Een conclusie is hier snel getrokkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef dikkemongul het volgende:
Gast jouw vriendin stond dus blijkbaar open om het met hem te proberen, en dit al meerdere malen. Je hebt echt wel door als een meisje je ziet zitten, het het tijd is om te zoenen. Je vriendin heeft stiekem een oogje op die vent en houdt jou aan het lijntje. Ze heeft je toch al in de pocket...
Als je 't vorige topic eerst ff had gelezen wist je dat m'n vriendinnejtje 14 is en ik iets ouder, 26. Ow wacht, zij is 24quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:37 schreef dikkemongul het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk, je gedraagt je als absoluut dumpmateriaal. Niet dat ik daar vroeger zo goed in was maar ben benieuwd.
Jij bent degene die extreem simpel bent. Dat ze in elkaars vriendengroep zitten hoeft niet te betekenen dat ze hem dan ook nog maar 1 op 1 moet blijven zien. En dan boeit het geen flikker of hij nou wel of niet in de vriendengroep zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef Catbert het volgende:
Wat denken een hoop mensen hier extreem simpel zeg. "Contact verbreken" met die vriend? Beetje lastig als je 'em elke week tegenkomt omdat 'ie in dezelfde vriendengroep zit he?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef tijntjethf het volgende:
TVP voor de afloop van dit verhaal!
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:12 schreef THEFXR het volgende:
@Relvorheld, je bent erg naief tov vrouwen, wees eens een kerel en trek eens harde grenzen, houden vrouwen ook van hoor. Niet alles hoeft maar in de doofpot gestopt te worden, omdat er een grote vriendenkring is, zijn het btw wel vrienden?
tvp is een luie vorm van de bookmarkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef Ilse1990 het volgende:
Off-topic
Maar dit kan niet langer
Iedereen gaat me nu uitlachen buhuu![]()
WAT IS IN-naam een TVP!!!
x2quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Scorpie het volgende:
En heb je nou godsamme al met je vriendin gepraat? Je lult wel slap met die vriend, maar je vriendin eens vertellen wat je ervan vindt ho maar. En dan andere mensen uitmaken voor fokblaatfiguren? Kom op zeg.
praat het maar weer recht, he jongen, je bent geschikt voor managerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internetOké, ik roep niet dat een chickie hard van achteren moet worden genomen en daarna in de fik gestoken als ze afspreekt met een goede vriend, dan ben ik maar naïef, moet kunnen
![]()
En ja, 't zijn wel echte vrienden. Geen doofpot , niet veel mensen weten ervan, 't is niet zo dat ik meteen iedereen ben afgegaan om 't ff met de kring door te spreken
Volgens mij neig je zelf meer naar dat door jou genoemde "fok-blaat-figuur" aangezien je niet de ballen hebt die zogenaamde vriend erop aan te spreken en duidelijk te maken dat je niet gediend bent van dat flirten met jouw vriendin. Vind je het gek dat ze het stiekem wel leuk vind dat er ook iemand is die wel enige moeite voor d'r wil doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Naïef... hangt af van je perspectief. Er is een verschil tussen fok-blaatfiguren en mensen die wel eens buiten op straat komen, dus in ruimtes zonder internetOké, ik roep niet dat een chickie hard van achteren moet worden genomen en daarna in de fik gestoken als ze afspreekt met een goede vriend, dan ben ik maar naïef, moet kunnen
![]()
En ja, 't zijn wel echte vrienden. Geen doofpot , niet veel mensen weten ervan, 't is niet zo dat ik meteen iedereen ben afgegaan om 't ff met de kring door te spreken
QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Scorpie het volgende:
En heb je nou godsamme al met je vriendin gepraat? Je lult wel slap met die vriend, maar je vriendin eens vertellen wat je ervan vindt ho maar. En dan andere mensen uitmaken voor fokblaatfiguren? Kom op zeg.
Plus het feit dat die "vriend" van je wel de ballen heeft (of het ballen zijn of druifjes is ieders mening) om jou te backstabben en voor je vriendin te gaan en jij zoiets hebt van: "Tja het is een vriend, die zal dat nooit doen. Het is toch mijn vriendin en jij bent een vriend van me" maakt jou de lieve dumpbare jonge, en hem de stoere badboy waar ze stiekem toch wel wat interesse naar heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef Twin1983 het volgende:
Pff ik heb ook ooit zo`n figuur in mijn vriendenkring gehad, die had nog nooit sex gehad op zijn 26e ofzo, en hij vond het nodig om constant af te spreken met mijn vriendin. Ook belachelijk dat zij daar op in ging maargoed dat heb ik haar achteraf genoeg duidelijk gemaakt. Die gozer was helemaal verliefd op haar. maarja rot een eind op en zoek je eigen chick.
Die gozer is trouwens niet meer welkom bij mijn vrienden en mij, zo ver heeft ie het geschopt.![]()
TS: denk je eigenlijk wel eens na over hoe je vrienden je nu gaan beschouwen? als een clown wiens vriendin je gewoon ongestraft mee kunt flirten. Die gozer is echt een linestepper, die echt een reality check nodig heeft. Respectloos en waardeloos stuk stront dat `t is. Dat soort gasten hebben nergens respect voor.
Vroeger was ik ook helemaal verliefd op een meisje dat een vriend had. Maarja bij mij hield `t gewoon op bij het feit van. Oke hij heeft haar al, klaar.
Maarja wtf moet jouw vriendin ook echt denken"oohh hij vind `t toch niet erg, en stiekem vind ik het wel spannend dat die jongen zo vol passie voor me gaat"
Die chick krijgt heus wel warme onderbuikgevoelens van die gozer zijn betoog hoor. Trust me on that.
Time to wake up and smell the coffee!
Leek me niet echt nodig om er een compleet boek van te maken met 100 x hij zei / ik zei / hij zei / etc. maar ik heb 'm dus geen briefje gegeven met die 3 punten eropquote:Oké, ik heb ff mijn verhaal gedaan, paar dingen tegen hem gezegd. 1: dat ie me irriteerde met zijn opmerkingen over mijn vriendin, 2: of hij het wel normaal vond om zich zo te gedragen, 3: wanneer hij dacht te gaan nokken met deze bullshit. Ongeveer dat dus.
Ik spreek haar alleen mobiel, ze is bezig met een of ander filmpje/commercial/whatever dus nu niet 't moment om er diep op in te gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Scorpie het volgende:
Dat verhaal van dat bed leg ik nog ff uit, hopelijk duidelijker, hij gaf dat als voorbeeld van een mogeliijkheid die hij had kunnen benutten, proberen dus, zoals 't wel vaker gaat met een leuk meisje, dat je denkt: why not, proberen maar, we liggen hier nu toch, als ik 100 x schiet is 't 10 x raak en wijst ze me af, jammer dan. Normaal, met een ander meisje en in andere situatie, zou hij (en ik ook) dat risico zeker hebben genomen. Nu dus niet. Omdat zij mijn vriendin is. En hij haar kent. Maw: dit was zijn manier om te zeggen dat 't een no go is, hoe leuk ie haar verder ook vindt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:48 schreef devl1nsect het volgende:
Vorig topic ook wat doorgenomen.
Jij gaat naar die vriend. Legt uit dat je het kut vindt en die gast komt met zo'n verhaal op bed liggen etc.
Wat een kneus.Houdt geen rekening met het gevoel van zijn gymnasium vriend.
Ze heeft niet gezegd dat ze 't wel prima vindt.quote:En je vriendin vindt die aandacht wel prima? Heeft ze geen zelfrespect en respect voor jou?![]()
![]()
Vanwaar dit keerpunt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:56 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Ik spreek haar alleen mobiel, ze is bezig met een of ander filmpje/commercial/whatever dus nu niet 't moment om er diep op in te gaanWel ff kort 't gesprek van gisteren met de vriend besproken, ze was 't op alle punten met me eens, en zei (uit zichzelf) dat 't beter is om ff afstand van hem te nemen nu.
Dit is wat iedereen bedoeld met A zeggen, B doen. Ze had gewoon moeten zeggen tegen hem: sorry kerel, ik ben met Revolverheld en verliefd op hem, ik voel niks voor jou. Op verkapte wijze zegt ze eigenlijk tegen jou dat jij je niet moet aanstellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:21 schreef Revolverheld het volgende:
Ze heeft niet gezegd dat ze 't wel prima vindt.
Dit dus. Echt onvoorstelbaar dat na zo'n kansloze liefdesverklaring ze ook nog met hem speelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vriendin had helemaal niks moeten vertellen en weg moeten lopen. Daarnaast zijn dat soort infantiele kutspelletjes alleen maar bedoeld om grenzen te overschrijden. Dikke kans dus dat je vriendin het allemaal wel ernstig leuk vind.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:35 schreef Revolverheld het volgende:
Right, ff samenvattend reageren op de vele 'slappe zak, doe d'r wat aan'-reacties, ik quote mezelf ff (nav gesprek met vriend gisteren):
[..]
Leek me niet echt nodig om er een compleet boek van te maken met 100 x hij zei / ik zei / hij zei / etc. maar ik heb 'm dus geen briefje gegeven met die 3 punten eropGesprek duurde langer, is ook meer gezegd uiteraard dan ik hier allemaal post, maar hij kreeg de boodschap helder door: kappen, klaar.
Vervolgens gaat hij zich verdedigen, lijkt me logisch, ik had niet verwacht dat ie zou zeggen: ow sorry, heb ik je nou pijn gedaan?Dus hij begint 't een beetje te camoufleren, dat ie 't niet echt meende, veel gezopen en hitsig etc., oké, prima, hij lulde zich eruit, het gesprek liep langs de lijnen der verwachting.
Betekent niet dat ik er vandaag niet ff over heb nagedacht, zie nu dat ik hem niet echt kan vertrouwen. Heeft minder te maken met m'n vriendin dan met de drank, dat is hier dus 't echte probleem, deze gozer gaat compleet door 't geluid, zijn wel wat meer dingen voorgevallen (al z'n maandgeld in 1 x uitgeven aan een gitaar en dan de volgende dag niks meer weten: van wie is die gitaar?) dus denk ik niet dat ie de volgende keer met m'n vriendin zo 'in control' is als ie zegt, control is ver te zoeken bij hem
Heb ik gisteren ook gezegd, dat 't tijd wordt voor een serieuze detox, gaf nog ff het voorbeeld van de liefdesverklaring aan mijn vriendin waar we allemaal bij zaten, en dat ie erop kan wachten dat z'n eigen vriendin straks een U-turn maakt. Oké, zit ie om te lachen, neeh, doet ze niet, ze weet hoe gek ik op haar ben etc., dus is wel duidelijk dat hij degene is die A zegt en straks (bezopen) net zo makkelijk B doet
Dat verdedigen vind ik niet zo gek gezien de omstanders/roddelshit die ff voorkomen moet worden, ze had geen zin om met al die mensen erbij dat gesprek te voeren. Geil-me-op-spelletje moet ik nog ff precies uitvinden, maar ik denk dat 't een gevalletje was van ff stoer doen tegenover vriendinnen ook, als er een gaat strippen kan de ander niet achterblijven, niet handig, maar normaal hou ik wel van dat gedrag bij haarquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Vanwaar dit keerpunt?Eerder verdedigde ze hem nog en zat ze gezellig met hem in het zwembad en geil-me-op-spelletjes te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |