Ik had ook absoluut geen positieve test verwacht, dus wat dat betreft geen teleurstelling hier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef mijsje het volgende:
jammer dat de test negatief was Nienna, het was ook iets te mooi om waar te zijn... maar goed, fijn dat het op gang lijkt te komen en dat het dus wel werkt allemaal...
Heb er deze maand geen last van gehad. Heb wel een korte luteale fase, maar mijn hele cyclus was erg kort deze keer. Ben van rond de 33 dagen naar 26 gegaan. Ik wil eigenlijk komende cyclus nog even afwachten. En proberen er wat minder mee bezig te zijn, maar of dat lukt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef mijsje het volgende:poezebeest... ga je nu de huisarts bellen over die rare tussenbloeding van de afgelopen keren?
Ja, dat is ook wel een kunst hoor, geduldig en relaxed zijn en blijven. Maar dat komt vast wel goed, joh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Guess. het volgende:
Wat irritant MM![]()
Ja ik/we zijn heel blij,nu nog ergens een portie geduld en relaxheid vandaan zien te halen en dan komt het hopelijk allemaal goed![]()
Ik vind de warmte niet leuk meerword er zo looooooooom van
Dank je wel Nienna, lief van je!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef -Nienna- het volgende:
Wat irritant inderdaad Minnie, dat je cyclus zo'n puinhoop lijkt te zijn.
Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent.
Wanneer is jouw NOD eigenlijk? Je staat niet in de OP, maar als je hier maar eenmalig bent hoeft dat natuurlijk ook niet.quote:
Ik ben blij dat ik niet hoef!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
vanavond weer starten met klussen/neuken.. pff met dit weer.. blegh
fixed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:11 schreef IslaBonita het volgende:
Oh dus lief MODje: mijn NOD mag op 29 juli!
Thanks!
Was het maar waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
fixed!![]()
Nog meer om toe te voegen of aan te passen?
Oh, sssht! Je maakt me bijna zenuwachtig. Maar dat ben ik nog steeds niet deze keer. Ben benieuwd, voel mijn boobs nog steeds en had vanmiddag wat steekjes in mijn onderbuik. Maar ik wacht het gewoon lekker af.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef IslaBonita het volgende:
Dus PZE: jij bent de eerstvolgende! En hopelijk het eerste streepje van juli!!
Haha,dit is wel heel erg hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
vanavond weer starten met klussen/neuken.. pff met dit weer.. blegh
stress heeft natuurlijk wel invloed op je hormonale huishouding, maar dat hoeft niet altijd. ik heb op het moment behoorlijk wat stress ivm tijd v/h schooljaar en m'n hele thuissituatie, maar m'n cyclus is aardig gelijk. hoogstens dat het 1 en heel af en toe een keertje 2 dagen te vroeg is. maar eigenlijk is het dat wel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef Borra het volgende:
Is het nou zo dat als je in een erg stressvolle periode zit je cyclus langer duurt? als ik naar mijn rijtje kijk (ben vanaf januari van de pil af maar begonnen met zwanger worden in juni) loopt het als volgt: 28, 27, 30, 35, 40 en 30. De cyclus van 40 dagen was wel een behoorlijke uitschieter en een drukke tijd voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |