quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitverkoop, 40% eraf. Voor dat geld koop ik er wel een sjaaltje bij. Moet nog even kijken of ik wit erbij kan hebben, maar dat leek me ook leuk.
XM, jij wint. Of gaan we een witte-benen bikinimeet doen?
Oh zeker! Maar ik kan me niet voorstellen dat je, zelfs als je hard remt, bij 8 km/u valt! En nogmaals, dat is niet omdat ik aan het verhaal twijfel, maar puur omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen omdat ik zelf nog nooit op een motor heb gezetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Greys, waarschijnlijk rem je ook een stuk harder dan nodig omdat je schrikt? Als ik op de fiets al schrik van een hond, dan denk ik dat ik gereanimeerd kan worden als er een paard op me af komt hobbelen.
Zet die even in het MJ topic (zie mijn postgeschiedenis ergens bovenaan) als je wiltquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:50 schreef Viking84 het volgende:
In de categorie Michael Jackson mag je deze video echt niet missen:
true, maar heb ik 't geld om, als ze niet toegeeft, er een zaak van te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:36 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou er echt werk van maken hoor Moblo! Door de GPS-log kan je aantonen dat jullie niet te hard reden, en als dat eenmaal is aangetoond, is de rest van haar verhaal denk ik ook niet echt geloofwaardig meer. Als je liegt over de snelheid, waarom dan niet over de rest?
Voor de volgende keer (fingers crossed) in ieder geval een verhaalsrechtsbijstandsverzekering (ook leuk bij scrabble) nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, maar heb ik 't geld om, als ze niet toegeeft, er een zaak van te maken?
De advocate die mij dus helpt via de rechtsbijstand zei al in d'r mail, dat erkenning de enige manier is om uitgekeerd te krijgen, en zolang ze dat niet doet, krijg ik niets.
Als ik het voor de rechter moet laten komen, heb ik daar vrees ik 't geld niet voor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:36 schreef loveli het volgende:
Ik ben ook niet zo van de bikini's eigenlijk, vandaar dat het >7 jaar heeft geduurd voor ik er weer 1 kocht. En ik had serieus een aanbidder met lasogen. Van het lassen.
Ik dus ook niet. Ik zit niet zo ver bij jou vandaan zelfs, ook binnen te smorenquote:
Nee hoor. Ik zit te schrijven aan mn afstuderen. En ineens knalt er iemand naar binnen, die zich voorstelt als de grote baas over de verpleeghuizen van de stichting waar ik stage loop. Die man is DRUK! Gossiemikkiequote:
*zwaait*quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik zit niet zo ver bij jou vandaan zelfs, ook binnen te smoren
Mental imagequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag niet naar buiten want door de meds verbrand ik binnen 5 minuten like a piggy on a bbq
Ik kijk tennis!
Mjoahh het gaat zijn gangetje, ik ben futloos dus ik hang vooral op de bankquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mental imageGaat 't nog een beetje, verder?
Ik zit ook binnen, hoor. Met het raam open. Het is hier gelukkig niet zo asociaal warm.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook binnen, op het werk, zonder airco
Buurman had gezegd dat we dat vooral moesten doen hoor.quote:
Naast ons.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
dan is 't goed...
waar woont die buurman?![]()
Het is zeker niet TE veel en het begin van het lijstje is ook niet erg voedzaam en eigenlijk ook nog steeds best weinig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,
Graag even jullie mening. Ik heb vandaag geprobeerd om eens een goed lijstje in elkaar te draaien en ben wel benieuwd of ik hiermee enigszins goed op weg ben. Lijstjes waarvan ik weet dat ze beroerd zijn, zal ik jullie besparen, maar ik twijfel over deze.
O: 1 krentenbol (háást)
T: 2 koffieleutjes (60kcal) + 1 split-ijsje (60 kcal)
L: (hoofd)maaltijdsalade mexicaans (met sla, kidneybeans, avocado, tomaat, aardappelpartjes) ca. 500 kcal
T: bak van 400 gr meloensalade
D: 250 ml havermoutpap met rozijnen
T: ? voor na het sporten
Voor mijn gevoel is het echt knéiterveelmaar dat moet maar
.
Maar het is een mááltijdsalade die ik normaalgesproken 's avonds zou eten. Heb 'm nu gegeten omdat ik vanavond ga RPM-en! Dat zal ik nog ff toevoegen in het lijstje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
250 ml havermoutpap, da's zo'n klein glazen schaaltje![]()
Je lunch is prima, lekker royaal, maar dan hoef je niet meteen de D over te slaan!
Ik zou nu ook wel een bak meloensalade lusten, trouwens
500 kcal is royaal maar niet abnormaal veel voor een lunch (1500-500 is nog 1000 voor de hele dag! je ontbijt en t etc. zijn max 300 kcal bij elkaar, dan houd je nog 700 over voor je diner!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ladies,
Graag even jullie mening. Ik heb vandaag geprobeerd om eens een goed lijstje in elkaar te draaien en ben wel benieuwd of ik hiermee enigszins goed op weg ben. Lijstjes waarvan ik weet dat ze beroerd zijn, zal ik jullie besparen, maar ik twijfel over deze.
O: 1 krentenbol (háást)
T: 2 koffieleutjes (60kcal) + 1 split-ijsje (60 kcal)
L: (hoofd)maaltijdsalade mexicaans (met sla, kidneybeans, avocado, tomaat, aardappelpartjes) ca. 500 kcal
T: bak van 400 gr meloensalade
D: 250 ml havermoutpap met rozijnen
T: ? voor na het sporten
Voor mijn gevoel is het echt knéiterveelmaar dat moet maar
.
als diner is het dan ook veel te weinig normala gesproken, tenzij je elke dag flink lunch en tussendoortjes eet....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar het is een mááltijdsalade die ik normaalgesproken 's avonds zou eten. Heb 'm nu gegeten omdat ik vanavond ga RPM-en! Dat zal ik nog ff toevoegen in het lijstje.
Maar je hebt 3 normale maaltijden per dag nodig hequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar het is een mááltijdsalade die ik normaalgesproken 's avonds zou eten. Heb 'm nu gegeten omdat ik vanavond ga RPM-en! Dat zal ik nog ff toevoegen in het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |