als het wél zo'n player is, dan begrijp ik je vriendin wel, dan zou je haar gewoon moeten vertrouwen, ook op vakanties en in andere woeste situaties. Door dat niet te doen gooi je een soort psychologische burka over haar heen.
Wacht even hoor, dus als die gozer wel een player is, dan moet je er maar op vertrouwen dat zij dat wel kan handelen? RIght....
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:05:01 #198
33954 ElisaB
pi_70832091
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef Disorder het volgende:
Toetjes voor een olifant zeker.
Wel eens geprobeerd visite die het gezellig vindt weg te krijgen

Ze zitten nu aan de laatste borrel en dan gaan ze (ik ben onder het mom van een peukje even naar mijn de achterkamer gegaan).
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:12:27 #199
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70832389
Je weet de spanning in ieder geval goed op te bouwen . Nog beter was geweest als je vanochtend vroeg je aankondiging al had gemaakt
pi_70833438
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Scorpie het volgende:

Wacht even hoor, dus als die gozer wel een player is, dan moet je er maar op vertrouwen dat zij dat wel kan handelen? RIght....
Zonder vertrouwen kan er m.i. geen goede relatie zijn. Als je er niet zeker van kan zijn dat je vriendin voor jou kiest en niet ingaat op de avances van een ander, dan is er al iets niet in orde.
Kortom, the usual.
pi_70833493
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:40 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Zonder vertrouwen kan er m.i. geen goede relatie zijn. Als je er niet zeker van kan zijn dat je vriendin voor jou kiest en niet ingaat op de avances van een ander, dan is er al iets niet in orde.
Ja leuk romantisch gelul enzo, en in films gaat dat werken, maar dat betekent nog steeds niet dat je het moet gaan opzoeken door lekker met zijn allen in 1 huis ergens op vakantie jezelf dronken te gaan zitten voeren.
pi_70833845
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:42 schreef Scorpie het volgende:

Ja leuk romantisch gelul enzo...
Welnee, gewoon ervaring. Als het er niet in zit, zit het er niet in, daar helpt beperken, vrienden afschrijven, vakanties cancellen helemaal niets tegen.

Ik heb het in mijn omgeving een paar keer zien gebeuren, dat iemand overwupte van zijn/haar vriend(-in) naar diens beste vriend(-in). Je bent tenslotte niet voor niets elkaars beste vrienden, je deelt nogal wat ideeen, interesses, hobbies, weet ik het.... Niet zo verwonderlijk dat je elkaars vriend(-in) dan ook erg leuk kunt vinden. En als dat moet gebeuren, dan gebeurt dat, daar doe je niets tegen. Het enige wat verbieden, beperken en vriendschappen opzeggen je oplevert is nog meer gezeik dan strikt noodzakelijk.
Kortom, the usual.
pi_70833928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Welnee, gewoon ervaring. Als het er niet in zit, zit het er niet in, daar helpt beperken, vrienden afschrijven, vakanties cancellen helemaal niets tegen.
Beperken? Ik vind dat je iemand niet beperkt als diegene overduidelijk zelf niks aan deze situatie wil veranderen. Zijn vriendin wil namelijk iedereen tevreden houden, behalve vriendlief. Dan kan ze 2 dingen doen; kiezen voor hem, of voor haar vrienden. Gaat ze moeilijk lopen doen, weet de TS genoeg.
quote:
Ik heb het in mijn omgeving een paar keer zien gebeuren, dat iemand overwupte van zijn/haar vriend(-in) naar diens beste vriend(-in). Je bent tenslotte niet voor niets elkaars beste vrienden, je deelt nogal wat ideeen, interesses, hobbies, weet ik het.... Niet zo verwonderlijk dat je elkaars vriend(-in) dan ook erg leuk kunt vinden. En als dat moet gebeuren, dan gebeurt dat, daar doe je niets tegen. Het enige wat verbieden, beperken en vriendschappen opzeggen je oplevert is nog meer gezeik dan strikt noodzakelijk.
Ja allemaal leuk en aardig, maar dan ben je dus NIET een 'beste' vriend. Beste vrienden gaan namelijk niet met elkaar kutten. En als ze dat wel doen, verdienen ze een stomp op hun oog, zulke naaistreken hoor je elkaar niet te flikken. Alhoewel, als alle mensen er zo makkelijk over dachten als jij, dan kunnen ze er inderdaad erg makkelijk mee wegkomen.
pi_70834141
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Scorpie het volgende:

Beperken? Ik vind dat je iemand niet beperkt als diegene overduidelijk zelf niks aan deze situatie wil veranderen. Zijn vriendin wil namelijk iedereen tevreden houden, behalve vriendlief. Dan kan ze 2 dingen doen; kiezen voor hem, of voor haar vrienden. Gaat ze moeilijk lopen doen, weet de TS genoeg.
Als ik het allemaal goed heb meegekregen, gaat het er om dat de vriendin van Revolverheld niet wil dat zíj iets in haar doen en laten moet veranderen, omdat iemand anders heeft gezegd verliefd op haar te zijn. en daar geef ik haar groot gelijk in.
Kortom, the usual.
pi_70834321
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Scorpie het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar dan ben je dus NIET een 'beste' vriend. Beste vrienden gaan namelijk niet met elkaar kutten. En als ze dat wel doen, verdienen ze een stomp op hun oog, zulke naaistreken hoor je elkaar niet te flikken. Alhoewel, als alle mensen er zo makkelijk over dachten als jij, dan kunnen ze er inderdaad erg makkelijk mee wegkomen.
Dus dat..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juli 2009 @ 00:10:24 #206
163650 Greys
pi_70834328
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Als ik het allemaal goed heb meegekregen, gaat het er om dat de vriendin van Revolverheld niet wil dat zíj iets in haar doen en laten moet veranderen, omdat iemand anders heeft gezegd verliefd op haar te zijn. en daar geef ik haar groot gelijk in.
Ze had anders ook zelf aangegeven eerder dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde.
Dan kan ze best zelf ook helpen er iets aan te veranderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70834363
Goed ik haak ff in, heb geen tig pagina's gelezen maar net ff de laatste zooi.

Ik weet niet hoe je relatie met haar is, maar in mijn ogen heb je SAMEN een relatie waarin je elkaar respecteert. Ja ik weet het het klinkt lekker burgelijk, maar zulke dingen bespreek je met zijn tweeën. Zonder vrienden / vriendinnen enz. Alleen jullie twee.

Van wat ik hier heb gelezen, daarvan concludeer ik dat je vriendin veel directer zich had moeten opstellen tegenover die vriend. Duidelijk laten merken dat hij A een vriendin heeft en B zij niet in de markt is.

Met de rest heb je absoluut niets te maken. Als zo'n muts je belt met een of andere uitleg, afkappen en zeggen dat je het maar je vriendin zelf bespreekt.
quote:
Het enige wat verbieden, beperken en vriendschappen opzeggen je oplevert is nog meer gezeik dan strikt noodzakelijk.
Nog meer gezeik... heet dat niet gewoon volwassen worden en op die manier laten zien dat ze niet heilig zijn en alles met je kunnen doen.
Vrienden zijn vrienden als ze vrienden blijven en niet achter je partner aanzitten. Dan is het wmb exit en byebye vriendschap.
♥ K, N, R en F ♥
pi_70834392
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:10 schreef Greys het volgende:

Ze had anders ook zelf aangegeven eerder dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde.
Dan kan ze best zelf ook helpen er iets aan te veranderen.
En waar zat je aan te denken dan? Ik kan me best voorstellen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelt, maar de oplossing ligt m.i. toch echt niet bij haar.
Kortom, the usual.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:14:50 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_70834424
quote:

[..]

Als ze ook gewoon duidelijk is geweest naar die jongen toe dan geef ik je groot gelijk. Maar ze kapt hem dus niet direct af en die 'vriend' gaat ook gewoon lekker door met z'n opmerkingen. Dan geef ik TS groot gelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juli 2009 @ 00:14:54 #210
163650 Greys
pi_70834427
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

En waar zat je aan te denken dan? Ik kan me best voorstellen dat ze zich er ongemakkelijk bij voelt, maar de oplossing ligt m.i. toch echt niet bij haar.
Ben ik niet met je eens. De oplossing ligt óók bij haar (ik zeg 'ook' he... niet dat het geheel aan haar is).
Zij kan best wat afstand nemen. Ze hoeft hem niet uit haar leven te bannen ofzo, maar het zou wel helpen als ze iets anders met hem zou omgaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:16:17 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_70834451
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Als je je ongemakkelijk voelt bij iets kun je dat toch duidelijk laten merken en grenzen stellen. Of laat jij dan lekker alles over je heen komen?

De oplossing ligt dus deels ook bij de vriendin van TS.
pi_70834461
quote:

[..]

Dat is dus het probleem. Haar doen en laten nodigt het gedrag van die vriend uit. Ze is niet duidelijk tegen hem, ze laat het in het ongewisse, terwijl ze tegen de TS zegt dat ze toch heul geen interesse in hem heeft.

Ze zegt A, ze doet B.......en dan mag je als vriend zijnde best ingrijpen en laten merken dat je zulke kutgeintjes niet over je kant laat gaan. Of dat dan de afgelasting van een vakantie is, heibel maken om een feestje, dat boeit dan niet zo. De TS moet ff de teugels strak aantrekken en laten merken dat hij dat gebullshit en gerotzooi zat is.
pi_70834545
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:16 schreef Soempie het volgende:

Als je je ongemakkelijk voelt bij iets kun je dat toch duidelijk laten merken en grenzen stellen. Of laat jij dan lekker alles over je heen komen?
Ik kreeg niet de indruk van de vriendengroep dat ze zo heel erg van de grenzen zijn. Dus in dat opzicht snap ik me de opmerking van de vriendinnen wel, dat revolverheld er niet meer van moet maken dan het is. Míjn vriendengroep zou het niet zijn, maar je moet e.e.a. wel in perspectief zien, lijkt me.
Kortom, the usual.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:21:30 #214
259412 Seven.of.Nine
pi_70834551
Ik denk dat Elisa slaapt.
Resistance is futile
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:22:00 #215
33954 ElisaB
pi_70834561
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik denk dat Elisa slaapt.
Ik denk het niet
pi_70834568
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Ik kreeg niet de indruk van de vriendengroep dat ze zo heel erg van de grenzen zijn. Dus in dat opzicht snap ik me de opmerking van de vriendinnen wel, dat revolverheld er niet meer van moet maken dan het is. Míjn vriendengroep zou het niet zijn, maar je moet e.e.a. wel in perspectief zien, lijkt me.
Die vriendengroep heeft er natuurlijk geen zak mee te maken. De TS heeft een beef met zijn vriendin, en eventueel met die vriend. Al het andere voetvolk wat eromheen zwerft en popi-jopie probeert te doen is niet relevant en dient ook gewoon genegeert te worden
pi_70834574
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:17 schreef Scorpie het volgende:
De TS moet ff de teugels strak aantrekken en laten merken dat hij dat gebullshit en gerotzooi zat is.
O ja, dat gaat helpen
Kortom, the usual.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:23:38 #218
259412 Seven.of.Nine
pi_70834581
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk het niet

Deel je invalshoek met ons!
Resistance is futile
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:24:00 #219
30252 Soempie
Procreating
pi_70834590
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Dat ze niet zo van de grenzen zijn betekent natuurlijk niet dat het in bepaalde gevallen wel nodig is grenzen te trekken. TS geeft dit zelfs aan bij z'n vriendin en dat zou toch wel belangrijker moeten zijn dan 'de omgangsvormen in de vriendengroep'.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:24:10 #220
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70834593
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik denk het niet
Je kan het ook gewoon neerzetten in plaats van een aankondiging het neer te zetten...
pi_70834610
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:23 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

O ja, dat gaat helpen
Ja, dat gaat helpen. Blijkbaar snapt zijn vriendin niet zo goed hoe ver ze kan gaan en moet hij dat even duidelijk maken. Dat kan je op 2 manieren doen; door het te zeggen, of door er een actie aan te verbinden.
Optie 1 heeft niet geholpen, tijd voor optie 2.

Weet je wat zo grappig is? Vrouwen doen er altijd zo schijnheilig over, maar ook zij gebruiken dezelfde manier om hun man in het gareel te houden.
pi_70834613
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:16 schreef Soempie het volgende:

[..]

De oplossing ligt dus deels ook bij de vriendin van TS.
Die vriendin is wrs gewoon gevlijt dat die vriend verliefd op haar is. Dat vindt iedereen leuk om te horen.
Punt is hoe zij reageert op hem. Ik bedoel maak hij opmerkingen en zij reageert niet dan is de lol er snel af voor hem. Als hij haar vastpakt (bijv. handen om haar middel) en zij rukt zich los zou ik me als TS geen zorgen maken. Als ze flirterig doet en het zoooo gezellig vindt, dan zou ik me zorgen maken.

Goed tegenhouden doe je het niet (weet ik uit ervaring) maar zolang zij geen signalen geeft van "ik wil dit niet" denk ik niet dat hij snel ophoudt. Daar helpt hem een blauw oog slaan ook niet echt aan mee hoor.
♥ K, N, R en F ♥
pi_70834636
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Soempie het volgende:
Straks een enorme anti-climax, dat ElisaB zegt: 'ja, wat Pokkehontas zegt..'
Ik ben er speciaal voor op gebleven
Kortom, the usual.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 juli 2009 @ 00:29:11 #224
163650 Greys
pi_70834683
Revolverheld is zelf anders ook nog niet terug van (uit) eten.
Misschien dat ElisaB wacht tot hij ook klaar/terug is? Da's wel zo beleefd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:29:46 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70834697
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Die vriendin is wrs gewoon gevlijt dat die vriend verliefd op haar is. Dat vindt iedereen leuk om te horen.
Punt is hoe zij reageert op hem. Ik bedoel maak hij opmerkingen en zij reageert niet dan is de lol er snel af voor hem. Als hij haar vastpakt (bijv. handen om haar middel) en zij rukt zich los zou ik me als TS geen zorgen maken. Als ze flirterig doet en het zoooo gezellig vindt, dan zou ik me zorgen maken.

Goed tegenhouden doe je het niet (weet ik uit ervaring) maar zolang zij geen signalen geeft van "ik wil dit niet" denk ik niet dat hij snel ophoudt. Daar helpt hem een blauw oog slaan ook niet echt aan mee hoor.
TS kan hier toch niks aan veranderen, dat moet zijn vriendin doen. (Wat ze dus op het moment niet doet want ze vind alle aandacht wel leuk)

TS moet naar z'n vriendin gaan en gewoon eens ballen tonen, z'n vriendin daarop aanspreken en daarbij blijven in plaats van voor haar stomme praatjes te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')