abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70522278
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
Ahhh ik heb geen zin om te buikdansen
ik ook niet
Ja doei.
pi_70522360
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vrijdag ook, ben het ook aan het bedenken. Iig een bevroren flesje water zodat ik ook koud drinken heb ... zou het niet weten eigenlijk, ben geneigd om te zeggen "ik haal terplekke wel wat" en neem een zak drop mee . Geen dingen die kunnen smelten of echt ranzig worden als ze warm zijn (kaas, brood, vleeswaren, salade, fruit enzo. Eigenlijk alles).
Waar ga je naartoe? . En dat probleem met ranzig worden zit ik dus ook mee. Ik denk niet dat ik aan een zak drop genoeg heb als ik van 11 tot half 5 (oh wacht, dat is dus maar 5,5 uur ) in de trein zit. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70522363
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook niet
Sinds wanneer doe jij zoiets vrouwelijks
pi_70522399
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sinds wanneer doe jij zoiets vrouwelijks
niet maar ik heb er ook geen zin in

echt, het voelt alsof m'n k*t eruit valt zodra ik opsta, zo'n pijn doet mijn onderbuik

maar niet zwanger

Ja doei.
pi_70522402
Toch maar een lijstje ookal heb ik het idee dat ik teveel kcal binnenkrijg
O: 2 gerooserde boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met 2 x spiegelei
T: 1 boterham met filet a
T: peer en appel
D: halve speklap met andijviestamppot
S: 1,5 uur buikdansen
T: bakje optimel kwark
pi_70522414
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waar ga je naartoe? . En dat probleem met ranzig worden zit ik dus ook mee. Ik denk niet dat ik aan een zak drop genoeg heb als ik van 11 tot half 5 (oh wacht, dat is dus maar 5,5 uur ) in de trein zit. .
Amsterdam. Jij gaat lekker naar Duitsland toch? Misschien is jouw trein dan wel goed gekoeld, dan kunnen dingen als fruit of een breaker oid wel. En misschien smelten mueslirepen niet zo snel?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70522438
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet maar ik heb er ook geen zin in

echt, het voelt alsof m'n k*t eruit valt zodra ik opsta, zo'n pijn doet mijn onderbuik

maar niet zwanger

Op zo'n moment wil je inderdaad echt niet buikdansen....gelukkig heb ik nu weer een pil die ik langer dan 3 weken kan slikken zonder doorbraakbloedingen (tenminste tot nu toe gaat het goed.....)
pi_70522498
ik doe 't sowieso altijd 3 a 4 maanden doorslikken, maar wil gewoon af en toe even de zekerheid zien dat 't nog bloedt en over 2 weken gaan we op vakantie dus dan wil ik iig géén doorbraak hebben want dan zou 't 5e maand zijn geloof ik, en die gok neem ik dan ook net weer niet
Ja doei.
pi_70522519
joehoe, hoooi!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70522585
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Amsterdam. Jij gaat lekker naar Duitsland toch? Misschien is jouw trein dan wel goed gekoeld, dan kunnen dingen als fruit of een breaker oid wel. En misschien smelten mueslirepen niet zo snel?
Ja, daar ga ik dan maar vanuit... Al moet ik nog wel eerst 2 uur met een 'gewone' trein. Brood lijkt me iig nogal vies. .
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:14:38 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70522608
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef cyclechick het volgende:
joehoe, hoooi!!
Hoi fietsbabe .
Niet meer actief op Fok!
pi_70522652
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ow help, ik heb een nieuwe telefoon nodig, dus ik ben nu op de site van mijn provider aan het kijken.. Iemand nog echte afraders? En nog belangrijker; aanraders?
ik heb net vrijdag de samsung touch wiz binnen gekregen en die vind ik wel leuk eigenlijk! met een touchscreen, en ik dacht dat dat heel irritant was, maar het gaat wel prima!

oohhh enne XM: supergoed dat je zaterdag een afspraak hebt!!
pi_70522661
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, Phaidra, dat is balen! . Wat een brutaliteit ook, op klaarlichte dag.

Kunnen jullie even met me meedenken, dames? Ik zit komende vrijdag 7 uur in de trein met een goeie 30 graden. Wat zouden jullie aan eten meenemen?
Ja precies. Waarschijnlijk 'professionals' met een apparaat waarmee je laptops kan localiseren. Want anders zijn ze niet zo snel weer weg zonder gezien te zijn (geen getuigen dus).

Gelukkig kunnen we vanavond nog terecht voor een nieuw ruitje, anders had ik morgen met de trein naar de uitreiking gemoeten... Toch niet zo handig met hoge hakken en nette jurk .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70522671
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi fietsbabe .
Hoe ist met Vikje? heb je je patattekes al op?

ik moet zo maar eens naar de winkel en bedenken wat ik wil eten, maar ben te lui om op te staan
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:17:40 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70522709
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hoe ist met Vikje? heb je je patattekes al op?
allang. Nu zit ik het zielig te vinden voor de wespen die op dit moment vermoord worden bij ons op zolder .
quote:
ik moet zo maar eens naar de winkel en bedenken wat ik wil eten, maar ben te lui om op te staan
Tip van flip: bij je ouders gaan logeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_70522720
Chico & DaD: ik neem dan vaak mueslibollen mee. Niet geheel slank-verantwoord, wel heel goed mee te nemen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70522730
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik heb net vrijdag de samsung touch wiz binnen gekregen en die vind ik wel leuk eigenlijk! met een touchscreen, en ik dacht dat dat heel irritant was, maar het gaat wel prima!

oohhh enne XM: supergoed dat je zaterdag een afspraak hebt!!
Die heb ik ook, al een poosje. Voldoet goed, maar krijg jij het voor elkaar om filmpjes te maken die langer dan 13 seconden duren?
pi_70522887
Ewelina, op deze site staat een lekker recept voor pastasalade. Ik kan niet direct linken volgens mij, dus eerst even op salades klikken en dan de pastasalade. Erg lekker, maar er zit wel wat knoflook door. Goed om te weten als je nog weg moet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70522905
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, daar ga ik dan maar vanuit... Al moet ik nog wel eerst 2 uur met een 'gewone' trein. Brood lijkt me iig nogal vies. .
Krentenbollen etc blijven wel langer goed, mits niet geplet, maar daar krijg ik ook weer zo'n honger van .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:24:51 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70522922
Vandaag maar geen lijstje, 4 stuks fruit, een bounty en een aantal boterhammen op en echt totaal geen trek.
pi_70522937
Stomme hi klantenservice lijn, ik krijg geen gehoor I need a new phone!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70523445
Zoooooo, nieuwe telefoon besteld.

En vet netjes, ik belde net de KPN om mijn abonnement op te zeggen, zegt dat meisje gewoon eerlijk dat ik beter morgen kan bellen omdat ik dan maar één maand opzegtermijn heb ipv 3 (nieuwe wetgeving die vanaf morgen ingaat).
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 20:16:55 #73
163650 Greys
pi_70524553
Oh da's heel netjes Goodbye, dat ze dat zei.
Welke heb je genomen?

Willen jullie mijn vissies zien?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70524657
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?

De aftiteling
Ze zijn best groot he, die vissies! Leuk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70524669
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Welke heb je genomen?

Oh, geweldig

Heb een Samsung Touchwiz besteld. Zo'n ding:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')