Laatste posts...quote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, helemaal niet gek joh. Alles wat jezelf rustiger maakt, dat moet je gewoon doen.![]()
Ik heb sinds vandaag een soort spierpijn in mijn onderbuik, anders dan die buikpijn die ik anders heb een week voor NOD. Volgens babybrabbel was de innesteldag gisteren. Who knows...
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef mijsje het volgende:
ja, dat wil ik ook... dat het al woensdag is...
nog even, en ik kan ook voor mezelf rust nemen wat m'n thuissituatie betreft... volgende week begint de vakantie hier, dus dan heb ik 6 weken vrij.
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:12 schreef Poezebeest het volgende:
Oh mijsje... Ik heb zo met je te doen! En logisch dat je al een outfit hebt gekocht. Het lijkt me echt een verschrikkelijke tijd. Hoop heel hard dat je deze week een tweede streepje hebt en je dat nog aan je moeder kunt vertellen! Ik duim heel, heel, heel erg hard voor jou!
Ik maak mezelf ook wel een beetje gek hoor, ik heb de laatste twee rondes een boekje bijgehouden met alle klachten en ik heb nog steeds nergens last van... Ik heb nog helemaal geen ongesteldheidsbuikpijn of andere pijntje. Alleen pijnlijke boobs, met name aan de buitenkant. Was het maar al woensdag, dan weet ik in ieder geval of ik ongesteld wordt.
Jij ook nog een dikkequote:Op zondag 28 juni 2009 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik mag trouwens wel in het onderste lijstje weer. Ik heb geen idee van de nieuwe cyclus, maar ik ben in ieder geval sinds 01-2009 bezig.
* steekt handje omhoog en springt op en neerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Poezebeest het volgende:
* Dankje PZE, aan wie kan ik de Pattex doorgeven?
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:40 schreef flugeltje het volgende:
mijsjeik denk aan je!
Ik mag trouwens wel in het onderste lijstje weer. Ik heb geen idee van de nieuwe cyclus, maar ik ben in ieder geval sinds 01-2009 bezig.
Wanneer ga je testen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef marike77 het volgende:
bij mij ook nog een klein kansje. nog geen. wie heeft er pattex?
Jammer, jammer, jammer. Juni beloofde nog zo veel goeds. Gelukkig zijn er wel meer streepjes gevallen dan in mei.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef Poezebeest het volgende:
Onze hoop is gevestigd op Minniemin want Nienna gaat pas aan het eind van de week testen.
Hoe ist bij jou Minniemin?
We gaan wederom voor een streepjesregen in juli!
oh echt, ik voel zo met je mee...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef mijsje het volgende:dank je wel
waar ik nu heel erg van baal en gewoon verdrietig om ben, is dat ik dus nooit meer aan m'n moeder kan vertellen dat ik zwanger ben... ik zie ze echt niet nog 4 weken zo door aftakelen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Nou, vandaag dus op het ziekenhuis geweest. Bij de Co, dus (nog) niet bij de échte gyn
M'n baarmoeder is mooi leeg, het vlekje wat de echoscopiste gezien had was ook nu zichtbaar en is waarschijnlijk een kleine cyste in de baarmoedermond die vrij vaak voorkomt. Niets mis mee zoals ik het begreep. Verder mogen Martijn en ik voor een uitgebreid bloedonderzoek. Uitslag daarvan krijgen we eind juli.
M'n eierstokken zien er haske mooi uit, zit geen afwijkend weefsel. Ook m'n baarmoeder was verder gewoon in orde. Geen vleesbomen of andere afwijkingen zichtbaar. Vooralsnog geen fysieke reden gevonden waarom het niet blijft plakken.
MMM = Medische MalleMolenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef sterrenmunt het volgende:
Flugeltje, ik heb net ff gegoogled, maar MMM kon ik niet snel vinden, wat houdt dat in?
Ik vind het zo erg, maar als je in het andere topic komt posten, zullen we jou daar natuurlijk met open armen ontvangen. Al had ik het liever niet zo gezien en had ik jouw verhalen liever gewoon in Z&G gevolgdquote:Op maandag 29 juni 2009 17:54 schreef flugeltje het volgende:
En nog even een crosspost. It's official, we zitten in de MMM
[..]
Ik weet niet of ik al toe ben aan het andere topic.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg, maar als je in het andere topic komt posten, zullen we jou daar natuurlijk met open armen ontvangen. Al had ik het liever niet zo gezien en had ik jouw verhalen liever gewoon in Z&G gevolgd
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al toe ben aan het andere topic.Ik word zo snel zwanger dat 't nogal vreemd staat bij al die meiden die moeilijk zwanger worden. Bovendien ben ik pas een half jaar bezig, dus denk ik dat ik best nog even hier door kan gaan.
Ik zou zelf overigens ook liever in Z&G posten, maar het is nu eenmaal niet anders. We gaan gewoon vol goede moed op naar de volgende poging. Nieuw ei, nieuwe kansenIk zie de toekomst vol vertrouwen tegemoet.
Ik hoop het, maar vraag me ook wel een beetje af of het niet van het benauwde weer komt. Mocht er nog steeds geen bloed komen, dan zal ik zeker nog een testje doen, vrijdag ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef leonieke het volgende:
Misschien (hopelijk!) toch gewoon te vroeg getest MinnieMin aangezien je NOD pas vandaag is? De klachten zijn alleszins veelbetekenend![]()
Je kan misschien binnen 3 dagen nog eens testen (ik dacht toch dat HCG dan zou moeten verdubbeld zijn, of heb ik het verkeerd?)
Wel van ongesteldheidquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef leonieke het volgende:
Mja, eerlijk? Mijn ongesteldheid komt ook niet door en ik begin toch ook meer en meer te denken dat het weer er voor iets tussen zit. Maar je kent zelf je lichaam het besteEn borsten worden volgens mij niet pijnlijk omdat het warm is
Ik snap jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef mijsje het volgende:aan iedereen!
Flugel, wat fijn dat de onderzoeken tot zover goed uitkomen! wel een domper om nu ook echt in de MMM te zitten. Het andere topic heet inderdaad: als zwanger worden/blijven... toch snap ik je gevoel, want ik voel me ook niet, tja hoe moet ik het noemen, dat m'n situatie slecht genoeg is om me helemaal thuis te voelen in het andere topic. Niet dat ik me niet opgenomen voel, want dat is wel zo, maar meer dat ik het gevoel heb dat de meiden die in de OP staan, veel meer recht hebben op de MMM dan ik... ik ben al een keertje (hoe kort dan ook) zwanger geweest... ik weet niet goed of je helemaal snapt wat ik wil zeggen, maar ik weet niet goed hoe ik het wil zeggen...![]()
Bloedverlies met dit weer is echt klote. Het broeit gewoon je broek uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:10 schreef Ciscostar het volgende:
ongesteld zijn met dit weer is ook niks.. zweten en dan nog bloeden etc.. blegh!!
Er stond hier ook een stukje over bij nu.nl en ik vroeg mijn vriend of hij nog wat interessants had gezien op nu.nl ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Guess, ik duim voor een goede uitslag !
Hier nog even wat leesvoer
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sperma__.html?p=1,1
Het gaat hier hetzelfde... ik nogal bloederig en broeierig en m'n moeder houdt ook nog heel erg vast aan het leven... raar dat je niet weet hoelang dat nog gaat duren...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap jeTerwijl het voor iedereen natuurlijk even erg is, je referentiekader veranderd naarmate je meer meemaakt wat dat betreft. Vooralsnog vind ik dat ik nog niet moet zeuren, ik ben 'pas' een half jaar bezig. Stel je toch eens voor dat je er iedere keer een half jaar tot een jaar over doet om zwanger te worden en het gaat dán drie keer mis
Ik blijf wat dat betreft nog positief, dus ik blijf lekker hier hangen. Misschien na de uitslagen wel een overstap, who knows
hoe is het nu?
[..]
Bloedverlies met dit weer is echt klote. Het broeit gewoon je broek uitEnfin, het begint hier gelukkig al wat af te nemen, dus wie weet kan ik dit weekend gewoon weer in m'n blote kont slapen
Guess. gewoon zelf nog even bellen voor ze vertrokken zijn.... Succes!
Poohy, spannend hoor. Hopelijk ben je hier volgende week weer weg
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:54 schreef Guess. het volgende:
Ik gebruik een bakje,heb het een keer zo gedaan,nou echt ik had alles onder geplast behalve waar het moest
Ik had ook absoluut geen positieve test verwacht, dus wat dat betreft geen teleurstelling hier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef mijsje het volgende:
jammer dat de test negatief was Nienna, het was ook iets te mooi om waar te zijn... maar goed, fijn dat het op gang lijkt te komen en dat het dus wel werkt allemaal...
Heb er deze maand geen last van gehad. Heb wel een korte luteale fase, maar mijn hele cyclus was erg kort deze keer. Ben van rond de 33 dagen naar 26 gegaan. Ik wil eigenlijk komende cyclus nog even afwachten. En proberen er wat minder mee bezig te zijn, maar of dat lukt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef mijsje het volgende:poezebeest... ga je nu de huisarts bellen over die rare tussenbloeding van de afgelopen keren?
Ja, dat is ook wel een kunst hoor, geduldig en relaxed zijn en blijven. Maar dat komt vast wel goed, joh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Guess. het volgende:
Wat irritant MM![]()
Ja ik/we zijn heel blij,nu nog ergens een portie geduld en relaxheid vandaan zien te halen en dan komt het hopelijk allemaal goed![]()
Ik vind de warmte niet leuk meerword er zo looooooooom van
Dank je wel Nienna, lief van je!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef -Nienna- het volgende:
Wat irritant inderdaad Minnie, dat je cyclus zo'n puinhoop lijkt te zijn.
Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent.
Wanneer is jouw NOD eigenlijk? Je staat niet in de OP, maar als je hier maar eenmalig bent hoeft dat natuurlijk ook niet.quote:
Ik ben blij dat ik niet hoef!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
vanavond weer starten met klussen/neuken.. pff met dit weer.. blegh
fixed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:11 schreef IslaBonita het volgende:
Oh dus lief MODje: mijn NOD mag op 29 juli!
Thanks!
Was het maar waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
fixed!![]()
Nog meer om toe te voegen of aan te passen?
Oh, sssht! Je maakt me bijna zenuwachtig. Maar dat ben ik nog steeds niet deze keer. Ben benieuwd, voel mijn boobs nog steeds en had vanmiddag wat steekjes in mijn onderbuik. Maar ik wacht het gewoon lekker af.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef IslaBonita het volgende:
Dus PZE: jij bent de eerstvolgende! En hopelijk het eerste streepje van juli!!
Haha,dit is wel heel erg hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
vanavond weer starten met klussen/neuken.. pff met dit weer.. blegh
stress heeft natuurlijk wel invloed op je hormonale huishouding, maar dat hoeft niet altijd. ik heb op het moment behoorlijk wat stress ivm tijd v/h schooljaar en m'n hele thuissituatie, maar m'n cyclus is aardig gelijk. hoogstens dat het 1 en heel af en toe een keertje 2 dagen te vroeg is. maar eigenlijk is het dat wel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef Borra het volgende:
Is het nou zo dat als je in een erg stressvolle periode zit je cyclus langer duurt? als ik naar mijn rijtje kijk (ben vanaf januari van de pil af maar begonnen met zwanger worden in juni) loopt het als volgt: 28, 27, 30, 35, 40 en 30. De cyclus van 40 dagen was wel een behoorlijke uitschieter en een drukke tijd voor mij.
Bedankt Ymme, ik heb ze net gekocht en wil alleen deze ronde (tweede ronde) ovitesten gebruiken zodat ik een beetje weet hoe het allemaal loopt en volgende ronde ga ik gewoon uit van de ovulatie van deze ronde en dan zien we wel weer. Ik weet nu bijvoorbeeld al dat we de vorige keer en van het testen nu veel te vroeg zijn begonnen met klussen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef ymme het volgende:
Hier nog iemand die heel veel babyboom testen (zwangerschap en ovitesten) heeft liggen.
Voor de verzendkosten stuur ik ze op.
Pm me maar. Borra.
Te vroeg beginnen kan geen kwaad! Zaadcellen kunnen vrij lang overleven. Te laat beginnen is erger, omdat de eicel maar kort te bevruchten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:21 schreef Borra het volgende:
[..]
Bedankt Ymme, ik heb ze net gekocht en wil alleen deze ronde (tweede ronde) ovitesten gebruiken zodat ik een beetje weet hoe het allemaal loopt en volgende ronde ga ik gewoon uit van de ovulatie van deze ronde en dan zien we wel weer. Ik weet nu bijvoorbeeld al dat we de vorige keer en van het testen nu veel te vroeg zijn begonnen met klussen.
Mij lukt dat ook niet hoor,geloof dat rond de middag testen het beste is maarja dat lukt meestal niet met werk enzo (ga ze niet meenemen hoor,veel te veel gedoe).Ik ga een uur van te voren natuurlijk geen 1.5 liter water drinken maar verder hou ik er niet zo veel rekening mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef Borra het volgende:
Volgens mij ook de 30ste. Op die ovitesten staat dat je eigenlijk 2 uur van te voren niet mag drinken, maar dat lukt mij niet hoor omdat ik in de avond test. Met dit warme weer ga ik echt niet 2 uur niks drinken.. ik vraag me dan ook af of ik uberhaupt nog kan plassen ..
Poezebeest, woon je in Ballekom? Of Rosmalen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:42 schreef Poezebeest het volgende:
Wonen je ouders in Den Bosch Mijsje? Da's bijna naast mijn durp!
Fijn dat het vakantie is voor je en heel begrijpelijk dat je bij je moeder wil zijn, ondanks dat het niet gezellig is thuis en iederen op z'n tandvlees loopt. En een mini-meet met zwangere Asyniur, gezellig en leuk om naar uit te kijken!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:20 schreef Asyniur het volgende:
Helleu lieve dames, waar blijven die streepjes?en dan bedoel ik niet de ovu-streepjes
![]()
vrijdag ga ik mijsje in het echie zienen dan gaan we iets lekkers eten en door Den Bosch slenteren
![]()
Lief van je! Maar helaas. Hartstikke negatief, en nog altijd geen bloed. Voor mij is het nu wel officieel. Toch nog ontpillen. Wel vervelend na 5 maanden nog geen normale cyclus. Ik ga lekker aan de Rosé vanavondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Minniemin, ben je nu al MinniePlus?
* RockabeIIa duimt
ontzettend jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Lief van je! Maar helaas. Hartstikke negatief, en nog altijd geen bloed. Voor mij is het nu wel officieel. Toch nog ontpillen. Wel vervelend na 5 maanden nog geen normale cyclus. Ik ga lekker aan de Rosé vanavond
ik wil best naar een (of meerdere) babywinkels, maar het moet niet hoor. En we gaan dus niet naar een winkel waar ze chocolaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef mijsje het volgende:
Poezebeestdus toch...
(Ik wilde inderdaad de Vughterstraat in, naar de babywinkelen inderdaad, Pink Lemon is leuk!)
En Marike, de Rozekrans ken ik inderdaad, maar het winkeltje er tegenover was ik nog nooit geweest... hmmm, goeie tip!
MinnieMinwat vervelend!
Wel lekker hoor, aan de Rosé!
Heerlijk he? Heb ik gisteren ook vast gedaan, het is spotting nog steeds maar dat was afgelopen maanden steeds de voorbode vanquote:
Ik niet nee, maar sommigen vast wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:50 schreef sterrenmunt het volgende:
even een vraagje, maar drinken jullie niets vanaf ovulatiedatum tot NOD??
Wat mijsje zegt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:00 schreef mijsje het volgende:
ik deed het niet, maar toen het langer dan een jaar ging duren, was ik daar wel een beetje klaar mee...
Je zit toch aan de antibiotica ivm een blaasontstekingquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:46 schreef Borra het volgende:
Ik heb vanavond eigenlijk een feestje, maar ik wil niet dat mijn vrienden weten dat we al bezig zijn en als ze zien dat ik niks drink weten ze genoeg. Normaal zou ik een tenniswedstrijd hebben vanavond maar die is afgezegd door mijn tegenspeelster, mijn vrienden denken dat ik dus aan het tennissen ben, maar helaas ik zit gewoon thuis
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Borra het volgende:
Ik heb nooit blaasontsteking dus die smoes werkt bij mij niet
Wel begrijpelijk hoor als je na een lange tijd nog niet zwanger bent om weer wat te gaan drinken, dat zou ik zelf ook doen.
Fijn Guess een duidelijke temperatuurstijging
Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
ik wil iedereen hier even eengeven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.
Lieverd,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
ik wil iedereen hier even eengeven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.
Dat maakt Mijsje zo bijzonderquote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.
Ik doe dat eigenlijk zelf ook hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.
Ik hoor/lees het wel vaker dat als mensen niet drinken vrienden/familie gelijk zoiets hebben van,die wil zwanger worden.Tenzij je een drankorgel bent zou ik er niks achter zoeken als een vriendin een avondje geen alchol drink.
Ow wat zal ik dat missen als het hier zo ver is (maar ik wil het graag missen hoor) HEERLIJK,krijg er spontaan zin inquote:Op zondag 5 juli 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:
het enige waar mensen het bij mij kunnen merken is of ik nog préparé eet of niet
Ik had er beter over gezwegenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:26 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat zal ik dat missen als het hier zo ver is (maar ik wil het graag missen hoor) HEERLIJK,krijg er spontaan zin in![]()
Heb je jouw eisprong gevoeld? Of is het op basis van ovu-testen dat je het denkt?quote:Ik denk trouwens dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad,ik hoop dat we goed geklussed hebben,woensdag iig maar donderdag weet ik het niet meer of we het gedaan hebben,het is erg toch..
Op zaterdag gegourmet met vrienden bij ons thuis. Heb in mijn uppie bijna een fles wijn leeggetutterd (restantje heb ik daags erna opgedronken); op donderdag had ik een positieve test in handenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef IslaBonita het volgende:
Van de week heb ik elke dag wel een glas wijn gedronken, en dat is veel voor mijn doen. Gister zelfs vier glazen. (had een bruiloft) Ik was 7 maanden alcoholvrij omdat we bezig waren voor kids, en heb zo gezond gegeten, en na het slechte nieuws (over het slechte zaad van mijn vent) ben ik weer eens los gegaan afgelopen week. Ik dacht; het duurt toch drie maanden voor hij misschien wat beter zaad heeft.. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het kan nog altijd wel lukken maarja, van de week had ik er even genoeg van. Ik las ergens op een site dat de vruchtbaarheid wel vermindert bij alcoholgebruik (ook voor de eisprong, het zou de eicel kunnen beschadigen) maar ergens anders las ik weer bij twee eeneheden alcohol niet (bij meer dus wel) Nouja ik weet het nu ook niet meer. Volgende week Dancevalley, denk niet dat ik het bij twee wijntjes hou...maar dat weekend is wel mijn eisprong. Denk dat ik er deze maand maar niet op ga rekenen, en eens even goed ga genieten. Als er nog zwangere dames rondlurken, wat is jullie ervaring? Wat wijntjes gedronken en toch zwanger geworden? En hoeveel dronk je dan?(per dag, per week?) Ben heel benieuwd!
* komt ook hier na maanden uit de lurk-modesquote:Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef IslaBonita het volgende:
Van de week heb ik elke dag wel een glas wijn gedronken, en dat is veel voor mijn doen. Gister zelfs vier glazen. (had een bruiloft) Ik was 7 maanden alcoholvrij omdat we bezig waren voor kids, en heb zo gezond gegeten, en na het slechte nieuws (over het slechte zaad van mijn vent) ben ik weer eens los gegaan afgelopen week. Ik dacht; het duurt toch drie maanden voor hij misschien wat beter zaad heeft.. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het kan nog altijd wel lukken maarja, van de week had ik er even genoeg van. Ik las ergens op een site dat de vruchtbaarheid wel vermindert bij alcoholgebruik (ook voor de eisprong, het zou de eicel kunnen beschadigen) maar ergens anders las ik weer bij twee eeneheden alcohol niet (bij meer dus wel) Nouja ik weet het nu ook niet meer. Volgende week Dancevalley, denk niet dat ik het bij twee wijntjes hou...maar dat weekend is wel mijn eisprong. Denk dat ik er deze maand maar niet op ga rekenen, en eens even goed ga genieten. Als er nog zwangere dames rondlurken, wat is jullie ervaring? Wat wijntjes gedronken en toch zwanger geworden? En hoeveel dronk je dan?(per dag, per week?) Ben heel benieuwd!
Ja, dat is waar, net als roken, toch? (ik rook zelf trouwens niet enquote:Op zondag 5 juli 2009 16:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom aoraki!![]()
De eerste weken is er geen bloedcontact, maar alcohol schijnt wel invloed te hebben op de kwaliteit van zaad- en eicellen...
Nou ik heb steken gevoeld aan de rechterkant,nu voel ik ze ook af en toe en was gisteravond helemaal draaierig. Nou is dat bij mij elke maand zo,mijn ovulatie begint met steken in m'n zij en eileider,als ik een eisprong heb gehad krampen,hoofdpij,moe,draaierig,pijn in rug/benen,dit is nu weer zo.Ook aan mijn temp en ovutesten te zien was ie toen,maar als mijn temp morgen nog hoog is zal fertilityfriend het ook wel aangeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:58 schreef leonieke het volgende:
Heb je jouw eisprong gevoeld? Of is het op basis van ovu-testen dat je het denkt?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat het over iemand anders gaat...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef mijsje het volgende:
meiden, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. doet me goed.
we hebben vandaag de dela mevrouw op bezoek gehad, en donderdag hebben we de uitvaart en de crematie. heel raar, ik besefte me pas op het eind, dat het om mijn eigen moeder ging...
Dat kan ik me ook voorstellen mijsje, ik had hetzelfde gevoel toen mijn schoonvader overleed. Nogmaals veel sterkte komende tijd.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef mijsje het volgende:
meiden, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. doet me goed.
we hebben vandaag de dela mevrouw op bezoek gehad, en donderdag hebben we de uitvaart en de crematie. heel raar, ik besefte me pas op het eind, dat het om mijn eigen moeder ging...
Ik duim heel erg hard voor je!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van een andere orde: ik heb nog steeds alleen wat spotting, verwacht dat het dan morgen wel door zal zetten.
Bij je ontbijt of zet je wekkertje van je gsm ofzo zodat je het echt niet kan vergeten.Ik slik ook medicijnen en ik heb het zo op het aanrecht liggen dat ik ze echt niet kan vergeten.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:21 schreef marike77 het volgende:
dank je! (nu nog kijken hoe ik ze sochtends niet ga vergeten...)
Och meisjequote:Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer marike, we kunnen elkaar de hand schudden. Ook hiervandaag, zoals ik al verwacht had.
MODje: ik wil graag naar het onderste lijstje...Komende cyclus is het vakantietijd, ik spiek deze keer eenmalig wanneer ik ongeveer ovuleer en verder laat ik het los. Niet temperaturen en niet ovutesten, misschien is dat de truc. Als we van ons reisje terug zijn brengen we de zwemmers van
weg, benieuwd wat ze daar van zeggen.
Ben benieuwd wie het eerste julistreepje gaat piesen...
Nienna, als je vaker zo lang menstrueert zou ik ook eens langs de huisarts gaan, bij ons hebben ze in het ZKH de menstruatiepoli voor zulk soort 'klachten'.
[hart onder de riem]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
Martijn en ik worden op 31 juli bij de gyn verwacht voor de uitslagen van de bloedtesten. Dan is het hopen dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden. Ik hoop zo dat het iets relatief simpels is wat ze zo op kunnen lossen, dan ben ik misschien volgend jaar nog wel mamaMaar de kans zit er natuurlijk dik in dat er niets word gevonden en ik gewoon in de categorie "vette pech" val. Een innestelingsprobleem lijkt het mij niet direct te zijn, ik bedoel, ik ben ook een keer tot de 11 weken gekomen. Beide andere keren kwam ik maar tot 5 en 6 weken. (bij elkaar ook 11
)
Enfin, we gaan er volle goede moed voor. Wie weet is het bij ons wel 'vier keer' scheepsrechtOf 5 of 6 of 7, hoe dan ook, we laten de moed niet zakken. Ook ik word ooit mama
Na deze bemoedigende woorden gesproken te hebben, een welgemeendevoor iedereen. Gewoon omdat ik er zin heb
ik weet het niet zo goed... ik voel me vreemd, mat en afgevlakt... heel af en toe zit ik te huilen als een klein kind, maar verder eigenlijk niet echt... en dat terwijl ik normaal eigenlijk heel emotioneel ben en om alles zit te janken... maar ja... nu dus niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
mijsje, nog maar een keer(ik hoop dat je het een beetje trekt allemaal)
Ze is alleen de eerste maanden thuis gebleven en na 12 weken is ze halve dagen gaan werken. En je baas wordt niet de dupe volgens mij als je vanwege zwangerschap thuis zit.zij heeft het sowieso in overleg met haar baas gedaan; die vond dat ze geen risico meer moest nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Tnx Asy, ik ben er ook echt van overtuigd dat het goed gaat komen hoor.Strikte rust vind ik trouwens nogal wat, m'n baas 9 maanden lang de dupe laten zijn omdat ik zwanger wil zijn is nogal een offer. Bovendien denk ik dat ik zelf helemaal door zou draaien...
Je mag best bang zijn, daar is helemaal niks geks aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:
ik weet het niet zo goed... ik voel me vreemd, mat en afgevlakt... heel af en toe zit ik te huilen als een klein kind, maar verder eigenlijk niet echt... en dat terwijl ik normaal eigenlijk heel emotioneel ben en om alles zit te janken... maar ja... nu dus niet...
Prima.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef MinnieMin het volgende:
@ Kolonia: Thanks. Hoe is het met jou nu?
Ow lieverd toch,al die emoties bang,verdrietig,huilen en zelfs lachen door elkaar zijn heel normaal,iedereen is anders en niks is vreemd of raar.Heel veel sterkte donderdag maar het lukt je wel,weet ik zeker.Hoe laat is de begraafnis donderdag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik weet het niet zo goed... ik voel me vreemd, mat en afgevlakt... heel af en toe zit ik te huilen als een klein kind, maar verder eigenlijk niet echt... en dat terwijl ik normaal eigenlijk heel emotioneel ben en om alles zit te janken... maar ja... nu dus niet...
meiden, bedankt weer voor de lieve reacties. dat voelt als een warme deken!
Guess, ik blijf inderdaad deze week bij m'n vader (en moeder, ze is thuis opgebaard) en zaterdag gaan we weer naar huis. ik ben bang voor donderdag...
ik heb niet goed gelezen naar hoe het precies ging met iedereen deze week, maar ik zag een paar meiden die ongesteld zijn geworden...balen... en een paar met een positieve ovutest...
dat is mooi!
ik denk aan jullie hoor...
Ja kan ik mezelf iets bij voorstellen. Ik ga er vanuit dat ik de dagen van tevoren en de dag zelf wél in de stress ga zitten hoor. Daar ontkom je volgens mij niet aan. Overigens zijn wij natuurlijk nog relatief kort bezig. Ik vermoed dat het naarmate het langer duurt ook steeds spannender wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat spannend vinden kun je beter zo lang mogelijk uitstellen, is beter voor je bloeddruk.
Ik herken het gevoel wel. Ik denk dat het komt doordat het nog zo druk is, je móet regelen, zorgen dat je moeder op een juiste manier geëerd wordt. Na de begrafenis heb je eigenlijk pas écht tijd voor verdriet. En ook wat Asy zegt, je bent er al een tijdje naar toe aan het leven. Overigens is huilen natuurlijk niet verplicht, soms is verdriet te groot en te diep om via tranen naar buiten te kunnen komen, dan komen de tranen pas als je er aan toe bent om het onder ogen te zien. Sterkte mijsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
Misschien is het in jouw geval dan wel prettig om in een volgende cyclus (die hopelijk snel komt) toch te gaan tempen. Als je je ei gevonden hebt weet je ook ongeveer waar je aan toe bent. En als daaruit blijkt dat er niets gebeurd heb je ook meteen iets om eventueel mee bij een dokter aan te komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef MinnieMin het volgende:
Geen idee verder of ik anovulair ben. Ik doe al een hele tijd geen testjes meer. Ik ben nu wel begonnen met tempen, gewoon om toch een of ander houvast te hebben. Maar dat zegt nu natuurlijk nog helemaal niets, aangezien ik dat pas sinds kort nu doe. Ik kan zo slecht tegen die onzekerheid...
Ah okay, ik had even het idee dat het om de volledige 9 maanden ging, inclusief kraamverlof zit je dan op een jaar, dat zou mijn baas niet echt tof vinden denk ik. Ik vermoed wel dat ze het zouden begrijpen, maar ik kan het voor mijn gevoel mijn collega's (nog) niet aandoen. Ik vergeet eigenlijk ook steeds dat het ook best wel wat is wat ik heb meegemaakt allemaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ze is alleen de eerste maanden thuis gebleven en na 12 weken is ze halve dagen gaan werken. En je baas wordt niet de dupe volgens mij als je vanwege zwangerschap thuis zit.zij heeft het sowieso in overleg met haar baas gedaan; die vond dat ze geen risico meer moest nemen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef MinnieMin het volgende:
@ Leonieke: Lees ik nu goed dat we mogen jompelen? Ik durf nog niet helemaal, voordat ik het hier lees....
ga voor je duimenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef leonieke het volgende:
Maandagvoormiddag blijkbaar, om 10.52 uur (maar ik mocht me ook al om 10.50u aanmelden) Lang leve de speciale tijdstippen van het UZ Jette.
Ondertussen wel meer en meer steken in mijn buik/rechterzij waardoor de angst alleen maar toeneemt. Ik zal blij zijn als het maandagmiddag is, dan weet ik tenminste meer.
Alvast een jompel voor jou meisquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Maar ik zit echt nog met een hemelse schrik. De test was wel knalpositief, maar ik wil eerst nog even de echo afwachten voor ik naar het volgende topic doorstroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |