Wat voor lemming? Bedoel je dat je 't ongeloofwaardig vindt? Vond ik ook. Tot het me overkwamquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef fathank het volgende:
Het spijt me zeer maar dit topic ruikt naar een slechte lemming.
Ja, is ook zo.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef LuckyLoek het volgende:
Klote situatie, niet meer of minder. Je kan hem wel voor vanalles uitmaken, maar hij kan er in principe niks aan doen dat hij verliefd is geworden op je vriendin. Liefde he, strange thingMaar anyway, het kan goed zijn dat hij je vriendin gewoon lief vindt en door de drank heeft hij er "verliefd" van gemaakt. Dronken mensen spreken vaak de waarheid, maar ook vaak een hoop bullshit.
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.
Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar
ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met eens kijken hoe zijn vriendin eruit ziet.
Wellicht kan je gewoon ruilen zegmaar
ps: als het ene lelijke is moet je dat niet doen, maar dat spreekt voor zich
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met eens nuchter te vragen of het echt zo is dat hij wat voor d'r voelt
edit: nuchter in de zin van, niks gedronken
Dan is omruilen de beste optiequote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de moeilijke gesprekken. Hij ook niet
Heb ik meteen gevraagd, zij vond het pijnlijk. Vooral voor zijn vriendin, die maar dapper zat te glimlachen, maar ze kan toch niet heel blij zijn geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef mkw het volgende:
Voor de rest zou ik met je vriendin praten en vragen wat ze er van vond...als zij er ook zo over denkt, dan heb je een probleem! :-)
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik benquote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef F04 het volgende:
Dat is echt 'not done'. Aanspreken die jongen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Precies, dan ben je gelijk van die gestoorde schoonzus af
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komtquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, daar komt m'n schoonzus bovendrijven... Maar wat heeft die hiermee te maken?
True, maar ik zie de link tussen schoonzus en dit verhaal nietquote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja je bepaalt zelf wat op Fok! komt
Mwah, als het je eigen kameraad zou ik het eerst nog even bespreken anders heb je houwerije in de keet.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
Was ook mijn eerste impulsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef cablegunmaster het volgende:
dat dus ! ... ik zou die gast meteen knokken.. internet ridder die ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |