Wat mijsje zegt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:00 schreef mijsje het volgende:
ik deed het niet, maar toen het langer dan een jaar ging duren, was ik daar wel een beetje klaar mee...
Je zit toch aan de antibiotica ivm een blaasontstekingquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:46 schreef Borra het volgende:
Ik heb vanavond eigenlijk een feestje, maar ik wil niet dat mijn vrienden weten dat we al bezig zijn en als ze zien dat ik niks drink weten ze genoeg. Normaal zou ik een tenniswedstrijd hebben vanavond maar die is afgezegd door mijn tegenspeelster, mijn vrienden denken dat ik dus aan het tennissen ben, maar helaas ik zit gewoon thuis
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Borra het volgende:
Ik heb nooit blaasontsteking dus die smoes werkt bij mij niet
Wel begrijpelijk hoor als je na een lange tijd nog niet zwanger bent om weer wat te gaan drinken, dat zou ik zelf ook doen.
Fijn Guess een duidelijke temperatuurstijging
Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
ik wil iedereen hier even eengeven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.
Lieverd,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
ik wil iedereen hier even eengeven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.
Dat maakt Mijsje zo bijzonderquote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.
Ik doe dat eigenlijk zelf ook hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.
Ik hoor/lees het wel vaker dat als mensen niet drinken vrienden/familie gelijk zoiets hebben van,die wil zwanger worden.Tenzij je een drankorgel bent zou ik er niks achter zoeken als een vriendin een avondje geen alchol drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |