wat zij zegt...quote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zo Leonie, je vakantie is nu begonnen... heb je al getest of gebeld??
Met ochtendurine tochquote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee, daar neem ik geen genoegen mee hoor!Testen jij. Hup.
![]()
Heb je eigenlijk klachten/kwaaltjes?
Het werkt dus niet dat ik er gewoon naar kijk?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef miss_sly het volgende:
Het is stap 1, alleen ben je er nog niet he, met het in huis hebben van een test. Doe hem eens gebruiken ofzo!
Ow, maak je geen zorgen, ik post hieronder eventjes de tijdstippen waarop ik wakker ben geworden:quote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Zit wat in Leonieke![]()
nou dan ga ik er morgen mn wekker voor zetten!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, maak je geen zorgen, ik post hieronder eventjes de tijdstippen waarop ik wakker ben geworden:
- zaterdag: 9u
- zondag: 10.10u
- vandaag: 10.50u
Ik zou er niet speciaal voor opstaan, moest ik jou zijn huuphuup![]()
En idd, Lois: alle factoren juist hebben zodat er geen twijfel is en ik mijn hoofd niet nog zotter kan maken (en zeker juist: als het niet goed is, is het ook gedaan met fantaseren over wat zou kunnen zijn).
Lief van je om ernaar te vragen! Vandaag over een week krijgtquote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Saffier, hoe is het nu bij jou? Isal op controle geweest (Of heb ik wat gemist?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |