abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:39:14 #101
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_70527109
Bedankt voor het welkom

Ik had even goed het topic doorgelezen en sommigen van jullie krijgen het wel voor de kiezen zeg Echt waardeloos. Ik lees soms wel eens mee en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat er eens een grondige bezem door dit topic wordt gehaald!
pi_70527649
van mij mag het inderdaad net zo grondig als in juni geweest is inderdaad poohy
het is wel altijd gezellig om nieuwe gezichten hier te zien, maar ik hoop ook altijd dat ze niet zo lang blijven plakken... ehm, de personen dan he, de eitjes moeten heel erg blijven plakken!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:20:53 #103
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_70528801
Oh okee in juni is er dus ook een grote schoonmaak geweest, mooi
Inderdaad, plakken moeten ze
pi_70532640
Guess: Fijn dat alles goed is!

Verder is het al laat en heb ik niet alles onthouden, sorry daarvoor!

Vandaag de hele dag op het strand geweest, heel ververlend

Hier heeft het inmiddels doorgezet dus mijn nod mag naar 26 juli denk ik, ligt aan mijn eisprong... Maar houd het maar de 26e aan.
  woensdag 1 juli 2009 @ 06:39:51 #105
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_70535933
Oh balen poezebeest

Vanmorgen had ik weer lichtrood bloed verlies, een klein beetje maar. Een dag of zes geleden had ik ook al lichtrood bloedverlies, dit duurde een dag. Erg spannend dus...
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:33:25 #106
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70536766
Guess wat goed dat alle resultaten positief waren. Weer aan de klus En idd, het is iets typisch ziekenhuisachtig dat ze meestal te laat bellen. Maar ik kan me anderzijds wel voorstellen dat ze véél mensen moeten opbellen (alleen mogen ze mij de volgende keer op de eerste plek zetten )
pi_70537163
Jammer Poezebeest.

Welkom Poohy.
Je hebt wel gelijk een spannende binnenkomer zeg!
Ik duim voor je.
pi_70548889
Och Poezebeest, wat balen joh.
Spannend poohy!
pi_70550262
poezebeest... ga je nu de huisarts bellen over die rare tussenbloeding van de afgelopen keren?
pi_70550605
Poezebeest, wat jammer...!

Ik heb gisteravond een testje gedaan: negatief.

Vanochtend bij afvegen bruin slijm, dus tampon in...ik opgelucht dat mijn cyclus in ieder geval op gang komt na het stoppen met de pil. Maar echt doorzetten doet het nog niet.
pi_70551225
jammer dat de test negatief was Nienna, het was ook iets te mooi om waar te zijn... maar goed, fijn dat het op gang lijkt te komen en dat het dus wel werkt allemaal...
pi_70551536
Jammer Nienna.
Maar gezellig dat je nog een rondje meedoet.
pi_70551538
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef mijsje het volgende:
jammer dat de test negatief was Nienna, het was ook iets te mooi om waar te zijn... maar goed, fijn dat het op gang lijkt te komen en dat het dus wel werkt allemaal...
Ik had ook absoluut geen positieve test verwacht, dus wat dat betreft geen teleurstelling hier.
Nu hoop ik dat mijn ongi een beetje snel wil doorzetten, dan kan ik tenminste een nieuwe NOD doorgeven.
pi_70553255
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef mijsje het volgende:
poezebeest... ga je nu de huisarts bellen over die rare tussenbloeding van de afgelopen keren?
Heb er deze maand geen last van gehad. Heb wel een korte luteale fase, maar mijn hele cyclus was erg kort deze keer. Ben van rond de 33 dagen naar 26 gegaan. Ik wil eigenlijk komende cyclus nog even afwachten. En proberen er wat minder mee bezig te zijn, maar of dat lukt...
pi_70554046
Minniemin, hoe is het bij jou?
En bij jou, IslaBonita?

Jullie zijn nog voor mij, ik ben bijna weer aan de beurt. De laatste zes keer werd ik precies op de 14e dag na mijn positieve ovutest ongesteld, dat is zondag. Dat wordt weer een fijn dagje broekloeren. Maargoed, ben nog steeds relaxed deze ronde. Hopen dat dat zo blijft.
pi_70554819
Poezebeest en Nienna, balen

Is het nou zo dat als je in een erg stressvolle periode zit je cyclus langer duurt? als ik naar mijn rijtje kijk (ben vanaf januari van de pil af maar begonnen met zwanger worden in juni) loopt het als volgt: 28, 27, 30, 35, 40 en 30. De cyclus van 40 dagen was wel een behoorlijke uitschieter en een drukke tijd voor mij.
pi_70556353
Hoi nog geen . heel vreemd...
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:26:07 #118
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70558562
Ik had gister een zo goed als positieve ovu-test,ik dacht dat ie er vandaag wel af zou knallen maar hij was juist wat lichter.Zou het kunnen dat ie door de warmte,meer drinken,meer zweten lichter uit valt?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70558869
Hier nog steeds niets hoor. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik begrijp het echt niet meer.
Heb eergisteren voor het laatst getest, maar kan me niet voorstellen dat het nu nog positief zal zijn.
Deze onzekerheid is niet tof.

Ik wilde gisteren eigenlijk testen, maar was zo moe, dat ik om 7 uur 's avonds in slaap ben gevallen. Mijn vriend kreeg me niet eens wakker gemaakt. Om half twee 's nachts werd ik pas wakker...
Ik denk toch dat die klachten die ik heb met de warmte te maken hebben. Ik baal wel heel erg dat mijn cyclus dus wel een puinhoop is nu. Juist nu ik deze periode eigenlijk redelijk stressloos ben geweest (in tegenstelling tot de vorige periode)

@Poezebeest en @ Cisco en @ Nienna: Jammer meiden, ik wil het volgende keer niet meer hoeven zeggen hoor...

@Marike: Spannund!

@Guess: Fijn dat alles iig goed is, toch!?

woensdag 1 juli 2009 @ 20:39:41 #120
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70559045
Wat irritant MM

Ja ik/we zijn heel blij,nu nog ergens een portie geduld en relaxheid vandaan zien te halen en dan komt het hopelijk allemaal goed

Ik vind de warmte niet leuk meerword er zo looooooooom van
pi_70559405
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Guess. het volgende:
Wat irritant MM

Ja ik/we zijn heel blij,nu nog ergens een portie geduld en relaxheid vandaan zien te halen en dan komt het hopelijk allemaal goed

Ik vind de warmte niet leuk meerword er zo looooooooom van
Ja, dat is ook wel een kunst hoor, geduldig en relaxed zijn en blijven. Maar dat komt vast wel goed, joh!
Ik gooi je een stukkie geduld toe, vangen he!
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:49:34 #122
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70559453
Thanks
pi_70563344
Wat irritant inderdaad Minnie, dat je cyclus zo'n puinhoop lijkt te zijn.
Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent.
pi_70563944
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef -Nienna- het volgende:
Wat irritant inderdaad Minnie, dat je cyclus zo'n puinhoop lijkt te zijn.
Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent.
Dank je wel Nienna, lief van je!
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:39:47 #125
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_70568792
Zojuis tbruin bloed bij het afvegen dus ik dénk dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden
pi_70574529
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef marike77 het volgende:
Hoi nog geen . heel vreemd...
Wanneer is jouw NOD eigenlijk? Je staat niet in de OP, maar als je hier maar eenmalig bent hoeft dat natuurlijk ook niet.

Ik duim dat het niet doorzet Poohy.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:49:40 #127
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575354
poohy,hoe is het? Heeft het doorgezet? Ik hoop voor je van niet.

Hier al 3dgn een zo goed als positieve ovu-test,gisteren iets lichter vandaag en eergister wat donkerder maar nog niet zo'n knallende als anders,wel gisteravond 2 uurtjes een goed voelende steek aan m'n linkerkant dus er is wel iets gaande.Ow hier kan ik niet tegen he. ....adem in..adem uit....relax... pfff
pi_70575436
Ik dacht dat er ook ovu-testen bestonden met een smiley. Zijn die dan niet veel duidelijker dan een donker of lichter streepje? Het lijkt me alleszins vrij complex.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:00:05 #129
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575691
Ja die bestaan volgens mij wel,ik kan wel eens kijken,moet zo toch naarde Etos.Die krengen zijn alleen altijd zo duur,vandaar dat ik ze via internet bestel van sensitest.Vind het niet zo erg als het eens wat duurder is maar aangezien mijn cyclus nog wel eens wisselt van lengte (28-35 met een uitschieter van 42)word dat gewoon wel heel erg duur.
Weet je toevallig van welk merk ze zijn?
pi_70576091
Geen flauw idee. Sorry!
In het ziekenhuis hebben ze mij altijd gezegd dat het geen zin heeft dat ik die dure krengen gebruik. Ik vermoed dat ze door al de hormonen die ik inneem een vals beeld zouden geven.
pi_70580500
vanavond weer starten met klussen/neuken.. pff met dit weer.. blegh
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_70581088
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef!
Nou ja, het is voor een goed doel moet je maar denken.
En mocht het deze keer lukken, dan staat het moment van conceptie wel voor altijd in je geheugen gegrifd.
pi_70582898
Cisco, Poezebeest en Nienna:
Jammer...toch altijd weer een teleurstelling he? (behalve voor Nienna dan)
Samen door naar de volgende ronde!

Mijsje, wat verdrietig toch allemaal... Toch hoop ik nog op een heel snel wondertje, en dat je mamsie nog even blijft volhouden...

Marike, Poohy en Minniemin, het blijft spannend. Het kan nog zomaar ineens raak zijn... en anders hoop ik dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn. Kunnen we alvast een regendansje doen als de klusperiode eraan komt!

Guess, wat fijn dat alles in orde is!

Minniemin, het was bij mij ook een rotzooitje. Vier dagen flink bruinverlies gehad (eerder nog nooit meegemaakt) buikpijn en spotting met dagen ertussen dat er weer niets kwam dus had hoop, omdat het anders was, dat het toch raak was...maar nee, het is gewoon goed doorgebroken. Na al die infecties en medicijnen heb ik nu wel het idee dat het helemaal schoon is.

Dus PZE: jij bent de eerstvolgende! En hopelijk het eerste streepje van juli!!

Droomvrouwtje, als je dit nog leest: Sterkte, genie van de zomer en hopelijk kom je gauw weer eens langs.

Flugel, je heb helemaal gelijk met je bericht. Geniet er maar van nu het nog kan....Heb de afgelopen dagen maar lekker met een roseetje op het strand gehangen, om mezelf een beetje te troosten.
Niet teveel drank, want je houdt natuurlijk toch in je achterhoofd dat je deze maand zwanger zou kunnen raken...lastig! En die boxershorts helpen mijn vent nu ook niet echt met deze temperaturen! Zijn lease-auto moest in geleverd worden en nu zit hij dus in mijn miniautotje zonder airco in de file...ook niet echt bevordelijk voor het zaad. Misschien moet ik er de komende (hete) maanden er maar niet zo mee bezig zijn...

Meiden hoop dat jullie allemaal lekker van het weer kunnen (gaan) genieten! voor iedereen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_70582967
Oh dus lief MODje: mijn NOD mag op 29 juli!
Thanks!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:31:15 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70585515
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:11 schreef IslaBonita het volgende:
Oh dus lief MODje: mijn NOD mag op 29 juli!
Thanks!
fixed!
Nog meer om toe te voegen of aan te passen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70585688
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

fixed!
Nog meer om toe te voegen of aan te passen?
Was het maar waar Nog altijd niets.
pi_70585913
Ja...hier wel! Ik neem aan dat dit mijn ongi is, maar het is zooooo weinig. Maargoed mijn lichaam moet ook weer op gang komen natuurlijk dus ik geef alvast wel een nieuwe NOD op (op basis van mijn afgelopen cyclus).....én meteen even startdatum veranderen:

1 augustus Nienna (06-2009) NOD
pi_70586046
Poohy, hoe is het daar?

Guess, lijkt me inderdaad lastig, wisselvallige cyclussen.

Cisco, succes met klussen!

Isla, jammer zeg!

En Minnie en marike houden het nog even spannend, begrijp ik?

Een voor allemaal!
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:03:39 #139
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_70586195
Een beetje vreemde dag vandaag. Vanmorgen dus weer bruin bloed bij het afvegen en ook wat in mijn onderbroek. Dus ik had de hoop al opgegeven en dacht van ach laat het bloed maar komen, volgende keer beter

Maar er komt verder helemaal niks Normaal had er vandaag een *blub* moment moeten komen, maar dat is dus nog niet gebeurd Zit nu een beetje tussen hoop en vrees!

Wie weet stel ik het allemaal zelf uit, dus ik kan helaas niets anders doen dan wachten. En zaterdagochtend testen als de grote vloed is uitgebleven

@Nienna, wie weet ligt het wel aan het weer
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:05:36 #140
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70586237
Ik kom gewoon weer even een brengen voor jullie allemaal! Ik denk aan jullie
3!
pi_70589494
bij mij nog steeds helemaal niks. snap er niks van. al twee keer negatief getest. het weer?
pi_70589564
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef IslaBonita het volgende:
Dus PZE: jij bent de eerstvolgende! En hopelijk het eerste streepje van juli!!
Oh, sssht! Je maakt me bijna zenuwachtig. Maar dat ben ik nog steeds niet deze keer. Ben benieuwd, voel mijn boobs nog steeds en had vanmiddag wat steekjes in mijn onderbuik. Maar ik wacht het gewoon lekker af.

Balen dat het bij jou niet gelukt is deze keer.
pi_70589579
Hoi Kolonia,

Ik ben een beetje een lurker, maar probeer toch wel mee te posten. Ben nu 5 maanden gestopt. (vanaf toen aan het meelezen en af en toe reageren). Mijn NOD had ik wel duidelijk dacht ik, maar nu is het weer helemaal van slag...
Minnie, wij zijn ong. tegelijk begonnen. wat typisch dat het bij jou ook van slag is weer!

groet m

[ Bericht 7% gewijzigd door marike77 op 02-07-2009 20:20:27 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:43:05 #144
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70595080
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
Haha,dit is wel heel erg hoor

Wij hebben er gelukkig niet zo'n problemen mee tijdens de warmte,we beginnen gewoon onder de douche en op de slaapkamer staat een goede ventilator

Net nog een ovutestje gedaan en die was weer heel licht dus ik denk dat ik mijn piek toch heb gehad,nou ja we zullen het wel merken aan de tempratuur de komende dagen.
pi_70595245
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef Borra het volgende:
Is het nou zo dat als je in een erg stressvolle periode zit je cyclus langer duurt? als ik naar mijn rijtje kijk (ben vanaf januari van de pil af maar begonnen met zwanger worden in juni) loopt het als volgt: 28, 27, 30, 35, 40 en 30. De cyclus van 40 dagen was wel een behoorlijke uitschieter en een drukke tijd voor mij.
stress heeft natuurlijk wel invloed op je hormonale huishouding, maar dat hoeft niet altijd. ik heb op het moment behoorlijk wat stress ivm tijd v/h schooljaar en m'n hele thuissituatie, maar m'n cyclus is aardig gelijk. hoogstens dat het 1 en heel af en toe een keertje 2 dagen te vroeg is. maar eigenlijk is het dat wel...

wel heel vreemd, meestal ben ik in de eerste dagen dat ik ongesteld ben, heel erg ongesteld. met dubbele bescherming zeg maar... deze keer lijkt het of ik moeite moet doen om per dag een tampon vol te krijgen... ( jeetje, bah, onsmakelijk... sorry! ) heel vreemd... als ik niet zeker wist dat ik niet zwanger ben, ging ik toch even twijfelen... (absoluut geen klachten meer, zachte/pijnloze tetten, nee, dat is niet zwanger)

succes en veel plezier Guess!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:16:42 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70601499
PzE ik duim heel hard voor je!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:53:16 #147
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70605125
Hier draaien de duimen ook volop hoor!!
pi_70607611
Pze spannend nog 3 dagen tot je NOD..
Mijsje bedankt voor je antwoord
Inmiddels heb ik er alweer 5 ovulatietesten tegenaan gegooid maar nog steeds geen positieve, zit nu op dag 16 met een cyclus van 30, straks nog maar even nieuwe kopen bij het Kruidvat want het zal blijkbaar nog wel even duren.. ik was eerst ook aan het klooien met het plassen op zo'n testje, maar vang nu mijn plas gewoon op in een plastic bekertje, veel makkelijker.
Guess klus ze! wij zijn ook alweer lekker bezig 4 dagen op rij en gaan voorlopig nog wel even door
pi_70612406
Borra, waarom bestel je ze niet bij bijvoorbeeld Babyboomshop.nl (of .com) ? Daar zijn ze goedkoper en kun je ze met meer tegelijk inslaan... (ik vind die van het kruidvat prettig, maar ze zijn zo gauw op, en schreeuwend duur... daar heb ik dus maar 1 pakje gekocht, en de rest bij de babyboomshop op internet...)
pi_70613251
Hier nog iemand die heel veel babyboom testen (zwangerschap en ovitesten) heeft liggen.
Voor de verzendkosten stuur ik ze op.

Pm me maar. Borra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')