Die kristaldeo is bij mijn weten pure aluminiumchloridequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit geweten dat die kristallen net zo ongezond zijnWat trouwens écht goed werkt is 3x per dag de oksels wassen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef loveli het volgende:
Tink, werkende deo zonder alu klinkt interessant. Was het van het huismerk?
ja was heerlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh, hoe beviel het progje? Zit er ook nog steeds over na te denken dat te doen!
Enne, Vik , stage? Waar kan ik dat terugvinden?
Windows Moviemaker kun je het geluid eruit halen geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je ook een filmpje op youtube kunt zetten zonder geluid? Ik heb een filmpje van de visjes, maar ik wil de achtergrondgeluiden (een buurvrouw die de andere buurvrouw condoleert met het overlijden van haar oma) er niet op hebben
Slank # 778 - Kudo's voor iedereen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Enne, Vik , stage? Waar kan ik dat terugvinden?
Ik zou een stopweek nemen, dat het niet uitmaakt was volgens mij voor 1x vergeten? En als je al lang doorslikt, ach het moet toch een keer komen he?quote:
Gelukt, dank je!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Windows Moviemaker kun je het geluid eruit halen geloof ik
Thanks, ga daar even kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou een stopweek nemen, dat het niet uitmaakt was volgens mij voor 1x vergeten? En als je al lang doorslikt, ach het moet toch een keer komen he?Maar hier zullen anderen meer over weten dan ik.
Edit: in SEX loopt een topic over al dit soort vragen en daar zitten de experts ook.
Ik heb het met dove spray en met fem'x spray. En van sanex roller ga ik ook niet beter ruiken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
heb je dan geen verkeerde deo? ik ruik met sommige ook heel vies, maar die reageert dan verkeerd met de eigen zuurgraad van mn huid. deo's die alleen parfumeren (vogue enzo) vind ik heel ranzig meestal.... k heb nu een hele neutrale van de amerikaanse variant van rexona (stick) en die werkt écht de hele dag. rollers en sticks werken sowieso beter dan spuitdeo.
en deo geeft de vlekken, samen met je zweet, in een chemische reactie. bij mannen zowel als vrouwen.
Ik kan het geluid er wel uithalen voor je (met quick time pro) als het echt niet lukt.. maar ben nu in de UB (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je ook een filmpje op youtube kunt zetten zonder geluid? Ik heb een filmpje van de visjes, maar ik wil de achtergrondgeluiden (een buurvrouw die de andere buurvrouw condoleert met het overlijden van haar oma) er niet op hebben
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Bij de meneer is een ruitje van de auto ingetikt en zijn laptop gestolen. Hij was vanuit het werk éven naar de winkel (echt maar 10 min. ofzo) en de auto stond in de altijd drukke parkeergarage, laptop lag niet zichtbaar. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit, maar nu is deze smiley erg op zijn plaats
.
Gelukkig is zowel de laptop als de auto eigendom van z'n werk, dus hebben we zelf geen kosten. Maar het is wel een gedoe allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vrijdag ook, ben het ook aan het bedenken. Iig een bevroren flesje water zodat ik ook koud drinken heb ... zou het niet weten eigenlijk, ben geneigd om te zeggen "ik haal terplekke wel wat" en neem een zak drop meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, Phaidra, dat is balen!. Wat een brutaliteit ook, op klaarlichte dag.
Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Als een zo'n nieuwe intercity is dikke sokken, want de airco staat er altijd vrij hard aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook, ben het ook aan het bedenken. Iig een bevroren flesje water zodat ik ook koud drinken heb ... zou het niet weten eigenlijk, ben geneigd om te zeggen "ik haal terplekke wel wat" en neem een zak drop mee. Geen dingen die kunnen smelten of echt ranzig worden als ze warm zijn (kaas, brood, vleeswaren, salade, fruit enzo. Eigenlijk alles).
nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zoiets vrouwelijks
Amsterdam. Jij gaat lekker naar Duitsland toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe?. En dat probleem met ranzig worden zit ik dus ook mee. Ik denk niet dat ik aan een zak drop genoeg heb als ik van 11 tot half 5 (oh wacht, dat is dus maar 5,5 uur
) in de trein zit.
.
Op zo'n moment wil je inderdaad echt niet buikdansen....gelukkig heb ik nu weer een pil die ik langer dan 3 weken kan slikken zonder doorbraakbloedingen (tenminste tot nu toe gaat het goed.....)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nietmaar ik heb er ook geen zin in
echt, het voelt alsof m'n k*t eruit valt zodra ik opsta, zo'n pijn doet mijn onderbuik![]()
maarniet zwanger
![]()
Ja, daar ga ik dan maar vanuit... Al moet ik nog wel eerst 2 uur met een 'gewone' trein. Brood lijkt me iig nogal vies.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Amsterdam. Jij gaat lekker naar Duitsland toch?Misschien is jouw trein dan wel goed gekoeld, dan kunnen dingen als fruit of een breaker oid wel. En misschien smelten mueslirepen niet zo snel?
ik heb net vrijdag de samsung touch wiz binnen gekregen en die vind ik wel leuk eigenlijk! met een touchscreen, en ik dacht dat dat heel irritant was, maar het gaat wel prima!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ow help, ik heb een nieuwe telefoon nodig, dus ik ben nu op de site van mijn provider aan het kijken.. Iemand nog echte afraders? En nog belangrijker; aanraders?
Ja precies. Waarschijnlijk 'professionals' met een apparaat waarmee je laptops kan localiseren. Want anders zijn ze niet zo snel weer weg zonder gezien te zijn (geen getuigen dus).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ist met Vikje? heb je je patattekes al op?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe ist met Vikje? heb je je patattekes al op?
Tip van flip: bij je ouders gaan logerenquote:ik moet zo maar eens naar de winkel en bedenken wat ik wil eten, maar ben te lui om op te staan
Die heb ik ook, al een poosje. Voldoet goed, maar krijg jij het voor elkaar om filmpjes te maken die langer dan 13 seconden duren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb net vrijdag de samsung touch wiz binnen gekregen en die vind ik wel leuk eigenlijk! met een touchscreen, en ik dacht dat dat heel irritant was, maar het gaat wel prima!
oohhh enne XM: supergoed dat je zaterdag een afspraak hebt!!![]()
Krentenbollen etc blijven wel langer goed, mits niet geplet, maar daar krijg ik ook weer zo'n honger vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dan maar vanuit... Al moet ik nog wel eerst 2 uur met een 'gewone' trein. Brood lijkt me iig nogal vies..
De aftitelingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh da's heel netjes Goodbye, dat ze dat zei.
Welke heb je genomen?
Willen jullie mijn vissies zien?
Oh, geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Gek mensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Ja, dan krijg ik wel eten aangereikt, maar wordt er wél van me verwacht dat ik de honden uitlaat. Dank je feestelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Tip van flip: bij je ouders gaan logeren.
greysquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Nee! ik heb 1 filmpje gemaakt en die stopte automatisch na 15 sec ofzo!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al een poosje. Voldoet goed, maar krijg jij het voor elkaar om filmpjes te maken die langer dan 13 seconden duren?
echtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo, nieuwe telefoon besteld.
En vet netjes, ik belde net de KPN om mijn abonnement op te zeggen, zegt dat meisje gewoon eerlijk dat ik beter morgen kan bellen omdat ik dan maar één maand opzegtermijn heb ipv 3 (nieuwe wetgeving die vanaf morgen ingaat).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Oh wat lullig. Misschien morgen even bellen voor de zekerheid? Proberen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
echtik moet nog wel tot september wachten! had ik m ook beter pas nu kunnen opzeggen, dat scheelde me weer een maand.. zou dat nog kunnen?
en ik zie dat je dezelfde phone hebt besteld, tof!
NHG richtlijnen :quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:Wat een hitte. Het was géén goed idee om een jeans aan te doen
![]()
Oh, even een vraagje trouwens. Ik heb geen pil geslikt op zondagavond en maandagavond. Als ik er nou nu drie slik () komt het dan goed? Of moet ik toch echt maar aan de stopweek? Ik had al een paar keer geen stopweek gehad en toen was de pil ineens op
Bedankt voor je advies!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef loveli het volgende:
[..]
NHG richtlijnen :
Pil vergeten in week 3:
2 of meer vergeten: laatst vergeten pil alsnog innemen en strip afmaken en zonder pauze doorgaan met volgende strip, óf pauze van 7 dagen vanaf eerst vergeten pil.
Dus of vanaf nu braaf slikken incl. eentje extra voor gisteren, of een stopweek inlassen.
Da's de pest van aluminium, je kunt er 100 mee worden, je raakt alleen je geheugen kwijt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gebruik gewoon deo met slecht spul en eten met aspartaam. Moet toch ergens dood aan gaan.
Je hormoonspiegel moet boven een bepaalde waarde komen, die derde pil heb je daar niet voor nodig. Vanaf nu minstens 2 weken aaneen slikken voor je een stopweek inlast, dan is er geen extra zwangerschapsrisico.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies!Maar hoef ik nou de tweede pil die ik vergeten ben niet te slikken? Ik heb zondag en maandag geen pil geslikt en nu zou het voldoende zijn 2 pillen te slikken?
Huh, die discussie heb ik even gemist vanmiddag. Waar zit aluminium in dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's de pest van aluminium, je kunt er 100 mee worden, je raakt alleen je geheugen kwijt.
Ik wéét hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
En ik ga Daph even vermanend toespreken: je post al dagen lousy lijstjes, dameGet a grip! Sport je nog wel?
Wat is je plan van aanpak voor als je straks gaat werken???
Deo. Of liever gezegd, anti-transpirant. Alles wat je onder je oksels smeert of spuit waar geen alcohol in zit, bevat aluminiumchloride.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh, die discussie heb ik even gemist vanmiddag. Waar zit aluminium in dan?
Hmm, oké, daar valt de mijne ook onder volgensmij (Rexona).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Deo. Of liever gezegd, anti-transpirant. Alles wat je onder je oksels smeert of spuit waar geen alcohol in zit, bevat aluminiumchloride.
Volgensmij blijft spier over het algemeen best lang zitten. Misschien heb je gewoon een beetje een plofferig gevoel door de combinatie slecht eten en weinig sporten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef loveli het volgende:
En on topic, ik heb een hoeveelheid vet op m'n buik en taille zitten waar ik van schrik en ik in plaats van gewichtstoename heb ik weer een normaal gewicht. Zo snel raak je toch geen spieren kwijt? (5 weken niet getraind, maar wel 2 weken met behoorlijke fysieke inspaning, dus onderhoud, maar wel weer slecht gegeten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was wel heel lief![]()
De komende 3 weken kan ik wel 's avonds trainen, maar als mijn ouders er weer zijn niet meer. Dan eten we weer pas om half 8 en moet ik dus tot minimaal half 10 wachten om te kunnen hardlopen zonder misselijk te wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, 's avonds rennen geen optie? Anders beginnen met wat pilates, gewoon thuis?
Je doordeweeks-lijstjes lijken me een beetje mager. Of ontbijt je echt stevig? Maar goed, is ook een beetje uitproberen of je honger krijgt, natuurlijk.
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Chico? Kun jij biotransformatie reacties/fase1/fase2 met plaatjes of zo uitleggen. Ik snap er even niets meer van. Ik zie het gewoon niet voor mij.
Fase1 en fase2. Ik ben er achter dat het is met medicijnen is. En de lever.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat voor reacties?
Oh ja thuis pilates, daar ging ik nog een keer mee verder. Dat boek ligt samen met mn halters te verstoffen.
Nwah gezellig zou ik het niet willen noemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Evt een prakkie opwarmen na het sporten, kan dat niet? Of zijn jullie erg van het gezellig samen eten?
Wat je zegt over pilates: +1 herkenbaarIn mijn studentenhuis ging ik altijd pas pilatessen als er ofwel niemand thuis was, of als iedereen sliep, want we liepen vrij makkelijk bij elkaar binnen. 't Is niet zo'n elegante vertoning
Uit de losse pols zou ik iets van 1800 kcal zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:09 schreef Ek-Mei het volgende:iemand die toevallig met een half oog kan zien hoeveel kcal dit ongeveer is, geen zin om alles in de vullen
dankje, mja die sultana's verpesten het een beetjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit de losse pols zou ik iets van 1800 kcal zeggen.
Hier precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: na twee weken nauwelijks sporten (van 4x naar 1x per week) is mijn vetgehalte met 2% toegenomen. En ook bij mij zet het vooral op buik en rug aan.
Verder afvallen wil ik niet meer, dus ik zal op een strak sportregime moeten om strak te blijven. En jij ook ben ik bang
Ja dat zegt me echt totaal niets, dat kan overal over gaan, iets met medicijnen en biologie is nog vrij breedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Fase1 en fase2. Ik ben er achter dat het is met medicijnen is. En de lever.
Dusssss
Mooie telefoonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, geweldig![]()
Heb een Samsung Touchwiz besteld. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Dat is mijn probleem dus ook..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat zegt me echt totaal niets, dat kan overal over gaan, iets met medicijnen en biologie is nog vrij breed. Geef eens linkje oid naar het onderwerp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt van het beruchte/bekende 70% van de maximale hartslag sporten naar het geHITT, levert bij mij een stuk sneller resultaat op.
nou ja, fout, volgens mij is de kritiek op aluminium in deo nogal omstreden. ik maak me er niet druk om persoonlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, oké, daar valt de mijne ook onder volgensmij (Rexona).
Gut, ik doe ook weer dingen 'fout' zonder dat ik het door heb
Ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat spieren kweken en daarmee op m'n luie reet zittend vet verbranden toch niet helemaal werktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: na twee weken nauwelijks sporten (van 4x naar 1x per week) is mijn vetgehalte met 2% toegenomen. En ook bij mij zet het vooral op buik en rug aan.
Verder afvallen wil ik niet meer, dus ik zal op een strak sportregime moeten om strak te blijven. En jij ook ben ik bang
Is dat leuk en doe je het alleen of in groepsverband?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt van het beruchte/bekende 70% van de maximale hartslag sporten naar het geHITT, levert bij mij een stuk sneller resultaat op.
Nog even snel voor ik de laptop uitzet: Ik vind fruit gewoon heel erg lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
ohja: daph, je hóeft nie veel fruit te eten hoor... groentes zijn net zo gezond en daar zit minder suiker in.
ik eet zelf liever dingen tussendoor met meer eiwitten ipv fruitsuikers (krijg altijd godsliederlijke honger van appels en ander fruit lust ik niet)... ik bedoel meer: ook met fruit kun je teveel eten, dus waarom niet 1 zuivel tussendoortje ofzo ipv twee keer fruit?
Ik herken het ook nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef Chicolate het volgende:
Sorry PFik herken de stof niet dus ik heb het waarschijnlijk niet gehad (of in een andere vorm).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:03 schreef conleche het volgende:
Slankies!! Morgen m'n laatste dagje Frankrijk en dan kom ik jullie weer vervelen!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Biotransformationquote:
Alsof ze het ruiken he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Bij de meneer is een ruitje van de auto ingetikt en zijn laptop gestolen. Hij was vanuit het werk éven naar de winkel (echt maar 10 min. ofzo) en de auto stond in de altijd drukke parkeergarage, laptop lag niet zichtbaar. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit, maar nu is deze smiley erg op zijn plaats
.
Gelukkig is zowel de laptop als de auto eigendom van z'n werk, dus hebben we zelf geen kosten. Maar het is wel een gedoe allemaal...
Nynke, je maakt fouten. Je bent menselijk. Je kan er niks aan doen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef AKnynke het volgende:
gvd..stuur ik net een mailtje via mijn waarbenjij.nu over dat ik morgen wegga...heb ik per ongeluk mn hele adressenbestand bij gmail (dus alle mensen die ik ooit eens gemaild heb) toegevoegd. Al die mensen weten nu dat ik wegga. Men, wat onprofessioneel!
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
De bouwvakkers maken nog steeds, iedere dag, vanaf zeker 7:30 een teringherrie naast mijn deur. Het is echt al WE-KEN bezig.
Hehquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaa
Doe nog eens een huisjes update? Zijn er al pictjurrrrrrrrs?
Dat lijkt me een goed idee. Er wonen dan zeker geen mensen met kinderen vlak bij ze in de buurt? Ik had al lang de politie gebeld denk ik als ik weken lang met oordoppen in moest slapen, maar goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.
Ik had al het plan opgevat om te gaan zoeken waar het vandaan komt en die mensen dan in te lichten, misschien weten ze niet eens dat hij/zij zo blaft als ze weggaan.
quote:Goedemorgen,
Helaas wordt aansprakelijk (nog) ontkend door de wederpartij.
Omdat de ruiter en het paard in dit geval de zwakkere partij zijn is het aan ons te bewijzen dat wederpartij aansprakelijk is.
Ik heb verzocht om de getuigenverklaringen van de aanwezige getuigen.
Het zal dus wat meer tijd in beslag nemen.
Hoe lang dit nog duurt, is moeilijk te zeggen, uiteraard doe ik mijn best dit zo spoedig mogelijk te regelen.
Echter, alles valt of staat bij de erkenning van de aansprakelijkheid.
Indien je vragen hebt kun je me mailen of bellen. Wanneer er weer nieuwe ontwikkelingen zijn zal ik dit melden.
Het spijt mij je niet beter te kunnen berichten.
Leuk! Pas je op in Lourdes? Wij hadden daar iets te weinig betaald voor een kaarsquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets als deze route dus
Maar dan minder snelweg en zulksdus rond de 5000km
en dan ook nog richting spanje want we gaan in de Pyreneeen rondrijdenmaar had geen zin om dat helemaal uit te tekenen
samenvatting:quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*Stom paardenmens meldt*
Wat is er gebeurd? Confrontatie paard-motor?
Deze snap ik niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Beetje zonde als ik ga stage lopen, als ik voor een half jaar een normaal betaalde baan kan krijgen.
Volgens mij is het zo dat je als ruiter verzekerd bent tot 500.000 euro schade ALS je je ruiterbewijs hebt (jaja, het bestaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
samenvatting:
paard op weg tijdens motortochtje
paard niet verkeersmak
wij zagen paard al van ver
dus minderen vaart en gooien koppeling in zodat we geruisloos (nagneoeg) erlangs kunnen gaan, langzaam.
paard met vrouw erop in berm
paard trappelt de weg op als ik er langs wil
omdat ik geen hoef in mn bakkes hoef, rem ik resoluut en ga onderuit
mevrouw ontkent dat ze op de weg stond
mevrouw beweert stellig dat we met veel gebulder en veel te snel aan kwamen rijden
mevrouw vindt ons aso's en het was mijn eigen schuld
Dus als zij ondanks tig getuigenverklaringen aansprakelijkheid blijft ontkennen krijg jij niks? Dat kan toch niet?quote:
yup... blijkbaar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als zij ondanks tig getuigenverklaringen aansprakelijkheid blijft ontkennen krijg jij niks? Dat kan toch niet?
Ja. Ze krijgt nog tot volgende week woensdag om te reageren en anders belt mijn arbeidscoach even voor mequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Vik, nog gefeliciteerd met je stageplek! En misschien die andere mevrouw zelf nog even mailen (of iemand laten bellen)??
Expres niet werken? Dat snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deze snap ik niet?
Een werkervaringsplek was toch om je CV op te kalefateren? En dan ging je toch expres niet werken?
Bijna welquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan leer je het wel af om te remmen...
Had ik je al gefeliciteerd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:
L: linzensoep met kwak griekse yoghurt met peterselie
Alles hierna is nog onzeker, vanwege mijn diploma-uitreiking.
Ah, I get itquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Expres niet werken? Dat snap ik dan weer niet.
Zowel een stageplek als een werkervaringsplek zijn om mijn cv op te kalefateren. Het verschil is dat de werkervaringsplek (speciaal voor iemand met een handicap) een half jaar duurt en ik daar normaal betaald krijg en een stage hooguit 3 maanden duurt en ik het moet doen met een stagevergoeding. Dus mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de werkervaringsplek.
Als eigenaar en ruiter van een paard vind ik het wel bewonderingswaardig dat jij het fatsoen hebt om erg af te remmen voordat je een paard passeert. Gelukkig ben ik zelf gezegend met een paard dat in het ergste geval een auto of motor beschadigd door erop te poepenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna wel
ik heb niets tegen paarden, ik houd me ALTIJD in, altijd rustig, afstand zo groot mogelijk en wil niet de oorzaak van een op hol geslagen paard zijn waardoor de ruiter (vaak ook jonge meisjes) wat zou overkomen
We zijn al langs ZOVEEL paarden gekomen en nooit een enkel probleem gehad, nog NOOIT, en nu beweert zij dat we een stel aso's zijn die alle schuld hebben in dit geval
Dank je wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd?![]()
Bij deze! Gefelieeee! *smooch*
En is dat die linzensoep van Ainsley?
Yeehaw, afspraak op vrijdag om 11.00!![]()
Zo maak ik ook vaak linzensoep. Erg lekker inderdaad. Alleen wil mijn dochter graag soep uit blikquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Nee, de soep komt uit De Nieuwe Soepbijbel. Gekruid met komijn, korianderzaad en kurkuma, met blokjes ham en tomaat erin. En Griekse yoghurt met peterselie voor een frisse afwerking. Was erg lekker.
Dat lijkt me idd best ranzig... linzensoep uit blik. Huuuu! Sterkte dan maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo maak ik ook vaak linzensoep. Erg lekker inderdaad. Alleen wil mijn dochter graag soep uit blikmet knakworst
. Nouja, bij uitzondering dan maar.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, recept van NigellaDeze! De mijne waren wel wat mooier geworden
Loveli, dat schreeuwt natuurlijk om een foto!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, recept van NigellaDeze! De mijne waren wel wat mooier geworden
Dit waren de laatste, uit de diepvries. En nu heb ik echt geen zoet spul meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*slowly backs awaaaaay from the muffinvormpjes!*
Wat zij zei verder, Loveli!Al is een foto van alleen de bikini ook tof natuurlijk (ik zou persoonlijk niet in mn bikini op fok gaan staan
)
Vervelendquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.
Ik had al het plan opgevat om te gaan zoeken waar het vandaan komt en die mensen dan in te lichten, misschien weten ze niet eens dat hij/zij zo blaft als ze weggaan.
Inderdaad, niiiiceee loveli!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lady in reeeeeeeeed, is swimming with meeeeMooie kleur, Loveli!
Ik ga buiten zitten, mn melkflessen even laten schrikken
Leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:11 schreef loveli het volgende:
Le bikini, ik denk dat ik in plaats van dat riempje iets anders ga zoeken, een sjaaltje ofzo:
[ afbeelding ]
Iedereen (hele gang = 13 mensen x 4 gangen per verdieping x 8 verdiepingen = 416 rookmelders in de kamer hangen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat zijn ze aan het doen dan, PF?
Bewonderenswaardig? Gewoon normaal, goed fatsoen lijkt me?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Als eigenaar en ruiter van een paard vind ik het wel bewonderingswaardig dat jij het fatsoen hebt om erg af te remmen voordat je een paard passeert.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef loveli het volgende:
Is het weer tijd voor de witte-benen-competitie? Ik win![]()
Bikini aan, blauw sjaaltje om m'n reet en ik ben een wandelende driekleur, compleet met wimpel. Zo.
Het is klote, maar zo te horen wel enorm voor jullie eigen bestwil en veiligheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Iedereen (hele gang = 13 mensen x 4 gangen per verdieping x 8 verdiepingen = 416 rookmelders in de kamer hangen.
Is 416 x een LED lichtje buiten de kamer hangen.
Er is een waterleiding voor de brandslang van verdieping 8 naar verdieping 1 geboord(?) (naast mijn deur
In 32 keukens moeten roomelders en installatie op worden gehangen.
In 16 centrale hallen zijn van die nooduitgang bordjes opgehangen. En nog meer dingen.
Overal moeten gleuven worden gefreesd(?) voor al die kabels.
Na de waterleidingen kwam de ophanging voor de brandslang (naast mijn deur, x 32)
En daarna komt de brandslang nog en weet ik wat nog meer.
Ik ben er wel klaar mee.
Ik durf die competitie wel aan te gaan met je loveliquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef loveli het volgende:
Is het weer tijd voor de witte-benen-competitie? Ik win![]()
Bikini aan, blauw sjaaltje om m'n reet en ik ben een wandelende driekleur, compleet met wimpel. Zo.
Dat wel natuurlijk, daar dacht ik net ook aan. Maar dan hoef je toch niet hard te remmen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:20 schreef P.F het volgende:
@ Greys ik denk dat je met lage snelheid ook minder evenwicht hebt?
Oh, dat is inderdaad best veel werk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Iedereen (hele gang = 13 mensen x 4 gangen per verdieping x 8 verdiepingen = 416 rookmelders in de kamer hangen.
Is 416 x een LED lichtje buiten de kamer hangen.
Er is een waterleiding voor de brandslang van verdieping 8 naar verdieping 1 geboord(?) (naast mijn deur
In 32 keukens moeten roomelders en installatie op worden gehangen.
In 16 centrale hallen zijn van die nooduitgang bordjes opgehangen. En nog meer dingen.
Overal moeten gleuven worden gefreesd(?) voor al die kabels.
Na de waterleidingen kwam de ophanging voor de brandslang (naast mijn deur, x 32)
En daarna komt de brandslang nog en weet ik wat nog meer.
Ik ben er wel klaar mee.
Jupquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is klote, maar zo te horen wel enorm voor jullie eigen bestwil en veiligheid.
Ze kunnen me niet eens nastaren zonder zonnebril. Puh.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik durf die competitie wel aan te gaan met je loveli. Jezelf maar tot winnaar uitroepen terwijl je mijn lichtbakens nog niet eens hebt gezien
.
Hm.. True. Je hebt er inderdaad goed over na gedacht!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, daar dacht ik net ook aan. Maar dan hoef je toch niet 'vol' te remmen?
That's nicequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:21 schreef loveli het volgende:
Egopost: ik werd pas 23 geschat!
Door een dame die net 2 dagen ervoor onder narcose was geopereerd, maar toch 23 *grin*
Zonnebril?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze kunnen me niet eens nastaren zonder zonnebril. Puh.
Is ook zo hoor. Het was gewoon puur nieuwsgierigheid van mijn kant hoe het met die regels ook zit enzo, of een paard ook een officiële verkeersdeelnemer is. Zoals Lein al zie, die worden erg beschermd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. True. Je hebt er inderdaad goed over na gedacht!
Er hebben waarschijnlijk twee schuld, en iedereen verteld het in zijn voordeel. En dat bedoel ik niet lullig, maar ik ervaarde toen ik twee jongetjes aanreed het natuurlijk heel anders dan die jongetjes zelf. Hoewel die het best goed op hadden gevat.
Iedereen heeft z'n eigen verhaal in zo een situatie en er is denk ik niet echt sprake van waar/onwaar. En je moet er ook geen gevoelens en emoties bijhalen maar gewoon feitelijk vertellen wat er gebeurd is.
*stroopt mouwen op* Een aanbidder van me heeft lasogen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zonnebril?Mijn benen zijn zo wit dat mensen er sneeuwblind van worden als mensen mijn benen zien zonder een überheftige ski-bril op. Puh!
Ik moet zelfs werken voor blinden en slechtzienden omdat dat de enige groep is die mij kan aanschouwen zonder problemen! *klopt op borst*quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
*stroopt mouwen op* Een aanbidder van me heeft lasogen!
Uitverkoop, 40% eraf. Voor dat geld koop ik er wel een sjaaltje bij. Moet nog even kijken of ik wit erbij kan hebben, maar dat leek me ook leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Leuke bikini Loveli!
Ik had hem met het riempje in het wit denk ik nog leuker gevonden, maar hij is echt tof!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitverkoop, 40% eraf. Voor dat geld koop ik er wel een sjaaltje bij. Moet nog even kijken of ik wit erbij kan hebben, maar dat leek me ook leuk.
XM, jij wint. Of gaan we een witte-benen bikinimeet doen?
Oh zeker! Maar ik kan me niet voorstellen dat je, zelfs als je hard remt, bij 8 km/u valt! En nogmaals, dat is niet omdat ik aan het verhaal twijfel, maar puur omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen omdat ik zelf nog nooit op een motor heb gezetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Greys, waarschijnlijk rem je ook een stuk harder dan nodig omdat je schrikt? Als ik op de fiets al schrik van een hond, dan denk ik dat ik gereanimeerd kan worden als er een paard op me af komt hobbelen.
Zet die even in het MJ topic (zie mijn postgeschiedenis ergens bovenaan) als je wiltquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:50 schreef Viking84 het volgende:
In de categorie Michael Jackson mag je deze video echt niet missen:
true, maar heb ik 't geld om, als ze niet toegeeft, er een zaak van te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:36 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou er echt werk van maken hoor Moblo! Door de GPS-log kan je aantonen dat jullie niet te hard reden, en als dat eenmaal is aangetoond, is de rest van haar verhaal denk ik ook niet echt geloofwaardig meer. Als je liegt over de snelheid, waarom dan niet over de rest?
Voor de volgende keer (fingers crossed) in ieder geval een verhaalsrechtsbijstandsverzekering (ook leuk bij scrabble) nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, maar heb ik 't geld om, als ze niet toegeeft, er een zaak van te maken?
De advocate die mij dus helpt via de rechtsbijstand zei al in d'r mail, dat erkenning de enige manier is om uitgekeerd te krijgen, en zolang ze dat niet doet, krijg ik niets.
Als ik het voor de rechter moet laten komen, heb ik daar vrees ik 't geld niet voor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:36 schreef loveli het volgende:
Ik ben ook niet zo van de bikini's eigenlijk, vandaar dat het >7 jaar heeft geduurd voor ik er weer 1 kocht. En ik had serieus een aanbidder met lasogen. Van het lassen.
Ik dus ook niet. Ik zit niet zo ver bij jou vandaan zelfs, ook binnen te smorenquote:
Nee hoor. Ik zit te schrijven aan mn afstuderen. En ineens knalt er iemand naar binnen, die zich voorstelt als de grote baas over de verpleeghuizen van de stichting waar ik stage loop. Die man is DRUK! Gossiemikkiequote:
*zwaait*quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik zit niet zo ver bij jou vandaan zelfs, ook binnen te smoren
Mental imagequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag niet naar buiten want door de meds verbrand ik binnen 5 minuten like a piggy on a bbq
Ik kijk tennis!
Mjoahh het gaat zijn gangetje, ik ben futloos dus ik hang vooral op de bankquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mental imageGaat 't nog een beetje, verder?
Ik zit ook binnen, hoor. Met het raam open. Het is hier gelukkig niet zo asociaal warm.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook binnen, op het werk, zonder airco
Buurman had gezegd dat we dat vooral moesten doen hoor.quote:
Naast ons.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
dan is 't goed...
waar woont die buurman?![]()
Het is zeker niet TE veel en het begin van het lijstje is ook niet erg voedzaam en eigenlijk ook nog steeds best weinig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,
Graag even jullie mening. Ik heb vandaag geprobeerd om eens een goed lijstje in elkaar te draaien en ben wel benieuwd of ik hiermee enigszins goed op weg ben. Lijstjes waarvan ik weet dat ze beroerd zijn, zal ik jullie besparen, maar ik twijfel over deze.
O: 1 krentenbol (háást)
T: 2 koffieleutjes (60kcal) + 1 split-ijsje (60 kcal)
L: (hoofd)maaltijdsalade mexicaans (met sla, kidneybeans, avocado, tomaat, aardappelpartjes) ca. 500 kcal
T: bak van 400 gr meloensalade
D: 250 ml havermoutpap met rozijnen
T: ? voor na het sporten
Voor mijn gevoel is het echt knéiterveelmaar dat moet maar
.
Maar het is een mááltijdsalade die ik normaalgesproken 's avonds zou eten. Heb 'm nu gegeten omdat ik vanavond ga RPM-en! Dat zal ik nog ff toevoegen in het lijstje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
250 ml havermoutpap, da's zo'n klein glazen schaaltje![]()
Je lunch is prima, lekker royaal, maar dan hoef je niet meteen de D over te slaan!
Ik zou nu ook wel een bak meloensalade lusten, trouwens
500 kcal is royaal maar niet abnormaal veel voor een lunch (1500-500 is nog 1000 voor de hele dag! je ontbijt en t etc. zijn max 300 kcal bij elkaar, dan houd je nog 700 over voor je diner!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,
Graag even jullie mening. Ik heb vandaag geprobeerd om eens een goed lijstje in elkaar te draaien en ben wel benieuwd of ik hiermee enigszins goed op weg ben. Lijstjes waarvan ik weet dat ze beroerd zijn, zal ik jullie besparen, maar ik twijfel over deze.
O: 1 krentenbol (háást)
T: 2 koffieleutjes (60kcal) + 1 split-ijsje (60 kcal)
L: (hoofd)maaltijdsalade mexicaans (met sla, kidneybeans, avocado, tomaat, aardappelpartjes) ca. 500 kcal
T: bak van 400 gr meloensalade
D: 250 ml havermoutpap met rozijnen
T: ? voor na het sporten
Voor mijn gevoel is het echt knéiterveelmaar dat moet maar
.
als diner is het dan ook veel te weinig normala gesproken, tenzij je elke dag flink lunch en tussendoortjes eet....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar het is een mááltijdsalade die ik normaalgesproken 's avonds zou eten. Heb 'm nu gegeten omdat ik vanavond ga RPM-en! Dat zal ik nog ff toevoegen in het lijstje.
Maar je hebt 3 normale maaltijden per dag nodig hequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar het is een mááltijdsalade die ik normaalgesproken 's avonds zou eten. Heb 'm nu gegeten omdat ik vanavond ga RPM-en! Dat zal ik nog ff toevoegen in het lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |