Nynke, je maakt fouten. Je bent menselijk. Je kan er niks aan doen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef AKnynke het volgende:
gvd..stuur ik net een mailtje via mijn waarbenjij.nu over dat ik morgen wegga...heb ik per ongeluk mn hele adressenbestand bij gmail (dus alle mensen die ik ooit eens gemaild heb) toegevoegd. Al die mensen weten nu dat ik wegga. Men, wat onprofessioneel!
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
De bouwvakkers maken nog steeds, iedere dag, vanaf zeker 7:30 een teringherrie naast mijn deur. Het is echt al WE-KEN bezig.
Hehquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaa
Doe nog eens een huisjes update? Zijn er al pictjurrrrrrrrs?
Dat lijkt me een goed idee. Er wonen dan zeker geen mensen met kinderen vlak bij ze in de buurt? Ik had al lang de politie gebeld denk ik als ik weken lang met oordoppen in moest slapen, maar goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.
Ik had al het plan opgevat om te gaan zoeken waar het vandaan komt en die mensen dan in te lichten, misschien weten ze niet eens dat hij/zij zo blaft als ze weggaan.
quote:Goedemorgen,
Helaas wordt aansprakelijk (nog) ontkend door de wederpartij.
Omdat de ruiter en het paard in dit geval de zwakkere partij zijn is het aan ons te bewijzen dat wederpartij aansprakelijk is.
Ik heb verzocht om de getuigenverklaringen van de aanwezige getuigen.
Het zal dus wat meer tijd in beslag nemen.
Hoe lang dit nog duurt, is moeilijk te zeggen, uiteraard doe ik mijn best dit zo spoedig mogelijk te regelen.
Echter, alles valt of staat bij de erkenning van de aansprakelijkheid.
Indien je vragen hebt kun je me mailen of bellen. Wanneer er weer nieuwe ontwikkelingen zijn zal ik dit melden.
Het spijt mij je niet beter te kunnen berichten.
Leuk! Pas je op in Lourdes? Wij hadden daar iets te weinig betaald voor een kaarsquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets als deze route dus
Maar dan minder snelweg en zulksdus rond de 5000km
en dan ook nog richting spanje want we gaan in de Pyreneeen rondrijdenmaar had geen zin om dat helemaal uit te tekenen
samenvatting:quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*Stom paardenmens meldt*
Wat is er gebeurd? Confrontatie paard-motor?
Deze snap ik niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Beetje zonde als ik ga stage lopen, als ik voor een half jaar een normaal betaalde baan kan krijgen.
Volgens mij is het zo dat je als ruiter verzekerd bent tot 500.000 euro schade ALS je je ruiterbewijs hebt (jaja, het bestaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
samenvatting:
paard op weg tijdens motortochtje
paard niet verkeersmak
wij zagen paard al van ver
dus minderen vaart en gooien koppeling in zodat we geruisloos (nagneoeg) erlangs kunnen gaan, langzaam.
paard met vrouw erop in berm
paard trappelt de weg op als ik er langs wil
omdat ik geen hoef in mn bakkes hoef, rem ik resoluut en ga onderuit
mevrouw ontkent dat ze op de weg stond
mevrouw beweert stellig dat we met veel gebulder en veel te snel aan kwamen rijden
mevrouw vindt ons aso's en het was mijn eigen schuld
Dus als zij ondanks tig getuigenverklaringen aansprakelijkheid blijft ontkennen krijg jij niks? Dat kan toch niet?quote:
yup... blijkbaar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als zij ondanks tig getuigenverklaringen aansprakelijkheid blijft ontkennen krijg jij niks? Dat kan toch niet?
Ja. Ze krijgt nog tot volgende week woensdag om te reageren en anders belt mijn arbeidscoach even voor mequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:
Vik, nog gefeliciteerd met je stageplek! En misschien die andere mevrouw zelf nog even mailen (of iemand laten bellen)??
Expres niet werken? Dat snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deze snap ik niet?
Een werkervaringsplek was toch om je CV op te kalefateren? En dan ging je toch expres niet werken?
Bijna welquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan leer je het wel af om te remmen...
Had ik je al gefeliciteerd?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:
L: linzensoep met kwak griekse yoghurt met peterselie
Alles hierna is nog onzeker, vanwege mijn diploma-uitreiking.
Ah, I get itquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Expres niet werken? Dat snap ik dan weer niet.
Zowel een stageplek als een werkervaringsplek zijn om mijn cv op te kalefateren. Het verschil is dat de werkervaringsplek (speciaal voor iemand met een handicap) een half jaar duurt en ik daar normaal betaald krijg en een stage hooguit 3 maanden duurt en ik het moet doen met een stagevergoeding. Dus mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de werkervaringsplek.
Als eigenaar en ruiter van een paard vind ik het wel bewonderingswaardig dat jij het fatsoen hebt om erg af te remmen voordat je een paard passeert. Gelukkig ben ik zelf gezegend met een paard dat in het ergste geval een auto of motor beschadigd door erop te poepenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna wel
ik heb niets tegen paarden, ik houd me ALTIJD in, altijd rustig, afstand zo groot mogelijk en wil niet de oorzaak van een op hol geslagen paard zijn waardoor de ruiter (vaak ook jonge meisjes) wat zou overkomen
We zijn al langs ZOVEEL paarden gekomen en nooit een enkel probleem gehad, nog NOOIT, en nu beweert zij dat we een stel aso's zijn die alle schuld hebben in dit geval
Dank je wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd?![]()
Bij deze! Gefelieeee! *smooch*
En is dat die linzensoep van Ainsley?
Yeehaw, afspraak op vrijdag om 11.00!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |