Cisco, Poezebeest en Nienna:
Jammer...toch altijd weer een teleurstelling he? (behalve voor Nienna dan)
Samen door naar de volgende ronde!
Mijsje, wat verdrietig toch allemaal...

Toch hoop ik nog op een heel snel wondertje, en dat je mamsie nog even blijft volhouden...
Marike, Poohy en Minniemin, het blijft spannend. Het kan nog zomaar ineens raak zijn... en anders hoop ik dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn. Kunnen we alvast een regendansje doen als de klusperiode eraan komt!
Guess, wat fijn dat alles in orde is!
Minniemin, het was bij mij ook een rotzooitje. Vier dagen flink bruinverlies gehad (eerder nog nooit meegemaakt) buikpijn en spotting met dagen ertussen dat er weer niets kwam dus had hoop, omdat het anders was, dat het toch raak was...maar nee, het is gewoon goed doorgebroken.

Na al die infecties en medicijnen heb ik nu wel het idee dat het helemaal schoon is.
Dus PZE: jij bent de eerstvolgende! En hopelijk het eerste streepje van juli!!
Droomvrouwtje, als je dit nog leest: Sterkte, genie van de zomer en hopelijk kom je gauw weer eens langs.
Flugel, je heb helemaal gelijk met je bericht. Geniet er maar van nu het nog kan....Heb de afgelopen dagen maar lekker met een roseetje op het strand gehangen, om mezelf een beetje te troosten.
Niet teveel drank, want je houdt natuurlijk toch in je achterhoofd dat je deze maand zwanger zou kunnen raken...lastig! En die boxershorts helpen mijn vent nu ook niet echt met deze temperaturen! Zijn lease-auto moest in geleverd worden en nu zit hij dus in mijn miniautotje zonder airco in de file...ook niet echt bevordelijk voor het zaad. Misschien moet ik er de komende (hete) maanden er maar niet zo mee bezig zijn...
Meiden hoop dat jullie allemaal lekker van het weer kunnen (gaan) genieten!

voor iedereen!