Mijn ideequote:Op maandag 6 juli 2009 23:38 schreef Cmonv het volgende:
Ik zou gewoon op vakantie gaan, je kan altijd nog weg als het niet werkt. En anders weet je ook weer wat je aan je vriendin hebt. Mensen doen hier alsof je haar in bescherming moet nemen, maar dat moet ze ook zelf doen.
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken (inclusief 1 romantisch gourmet-diner, dat dan weer wel) Sorry, maar ik wil wel 's serieus horen of er mensen zijn die hun vriend/vriendin op basis van vage onderbuikgevoelens voor 't blok zetten, en als dat idd gebeurt (maw: als dat normaal wordt gevonden), heb je dan daarna niet een veel groter probleem?
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:35 schreef THEFXR het volgende:
vrouwen zetten hun partner altijd vast op basis van onderbuikgevoelens
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
Wil niet zeggen dat je niet voorzichtig kunt doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ja, oké. Dus? Moet ik dat dan ook maar doen? 't Zit niet in m'n systeem om mensen te wantrouwen, tot het tegendeel is bewezen uiteraard
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
Volgens mij vergeet een aantal mensen zich in 't verhaal te verplaatsen, want gesteld dat je in mijn situatie zat, hoe slim is 't dan om je vriendin strak aan de halsband te leggen en om tegen haar zin een weekje Centreparcs te boeken...
Inderdaad zeg! Als ik mezelf in jou zou verplaatsen zou ik het vorige week al gecancelled hebben. Je gaat ons niet wijsmaken dat je niet met een zeurend gevoel ergens op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Niet naar het vakantiehuis van de "beste vriend" gaan is niet equivalent aan "aan de halsband leggen", en als de enige opties voor vakantie die je ziet zijn huis zijn, of centerparcs, dan heb je echt een gruwelijk gebrek aan fantasie. Je maakt er een aparte voorstelling van zaken van.
Ik zou het gewoon niet doen als ik in jouw schoenen stond, en als we dan toch een analogie met een halsband trekken, dan vind ik jou maar braaf "woef" doen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:05 schreef Keltie het volgende:
Ik zou der op die vakantie niet beffen, voordat je het weet slobber je zijn mannenpap op
Ik vind eigenlijk dat je vriendin niet zo moet zeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
Oké, heb die vakantie toch afgeblazen![]()
Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld, en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoïa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door). Om de zaak kort te sluiten heb ik haar de keuze gegeven: alleen daarnaar toe gaan, of met mij naar een of andere last minute vakantie.
We wachten de definitieve uitslag nog ff afDe sfeer is momenteel niet optimaal
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
Zag 't opeens niet meer zitten om bij wijze van experiment te gaan uitvogelen hoe dat zou verlopen, dus heb m'n vriendin ff toegesproken en gezegd dat 't feest wmb niet doorgaat. Zij balen. (Voordat mensen dramatische conclusies gaan trekken: 2 van d'r vriendinnen gaan er ook heen, ze wil ze niet 'afvallen' etc etc, en nu is hun hele vakantie verneukt en zij krijgt de schuld
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.quote:en bovendien is 't totale onzin en zwaar paranoïa (volgens haar dus) om te denken dat die vriend een move gaat maken, volgens haar worden moves nog altijd door 2 mensen gemaakt, en zo ging dat gesprek nog ff door)
whahaha, alle vrouwen zijn egoïstisch ingesteldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
Cool man, serieus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Revolverheld het volgende:
...
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Disorder het volgende:
Hun vakantie is nu al verneukt? Omdat 1 persoon niet mee gaat? Pfff. Klinkt als emotionele chantage. En als die vriendinnen serieus echt het gevoel hebben dat hun vakantie al verneukt is omdat 1 vriendin niet mee gaat, dan zijn het slappe troela's.
Dat met die grenzen vind ik tot nu toe wel meevallen, maar 't lijkt me wel terecht dat ze naar m'n argumenten luistert en zich erin verplaatst. Oké, ik kan het mis hebben enquote:Ja, die keuzes worden door 2 mensen gemaakt. Maar jouw vriendin neemt het niet zo nauw met jouw grenzen dus ze moet niet zo miepen. Het zou haar sieren als ze ook een keer aan jou denkt.
, zoals zij zegt, dat neemt niet weg dat ze ff d'r best kan doen om die twijfel bij mij weg te nemen en dat doet ze dus niet, want ze vindt 't allemaalquote:de weg kwijt zijn
quote:pathetisch gezeik
lekkere vriendinnen dan, je doet wat wij willen of we gooien je uit de gang!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Nouja, je weet hoe meisjes zijn met dat soort dingenDie vriendinnen gaan meteen janken en stampvoeten en roepen dat 't een afspraak was etc., en dat 't groepje niet compleet is zo en ze hebben zich juist zo verheugd op ... vul maar in ... en ze zouden kleren ruilen en samen muziek uitzoeken en al dat soort shit, en als mijn vriendin niet meegaat zwijgen ze haar dood omdat ze de groote partyfucker is
Ik heb 't eerder meegemaakt, ik kijk nergens meer van op
D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |