Misschien was ie wel briljant hoogbegaafd en begreep zijn omgeving hem niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef AchJa het volgende:
10 jaar en steevast met een hoed rondlopen... Dan zit er volgens mij al ergens een steekje los.
En deze reactie te zien zou ik de jouwe niet willen weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jouw beeld is van een 10-jarige.
Waarom? Er zijn zat 10-jarigen die met een pet rondlopen. Ik zie geen verschil.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef AchJa het volgende:
10 jaar en steevast met een hoed rondlopen... Dan zit er volgens mij al ergens een steekje los.
Kinderen denken vaker aan zelfdoding dan je denkt. Doen is gelukkig vaak een tweede.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
En deze reactie te zien zou ik de jouwe niet willen weten.
10 jaar, kom op zeg. Een 'normaal' kind denkt daar roch niet aan.
Omdat een pet misschien mode is? en de rest van de buurt ook een pet draagt? Maar een hoed... kom op.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn zat 10-jarigen die met een pet rondlopen. Ik zie geen verschil.
Ben je echt zo bekrompen dat je vindt dat iedereen zich hoort te confomeren aan de huidige mode?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat een pet misschien mode is? en de rest van de buurt ook een pet draagt? Maar een hoed... kom op.
Nee, dat ben ik niet. Maar als je 10 jaar bent ligt dat natuurlijk wel ff anders. Dan doe je dingen die de rest ook doet en ga je niet met een hoed rondlopen. Alsof je dan al bezig bent met "anders" zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ben je echt zo bekrompen dat je vindt dat iedereen zich hoort te confomeren aan de huidige mode?
Alsof je dan al bezig bent met de laatste mode. Ik deed gewoon wat ik leuk vond.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar als je 10 jaar bent ligt dat natuurlijk wel ff anders. Dan doe je dingen die de rest ook doet en ga je niet met een hoed rondlopen. Alsof je dan al bezig bent met "anders" zijn.
En jij liep ook met een hoed rond?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:43 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Alsof je dan al bezig bent met de laatste mode. Ik deed gewoon wat ik leuk vond.
Het is wel een beetje vreemd inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal. Die ouders die 'zijn keuze' respecteren en wel naar buiten brengen dat hij zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt maar niet willen vertellen hoe. Ik weet niet
something smells fishy
Van 10 jaar? Dat pubers er mee lopen is mij bekend, maar jonge kinderen....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kinderen denken vaker aan zelfdoding dan je denkt. Doen is gelukkig vaak een tweede.
Als tien jarige zelfmoordenaar ben je zielig. Als 18 jarige gaan mensen klagen dat ze hun trein door jou gemist hebben. Weinig compassie is er met zelfmoordenaars helaas.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:11 schreef kaputwiehund het volgende:
Bas (10) uit Groesbeek maakte zelf een eind aan zijn leven
dinsdag 30 juni 2009 | 06:38 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 30 juni 2009 | 19:49
GROESBEEK - Basisschool 't Vossenhol in Groesbeek heeft maandag met kinderen en ouders stilgestaan bij de dood van de 10-jarige leerling Bas. Hij maakte zaterdag zelf een einde aan zijn leven. In het dorp ging het verhaal dat hij door de bliksem was getroffen. Zijn ouders kozen er voor via de school de ware toedracht naar buiten te brengen.
link De Gelderlander
Dieptriest uiteraard voor alle betrokkenen. Niet te hopen dat dit een tendens wordt.
Miss zit je niet ver naast de werkelijkheid. Die kids lopen ook vak met dit soort gedachten rond.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien was ie wel briljant hoogbegaafd en begreep zijn omgeving hem niet.
Mja, beetje raar ventje wel iig, dat is duidelijk. Maar RIP.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef AchJa het volgende:
Het is niet normaal dat kinderen van 10 met zelfmoordplannen rondlopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kinderen denken vaker aan zelfdoding dan je denkt. Doen is gelukkig vaak een tweede.
HIJ WAS TIEN!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Mja, beetje raar ventje wel iig, dat is duidelijk. Maar RIP.
JA EN? ALS JE ALS 10-JARIGE IEDERE DAG MET EEN HOED OP JE HOOFD NAAR SCHOOL GAAT BEN JE NIET GOED SNIK!!!!quote:
Ik ken iemand die dat ook op zijn 10de deed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:16 schreef Jimbo het volgende:
10 jaargewoon foutje gemaakt oid en dood gegaan ,als in voor de grap jezelf ophangen en uitglijden ?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als tien jarige zelfmoordenaar ben je zielig. Als 18 jarige gaan mensen klagen dat ze hun trein door jou gemist hebben. Weinig compassie is er met zelfmoordenaars helaas.
Het is dan niet tragisch dat iemand zo diep in de put zit dat hij zich van het leven berooft? Dan is het ineens wel een weloverwogen logische keus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]als 18 jarige kan je redelijk normaal nadenken en de gevolgen van je acties overzien. Als 10-jarige jezelf van het leven beroven kan je op geen enkele manier vergelijken met iemand die voor de trein springt
Als je 10 bent heb je dat besef niet. Misschien was het een hoed van een overleden familielid. Of een cadeau waar hij aan gehecht was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
JA EN? ALS JE ALS 10-JARIGE IEDERE DAG MET EEN HOED OP JE HOOFD NAAR SCHOOL GAAT BEN JE NIET GOED SNIK!!!!
Het is altijd tragisch. Maar inderdaad dan is het wel een weloverwogen keus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het is dan niet tragisch dat iemand zo diep in de put zit dat hij zich van het leven berooft? Dan is het ineens wel een weloverwogen logische keus?
Wel, jij vindt het nog tragisch. Andere mensen vinden het vooral tragisch dat ze een half uurtje later thuiskomen, en wensen zelfmoordenaars de meest vreselijke zaken toe. Mogen ze doen hoor, daar is het een forum voor. Maar het geeft wel aan dat een zelfmoordenaar op weinig medeleven hoeft te rekenen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is altijd tragisch. Maar inderdaad dan is het wel een weloverwogen keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |