abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 23:38:46 #101
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70723732
Ik zou gewoon op vakantie gaan, je kan altijd nog weg als het niet werkt. En anders weet je ook weer wat je aan je vriendin hebt. Mensen doen hier alsof je haar in bescherming moet nemen, maar dat moet ze ook zelf doen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:45:23 #102
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70725861
Probeer haar anders met hem even alleen te laten. Misschien komt het tot een goed gesprek en is het probleem zo opgelost.
pi_70726110
LOL.

Als mijn vriendin nog op vakantie zou willen met die knuppel en die zielige ruggengraatloze vriendin van hem, dan zou ik haar koffers zelf pakken.
Een kerel verklaart de liefde aan haar en zij wil gewoon 'samen' lange nachten rondom het kampvuur in de romantische villa met het zwembad doorbrengen in de zwoele zomernachten in de vakantie?

RAUS!
pi_70727039
even een verkapte TVP voor morgen
pi_70727462
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Cmonv het volgende:
Ik zou gewoon op vakantie gaan, je kan altijd nog weg als het niet werkt. En anders weet je ook weer wat je aan je vriendin hebt. Mensen doen hier alsof je haar in bescherming moet nemen, maar dat moet ze ook zelf doen.
Mijn idee

Volgens mij vergeet een aantal mensen zich in 't verhaal te verplaatsen, want gesteld dat je in mijn situatie zat, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken (inclusief 1 romantisch gourmet-diner , dat dan weer wel) Sorry, maar ik wil wel 's serieus horen of er mensen zijn die hun vriend/vriendin op basis van vage onderbuikgevoelens voor 't blok zetten, en als dat idd gebeurt (maw: als dat normaal wordt gevonden), heb je dan daarna niet een veel groter probleem?

Ja oké, 't ergste dat mij kan gebeuren (en waar ik dus niet vanuit ga) is dat mijn vriendin idd naar dat vakantiehuis wil om bij 't kampvuur zaken te doen met die vriend. Ik snap dat veel mensen zeggen: ga dat vooral lekker uitproberen, succes. Maar eigenlijk zie ik 't wel zo. Als ik de vakantieplannen omgooi (kan altijd nog, maar ff hypothetisch gezien) zeg ik in feite tegen mezelf dat mijn vriendin niet te vertrouwen is met die gozer in de buurt, en dat 't dus maar beter is dat ik er ff een stok voor steek. Prima, moet kunnen, maar de vraag is nauurlijk of ik erop zit te wachten om de komende jaren met versnelde hartslag rond te lopen als die vriend in onze buurt is.

Ik hou van duidelijkheid Ik zit er totaal niet op te wachten om een beetje halfblind in de mist rond te lopen => als die 2 iets met elkaar willen, doen ze 't sowieso wel, daar hoef ik m'n vakantie niet voor om te gooien. In dat geval hebben ze 't wrsch al 10 x gedaan, 't is niet zo dat mijn vriendin en ik twitteren over elke stap die we zetten.

De tegenargumenten snap ik ook, heb daarom serieus overwogen om die hele vakantie in 't water te pleuren, maar in een relatie wil ik rustig thuis kunnen zitten, ook als m'n vriendin de stad in is, of als ze (zoals laatst) bij een vriendin blijft slapen als 't 's nachts laat is geworden. Plus dat ik geen reden heb om haar te wantrouwen, al geef ik toe dat dat ook vage onderbuikgevoelens zijn, want face it: die dingen weet je altijd pas achteraf Maar oké, ik heb haar lang genoeg gesproken over het hele gedoe en ik heb haar in d'r ogen gekeken en ik zag geen dubbele agenda.

Dusssss... to go or not to go, that's still the question
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 03:35:54 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70727740
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Mijn idee

, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken (inclusief 1 romantisch gourmet-diner , dat dan weer wel) Sorry, maar ik wil wel 's serieus horen of er mensen zijn die hun vriend/vriendin op basis van vage onderbuikgevoelens voor 't blok zetten, en als dat idd gebeurt (maw: als dat normaal wordt gevonden), heb je dan daarna niet een veel groter probleem?
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelens
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:05:12 #107
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70732250
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
pi_70733328
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 03:35 schreef THEFXR het volgende:
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelens
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraard
pi_70733366
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
pi_70733501
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraard
Wil niet zeggen dat je niet voorzichtig kunt doen.
pi_70733598
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:43 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Nou ik ben op zijn zachtst gezegd erg benieuwd naar je vakantie. Post je wel even een update?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:54:18 #112
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70735647
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Mijn idee

Volgens mij vergeet een aantal mensen zich in 't verhaal te verplaatsen, want gesteld dat je in mijn situatie zat, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken...
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.

Ik zou het gewoon niet doen als ik in jouw schoenen stond, en als we dan toch een analogie met een halsband trekken, dan vind ik jou maar braaf "woef" doen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70736475
boek een last minute en neem een echte vakantie met je vriendin..
en als je beste vriend een oogje heeft op je vriendin of achter je vriendin aanzit.. is het echt je beste vriend niet..
pi_70746370
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.

Ik zou het gewoon niet doen als ik in jouw schoenen stond, en als we dan toch een analogie met een halsband trekken, dan vind ik jou maar braaf "woef" doen.
Inderdaad zeg! Als ik mezelf in jou zou verplaatsen zou ik het vorige week al gecancelled hebben. Je gaat ons niet wijsmaken dat je niet met een zeurend gevoel ergens op vakantie gaat?
pi_70746386
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
ik moest lachen
pi_70748465
Oké, heb die vakantie toch afgeblazen

Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld, en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoďa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door). Om de zaak kort te sluiten heb ik haar de keuze gegeven: alleen daarnaar toe gaan, of met mij naar een of andere last minute vakantie.

We wachten de definitieve uitslag nog ff af De sfeer is momenteel niet optimaal
pi_70748658
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:

Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld, en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoďa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door). Om de zaak kort te sluiten heb ik haar de keuze gegeven: alleen daarnaar toe gaan, of met mij naar een of andere last minute vakantie.

We wachten de definitieve uitslag nog ff af De sfeer is momenteel niet optimaal
Ik vind eigenlijk dat je vriendin niet zo moet zeuren.
pi_70748828
quote:

Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.
quote:
en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoďa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door)
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:19:04 #119
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70748889
Misschien kan je nog iets stiekems tussendoor regelen dat ze wel met die andere vriendinnen op een andere locatie in een verdere toekomst samen op vakantie kunnen of een dagje weg ofzo.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:15:07 #120
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70751044
ik denk zomaar dat je vriendin juist met je ''vriend'' op vakantie wil
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70753618
als ze ervoor kiest om alleen daarheen te gaan zou ik het maar uitmaken
dan is t gewoon een lompe sl@ die niet aan jouw gevoelens denkt
dan wil ze dus gewoon liever bij die vriend zijn dan bij jou, basically
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:23:56 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70754511
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
whahaha, alle vrouwen zijn egoďstisch ingesteld
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:35:27 #123
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70755224
quote:
...
Cool man, serieus.

Misschien kom je hierdoor in de problemen met je vriendinnetje, maar ze had zelf echt voorkomender mogen zijn naar jou. Hoe het ook afloopt, je hebt ballen getoond. Ballen waar je nog jaren plezier van gaat hebben. Een vent met ballen heeft de wereld aan zijn voeten.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70755905
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingen Die vriendinnen gaan meteen janken en stampvoeten en roepen dat 't een afspraak was etc., en dat 't groepje niet compleet is zo en ze hebben zich juist zo verheugd op ... vul maar in ... en ze zouden kleren ruilen en samen muziek uitzoeken en al dat soort shit, en als mijn vriendin niet meegaat zwijgen ze haar dood omdat ze de groote partyfucker is Ik heb 't eerder meegemaakt, ik kijk nergens meer van op Dat wil niet zeggen dat ik eraan toe moet geven, maar een hoop gezeik is 't wel.
quote:
Dat met die grenzen vind ik tot nu toe wel meevallen, maar 't lijkt me wel terecht dat ze naar m'n argumenten luistert en zich erin verplaatst. Oké, ik kan het mis hebben en
quote:
de weg kwijt zijn
, zoals zij zegt, dat neemt niet weg dat ze ff d'r best kan doen om die twijfel bij mij weg te nemen en dat doet ze dus niet, want ze vindt 't allemaal
quote:
pathetisch gezeik
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:17:26 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70757672
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingen Die vriendinnen gaan meteen janken en stampvoeten en roepen dat 't een afspraak was etc., en dat 't groepje niet compleet is zo en ze hebben zich juist zo verheugd op ... vul maar in ... en ze zouden kleren ruilen en samen muziek uitzoeken en al dat soort shit, en als mijn vriendin niet meegaat zwijgen ze haar dood omdat ze de groote partyfucker is Ik heb 't eerder meegemaakt, ik kijk nergens meer van op D

lekkere vriendinnen dan, je doet wat wij willen of we gooien je uit de gang!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:28:39 #126
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70758352
Zullen ook wel meer claimende kennissen zijn dan echte vriendinnen zo heb ik het idee.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:30:09 #127
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70764156
ik denk dat iedereen al wel weet hoe het met TS, vriendin en ''vriend'' zal eindigen.

Dit is zo'n trechter verhaal met een van tevoren vaststaande afloop jammer genoeg.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:42:13 #128
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70764653
Waarom zie ik dit eindigen in: TS wordt gedumpt omdat ie zijn vriendin teveel "verstikt" in de relatie. Relatie tussen 'vriend' en zijn vriendin gaat stuk. Drie maanden later: hoppa, stelletje!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:36:29 #129
159841 Dzy
It is I
pi_70791687
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:42 schreef Bolter het volgende:
Waarom zie ik dit eindigen in: TS wordt gedumpt omdat ie zijn vriendin teveel "verstikt" in de relatie. Relatie tussen 'vriend' en zijn vriendin gaat stuk. Drie maanden later: hoppa, stelletje!
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:17:16 #130
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70793106
Goed zo, TS. Ik zou het ook verdommen om op die manier 'gezellig' op vakantie te gaan.

En verder snap ik het van haar kant ook wel een beetje, ze staat onder druk van die vriendinnen enzo. Maar dat is geen excuus om niet onvoorwaardelijk voor jou te kiezen.
Resistance is futile
pi_70793340
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
Zullen ook wel meer claimende kennissen zijn dan echte vriendinnen zo heb ik het idee.
Nou ja, als je onder echte vriendinnen verstaat dat ze elkaar in de luier hebben ontmoet, dan niet idd. Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
pi_70793445
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goed zo, TS. Ik zou het ook verdommen om op die manier 'gezellig' op vakantie te gaan.
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerd
quote:
En verder snap ik het van haar kant ook wel een beetje, ze staat onder druk van die vriendinnen enzo. Maar dat is geen excuus om niet onvoorwaardelijk voor jou te kiezen.
Thanks. Tenminste iemand die 't snapt
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:08:03 #133
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70797396
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
oftewel ze hebben een groepsrelatie en voor de vorm hebben ze ook nog allemaal een vriend?
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:19:53 #134
259412 Seven.of.Nine
pi_70797804
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerd
[..]

Of het een toffe vakantie wordt, heb je zelf in de hand. Wat vinden jullie leuk om te doen?

Ik ben eens met een ex naar Bulgarije geweest, ging redelijk verwachtingsloos maar het werd de beste vakantie die ik ooit gehad heb. Zijn elke dag dingen gaan doen, dagje stad, dagje strandwandelen, dagje zee, dagje jeepsafari, dagje bergop naar een klooster gewandeld en terug. Maar na 8 dagen waren de makkelijke/goedkope opties wel zo'n beetje uitgeput, zou er geen 2 weken willen zitten.

Maar goed, dat is offtopic. Ga lekker samen weg, ene dag kies jij wat jullie gaan doen, de dag erop kiest zij. Er zijn genoeg goedkope vakantieoorden in plaats van met een groep domme wijven in een vakantiehuisje te hangen.
Resistance is futile
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:09:47 #135
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70802641
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Nou ja, als je onder echte vriendinnen verstaat dat ze elkaar in de luier hebben ontmoet, dan niet idd. Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
Maar dat verwacht je alleen bij tienermeisjes. Een beetje volwassen vriendin van die vriendin die zal het gewoon ronduit jammer vinden en ontzettend teleurgesteld zijn.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:35:22 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70803984
Zijn die vriendinnen twaalf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70804607
quote:

De enige die iets getorpedeerd heeft is die sjap die zijn liefde heeft verklaard aan jouw vriendin.
pi_70804635
quote:

[..]

[..]

Waarom geef je jezelf de schuld van deze situatie, die gecreerd is door je vriendin en die vriend?
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 10:08:25 #139
230491 Zith
pls tip
pi_70804759
TS heeft ballen getoond! Hij kan binnenkort een uitnodiging van de mannenclub verwachten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70804762
Goed zo TS En die vriendin van je mag wel es volwassen worden. Ze houdt met werkelijk iedereen rekening (jouw vriend, haar vriendinnen), maar niet met jou
pi_70805225
Ik ben het met weinigen eens hierboven, omdat:

1) Afzegging vakantie betekent dat TS zich geintimideerd voelt door zijn vriend. De beste remedie voor dit hele gebeuren is om voor de ogen van z'n vriend zijn vriendin te bekoren, romantisch doen, lachen, drinken, gewoon lol hebben. TS ballen? TS is nu als een hond met z'n staart tussen de benen, ohja, een gecastreerde hond.

2) Omdat TS zich beidreigd voelt door z'n vriend zegt hij de vakantie af waardoor hij zijn vriendin teleurstelt.
Zij had zin in een vakantie (waarschijnlijk niet eens met de vriend stelletje MANNELIJKE sukkels !) met haar vriendinnen, gewoon, omdat dat leuk is. Omdat TS een ongelofelijke faalhaas is stelt hij iedereen teleur, behalve zijn eigen lage self-esteem, dat dan weer wel.

3) Omdat TS iedereen heeft teleurgesteld en zich bedreigd voelt door zijn vriend heeft TS' vriendin des te meer reden om zichzelf helemaal suf te laten neuken door die vriend, een triootje is misschien nog een optie TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn advies aan vriendin van TS: neuk zijn vriend
Mijn advies aan TS: neuk de vriendin van je vriend
Mjn advies aan vriend: neuk TS' vriendin
Mijn advies aan vriendin van vriend: neuk TS.

'And everyone lived happily ever after'

I feel kinda Locrian today
pi_70807334
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:
Zijn die vriendinnen twaalf?
Looks like it.

Oké, ik heb 't overdreven, maar dit zijn vriendinnen/huisgenoten en die hebben de neiging overal moeilijk over te doen, vooral als 't gaat om afspraken mbt feesten/vakanties/groepsactiviteiten. Mijn vriendin is nu een afhaker
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:49:02 #143
259412 Seven.of.Nine
pi_70807447
Trouwens, wat Scorpie etc. zeggen.. Dat klopt natuurlijk ook wel. Jij hebt alleen maar te slikken wat die twee je voor je voeten gooien zonder rekening te houden met je.

Heb je al een oplossing voor de vakantie?
Resistance is futile
pi_70807816
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef starla het volgende:

1) Afzegging vakantie betekent dat TS zich geintimideerd voelt door zijn vriend. De beste remedie voor dit hele gebeuren is om voor de ogen van z'n vriend zijn vriendin te bekoren, romantisch doen, lachen, drinken, gewoon lol hebben. TS ballen? TS is nu als een hond met z'n staart tussen de benen, ohja, een gecastreerde hond.
Met die intimidatie valt 't mee, het is meer zo dat ik geen zin heb (nog steeds ervan uitgaande dat er niks gebeurt tussen die 2) om geconfronteerd te worden, op mijn fucking vakantie, met het oh wat ben je mooi/sexy/lekker-gezeik van die vriend. Wetende dat er veel gezopen gaat worden, staat wel vast dat ie weer op die toer gaat. Heb ik daar behoefte aan? Ga me dan toch maar lopen opnaaien, zonde van de vakantie, dus zeg ik en ga lekker met m'n vriendin wat leuks doen.
quote:
2) Omdat TS zich beidreigd voelt door z'n vriend zegt hij de vakantie af waardoor hij zijn vriendin teleurstelt.
Zij had zin in een vakantie (waarschijnlijk niet eens met de vriend stelletje MANNELIJKE sukkels !) met haar vriendinnen, gewoon, omdat dat leuk is. Omdat TS een ongelofelijke faalhaas is stelt hij iedereen teleur, behalve zijn eigen lage self-esteem, dat dan weer wel.
Wat m'n vriendin betreft heb je wrs gelijk, zij wil een relaxte vakantie, verder niet. Ik vind 't geen faalhazen-gedrag om af te haken, ik zie echt niet serieus iets tussen die 2 gebeuren waar ik bij zit, ff ervan uitgaande dat m'n vriendin dat al zou willen, maar 't is gewoon irritant om van tevoren al te weten dat die gast zichzelf met drank op niet in de hand heeft.
quote:
3) Omdat TS iedereen heeft teleurgesteld en zich bedreigd voelt door zijn vriend heeft TS' vriendin des te meer reden om zichzelf helemaal suf te laten neuken door die vriend, een triootje is misschien nog een optie TS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn advies aan vriendin van TS: neuk zijn vriend
Mijn advies aan TS: neuk de vriendin van je vriend
Mjn advies aan vriend: neuk TS' vriendin
Mijn advies aan vriendin van vriend: neuk TS.
Ik neem 't ff in beraad

'And everyone lived happily ever after'

[ afbeelding ]
[/quote]
pi_70808045
Er is een verschil tussen goede vriendinnen en gestapo's, als het echt goede vriendinnen zijn waarom zeggen ze dan niet we begrijpen dat het een moeilijk is om op vakantie te gaan met deze formatie in deze situatie..

Als ik TS was was ik wel wat harder geweest btw, fok die ''vriend' als iemand je vriend is heeft ie respect voor je en zegt ie je vriendin is een leuke meid maar het is jouw vriendin daar blijf ik vandaan.
Als ie dat niet kan doen dan zeg jij flikker maar op weer een contact minder waar je zorgen om hoeft te maken,
want nu blijft hij om jou vriendin heen dartelen als jullie bij elkaar zijn en jij zult je nooit meer op je gemak voelen na al zijn ''openbaringen''

En jou vriendin laat zich te veel lam lullen door der vriendinnen clubje en ik denk niet dat zij het
v r e s e l i j k vind dat jou vriend geilt op haar.
Of het slim is om nu op vakantie te gaan alleen met ze 2en terwijl zij heel graag met der vriendinnen vakantie wou vieren..
denk niet dat het gezellig word aangezien er nu een ongezonde druk op haar word gelegd door de groep en ze wonen bij elkaar. Dan trek jij aan het laatste eind ben ik bang.

Eigenlijk zou je die groep moeten dumpen maar dat kun je niet want daar zou je vriendin nooit mee instemmen dus even een grote bek opzetten tegen die vriend dat hij moet dimmen en dat je er niet mee instemt op zijn gedrag en hopen dat je vriendin jou nog wel als echt serieus materiaal ziet.
Misschien helpt het ook om een keer met die vriend zijn vriendin te praten 1 op 1 zonder anderen erbij kijken hoe zij zich eronder voelt als je hem niet frontaal durft aan te pakken
pi_70808170
@ TS: Het feit dat je je opgenaaid voelt als hij weer eens uit de school klapt over je vriendin zegt toch genoeg over het feit dat deze hele situatie nergens op slaat? Je hoeft echt niet voor de hele groep de last te dragen, gewoon in de stront laten zakken. Mensen die om uitleg komen vragen vertel je gewoon vriendelijk dat je geen zin hebt dat die vriend van je zich zo gaat gedragen op vakantie.
  Redactie Sport donderdag 9 juli 2009 @ 12:17:17 #147
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_70808479
TVP

Ik was op de helft, ik zal straks even verder lezen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_70811224
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef starla het volgende:
-knip-
En weinigen het weer met jou eens. Of TS zich nu geintimideerd of bedreigd voelt doet niet zo heel veel ter zake. Ik denk niet dat TS zich geintimideerd voelt, want hij heeft al eerder aangegeven alle vertrouwen erin te hebben dat zn vriendin hem niet besodemieterd. Wat wel ter zake doet is dat die vriend een dikke hufter is. Ik zou niet met hem een huis willen delen op vakantie. Vooral niet met de wetenschap dat op enig moment hij wel weer zijn advances zou maken. De enige dreiging dat daarvan uit gaat is een paar flinke tikken op zijn smoel als het zover komt.
pi_70813188
Misschien zijn die gestapo vriendinnen wel beter op de hoogte van de werkelijke situatie als TS.
pi_70813294
Trouwens TS wel goed gedaan dat je de vakantie hebt afgeblazen, en nu voet bij stuk houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')