Wel af en toe draaien op 90? Gaat je machine langer mee (wasmiddel dat niet wordt weggespoeld kan de rubbers aantasten, waardoor je lekkage krijgt. Af en toe op 90 graden draaien spoelt die resten wasmiddel weg. Wasmiddel bedoeld voor 30 graden wassen is agressiever dan 'normaal' wasmiddel).quote:
Heb ik geen last van sinds ik op 60 wasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef P.F het volgende:
En volgens mij krijg ik van deo allemaal rare plekken in sommige shirtjes
Ja, maar met 40 graden is alles toch ook schoon? En die vieze vlekken in shirtjes komen inderdaad van je deo. Ik heb het gebruik van dat spul ook tot een minimum beperkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja omdat ik niet de enige ben die in m'n bed slaapt
Dat was best in test, dat van de Lidlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh.. we hebben ook gewoon wasmiddel, van de Lidl
maar hij lekt idddus misschien maar 's even op 90 graden slingeren dan
Ik heb het heel lang niet gebruikt en nu ik het weer gebruik ga ik echt viesss en zuur ruikenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar met 40 graden is alles toch ook schoon? En die vieze vlekken in shirtjes komen inderdaad van je deo. Ik heb het gebruik van dat spul ook tot een minimum beperkt.
Vooral in de witte t-shirts van de meneer.quote:
En dat rooster rechts onder in, daar al die haren en slijm uithalen scheelt ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Af en toe de wasmachine ff op 90 graden leeg laten draaien met een halve fles schoonmaakazijn doet ook wonderen voor aangekoekt wasmiddel en/of nare luchtjens!
Ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral in de witte t-shirts van de meneer.
Ja, wel ff uitkijken voor het waterballet dat dat doorgaans veroorzaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat rooster rechts onder in, daar al die haren en slijm uithalen scheelt ook![]()
Volgens zijn mannen gewoon een ander soort die overal rare gelige vlekken achterlatenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Even een raar vraagje, maar zijn die vlekken in die witte t-shirts van de meneren nou gewoon van de deo, of van het zweet en dat ze het shirt dan te laat in de was doen?
En ik ben net aan het teruglezen, maar wat goeeeeeeed van zaterdag!![]()
Ik doe de badkamer met badkamerspray (geen idee wat het isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
Badkamer schoonmaken gaat heel goed met schoonmaakazijn. Allesmiddel voldoet voor de rest van het huis. Voor de wc eventueel een beetje bleek nemen.
Allesreiniger kan je ook in een sproeiflesje doen. Fijn om snel je keuken of de wc mee schoon te maken.
Dat kan ook het zweet van de meneer zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral in de witte t-shirts van de meneer.
Deo, en volgens mij komt het met name door het gebruik van deorollers of die deo-op-een-stick. Ik heb van de DM-drogist vlekkenreiniger speciaal voor deovlekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!Even een raar vraagje, maar zijn die vlekken in die witte t-shirts van de meneren nou gewoon van de deo, of van het zweet en dat ze het shirt dan te laat in de was doen?
En ik ben net aan het teruglezen, maar wat goeeeeeeed van zaterdag!![]()
Gele fles van de Lidl? Die gebruik ik ook voor de badkamer, die haalt ook de kalk een beetje weg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik doe de badkamer met badkamerspray (geen idee wat het is) en de wc met wc schoonmaakmiddel. En de rest met alles reiniger..
Ja alles is van de lidl.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gele fles van de Lidl? Die gebruik ik ook voor de badkamer, die haalt ook de kalk een beetje weg.
ik had gisteren ook maden in de vuilnisbak. rrrrr....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mailde Rene net![]()
![]()
We hebben altijd zo weinig afval, dat we 2 weken met een zak doen.. maar dan toch maar even niet doen
heb je dan geen verkeerde deo? ik ruik met sommige ook heel vies, maar die reageert dan verkeerd met de eigen zuurgraad van mn huid. deo's die alleen parfumeren (vogue enzo) vind ik heel ranzig meestal.... k heb nu een hele neutrale van de amerikaanse variant van rexona (stick) en die werkt écht de hele dag. rollers en sticks werken sowieso beter dan spuitdeo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang niet gebruikt en nu ik het weer gebruik ga ik echt viesss en zuur ruikenHuuuuuuuuuuuuuh.
Ja maar dan snap ik niet waarom ik die vlekken ook in mn shirts heb zitten terwijl ik geen deo gebruik als ik die dingen aan hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
en deo geeft de vlekken, samen met je zweet, in een chemische reactie. bij mannen zowel als vrouwen.
ik dacht dat de zouten uit zweet ook los een bleekreactie konden geven (mn vader had altijd rozige vlekken in sommige shirts) misschien is dat het? of toch die eiwitten uit zweet alleen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik niet waarom ik die vlekken ook in mn shirts heb zitten terwijl ik geen deo gebruik als ik die dingen aan heb.
Omdat satijnen spul altijd delicater lijktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij ook, eigenlijk. Mijn satijngeweven katoenen HEMA dekbed mag geloof ik gewoon op 60, volgens het label.
Meen je dat nou? Sinds ik een roller gebruik, heb ik juist veel minder vlekkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deo, en volgens mij komt het met name door het gebruik van deorollers of die deo-op-een-stick. Ik heb van de DM-drogist vlekkenreiniger speciaal voor deovlekkenAlleen niet meer nodig, want ik heb er zelf geen last van.
ik ook. omdat ik minder zweet doordat de roller beter dekt dan de sprayquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Sinds ik een roller gebruik, heb ik juist veel minder vlekken
En ik stink nu ook niet meerVan die heftig-geurende spuitbussen maken bij mij de zweetlucht alleen maar erger. Wat kwak zegt. Ik heb nu een deo met een heel licht geurtje, beetje neutraal-zepig. En ik heb nooit meer zo'n vieze scherpe zweetlucht
Gewoon, lijflucht, eventueel wat zweterig, maar niet heel vies.
dat was ik toevállig ook van plan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Netjes, ja. Mag nog wel een festini'tje toe
Gek, trouwens: sinds ik zoveel sport, zweet ik overdag veel minderWel ontzettend tijdens het sporten, maar voor de rest echt amper meer
Zou je maar een maximaal volume te verzweten hebben?
Kent iemand dat?
Zo'n kristalding, bedoel je? Ja, ik wel. Brrr. Voelt echt naar aan, vond ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof die heisa om aluminium en aspartaam wel. Sterker nog, ik denk dat de meeste cosmetica bar slecht voor de gezondheid is (oke, aspartaam is geen cosmetica). Er lopen volgens mij ook een aantal serieuze onderzoeken naar dit thema.
Hebben jullie weleens zo'n deosteen geprobeerd?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie weleens zo'n deosteen geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |