Die kristaldeo is bij mijn weten pure aluminiumchloridequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit geweten dat die kristallen net zo ongezond zijnWat trouwens écht goed werkt is 3x per dag de oksels wassen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef loveli het volgende:
Tink, werkende deo zonder alu klinkt interessant. Was het van het huismerk?
ja was heerlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh, hoe beviel het progje? Zit er ook nog steeds over na te denken dat te doen!
Enne, Vik , stage? Waar kan ik dat terugvinden?
Windows Moviemaker kun je het geluid eruit halen geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je ook een filmpje op youtube kunt zetten zonder geluid? Ik heb een filmpje van de visjes, maar ik wil de achtergrondgeluiden (een buurvrouw die de andere buurvrouw condoleert met het overlijden van haar oma) er niet op hebben
Slank # 778 - Kudo's voor iedereen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Enne, Vik , stage? Waar kan ik dat terugvinden?
Ik zou een stopweek nemen, dat het niet uitmaakt was volgens mij voor 1x vergeten? En als je al lang doorslikt, ach het moet toch een keer komen he?quote:
Gelukt, dank je!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Windows Moviemaker kun je het geluid eruit halen geloof ik
Thanks, ga daar even kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou een stopweek nemen, dat het niet uitmaakt was volgens mij voor 1x vergeten? En als je al lang doorslikt, ach het moet toch een keer komen he?Maar hier zullen anderen meer over weten dan ik.
Edit: in SEX loopt een topic over al dit soort vragen en daar zitten de experts ook.
Ik heb het met dove spray en met fem'x spray. En van sanex roller ga ik ook niet beter ruiken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
heb je dan geen verkeerde deo? ik ruik met sommige ook heel vies, maar die reageert dan verkeerd met de eigen zuurgraad van mn huid. deo's die alleen parfumeren (vogue enzo) vind ik heel ranzig meestal.... k heb nu een hele neutrale van de amerikaanse variant van rexona (stick) en die werkt écht de hele dag. rollers en sticks werken sowieso beter dan spuitdeo.
en deo geeft de vlekken, samen met je zweet, in een chemische reactie. bij mannen zowel als vrouwen.
Ik kan het geluid er wel uithalen voor je (met quick time pro) als het echt niet lukt.. maar ben nu in de UB (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je ook een filmpje op youtube kunt zetten zonder geluid? Ik heb een filmpje van de visjes, maar ik wil de achtergrondgeluiden (een buurvrouw die de andere buurvrouw condoleert met het overlijden van haar oma) er niet op hebben
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Bij de meneer is een ruitje van de auto ingetikt en zijn laptop gestolen. Hij was vanuit het werk éven naar de winkel (echt maar 10 min. ofzo) en de auto stond in de altijd drukke parkeergarage, laptop lag niet zichtbaar. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit, maar nu is deze smiley erg op zijn plaats
.
Gelukkig is zowel de laptop als de auto eigendom van z'n werk, dus hebben we zelf geen kosten. Maar het is wel een gedoe allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vrijdag ook, ben het ook aan het bedenken. Iig een bevroren flesje water zodat ik ook koud drinken heb ... zou het niet weten eigenlijk, ben geneigd om te zeggen "ik haal terplekke wel wat" en neem een zak drop meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, Phaidra, dat is balen!. Wat een brutaliteit ook, op klaarlichte dag.
Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Als een zo'n nieuwe intercity is dikke sokken, want de airco staat er altijd vrij hard aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook, ben het ook aan het bedenken. Iig een bevroren flesje water zodat ik ook koud drinken heb ... zou het niet weten eigenlijk, ben geneigd om te zeggen "ik haal terplekke wel wat" en neem een zak drop mee. Geen dingen die kunnen smelten of echt ranzig worden als ze warm zijn (kaas, brood, vleeswaren, salade, fruit enzo. Eigenlijk alles).
nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij zoiets vrouwelijks
Amsterdam. Jij gaat lekker naar Duitsland toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe?. En dat probleem met ranzig worden zit ik dus ook mee. Ik denk niet dat ik aan een zak drop genoeg heb als ik van 11 tot half 5 (oh wacht, dat is dus maar 5,5 uur
) in de trein zit.
.
Op zo'n moment wil je inderdaad echt niet buikdansen....gelukkig heb ik nu weer een pil die ik langer dan 3 weken kan slikken zonder doorbraakbloedingen (tenminste tot nu toe gaat het goed.....)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nietmaar ik heb er ook geen zin in
echt, het voelt alsof m'n k*t eruit valt zodra ik opsta, zo'n pijn doet mijn onderbuik![]()
maarniet zwanger
![]()
Ja, daar ga ik dan maar vanuit... Al moet ik nog wel eerst 2 uur met een 'gewone' trein. Brood lijkt me iig nogal vies.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Amsterdam. Jij gaat lekker naar Duitsland toch?Misschien is jouw trein dan wel goed gekoeld, dan kunnen dingen als fruit of een breaker oid wel. En misschien smelten mueslirepen niet zo snel?
ik heb net vrijdag de samsung touch wiz binnen gekregen en die vind ik wel leuk eigenlijk! met een touchscreen, en ik dacht dat dat heel irritant was, maar het gaat wel prima!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ow help, ik heb een nieuwe telefoon nodig, dus ik ben nu op de site van mijn provider aan het kijken.. Iemand nog echte afraders? En nog belangrijker; aanraders?
Ja precies. Waarschijnlijk 'professionals' met een apparaat waarmee je laptops kan localiseren. Want anders zijn ze niet zo snel weer weg zonder gezien te zijn (geen getuigen dus).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ist met Vikje? heb je je patattekes al op?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe ist met Vikje? heb je je patattekes al op?
Tip van flip: bij je ouders gaan logerenquote:ik moet zo maar eens naar de winkel en bedenken wat ik wil eten, maar ben te lui om op te staan
Die heb ik ook, al een poosje. Voldoet goed, maar krijg jij het voor elkaar om filmpjes te maken die langer dan 13 seconden duren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb net vrijdag de samsung touch wiz binnen gekregen en die vind ik wel leuk eigenlijk! met een touchscreen, en ik dacht dat dat heel irritant was, maar het gaat wel prima!
oohhh enne XM: supergoed dat je zaterdag een afspraak hebt!!![]()
Krentenbollen etc blijven wel langer goed, mits niet geplet, maar daar krijg ik ook weer zo'n honger vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dan maar vanuit... Al moet ik nog wel eerst 2 uur met een 'gewone' trein. Brood lijkt me iig nogal vies..
De aftitelingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh da's heel netjes Goodbye, dat ze dat zei.
Welke heb je genomen?
Willen jullie mijn vissies zien?
Oh, geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Gek mensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Ja, dan krijg ik wel eten aangereikt, maar wordt er wél van me verwacht dat ik de honden uitlaat. Dank je feestelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Tip van flip: bij je ouders gaan logeren.
greysquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Nee! ik heb 1 filmpje gemaakt en die stopte automatisch na 15 sec ofzo!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al een poosje. Voldoet goed, maar krijg jij het voor elkaar om filmpjes te maken die langer dan 13 seconden duren?
echtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo, nieuwe telefoon besteld.
En vet netjes, ik belde net de KPN om mijn abonnement op te zeggen, zegt dat meisje gewoon eerlijk dat ik beter morgen kan bellen omdat ik dan maar één maand opzegtermijn heb ipv 3 (nieuwe wetgeving die vanaf morgen ingaat).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Oh wat lullig. Misschien morgen even bellen voor de zekerheid? Proberen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
echtik moet nog wel tot september wachten! had ik m ook beter pas nu kunnen opzeggen, dat scheelde me weer een maand.. zou dat nog kunnen?
en ik zie dat je dezelfde phone hebt besteld, tof!
NHG richtlijnen :quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:Wat een hitte. Het was géén goed idee om een jeans aan te doen
![]()
Oh, even een vraagje trouwens. Ik heb geen pil geslikt op zondagavond en maandagavond. Als ik er nou nu drie slik () komt het dan goed? Of moet ik toch echt maar aan de stopweek? Ik had al een paar keer geen stopweek gehad en toen was de pil ineens op
Bedankt voor je advies!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef loveli het volgende:
[..]
NHG richtlijnen :
Pil vergeten in week 3:
2 of meer vergeten: laatst vergeten pil alsnog innemen en strip afmaken en zonder pauze doorgaan met volgende strip, óf pauze van 7 dagen vanaf eerst vergeten pil.
Dus of vanaf nu braaf slikken incl. eentje extra voor gisteren, of een stopweek inlassen.
Da's de pest van aluminium, je kunt er 100 mee worden, je raakt alleen je geheugen kwijt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gebruik gewoon deo met slecht spul en eten met aspartaam. Moet toch ergens dood aan gaan.
Je hormoonspiegel moet boven een bepaalde waarde komen, die derde pil heb je daar niet voor nodig. Vanaf nu minstens 2 weken aaneen slikken voor je een stopweek inlast, dan is er geen extra zwangerschapsrisico.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies!Maar hoef ik nou de tweede pil die ik vergeten ben niet te slikken? Ik heb zondag en maandag geen pil geslikt en nu zou het voldoende zijn 2 pillen te slikken?
Huh, die discussie heb ik even gemist vanmiddag. Waar zit aluminium in dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's de pest van aluminium, je kunt er 100 mee worden, je raakt alleen je geheugen kwijt.
Ik wéét hetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
En ik ga Daph even vermanend toespreken: je post al dagen lousy lijstjes, dameGet a grip! Sport je nog wel?
Wat is je plan van aanpak voor als je straks gaat werken???
Deo. Of liever gezegd, anti-transpirant. Alles wat je onder je oksels smeert of spuit waar geen alcohol in zit, bevat aluminiumchloride.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh, die discussie heb ik even gemist vanmiddag. Waar zit aluminium in dan?
Hmm, oké, daar valt de mijne ook onder volgensmij (Rexona).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Deo. Of liever gezegd, anti-transpirant. Alles wat je onder je oksels smeert of spuit waar geen alcohol in zit, bevat aluminiumchloride.
Volgensmij blijft spier over het algemeen best lang zitten. Misschien heb je gewoon een beetje een plofferig gevoel door de combinatie slecht eten en weinig sporten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef loveli het volgende:
En on topic, ik heb een hoeveelheid vet op m'n buik en taille zitten waar ik van schrik en ik in plaats van gewichtstoename heb ik weer een normaal gewicht. Zo snel raak je toch geen spieren kwijt? (5 weken niet getraind, maar wel 2 weken met behoorlijke fysieke inspaning, dus onderhoud, maar wel weer slecht gegeten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was wel heel lief![]()
De komende 3 weken kan ik wel 's avonds trainen, maar als mijn ouders er weer zijn niet meer. Dan eten we weer pas om half 8 en moet ik dus tot minimaal half 10 wachten om te kunnen hardlopen zonder misselijk te wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, 's avonds rennen geen optie? Anders beginnen met wat pilates, gewoon thuis?
Je doordeweeks-lijstjes lijken me een beetje mager. Of ontbijt je echt stevig? Maar goed, is ook een beetje uitproberen of je honger krijgt, natuurlijk.
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Chico? Kun jij biotransformatie reacties/fase1/fase2 met plaatjes of zo uitleggen. Ik snap er even niets meer van. Ik zie het gewoon niet voor mij.
Fase1 en fase2. Ik ben er achter dat het is met medicijnen is. En de lever.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat voor reacties?
Oh ja thuis pilates, daar ging ik nog een keer mee verder. Dat boek ligt samen met mn halters te verstoffen.
Nwah gezellig zou ik het niet willen noemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Evt een prakkie opwarmen na het sporten, kan dat niet? Of zijn jullie erg van het gezellig samen eten?
Wat je zegt over pilates: +1 herkenbaarIn mijn studentenhuis ging ik altijd pas pilatessen als er ofwel niemand thuis was, of als iedereen sliep, want we liepen vrij makkelijk bij elkaar binnen. 't Is niet zo'n elegante vertoning
Uit de losse pols zou ik iets van 1800 kcal zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:09 schreef Ek-Mei het volgende:iemand die toevallig met een half oog kan zien hoeveel kcal dit ongeveer is, geen zin om alles in de vullen
dankje, mja die sultana's verpesten het een beetjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit de losse pols zou ik iets van 1800 kcal zeggen.
Hier precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: na twee weken nauwelijks sporten (van 4x naar 1x per week) is mijn vetgehalte met 2% toegenomen. En ook bij mij zet het vooral op buik en rug aan.
Verder afvallen wil ik niet meer, dus ik zal op een strak sportregime moeten om strak te blijven. En jij ook ben ik bang
Ja dat zegt me echt totaal niets, dat kan overal over gaan, iets met medicijnen en biologie is nog vrij breedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Fase1 en fase2. Ik ben er achter dat het is met medicijnen is. En de lever.
Dusssss
Mooie telefoonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, geweldig![]()
Heb een Samsung Touchwiz besteld. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Dat is mijn probleem dus ook..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat zegt me echt totaal niets, dat kan overal over gaan, iets met medicijnen en biologie is nog vrij breed. Geef eens linkje oid naar het onderwerp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt van het beruchte/bekende 70% van de maximale hartslag sporten naar het geHITT, levert bij mij een stuk sneller resultaat op.
nou ja, fout, volgens mij is de kritiek op aluminium in deo nogal omstreden. ik maak me er niet druk om persoonlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, oké, daar valt de mijne ook onder volgensmij (Rexona).
Gut, ik doe ook weer dingen 'fout' zonder dat ik het door heb
Ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat spieren kweken en daarmee op m'n luie reet zittend vet verbranden toch niet helemaal werktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: na twee weken nauwelijks sporten (van 4x naar 1x per week) is mijn vetgehalte met 2% toegenomen. En ook bij mij zet het vooral op buik en rug aan.
Verder afvallen wil ik niet meer, dus ik zal op een strak sportregime moeten om strak te blijven. En jij ook ben ik bang
Is dat leuk en doe je het alleen of in groepsverband?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt van het beruchte/bekende 70% van de maximale hartslag sporten naar het geHITT, levert bij mij een stuk sneller resultaat op.
Nog even snel voor ik de laptop uitzet: Ik vind fruit gewoon heel erg lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
ohja: daph, je hóeft nie veel fruit te eten hoor... groentes zijn net zo gezond en daar zit minder suiker in.
ik eet zelf liever dingen tussendoor met meer eiwitten ipv fruitsuikers (krijg altijd godsliederlijke honger van appels en ander fruit lust ik niet)... ik bedoel meer: ook met fruit kun je teveel eten, dus waarom niet 1 zuivel tussendoortje ofzo ipv twee keer fruit?
Ik herken het ook nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef Chicolate het volgende:
Sorry PFik herken de stof niet dus ik heb het waarschijnlijk niet gehad (of in een andere vorm).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:03 schreef conleche het volgende:
Slankies!! Morgen m'n laatste dagje Frankrijk en dan kom ik jullie weer vervelen!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Biotransformationquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |