Dé oplossingquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Dus eigenlijk is het nu opgelost?
Die grootgemuilde pipo vertrouw je niet meer blindelings en je vriendin neemt afstand?
Dat verwachten alle fokkertjes die alleen maar in stereotypen kunnen nadenken ja..quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een topic![]()
![]()
![]()
Binnenkort kunnen we wel een "Vriendin is vreemdgegaan met goede vriend, wat nu?" verwachten schat ik zo.
We gingen donderdag ff samen eten om die kous af te maken, zitten we net op 't terras de menukaart te bekijken, komen die vriend en zijn vriendin aanfietsen. Enige vrije tafeltje stond achter ons, dus zij zegt: toevallig zeg, jullie ook hier, nou we schuiven wel ff aan, gezellig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef VonHinten het volgende:
Dat verwachten alle fokkertjes die alleen maar in stereotypen kunnen nadenken ja..
Joh, TS' vriendin pakte het gewoon even niet zo handig aan, net zoals TS en zijn vriend overigensDenk dat hiermee de kous wel af is
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
Dus toen konden we die kous ff met z'n 4-en afmakenDus dat wat betreft het plan om ff afstand te houden
![]()
Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.quote:Komt erop neer dat afstand houden betekent dat ik die vrienschap moet afkappen, drastische maatregelen en dat is nu geen optie.
Dit dus. Lijkt me ook niet zo'n strak plan met hem op vakantie te gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?
[..]
Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.
Dude... als hij in het bijzijn van z'n vriendin de liefde gaat verklaren aan een ander... dan is het 'veilig' want z'n vriendin is d'r bij? Veilig hoezo? Hij heeft toch al laten weten totaal geen respect voor haar te hebben?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten, bovendien zegt zij dat z'n vriendin wrsch ook meegaat dus niks aan de hand. Mja, heeft ze gelijk in, toch heb ik nog ff gezegd dat ik rustig ga nadenken. Natuurlijk kan m'n vriendin gelijk hebben en was 't een bevlieging met die verliefdheid van m, maar als zij de hele dag in d'r bikini aan 't zwembad ligt kan die bevlieging ook zo weer toeslaanDus ff over nadenken maar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
...
Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten,....
Mooi weer gespeeld met wat flessen rosé erbijquote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef VonHinten het volgende:
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?
We wonen allemaal bij elkaar in de buurt, komen elkaar tegen, feestjes bij anderen is hij ook bij, etc. Ik kan hem wel uit de weg gaan, maar dan duikt ie toch weer op als ik met m'n vriendin zit te eten, is normaalgesproken logisch dat ie erbij komt zitten, vriendengroep hè. Enige alternatief is dus verhuizenquote:Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.
Heb ik ook al tegen m'n vriendin gezegdquote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef drijfhout het volgende:
![]()
Wat een euhm... hoe zal ik het zeggen, "materieel" argument.
Ik heb even geen betere vervangend woord voor "hoerig" argument.
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jouquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik begrijp ook niet dat je er zo over blijft denken. Ik zou niet met die kerel op vakantie gaan. Hij heeft al bewezen dat het hem niet uitmaakt of zijn vriendin er nu bij zit of niet.
Plaat beton voor zijn kop he. TS: het gaat alleen maar erger worden vanaf dit punt, het gaat niet 'overwaaien' als je dat soms denkt. Er gaat gewoon een moment komen dat hij een move gaat maken op je vriendin, of dat nu tijdens de vakantie is, tijdens een avondje stappen, of in een 1-op-1 situatie met haar alleen bij hem thuis. Je laat hem hiermee wegkomen, dus gaat hij steeds verder pushen, steeds meer grenzen overschrijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jouSeriously? Niet? Klein beetje misschien? Nee?
Nou, dat 't raar is en redelijk geflipt, daar waren we 't al over eensquote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jouSeriously? Niet? Klein beetje misschien? Nee?
Kan ze ook, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef trancethrust het volgende:
Ergens heb het vermoeden dat vriendin van TS hier best om kan lachen.
moest ik in de plaats van de vriendin van TS zijn dan zou ik er ook om kunnen lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef trancethrust het volgende:
Ergens heb het vermoeden dat vriendin van TS hier best om kan lachen.
Sterker nog, die vriendin is er waarschijnlijk bij...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dude... als hij in het bijzijn van z'n vriendin de liefde gaat verklaren aan een ander... dan is het 'veilig' want z'n vriendin is d'r bij? Veilig hoezo? Hij heeft toch al laten weten totaal geen respect voor haar te hebben?
Die zit weer van alles te plannen hoor... want "Hij had zoveel kansen gehad al om wat met jouw vriendin te doen".
Ik zou die vakantie laten zitten... gigavakantiehuis of niet.
Mijn ideequote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Cmonv het volgende:
Ik zou gewoon op vakantie gaan, je kan altijd nog weg als het niet werkt. En anders weet je ook weer wat je aan je vriendin hebt. Mensen doen hier alsof je haar in bescherming moet nemen, maar dat moet ze ook zelf doen.
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken (inclusief 1 romantisch gourmet-diner, dat dan weer wel) Sorry, maar ik wil wel 's serieus horen of er mensen zijn die hun vriend/vriendin op basis van vage onderbuikgevoelens voor 't blok zetten, en als dat idd gebeurt (maw: als dat normaal wordt gevonden), heb je dan daarna niet een veel groter probleem?
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:35 schreef THEFXR het volgende:
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelens
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
Wil niet zeggen dat je niet voorzichtig kunt doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraard
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
Volgens mij vergeet een aantal mensen zich in 't verhaal te verplaatsen, want gesteld dat je in mijn situatie zat, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken...
Inderdaad zeg! Als ik mezelf in jou zou verplaatsen zou ik het vorige week al gecancelled hebben. Je gaat ons niet wijsmaken dat je niet met een zeurend gevoel ergens op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.
Ik zou het gewoon niet doen als ik in jouw schoenen stond, en als we dan toch een analogie met een halsband trekken, dan vind ik jou maar braaf "woef" doen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
Ik vind eigenlijk dat je vriendin niet zo moet zeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
Oké, heb die vakantie toch afgeblazen![]()
Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld, en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoïa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door). Om de zaak kort te sluiten heb ik haar de keuze gegeven: alleen daarnaar toe gaan, of met mij naar een of andere last minute vakantie.
We wachten de definitieve uitslag nog ff afDe sfeer is momenteel niet optimaal
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.quote:en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoïa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door)
whahaha, alle vrouwen zijn egoïstisch ingesteldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
Cool man, serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
...
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.
Dat met die grenzen vind ik tot nu toe wel meevallen, maar 't lijkt me wel terecht dat ze naar m'n argumenten luistert en zich erin verplaatst. Oké, ik kan het mis hebben enquote:Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
, zoals zij zegt, dat neemt niet weg dat ze ff d'r best kan doen om die twijfel bij mij weg te nemen en dat doet ze dus niet, want ze vindt 't allemaalquote:de weg kwijt zijn
quote:pathetisch gezeik
lekkere vriendinnen dan, je doet wat wij willen of we gooien je uit de gang!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingenDie vriendinnen gaan meteen janken en stampvoeten en roepen dat 't een afspraak was etc., en dat 't groepje niet compleet is zo en ze hebben zich juist zo verheugd op ... vul maar in ... en ze zouden kleren ruilen en samen muziek uitzoeken en al dat soort shit, en als mijn vriendin niet meegaat zwijgen ze haar dood omdat ze de groote partyfucker is
Ik heb 't eerder meegemaakt, ik kijk nergens meer van op
D
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:42 schreef Bolter het volgende:
Waarom zie ik dit eindigen in: TS wordt gedumpt omdat ie zijn vriendin teveel "verstikt" in de relatie. Relatie tussen 'vriend' en zijn vriendin gaat stuk. Drie maanden later: hoppa, stelletje!
Nou ja, als je onder echte vriendinnen verstaat dat ze elkaar in de luier hebben ontmoet, dan niet idd. Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:28 schreef Heathen. het volgende:
Zullen ook wel meer claimende kennissen zijn dan echte vriendinnen zo heb ik het idee.
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Goed zo, TS. Ik zou het ook verdommen om op die manier 'gezellig' op vakantie te gaan.
Thanks. Tenminste iemand die 't snaptquote:En verder snap ik het van haar kant ook wel een beetje, ze staat onder druk van die vriendinnen enzo. Maar dat is geen excuus om niet onvoorwaardelijk voor jou te kiezen.
oftewel ze hebben een groepsrelatie en voor de vorm hebben ze ook nog allemaal een vriend?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
Of het een toffe vakantie wordt, heb je zelf in de hand. Wat vinden jullie leuk om te doen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerd![]()
[..]
Thanks. Tenminste iemand die 't snapt
Maar dat verwacht je alleen bij tienermeisjes. Een beetje volwassen vriendin van die vriendin die zal het gewoon ronduit jammer vinden en ontzettend teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nou ja, als je onder echte vriendinnen verstaat dat ze elkaar in de luier hebben ontmoet, dan niet idd. Maar 't zijn studievriendinnen, heel close, alles samen doen, plus ze wonen bij elkaar in (studenten)huis. Claimende kennissen zou ik ze niet noemen, eerder klittende, magnetische, dubbelzijdig klevende meisjes die geen stap zonder elkaar kunnen zetten, anders is 't niet gezellig
De enige die iets getorpedeerd heeft is die sjap die zijn liefde heeft verklaard aan jouw vriendin.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:
Ja, maar intussen is de vraag of 't met z'n tweetje nog gezellig gaat worden, nu ik de vriendinnenplannen heb getorpedeerd![]()
Waarom geef je jezelf de schuld van deze situatie, die gecreerd is door je vriendin en die vriend?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Tenminste iemand die 't snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn advies aan vriendin van TS: neuk zijn vriend
Mijn advies aan TS: neuk de vriendin van je vriend
Mjn advies aan vriend: neuk TS' vriendin
Mijn advies aan vriendin van vriend: neuk TS.
'And everyone lived happily ever after'
I feel kinda Locrian today
quote:
Met die intimidatie valt 't mee, het is meer zo dat ik geen zin heb (nog steeds ervan uitgaande dat er niks gebeurt tussen die 2) om geconfronteerd te worden, op mijn fucking vakantie, met het oh wat ben je mooi/sexy/lekker-gezeik van die vriend. Wetende dat er veel gezopen gaat worden, staat wel vast dat ie weer op die toer gaat. Heb ik daar behoefte aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef starla het volgende:
Ik ben het met weinigen eens hierboven, omdat:
1) Afzegging vakantie betekent dat TS zich geintimideerd voelt door zijn vriend. De beste remedie voor dit hele gebeuren is om voor de ogen van z'n vriend zijn vriendin te bekoren, romantisch doen, lachen, drinken, gewoon lol hebben. TS ballen?TS is nu als een hond met z'n staart tussen de benen, ohja, een gecastreerde hond.
Wat m'n vriendin betreft heb je wrs gelijk, zij wil een relaxte vakantie, verder niet. Ik vind 't geen faalhazen-gedrag om af te haken, ik zie echt niet serieus iets tussen die 2 gebeuren waar ik bij zit, ff ervan uitgaande dat m'n vriendin dat al zou willen, maar 't is gewoon irritant om van tevoren al te weten dat die gast zichzelf met drank op niet in de hand heeft.quote:2) Omdat TS zich beidreigd voelt door z'n vriend zegt hij de vakantie af waardoor hij zijn vriendin teleurstelt.
Zij had zin in een vakantie (waarschijnlijk niet eens met de vriend stelletje MANNELIJKE sukkels !) met haar vriendinnen, gewoon, omdat dat leuk is. Omdat TS een ongelofelijke faalhaas is stelt hij iedereen teleur, behalve zijn eigen lage self-esteem, dat dan weer wel.
quote:3) Omdat TS iedereen heeft teleurgesteld en zich bedreigd voelt door zijn vriend heeft TS' vriendin des te meer reden om zichzelf helemaal suf te laten neuken door die vriend, een triootje is misschien nog een optie TS.Ik neem 't ff in beraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn advies aan vriendin van TS: neuk zijn vriend
Mijn advies aan TS: neuk de vriendin van je vriend
Mjn advies aan vriend: neuk TS' vriendin
Mijn advies aan vriendin van vriend: neuk TS.![]()
'And everyone lived happily ever after'
[ afbeelding ]
[/quote]Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
En weinigen het weer met jou eens. Of TS zich nu geintimideerd of bedreigd voelt doet niet zo heel veel ter zake. Ik denk niet dat TS zich geintimideerd voelt, want hij heeft al eerder aangegeven alle vertrouwen erin te hebben dat zn vriendin hem niet besodemieterd. Wat wel ter zake doet is dat die vriend een dikke hufter is. Ik zou niet met hem een huis willen delen op vakantie. Vooral niet met de wetenschap dat op enig moment hij wel weer zijn advances zou maken. De enige dreiging dat daarvan uit gaat is een paar flinke tikken op zijn smoel als het zover komt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef starla het volgende:
Ik ben het met weinigen eens hierboven, omdat:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |