Misschien was ie wel briljant hoogbegaafd en begreep zijn omgeving hem niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef AchJa het volgende:
10 jaar en steevast met een hoed rondlopen... Dan zit er volgens mij al ergens een steekje los.
En deze reactie te zien zou ik de jouwe niet willen weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jouw beeld is van een 10-jarige.
Waarom? Er zijn zat 10-jarigen die met een pet rondlopen. Ik zie geen verschil.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef AchJa het volgende:
10 jaar en steevast met een hoed rondlopen... Dan zit er volgens mij al ergens een steekje los.
Kinderen denken vaker aan zelfdoding dan je denkt. Doen is gelukkig vaak een tweede.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
En deze reactie te zien zou ik de jouwe niet willen weten.
10 jaar, kom op zeg. Een 'normaal' kind denkt daar roch niet aan.
Omdat een pet misschien mode is? en de rest van de buurt ook een pet draagt? Maar een hoed... kom op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn zat 10-jarigen die met een pet rondlopen. Ik zie geen verschil.
Ben je echt zo bekrompen dat je vindt dat iedereen zich hoort te confomeren aan de huidige mode?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat een pet misschien mode is? en de rest van de buurt ook een pet draagt? Maar een hoed... kom op.
Nee, dat ben ik niet. Maar als je 10 jaar bent ligt dat natuurlijk wel ff anders. Dan doe je dingen die de rest ook doet en ga je niet met een hoed rondlopen. Alsof je dan al bezig bent met "anders" zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ben je echt zo bekrompen dat je vindt dat iedereen zich hoort te confomeren aan de huidige mode?
Alsof je dan al bezig bent met de laatste mode. Ik deed gewoon wat ik leuk vond.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar als je 10 jaar bent ligt dat natuurlijk wel ff anders. Dan doe je dingen die de rest ook doet en ga je niet met een hoed rondlopen. Alsof je dan al bezig bent met "anders" zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |