Gek mensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Oh da's heel netjes Goodbye, dat ze dat zei.
Welke heb je genomen?
Willen jullie mijn vissies zien?
Ja, dan krijg ik wel eten aangereikt, maar wordt er wél van me verwacht dat ik de honden uitlaat. Dank je feestelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Tip van flip: bij je ouders gaan logeren.
greysquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Nee! ik heb 1 filmpje gemaakt en die stopte automatisch na 15 sec ofzo!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al een poosje. Voldoet goed, maar krijg jij het voor elkaar om filmpjes te maken die langer dan 13 seconden duren?
echtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo, nieuwe telefoon besteld.
En vet netjes, ik belde net de KPN om mijn abonnement op te zeggen, zegt dat meisje gewoon eerlijk dat ik beter morgen kan bellen omdat ik dan maar één maand opzegtermijn heb ipv 3 (nieuwe wetgeving die vanaf morgen ingaat).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?
Oh wat lullig. Misschien morgen even bellen voor de zekerheid? Proberen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
echtik moet nog wel tot september wachten! had ik m ook beter pas nu kunnen opzeggen, dat scheelde me weer een maand.. zou dat nog kunnen?
en ik zie dat je dezelfde phone hebt besteld, tof!
NHG richtlijnen :quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:Wat een hitte. Het was géén goed idee om een jeans aan te doen
![]()
Oh, even een vraagje trouwens. Ik heb geen pil geslikt op zondagavond en maandagavond. Als ik er nou nu drie slik () komt het dan goed? Of moet ik toch echt maar aan de stopweek? Ik had al een paar keer geen stopweek gehad en toen was de pil ineens op
Bedankt voor je advies!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef loveli het volgende:
[..]
NHG richtlijnen :
Pil vergeten in week 3:
2 of meer vergeten: laatst vergeten pil alsnog innemen en strip afmaken en zonder pauze doorgaan met volgende strip, óf pauze van 7 dagen vanaf eerst vergeten pil.
Dus of vanaf nu braaf slikken incl. eentje extra voor gisteren, of een stopweek inlassen.
Da's de pest van aluminium, je kunt er 100 mee worden, je raakt alleen je geheugen kwijt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gebruik gewoon deo met slecht spul en eten met aspartaam. Moet toch ergens dood aan gaan.
Je hormoonspiegel moet boven een bepaalde waarde komen, die derde pil heb je daar niet voor nodig. Vanaf nu minstens 2 weken aaneen slikken voor je een stopweek inlast, dan is er geen extra zwangerschapsrisico.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies!Maar hoef ik nou de tweede pil die ik vergeten ben niet te slikken? Ik heb zondag en maandag geen pil geslikt en nu zou het voldoende zijn 2 pillen te slikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |