Die kristaldeo is bij mijn weten pure aluminiumchloridequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit geweten dat die kristallen net zo ongezond zijnWat trouwens écht goed werkt is 3x per dag de oksels wassen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef loveli het volgende:
Tink, werkende deo zonder alu klinkt interessant. Was het van het huismerk?
ja was heerlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh, hoe beviel het progje? Zit er ook nog steeds over na te denken dat te doen!
Enne, Vik , stage? Waar kan ik dat terugvinden?
Windows Moviemaker kun je het geluid eruit halen geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je ook een filmpje op youtube kunt zetten zonder geluid? Ik heb een filmpje van de visjes, maar ik wil de achtergrondgeluiden (een buurvrouw die de andere buurvrouw condoleert met het overlijden van haar oma) er niet op hebben
Slank # 778 - Kudo's voor iedereen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
Enne, Vik , stage? Waar kan ik dat terugvinden?
Ik zou een stopweek nemen, dat het niet uitmaakt was volgens mij voor 1x vergeten? En als je al lang doorslikt, ach het moet toch een keer komen he?quote:
Gelukt, dank je!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Windows Moviemaker kun je het geluid eruit halen geloof ik
Thanks, ga daar even kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou een stopweek nemen, dat het niet uitmaakt was volgens mij voor 1x vergeten? En als je al lang doorslikt, ach het moet toch een keer komen he?Maar hier zullen anderen meer over weten dan ik.
Edit: in SEX loopt een topic over al dit soort vragen en daar zitten de experts ook.
Ik heb het met dove spray en met fem'x spray. En van sanex roller ga ik ook niet beter ruiken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
heb je dan geen verkeerde deo? ik ruik met sommige ook heel vies, maar die reageert dan verkeerd met de eigen zuurgraad van mn huid. deo's die alleen parfumeren (vogue enzo) vind ik heel ranzig meestal.... k heb nu een hele neutrale van de amerikaanse variant van rexona (stick) en die werkt écht de hele dag. rollers en sticks werken sowieso beter dan spuitdeo.
en deo geeft de vlekken, samen met je zweet, in een chemische reactie. bij mannen zowel als vrouwen.
Ik kan het geluid er wel uithalen voor je (met quick time pro) als het echt niet lukt.. maar ben nu in de UB (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je ook een filmpje op youtube kunt zetten zonder geluid? Ik heb een filmpje van de visjes, maar ik wil de achtergrondgeluiden (een buurvrouw die de andere buurvrouw condoleert met het overlijden van haar oma) er niet op hebben
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:41 schreef Phaidra het volgende:
Bij de meneer is een ruitje van de auto ingetikt en zijn laptop gestolen. Hij was vanuit het werk éven naar de winkel (echt maar 10 min. ofzo) en de auto stond in de altijd drukke parkeergarage, laptop lag niet zichtbaar. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit, maar nu is deze smiley erg op zijn plaats
.
Gelukkig is zowel de laptop als de auto eigendom van z'n werk, dus hebben we zelf geen kosten. Maar het is wel een gedoe allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vrijdag ook, ben het ook aan het bedenken. Iig een bevroren flesje water zodat ik ook koud drinken heb ... zou het niet weten eigenlijk, ben geneigd om te zeggen "ik haal terplekke wel wat" en neem een zak drop meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, Phaidra, dat is balen!. Wat een brutaliteit ook, op klaarlichte dag.
Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Als een zo'n nieuwe intercity is dikke sokken, want de airco staat er altijd vrij hard aanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, Phaidra, dat is balen!. Wat een brutaliteit ook, op klaarlichte dag.
Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |