abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70536926
Moggeh angels
pi_70536948
goedemorgen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70537018
morning!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70537026
Zoiets als deze route dus

Maar dan minder snelweg en zulks dus rond de 5000km

en dan ook nog richting spanje want we gaan in de Pyreneeen rondrijden maar had geen zin om dat helemaal uit te tekenen
Ja doei.
pi_70537115
Goedemorgen.

Fijne eerste werkdag, Daph!
Fijne laatste vakantiedag, Co!
Welkom terug, Sigme!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: salade caprese (tomaat, basilicum, light mozarella, zwarte peper)
L: yoghurt met muesli lijnzaad, want muesli was op
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas
D: roergebakken rijst met groente en ei

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: kliekje roergebakken rijst met groente en ei
L: yoghurt met lijnzaad
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas
D: verse pasta met rode peper, lenteui, knof, olie, grana padano en een salade van veldsla
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:25:56 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70537582
gvd..stuur ik net een mailtje via mijn waarbenjij.nu over dat ik morgen wegga...heb ik per ongeluk mn hele adressenbestand bij gmail (dus alle mensen die ik ooit eens gemaild heb) toegevoegd. Al die mensen weten nu dat ik wegga. Men, wat onprofessioneel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 09:32:14 #160
163650 Greys
pi_70537729
Sigme, welkom terug! Goed om te horen dat je het fijn gehad hebt!
En lief dat je er naar vraagt Mijn uitslag was goed, als het goed is is alles weg en ik moet over 6 weken terug voor controle. Mijn moeder heeft gistermiddag haar eerste bestraling gehad en het viel haar alles mee. Maar je kunt er na een keertje helaas nog weinig van zeggen natuurlijk Vandaag gaat ze weer. Ze heeft een heel schema, ze moet elke middag ergens tussen 14 en 16 uur.

Cootje, bijna welkom terug! Ik ben erg benieuwd naar een poepiebruine foto! Nou ja, nog liever zie ik je poepiebruine zelf spoedig weer live en ik ga daarom straks even je PM beantwoorden
Met de Koek ook alles goed gegaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:41:21 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70537942
Good murrrrning!

Greys, wat fijn dat het je mams mee valt! Hopelijk blijft dat zo! *jongleert met duimen*

Sigme WB!
Cootje bijna WB!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 09:42:52 #162
163650 Greys
pi_70537987
Mariaaaaaa
Doe nog eens een huisjes update? Zijn er al pictjurrrrrrrrs?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70538013
De bouwvakkers maken nog steeds, iedere dag, vanaf zeker 7:30 een teringherrie naast mijn deur. Het is echt al WE-KEN bezig .
pi_70538727
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef AKnynke het volgende:
gvd..stuur ik net een mailtje via mijn waarbenjij.nu over dat ik morgen wegga...heb ik per ongeluk mn hele adressenbestand bij gmail (dus alle mensen die ik ooit eens gemaild heb) toegevoegd. Al die mensen weten nu dat ik wegga. Men, wat onprofessioneel!
Nynke, je maakt fouten. Je bent menselijk. Je kan er niks aan doen...
pi_70538801
Lijstje:

O: 1 rijstwafel met philadelphia (kreeg ECHT niet meer naar binnen )
T: appel en banaan
L: couscoussalade en 2 boterhammen
T: nootjes
D: wortelsoep en bruchetta's
Ja doei.
pi_70539047
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
De bouwvakkers maken nog steeds, iedere dag, vanaf zeker 7:30 een teringherrie naast mijn deur. Het is echt al WE-KEN bezig .
Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.

Ik had al het plan opgevat om te gaan zoeken waar het vandaan komt en die mensen dan in te lichten, misschien weten ze niet eens dat hij/zij zo blaft als ze weggaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:25:24 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70539143
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaa
Doe nog eens een huisjes update? Zijn er al pictjurrrrrrrrs?
Heh
Huisje wordt bewoond! Is nog niet 100% af maar nu wel grotendeels opgeruimd foto's komen als ik mn kabeltje gevonden heb! Ik ga trouwens vandaag wel even zoeken!
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:31:55 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70539320
En joechei, ik mag alweer naar de huisarts Sinds ik hier woon ben ik er al twee keer geweest, een persoonlijk record Ik ga normaal nóóit.
Maar nu heb ik iets wat verdacht veel op eczeem lijkt op mn elleboog en ineens ook op mn pols en het jeukt En aangezien mijn vader ernstige psoriasis had moet ik nu bellen van het vriendje
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 10:31:57 #169
163650 Greys
pi_70539321
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik slaap al weken met oordoppen in, omdat er ergens in de buurt mensen zijn die hun hond in de tuin laten blaffen van 22.00-?? uur. Ik denk dat ze dan weggaan en de hond buiten laten ofzo. Hij blaft echt aan 1 stuk door. Waarschijnlijk tot ze weer thuiskomen.

Ik had al het plan opgevat om te gaan zoeken waar het vandaan komt en die mensen dan in te lichten, misschien weten ze niet eens dat hij/zij zo blaft als ze weggaan.
Dat lijkt me een goed idee. Er wonen dan zeker geen mensen met kinderen vlak bij ze in de buurt? Ik had al lang de politie gebeld denk ik als ik weken lang met oordoppen in moest slapen, maar goed

Vinden jullie dit ook zo'n lief liedje?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70539544
quote:
Goedemorgen,

Helaas wordt aansprakelijk (nog) ontkend door de wederpartij.

Omdat de ruiter en het paard in dit geval de zwakkere partij zijn is het aan ons te bewijzen dat wederpartij aansprakelijk is.

Ik heb verzocht om de getuigenverklaringen van de aanwezige getuigen.

Het zal dus wat meer tijd in beslag nemen.

Hoe lang dit nog duurt, is moeilijk te zeggen, uiteraard doe ik mijn best dit zo spoedig mogelijk te regelen.

Echter, alles valt of staat bij de erkenning van de aansprakelijkheid.

Indien je vragen hebt kun je me mailen of bellen. Wanneer er weer nieuwe ontwikkelingen zijn zal ik dit melden.

Het spijt mij je niet beter te kunnen berichten.
stom paardenmens
Ja doei.
pi_70539631
ai, dat is vervelend moblo ....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:45:24 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70539697
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zoiets als deze route dus

Maar dan minder snelweg en zulks dus rond de 5000km

en dan ook nog richting spanje want we gaan in de Pyreneeen rondrijden maar had geen zin om dat helemaal uit te tekenen
Leuk! Pas je op in Lourdes? Wij hadden daar iets te weinig betaald voor een kaars en "toevallig" zijn ook alle foto's die wij in Lourdes hadden gemaakt mislukt. De rest was prima.

Een dergelijke reis heb ik ook ooit eens gemaakt: in een maand heel Frankrijk rond op 500 gulden in een oud autotje. Wereldvakantie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70539707
ik vind 't zo oneerlijk

ik doe altijd mn best om rustig langs die beesten te rijden, houd ALTIJD rekening met anderen op de weg en vooral op landweggetjes. Rijd nooit te hard en ga zo maar door.. en dan maakt iemand anders een fout waar ik onder lijd, en dan kan ik zelf gaan betalen straks
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:47:32 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70539756
Dat is inderdaad zuur, Mo Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! Er waren toch zat getuigen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:47:37 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70539759
Inderdaad, stom paardenmens Je had toch getuigen moblo?

En even voor Greys. Fijn dat de uitslag goed was!
pi_70539811
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

stom paardenmens
*Stom paardenmens meldt*

Wat is er gebeurd? Confrontatie paard-motor?
pi_70539836
Genoeg getuigen en 2 die reeds bekend zijn bij de verzekering...

ik begrijp ineens al die aso's beter want het maakt geen flikker uit of je je nou netjes gedraagt of niet, als er iets fout gaat ben je toch, hoe dan ook, de dupe

Als ik de ruiter was, verzekerd en wel, zou ik meteen zeggen 'oh, ja, kut, sorry, ja, mijn schuld' want ik zal toch nooit gaan liegen ofzo over zoiets zodat iemand anders met ik weet niet hoeveel schade opgescheept zit?

Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:50:45 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70539847
Tot slot nog even een daglijstje
o. weetabix met melk
s. 50 minuten op de mountainbike (ik was alleen iets te snel terug volgens mij trainingsschema )
t. tonijn-groentesalade + muffin + geroosterde boterham met plakje kaas (honger!)
l. linzensoep ( wens van dochter)
t. paella met sla denk ik.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:50:51 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70539850
Zo.
Naar mijn ouders gaan is wel goed voor de productiviteit. Ik doe hier meer dan thuis. Zit voor 8 uur al achter de computer en heb nu al van alles gedaan. Ben ook al even naar de H&M geweest en heb daar twee nieuwe hemdjes gekocht.
En nu kan ik de rest van de middag gewoon buiten zitten .

Wb: stage. Ik moet eerst even afwachten of ik in aanmerking kom voor een werkervaringsplek voor een half jaar, maar die vrouw mailt maar niet terug. Grr. Beetje zonde als ik ga stage lopen, als ik voor een half jaar een normaal betaalde baan kan krijgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_70539902
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

*Stom paardenmens meldt*

Wat is er gebeurd? Confrontatie paard-motor?
samenvatting:

paard op weg tijdens motortochtje
paard niet verkeersmak

wij zagen paard al van ver
dus minderen vaart en gooien koppeling in zodat we geruisloos (nagneoeg) erlangs kunnen gaan, langzaam.
paard met vrouw erop in berm
paard trappelt de weg op als ik er langs wil
omdat ik geen hoef in mn bakkes hoef, rem ik resoluut en ga onderuit

mevrouw ontkent dat ze op de weg stond
mevrouw beweert stellig dat we met veel gebulder en veel te snel aan kwamen rijden
mevrouw vindt ons aso's en het was mijn eigen schuld

Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:53:48 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70539960
Stom paardenmens!

Tink; linzensoep niet lekker? Ik vind het wel
pi_70540014
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Beetje zonde als ik ga stage lopen, als ik voor een half jaar een normaal betaalde baan kan krijgen.
Deze snap ik niet?
Een werkervaringsplek was toch om je CV op te kalefateren? En dan ging je toch expres niet werken?
pi_70540064
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
samenvatting:

paard op weg tijdens motortochtje
paard niet verkeersmak

wij zagen paard al van ver
dus minderen vaart en gooien koppeling in zodat we geruisloos (nagneoeg) erlangs kunnen gaan, langzaam.
paard met vrouw erop in berm
paard trappelt de weg op als ik er langs wil
omdat ik geen hoef in mn bakkes hoef, rem ik resoluut en ga onderuit

mevrouw ontkent dat ze op de weg stond
mevrouw beweert stellig dat we met veel gebulder en veel te snel aan kwamen rijden
mevrouw vindt ons aso's en het was mijn eigen schuld

Volgens mij is het zo dat je als ruiter verzekerd bent tot 500.000 euro schade ALS je je ruiterbewijs hebt (jaja, het bestaat ). Als de ruiter die niet had, jammer want het is niet overal verplicht. Hoeveel motoren waren er langs het paard gegaan voordat jij ging? Heb je trouwens onpartijdige getuigen? Mensen die niet in je tour-groepje zaten? Dat wil nog wel eens schelen.
pi_70540110
alleen maar mensen die direct achter me reden, was een stil weggetje.

De ruiter heeft een buurman als getuige (die volgens mij nog ver weg reed toen het gebeurde ).

Er waren er al 3 voorbij gegaan, rustig. Daarna volgde ik, rustig...

en of ze een ruiterbewijs had weet ik niet... maar ik heb dus wel 2200 euro schade nu en daar baal ik flink van
Ja doei.
pi_70540138
we hebben trouwens wel GPS-logs die aantonen hoe de weg eruit zag, hoe hard we gemiddeld reden en hoe hard we daar reden, en dat was nog geen 8km per uur GEMIDDELD
Ja doei.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:01:19 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70540181
Je kan zo'n besluit volgens mij toch altijd nog aanvechten? Ik weet niet of je een rechtsbijstandverzekering hebt?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 11:07:08 #187
70532 loveli
N
pi_70540346
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

stom paardenmens
Dus als zij ondanks tig getuigenverklaringen aansprakelijkheid blijft ontkennen krijg jij niks? Dat kan toch niet?
crap in = crap out
pi_70540428
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus als zij ondanks tig getuigenverklaringen aansprakelijkheid blijft ontkennen krijg jij niks? Dat kan toch niet?
yup... blijkbaar...

Ja doei.
pi_70540519
Moblo, da's balen zeg! Ik hoop dat het met getuigen (en je had een GPS-log toch?) helemaal goed gaat komen.

Vik, nog gefeliciteerd met je stageplek! En misschien die andere mevrouw zelf nog even mailen (of iemand laten bellen)??

VulcanJ, zoiets moet het idd geweest zijn.

Tink, linzensoep is lekker! Ik heb het gister gemaakt (met rode linzen) en ga vanmiddag het restje als lunch eten .

Dat brengt me op mijn lijstje
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: linzensoep met kwak griekse yoghurt met peterselie

Alles hierna is nog onzeker, vanwege mijn diploma-uitreiking .

En ik heb vanochtend heerlijk een uur gefietst! Ze hebben hier tegenwoordig van die genummerde fietsroutes uitgezet, dus die heb ik eens uitgeprobeerd. Echt ideaal, geen gedoe met kaarten enzo! Ik ga het zeker vaker doen!

Had alleen wel halverwege een aanvaring met een hond. Kwam van 20-30 m. afstand opeens keihard aangerend, hard blaffen (en niet enthousiast blaffen zeg maar... eerder aggresief). Hij stopte echt op maar 10 cm. van mijn fiets. Ik schrok me helemaal lam, niet normaal. En die stomme doos van een eigenares vond het niet eens nodig om 'm te roepen ofzo, die liet 'm gewoon zijn gang gaan . Brrrr, op zo'n manier ben ik al eens gebeten in m'n been, dus vond het niet echt grappig...
Sowww hee, lange post.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:17:28 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70540654
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:

Vik, nog gefeliciteerd met je stageplek! En misschien die andere mevrouw zelf nog even mailen (of iemand laten bellen)??

Ja. Ze krijgt nog tot volgende week woensdag om te reageren en anders belt mijn arbeidscoach even voor me . Dus uitsluitsel krijg ik vast wel .

En voor de duidelijkheid: ik heb dus nog geen stageplek, maar ik mag stage lopen. Dus nu moet ik nog een stageplek zoeken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:17:49 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70540662
En @ paardenmens .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:19:45 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70540730
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Deze snap ik niet?
Een werkervaringsplek was toch om je CV op te kalefateren? En dan ging je toch expres niet werken?
Expres niet werken? Dat snap ik dan weer niet .

Zowel een stageplek als een werkervaringsplek zijn om mijn cv op te kalefateren. Het verschil is dat de werkervaringsplek (speciaal voor iemand met een handicap) een half jaar duurt en ik daar normaal betaald krijg en een stage hooguit 3 maanden duurt en ik het moet doen met een stagevergoeding. Dus mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de werkervaringsplek.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:20:04 #193
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70540739
alles oke dames?
  Vis een optie? woensdag 1 juli 2009 @ 11:20:13 #194
70532 loveli
N
pi_70540742
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup... blijkbaar...

Dan leer je het wel af om te remmen...
crap in = crap out
pi_70540786
Als ik met Ozzie wandel op een fietspad dan kijk ik altijd goed of er fietsers aankomen. En komen die er aan, dan ga ik aan de kant staan, duw Ozzie het gras op en ga dan bij hem staan, met de lijn strak.

Alleen laatst kwam er een man op skeelers aan en dat vond Ozzie kennelijk eng, dus hij wilde naar voor schieten en blafte nogal hard Arme man schrok zich de tering Ik heb wel nog sorry naar 'm geroepen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70540796
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan leer je het wel af om te remmen...
Bijna wel

ik heb niets tegen paarden, ik houd me ALTIJD in, altijd rustig, afstand zo groot mogelijk en wil niet de oorzaak van een op hol geslagen paard zijn waardoor de ruiter (vaak ook jonge meisjes) wat zou overkomen

We zijn al langs ZOVEEL paarden gekomen en nooit een enkel probleem gehad, nog NOOIT, en nu beweert zij dat we een stel aso's zijn die alle schuld hebben in dit geval
Ja doei.
pi_70540892
Nou ok, Vik, gefeliciteerd dan met het feit dat je een stageplek mag gaan zoeken . Beter zo?

Enne, WB Sigme! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

En Co is ook weer bijna terug. Wat gaat de tijd snel dan!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:26:27 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70540938
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:12 schreef Phaidra het volgende:

L: linzensoep met kwak griekse yoghurt met peterselie

Alles hierna is nog onzeker, vanwege mijn diploma-uitreiking .
Had ik je al gefeliciteerd? Bij deze! Gefelieeee! *smooch*

En is dat die linzensoep van Ainsley?

Yeehaw, afspraak op vrijdag om 11.00!
pi_70541028
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Expres niet werken? Dat snap ik dan weer niet .

Zowel een stageplek als een werkervaringsplek zijn om mijn cv op te kalefateren. Het verschil is dat de werkervaringsplek (speciaal voor iemand met een handicap) een half jaar duurt en ik daar normaal betaald krijg en een stage hooguit 3 maanden duurt en ik het moet doen met een stagevergoeding. Dus mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar de werkervaringsplek.
Ah, I get it Ik bedoelde dat je nu niet ging solliciteren naar 'echte' banen vanwege die stage
pi_70541052
Phaidra, veel plezier vandaag! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70541076
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna wel

ik heb niets tegen paarden, ik houd me ALTIJD in, altijd rustig, afstand zo groot mogelijk en wil niet de oorzaak van een op hol geslagen paard zijn waardoor de ruiter (vaak ook jonge meisjes) wat zou overkomen

We zijn al langs ZOVEEL paarden gekomen en nooit een enkel probleem gehad, nog NOOIT, en nu beweert zij dat we een stel aso's zijn die alle schuld hebben in dit geval
Als eigenaar en ruiter van een paard vind ik het wel bewonderingswaardig dat jij het fatsoen hebt om erg af te remmen voordat je een paard passeert. Gelukkig ben ik zelf gezegend met een paard dat in het ergste geval een auto of motor beschadigd door erop te poepen maar een stalgenootje van me waar ik mee aan het buitenrijden was, is 2 jaar geleden aangereden door een auto. Die al een tijdje 'bumperkleefde' bij ons (ware het niet dat paarden geen bumper hebben ). Auto schoot luid gassend vlak langs stalgenootje, paard schrok, sprong opzij. Tegen de auto. En die automobilist gaf stalgenootje de schuld. De verzekering probeerde zelfs nog de schade aan de auto te verhalen op stalgenootje. Gelukkig studeert ze rechten en kwam het niet zover, maar soms...

Paarden hebben een beschermde status in het verkeer, net als fietsen. En ondanks dat het niet jouw schuld is, heb je dikke kans dat je t toch in je schoenen geschoven krijgt. Maar ik zou zeggen, niet stoppen met remmen voor paarden alsjeblieft en blijf proberen de ruiter de schuld te geven.
pi_70541086
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Had ik je al gefeliciteerd? Bij deze! Gefelieeee! *smooch*

En is dat die linzensoep van Ainsley?

Yeehaw, afspraak op vrijdag om 11.00!
Dank je wel!

Nee, de soep komt uit De Nieuwe Soepbijbel. Gekruid met komijn, korianderzaad en kurkuma, met blokjes ham en tomaat erin. En Griekse yoghurt met peterselie voor een frisse afwerking . Was erg lekker.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:31:24 #203
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70541087
veel plezier bij je uitreiking phaidra!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70541116
Phaidra gefeli en veel plezier met je diploma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')