Als eigenaar en ruiter van een paard vind ik het wel bewonderingswaardig dat jij het fatsoen hebt om erg af te remmen voordat je een paard passeert. Gelukkig ben ik zelf gezegend met een paard dat in het ergste geval een auto of motor beschadigd door erop te poepenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna wel
ik heb niets tegen paarden, ik houd me ALTIJD in, altijd rustig, afstand zo groot mogelijk en wil niet de oorzaak van een op hol geslagen paard zijn waardoor de ruiter (vaak ook jonge meisjes) wat zou overkomen
We zijn al langs ZOVEEL paarden gekomen en nooit een enkel probleem gehad, nog NOOIT, en nu beweert zij dat we een stel aso's zijn die alle schuld hebben in dit geval
Dank je wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd?![]()
Bij deze! Gefelieeee! *smooch*
En is dat die linzensoep van Ainsley?
Yeehaw, afspraak op vrijdag om 11.00!![]()
Zo maak ik ook vaak linzensoep. Erg lekker inderdaad. Alleen wil mijn dochter graag soep uit blikquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Nee, de soep komt uit De Nieuwe Soepbijbel. Gekruid met komijn, korianderzaad en kurkuma, met blokjes ham en tomaat erin. En Griekse yoghurt met peterselie voor een frisse afwerking. Was erg lekker.
Dat lijkt me idd best ranzig... linzensoep uit blik. Huuuu! Sterkte dan maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo maak ik ook vaak linzensoep. Erg lekker inderdaad. Alleen wil mijn dochter graag soep uit blikmet knakworst
. Nouja, bij uitzondering dan maar.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, recept van NigellaDeze! De mijne waren wel wat mooier geworden
Loveli, dat schreeuwt natuurlijk om een foto!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, recept van NigellaDeze! De mijne waren wel wat mooier geworden
Dit waren de laatste, uit de diepvries. En nu heb ik echt geen zoet spul meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*slowly backs awaaaaay from the muffinvormpjes!*
Wat zij zei verder, Loveli!Al is een foto van alleen de bikini ook tof natuurlijk (ik zou persoonlijk niet in mn bikini op fok gaan staan
)
Vervelendquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.
Ik had al het plan opgevat om te gaan zoeken waar het vandaan komt en die mensen dan in te lichten, misschien weten ze niet eens dat hij/zij zo blaft als ze weggaan.
Inderdaad, niiiiceee loveli!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lady in reeeeeeeeed, is swimming with meeeeMooie kleur, Loveli!
Ik ga buiten zitten, mn melkflessen even laten schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |