Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriendquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BloodStain het volgende:
Er is een verschil tussen goede vriendinnen en gestapo's, als het echt goede vriendinnen zijn waarom zeggen ze dan niet we begrijpen dat het een moeilijk is om op vakantie te gaan met deze formatie in deze situatie..
Ja, ga ik doen. Mijn vriendin heeft iedereen er nu bij betrokken, haar kant van 't verhaal verteld, en die kant klinkt wel ff anders dan mijn kantquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:08 schreef Scorpie het volgende:
@ TS: Het feit dat je je opgenaaid voelt als hij weer eens uit de school klapt over je vriendin zegt toch genoeg over het feit dat deze hele situatie nergens op slaat? Je hoeft echt niet voor de hele groep de last te dragen, gewoon in de stront laten zakken. Mensen die om uitleg komen vragen vertel je gewoon vriendelijk dat je geen zin hebt dat die vriend van je zich zo gaat gedragen op vakantie.
Ik zou me echt afvragen of ik wel met zulke mensen om zou willen gaan als ze zulke grote problemen er van maken. Daarbij vind ik dit niet echt iets om op vrouwen af te schuiven. Als ze veertien zijn, dan is het logisch. Het is goed dat je dit gedaan hebt en vooral voet bij stuk houden. Je vriendin zou jou ook eens kunnen steunen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriendTenminste, dat moet ik ff corrigeren: inmiddels zijn ze dus wel op de hoogte, aangezien mijn vriendin 't hele verhaal grondig met ze heeft doorgenomen
![]()
Nu is de situatie dus zo dat ik de grote partyfucker/afhaker ben, en mijn vriendin is 't zielige onderdrukte vrouwtje dat gecommandeerd wordt door een sergeant, maw: typische wijven-intriges
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik zou me echt afvragen of ik wel met zulke mensen om zou willen gaan als ze zulke grote problemen er van maken. Daarbij vind ik dit niet echt iets om op vrouwen af te schuiven. Als ze veertien zijn, dan is het logisch. Het is goed dat je dit gedaan hebt en vooral voet bij stuk houden. Je vriendin zou jou ook eens kunnen steunen.
Nou, die vriend van je zit dergelijke opmerkingen te maken. Als hij dat blijft doen, dan doet ie dat, omdat ie weet dat ie er mee weg komt. Wat heeft het voor zin om elke keer maar dergelijke opmerkingen te maken? Misschien wilde hij in eerste instantie zijn gevoelens uiten. Discutabel, maar soit, hij heeft het nou eenmaal gezegd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.
Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.
![]()
Nouja, 't gesprek wordt straks hervat
dat heet nu emotionele chantage!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Die vriendinnen zijn niet op de hoogte van 't probleem met de vriendTenminste, dat moet ik ff corrigeren: inmiddels zijn ze dus wel op de hoogte, aangezien mijn vriendin 't hele verhaal grondig met ze heeft doorgenomen
![]()
Nu is de situatie dus zo dat ik de grote partyfucker/afhaker ben, en mijn vriendin is 't zielige onderdrukte vrouwtje dat gecommandeerd wordt door een sergeant, maw: typische wijven-intriges
pffff..... jouw vriendin is wel degelijk schuld, echt weer iets van vrouwen om geen verantwoordelijkheid te nemen, die vriend heeft het niet 1x gezegd,maar continu!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn vriendin ziet 't anders. Zijn vindt, en terecht, dat ze niks verkeerd heeft gedaan, en toch wordt ze voor haar gevoel nu gestraft. Baalt ze van, en logisch. 't Zou anders liggen als zij die vriend aanleiding gaf voor zijn gedrag, maar dat doet ze niet. Dit is haar gewoon overkomen, zegt ze. Heeft ze niet om gevraagd. Dus zij vindt dat ik gewoon vertrouwen moet hebben ipv die vakantie af te zeggen, volgens haar is dat een motie van wantrouwen, alsof ze elk onbewaakt ogenblik met die vriend in bed kan duiken, zo komt het op haar over. Lekker dat je zo over me denkt, zegt ze dus, goed om te weten etc.
Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.
![]()
Logisch dat ik me focus op wat hij doet en zegt, hij is een goede vriend. Gaan al jaren samen op vakantie, komen sinds jeugd bij elkaar thuis, ouders kennen elkaar, dus vroeger gezamenlijke familievakanties (in datzelfde huis waar we nu naartoe zouden gaan) etc., dus 't is geen vage gast die ik gisteren heb leren kennen. Oké, hij is nu vaag bezig, niet alleen hiermee maar op meer vlakken losgeslagen. Reden waarom ik ff afstand wil, heeft niks met ruggengraat te maken, is imo gewoon hoe je met vrienden omgaat, ook in slechtere tijden. Niet meteen banden verbreken, maar ff stap terug en hopen dat ie zich weer uit de shit omhoog werkt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
Door hem wordt dat vertaald als "ze zegt niets, DUS vind ze het niet erg DUS blijf ik doorgaan". Wat ik wel merk is dat jij je nogal focust op wat hij doet en zegt. Ik vind dat je 0 ruggegraat hebt, zoals andere mensen hier al vaak terecht hebben opgemerkt. Jouw vriendin is degene die dit kan stoppen.
Ze denkt ook wel aan mij, haar theorie is alleen dat we op een glijdende schaal terecht komen als er nu een vakantie wordt afgezegd op basis van vage onderbuikgevoelens, maw zij wil volledig vertrouwen en dit is volgens haar slecht nieuws voor de toekomst.quote:Zij heeft die keuze gemaakt, maar hij is niet op jou gevallen, dat blijkt wel. En ondertussen heeft zij het met haar vriendinnen erover, die het allemaal met haar eens zijn, goh, en ze is vooral bezig over wat zij vervelend vind, en dat is vooral de vakantie. Niet zo zeer wat jij hierover voelt. Nee nee, het gaat om HAAR. Dat ZIJ haar vakantie in 't water ziet vallen. Dat ZIJ die aandacht wel prima vind, etc etc.
Jij moet echt wat cojones groeien vriend. Meer kan ik er niet van maken.
Ah, bovenop alles chanteert ze je emotioneel. Ze kan zich toch wel voorstellen dat jij het vertikt om op vakantie te gaan met iemand waarvan je weet dat hij zijn pik in haar wil steken, zelfs al gebeurt er niets. Dit draait allemaal niet om jouw vertrouwen in haar maar het feit dat jij gewoon even niet met hem geconfronteerd wil worden toch? Om deze stelling kracht bij te zetten, kun je best zeggen dat ze gewoon met hun op vakantie moet gaan. Als je haar echt vertrouwt, zou je daar ook geen moeite mee moeten hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:50 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen. Mijn vriendin heeft iedereen er nu bij betrokken, haar kant van 't verhaal verteld, en die kant klinkt wel ff anders dan mijn kantZij vindt dat ik haar moet vertrouwen. Is een gevoelig punt, en dat snap ik echt wel. 't Is me nog niet gelukt om haar duidelijk te maken dat 't met mijn vertrouwen in haar wel goed zit, maar dat 't me om die gozer gaat. Om zijn doorlopende gefleem en gehijg in haar nek
quote:
Ze geeft geen aanleiding maar gaat ook niet tegen hem in als hij zo doet, het stoort je en hij blijft er mee doorgaan, dan mag zij ook wel eens duidelijkheid gaan geven naar jullie beide. Hij trekt zich niets aan van jou, lekkere vriend, zij vertelt hem ook niet waar hij aan toe is, lekker respectvol naar jou toe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
Als zij nu al eerder gewoon tegen hem had gezegd dat hij moet ophouden met dat gedoe en zich geen illusies moet maken dan was er ook geen reden om de vakantie af te zeggen.quote:Oké, dus ik heb haar uitgelegd dat 't daar niet om gaat, meer om die vriend met z'n geile blikken en opmerkingen en dat ik ook voor m'n lol op vakantie ga met haar. Dus zij: hij zal me echt niet verkrachten in de bosjes hoor.
![]()
Precies wat ik ook wilde zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:06 schreef kahaarin het volgende:
Heb het verhaal gevolgd, kan het niet laten nu ff te reageren, just my 2 cents.
[..]
Ze geeft geen aanleiding maar gaat ook niet tegen hem in als hij zo doet, het stoort je en hij blijft er mee doorgaan, dan mag zij ook wel eens duidelijkheid gaan geven naar jullie beide. Hij trekt zich niets aan van jou, lekkere vriend, zij vertelt hem ook niet waar hij aan toe is, lekker respectvol naar jou toe.
[..]
Als zij nu al eerder gewoon tegen hem had gezegd dat hij moet ophouden met dat gedoe en zich geen illusies moet maken dan was er ook geen reden om de vakantie af te zeggen.
Misschien is het ook verstandig om je vriendin eens om te gaan met andere mensen , mijn god wat heb ik een meelij met je. Maar goed dat je in dit geval best wel goed bezig bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Revolverheld het volgende:
Dus ik: eeeuh, dat bepaal ik zelf wel![]()
Zij: nou, je moet het zelf weten hoor (suiker was ondertussen gesmolten) maar dinges (die vriend bedoelde ze) is ook verliefd op mij, en op B. en op F. en op C., dus mss moet je ff relaxen en er niet zo'n ding van maken.
Ik zou er wel bij willen zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:14 schreef Revolverheld het volgende:
Dan ga ik ook (uit) etenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er wel bij willen zijn
Weet je Revolverheld... er zit me iets dwars aan jouw verhaal. Ik moet eerst ff eten, maar daarna kom ik terug en doe ik het uit de doeken. Owkee?
Nee, echt iets heel anders. Als je aan A, B, C of D denkt, dan zul je wel verrast zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Revolverheld het volgende:
Dan ga ik ook (uit) etenLaat me trouwens ff raden wat je dwars zit: ik toon geen
A) ballen,
B) cujones,
C) ruggengraat
D) karakter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |