abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:00:49 #76
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_70587461
tvptje
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_70588324
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Dus eigenlijk is het nu opgelost?
Die grootgemuilde pipo vertrouw je niet meer blindelings en je vriendin neemt afstand?
Dé oplossing
pi_70612938
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een topic

Binnenkort kunnen we wel een "Vriendin is vreemdgegaan met goede vriend, wat nu?" verwachten schat ik zo.
Dat verwachten alle fokkertjes die alleen maar in stereotypen kunnen nadenken ja..

Joh, TS' vriendin pakte het gewoon even niet zo handig aan, net zoals TS en zijn vriend overigens Denk dat hiermee de kous wel af is
pi_70613063
Nou een update zou wel leuk zijn!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:45:08 #80
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_70615366
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef Scorpie het volgende:
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_70691310
quote:
pi_70694395
quote:
pi_70694556
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef VonHinten het volgende:
Dat verwachten alle fokkertjes die alleen maar in stereotypen kunnen nadenken ja..

Joh, TS' vriendin pakte het gewoon even niet zo handig aan, net zoals TS en zijn vriend overigens Denk dat hiermee de kous wel af is
We gingen donderdag ff samen eten om die kous af te maken, zitten we net op 't terras de menukaart te bekijken, komen die vriend en zijn vriendin aanfietsen. Enige vrije tafeltje stond achter ons, dus zij zegt: toevallig zeg, jullie ook hier, nou we schuiven wel ff aan, gezellig.
Ik kijk naar m'n vriendin van:
Zij probeerde 't nog te regelen, begon naar 't andere tafeltje te wijzen maar daar was de ober, hoppa 2 stoelen erbij. Godskolere, laatste waarop ik zat te wachten. Dus toen konden we die kous ff met z'n 4-en afmaken
Dus dat wat betreft het plan om ff afstand te houden Komt erop neer dat afstand houden betekent dat ik die vrienschap moet afkappen, drastische maatregelen en dat is nu geen optie. Werd trouwens wel goeie avond. Kwamen later nog andere vriendin bij, zijn met een groep in nachtcafé beland, liep niet helemaal volgens de planning maar oké.
Ik heb 't idee dat de kous idd wel af is. Zal de komende tijd ff scherp blijven. Die avond was m'n vriendin niet in zijn buurt te vinden, zij hield idd afstand, bovendien stond zijn vriendin de hele tijd als een militair de wacht te houden

Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten, bovendien zegt zij dat z'n vriendin wrsch ook meegaat dus niks aan de hand. Mja, heeft ze gelijk in, toch heb ik nog ff gezegd dat ik rustig ga nadenken. Natuurlijk kan m'n vriendin gelijk hebben en was 't een bevlieging met die verliefdheid van m, maar als zij de hele dag in d'r bikini aan 't zwembad ligt kan die bevlieging ook zo weer toeslaan Dus ff over nadenken maar.
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70694733
Ik zou niet met ze op vakantie gaan. Ga lekker met je vriendin.
Haters gonna hate.
pi_70694948
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Revolverheld het volgende:
Dus toen konden we die kous ff met z'n 4-en afmaken Dus dat wat betreft het plan om ff afstand te houden
Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?
quote:
Komt erop neer dat afstand houden betekent dat ik die vrienschap moet afkappen, drastische maatregelen en dat is nu geen optie.
Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:10:48 #86
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70695575
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Jullie hebben met zijn vieren mooi weer gespeeld of is er daadwerkelijk over gepraat?
[..]

Waarom is dat geen optie? Alternatief: je kunt het ook (tijdelijk) op een laag pitje zetten.
Dit dus. Lijkt me ook niet zo'n strak plan met hem op vakantie te gaan.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70695627
quote:

Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten, bovendien zegt zij dat z'n vriendin wrsch ook meegaat dus niks aan de hand. Mja, heeft ze gelijk in, toch heb ik nog ff gezegd dat ik rustig ga nadenken. Natuurlijk kan m'n vriendin gelijk hebben en was 't een bevlieging met die verliefdheid van m, maar als zij de hele dag in d'r bikini aan 't zwembad ligt kan die bevlieging ook zo weer toeslaan Dus ff over nadenken maar.
Dude... als hij in het bijzijn van z'n vriendin de liefde gaat verklaren aan een ander... dan is het 'veilig' want z'n vriendin is d'r bij? Veilig hoezo? Hij heeft toch al laten weten totaal geen respect voor haar te hebben?
Die zit weer van alles te plannen hoor... want "Hij had zoveel kansen gehad al om wat met jouw vriendin te doen".

Ik zou die vakantie laten zitten... gigavakantiehuis of niet.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:19:29 #88
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70695873
quote:

[..]
...
Blijft over de vakantie. Is nog ff puntje van discussie. Mijn vriendin vindt 't overdreven om alle plannen om te gooien om deze reden, die vriend heeft een giga vakantiehuis waar we kunnen zitten,....

Wat een euhm... hoe zal ik het zeggen, "materieel" argument.
Ik heb even geen betere vervangend woord voor "hoerig" argument.

Je gaat toch niet met iemand op vakantie waar je een probleem mee hebt, alleen om van zijn mooie vakantiehuis te profiteren? Dan is camping Bakkum nog een romamntischer alternatief zeg. Nou, enfin, veel plezier in het prachthuis.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70697146
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef VonHinten het volgende:
Mooi weer gespeeld met wat flessen rosé erbij De situatie was niet zo dat we ff de diepte in gingen, toevallige ontmoeting, beetje ouwehoeren etc. Wel kwam t ff ter sprake tussendoor, meer dat ik de vriendin van die vriend een verpleegster had genoemd (tijdens dat gesprek met hem) en daarop zei die vriendin/verpleegster: ja, moet ook wel met zo iemand, dat zei ze lachend maar wel met zo'n schuine blik op mijn vriendin, maw ze weet dat ie niet 100% te vertrouwen is, dat heeft ie haar wel duidelijk gemaakt, maar sommige meisjes leren 't nooit hè, die blijven denken dat ze de draak wel ff zullen temmen oid. Dus daar hadden we 't over, en toen zei die vriend dat ie gewoon romantisch was, romantische inborst, en dat ie daardoor werd geraakt door mooie dingen en dus ook door mooie meisjes, en dat mijn vriendin zelf ook wel wist dat ze dat effect op m had, en niet alleen op hem, etc. Maar dat 't onschuldig was, kwestie van overgevoeligheid voor schoonheid, niet alleen mbt vrouwen maar mbt het hele leven, the beauty of life dus, ze hij Daar hebben we m de rest van de avond goed mee kunnen stangen. Was geen serieus gesprek, meer borrelpraat. 't onderwerp is nu dus wel out in the open, we weten allemaal hoe t zit en dat haalt de druk eraf. Plus dat hij m'n vriendin nu wel met rust laat.
quote:
We wonen allemaal bij elkaar in de buurt, komen elkaar tegen, feestjes bij anderen is hij ook bij, etc. Ik kan hem wel uit de weg gaan, maar dan duikt ie toch weer op als ik met m'n vriendin zit te eten, is normaalgesproken logisch dat ie erbij komt zitten, vriendengroep hè. Enige alternatief is dus verhuizen
pi_70697458
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef drijfhout het volgende:

Wat een euhm... hoe zal ik het zeggen, "materieel" argument.
Ik heb even geen betere vervangend woord voor "hoerig" argument.
Heb ik ook al tegen m'n vriendin gezegd Mij maakt t weinig uit waar we zitten, is op zich lekker natuurlijk om een groot huis met zwembad te hebben, plus dat t altijd mooie vakanties zijn. Haar argument is dat er altijd veel mensen bij zijn, we zitten er maar een paar dagen met z'n 4-en, verder is 't komen en gaan van vrienden/kennissen etc., gaat er altijd chaotisch en wild aan toe, nachten doorhalen bij t kampvuur etc., dat maakt 't wel aantrekkelijk, qua optie. Evt kunnen we gulden middenweg kiezen: samen weg en dan nog ff daar langs als de pleuris al is uitgebroken en we niet al te intiem met z'n 4-en zitten
  maandag 6 juli 2009 @ 13:31:39 #91
154880 Bolter
Awesomeness
pi_70698274
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef Revolverheld het volgende:

[..]
Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jou Seriously? Niet? Klein beetje misschien? Nee?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_70698802
Ja ik begrijp ook niet dat je er zo over blijft denken. Ik zou niet met die kerel op vakantie gaan. Hij heeft al bewezen dat het hem niet uitmaakt of zijn vriendin er nu bij zit of niet.
Haters gonna hate.
pi_70699238
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik begrijp ook niet dat je er zo over blijft denken. Ik zou niet met die kerel op vakantie gaan. Hij heeft al bewezen dat het hem niet uitmaakt of zijn vriendin er nu bij zit of niet.
Daar waren we al 2 weken geleden achter gekomen, en toen bleef iedereen maar blaten dat die vriend het toch echt niet zo bedoeld had
pi_70699300
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:

[..]

Tot nu toe stond ik nog wel aan jouw zijde, maar zie je nu echt niet wat die kerel allemaal uitkraamt en hoe raar dat is t.o.v. zijn vriendin, jouw vriendin en jou Seriously? Niet? Klein beetje misschien? Nee?
Plaat beton voor zijn kop he. TS: het gaat alleen maar erger worden vanaf dit punt, het gaat niet 'overwaaien' als je dat soms denkt. Er gaat gewoon een moment komen dat hij een move gaat maken op je vriendin, of dat nu tijdens de vakantie is, tijdens een avondje stappen, of in een 1-op-1 situatie met haar alleen bij hem thuis. Je laat hem hiermee wegkomen, dus gaat hij steeds verder pushen, steeds meer grenzen overschrijden.
pi_70699941
Ergens heb het vermoeden dat vriendin van TS hier best om kan lachen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_70706669
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Bolter het volgende:
Nou, dat 't raar is en redelijk geflipt, daar waren we 't al over eens Trouwens, daar is ie het zelf ook wel over eens, het is niet zo dat hij het brengt als een normaal gespreksonderwerp, meer van: ja, ik spreek de waarheid met alle risico's vandien, een ander zou z'n muil houden maar hetzelfde denken, ik doe niet mee aan die hypocrisie en zeg gewoon wat ik op dat moment denk, ongeacht wat mensen verder van me vinden want ze vinden toch wel vanalles. Dus wat is eigenlijk het verschil tussen mij en een of andere hypocriet?
Dus wij: Eeeuuh... sociale vaardigheden? Beleefdheid? Tactisch denken? Jezelf niet voor lul zetten? Mensen niet in verlegenheid brengen? Rekening houden met je vriendin/vrienden? Etc., rijtje kan nog wel ff worden aangevuld
Jaja, kan hij allemaal begrijpen MAAR hij doet daar niet meer aan mee. Z'n ouders heeft ie ook verteld wat ie van ze denkt, dat 't een stelletje lamzakken is, en dat is volgens hem de beste manier om in 't leven te staan als je gezond wilt blijven, dus zonder maagzweer of koemelkallergie (Dat van die koemelkallergie sloeg btw op een of ander wijf dat achter ons op dat terras zat te eten en dat de hele tijd tegen de ober zat te zeiken over het menu, ze had namelijk een koemelkallergie en dat mocht het hele terras weten, dus hij heeft daarna steeds zitten roepen dat je van teveel stress een koemelkallergie krijgt, en van jezelf te serieus nemen ook )

Luister, ik zie echt wel dat hij in dit opzicht niet spoort, maar hij brengt dit soort teksen niet met tranen in z'n ogen, 't is wel een beetje tongue-in-cheek dus, maar goed, neemt niet weg dat 't af en toe irritant kan zijn en helemaal oprecht is hij ook niet, anders zou hij z'n vriendin met al z'n eerlijkheid ook wel vertellen dat er nog wat meisjes on the side zijn, maar oké, daar ligt blijkbaar de grens van z'n eerlijke fase Plus natuurlijk dat 't hem allemaal niet zoveel kan schelen, hij denkt makkelijk over relaties en van mij mag ie, 't is een vrije wereld, maar ik heb m wel aan 't verstand gebracht dat ik er toch ff anders over denk, vrienden of geen vrienden
pi_70706710
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef trancethrust het volgende:
Kan ze ook, wat is daar mis mee?
pi_70706913
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef trancethrust het volgende:
moest ik in de plaats van de vriendin van TS zijn dan zou ik er ook om kunnen lachen
en ik zou er al helemaal niets van moeten weten dat daardoor mn leuke vakantieplannen in het water vallen
pi_70707203
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:12 schreef kahlie het volgende:

[..]

Dude... als hij in het bijzijn van z'n vriendin de liefde gaat verklaren aan een ander... dan is het 'veilig' want z'n vriendin is d'r bij? Veilig hoezo? Hij heeft toch al laten weten totaal geen respect voor haar te hebben?
Die zit weer van alles te plannen hoor... want "Hij had zoveel kansen gehad al om wat met jouw vriendin te doen".

Ik zou die vakantie laten zitten... gigavakantiehuis of niet.
Sterker nog, die vriendin is er waarschijnlijk bij...

Lieve TS, wat je ook doet, die vakantie moet je afkappen. Dat gaat nooit goed en ik vind het eerlijk gezegd vreemd van je vriendin dat ze dat blijkbaar geen probleem vindt.
pi_70714798
Ga iig niet met ze op vakantie gast. Dat je het uberhaupt nog overweegt.. ben je niet goed ofzo? Dat je vriendin t nog wel wil vind ik eigk nogal (of nouja, helemaal) zorgwekkend. Ik weet niet hoor. Misschien is er al iets aan de gang, en wil ze daarom wel nog ff lekker met z'n allen op vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')