abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70614558
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef ymme het volgende:
Hier nog iemand die heel veel babyboom testen (zwangerschap en ovitesten) heeft liggen.
Voor de verzendkosten stuur ik ze op.

Pm me maar. Borra.
Bedankt Ymme, ik heb ze net gekocht en wil alleen deze ronde (tweede ronde) ovitesten gebruiken zodat ik een beetje weet hoe het allemaal loopt en volgende ronde ga ik gewoon uit van de ovulatie van deze ronde en dan zien we wel weer. Ik weet nu bijvoorbeeld al dat we de vorige keer en van het testen nu veel te vroeg zijn begonnen met klussen.
pi_70614729
Ik kom d'r echt niet vanaf
pi_70614986
Als ik weer vrolijk ongesteld word komende zondag dan wil ik ze heel graag hebben hoor Ymme!
pi_70615164
als de mijne op zijn, wil ik ze wel, want PZE heeft ze toch niet nodig...
pi_70615314
Pm staat altijd open
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 15:44:22 #156
5428 crew  miss_sly
pi_70615325
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:21 schreef Borra het volgende:

[..]

Bedankt Ymme, ik heb ze net gekocht en wil alleen deze ronde (tweede ronde) ovitesten gebruiken zodat ik een beetje weet hoe het allemaal loopt en volgende ronde ga ik gewoon uit van de ovulatie van deze ronde en dan zien we wel weer. Ik weet nu bijvoorbeeld al dat we de vorige keer en van het testen nu veel te vroeg zijn begonnen met klussen.
Te vroeg beginnen kan geen kwaad! Zaadcellen kunnen vrij lang overleven. Te laat beginnen is erger, omdat de eicel maar kort te bevruchten is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70615330
Nou, ik ga er echt niet van uit hoor. Ik heb nauwelijks klachten en onze klustiming was zoals gezegd niet optimaal.
pi_70615823
Mijsje: dat weinig vloeien herken ik deze maand! Ik krijg ook amper een (mini) tampon vol. Normaal heb ik 1 zwaardere dag, maar nu heb ik al vanaf het begin, maandag dus, meer dan voldoende aan een mini tampon. Het was vandaag ook alweer over, terwijl ik anders een dikke week ongesteld ben.
Ik heb wel nog steeds zere tieten, maar eigenlijk ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben, heb er een ovulatietestje tegen aan gegooid vanmorgen en die gaf niets aan...
pi_70616039
Zou het dan toch met het weer te maken hebben?
Hier namelijk ook een hele lichte ongi...
pi_70616079
wat raar he, Poezebeest en Nienna... heel vreemd...
maar, geeft een ovutest altijd een resultaat als je zwanger bent? (niet om hiermee hoop te creeeren die er niet was ofzo hoor...) Zou het met het weer te maken kunnen hebben, vraag ik me dan af... zucht, het zal wel niks zijn...
pi_70616291
Misschien heeft het idd met het weer te maken, ik heb geen flauw idee. Ik heb in ieder geval met mezelf afgesproken dat wanneer mijn pijnlijke tieten aan blijven houden ik in de loop van volgende week mag testen. Zondag zit ik ook pas 15 dagen na mijn ovulatie.
pi_70616868
Ik zie alweer spotting.
pi_70616917
ik weet het ook niet... wel vreemd dat net deze ronde 3 vrouwen hetzelfde hebben... (naja, ik dan met tetten die niet meer pijnlijk zijn dan...) ow, en zwanger kan ik echt niet zijn, zoals ik al wist... ik had negatief. dus ik ga weer richting de ovulatie...
pi_70617942
damn, en nu dus afwachten... ik ben blij dat het niet morgen gebeurde, terwijl ik dan ín die tent stond...
pi_70619035
Dames ik had precies hetzelfde afgelopen week. Heel weinig bloedverlies, teveel om niets te gebruiken,te weinig om een klein tamponnetje vol te krijgen. Zere tetten&buikpijn zijn ook over, dus zwanger ben ik niet. Zal idd het weer wel zijn.

Mijsje,je hebt idd geluk gehad!Gaat het feestje nu niet door?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_70619553
haaaai

zit te lezen dat meerdere vrouwen een hele lichte ongesteldheid hebben. Das toch best fijn?
Of is het echt te licht?
ik blijf lekker duimen hier!!!

[ Bericht 23% gewijzigd door sterrenmunt op 03-07-2009 18:21:27 (wasnognieklaar) ]
pi_70622838
Ik vind het ook wel heel fijn, maar het valt wel op omdat het normaal gesproken niet zo is en dat vind ik bijzonder. Ik denk dan, je baarmoederslijmvlies wordt toch steeds even dik en dat moet er allemaal uit, is er nu dan iets achter gebleven omdat het zo weinig is of was het gewoon minder dik?
Of ben ik stiekem gewoon zwanger en is dit een innestelingsbloeding?!?!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:40:37 #168
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70622870
Oeh, we gaan in pupostand!!!
Ik wil zo graag namen deleten uit de OP!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70623788
Nou ja, "officieel" ben ik al ongesteld geweest, maar het is zo'n rare ongesteldheid dat ik het niet zo goed weet. Dus eigenlijk mag mijn NOD naar 26 juli, maar stiekem houd ik toch een slag om de arm...
Vanwege mijn zere tieten maar ook wel vanwege de pijntjes in mijn buik die niet bij deze periode van de maand zouden horen. En mijn ovulatietest was niet helemaal wit en is dat normaal gezien wel in deze periode, maar was ook niet knal positief. Een heel licht zichtbaar streepje. Het is afwachten...
pi_70624471
Misschien dan toch even testen poezebeest?

Ik sta nu twee keer in de OP zag ik...de eerste (helemaal bovenaan) kan eruit
pi_70624761
Hoeeee... toch spannend hoor, poezelebeest!

pi_70625549
We moeten het niet spannender maken dan dat het is!

Ik test eind van de week nog een keertje en dan laat ik wel weten hoe het zit Ga er vooralsnog vanuit dat ik de afgelopen dagen mijn menstruatie heb gehad.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:02:46 #173
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70625635
Hier mevrouw twijfelkont weer in the house Willen jullie even kijken naar mijn ovutesten?Ik denk namelijk dat ik mijn LH piek wel heb gehad,aan mijn lijf te voelen maar de testen waren veel minder donker dan anders.Nu denk ik dat dat mischien komt door het weer (met dit weer drink ik ook veel meer).Hij is wel van licht naar donker gegaan en nu weer licht.In het echt zien ze er wel wat donkerder uit.Wat denken jullie?

Als het goed is moet ik het morgen of overmorgen wel aan m'n temp kunnen zien.

Mijsje wat jammer,zag dat het nu niet door gaat.

Poezebeest,spannend!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70625760
Ik denk dat de 30e je piek was Gues!
pi_70626068
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:07 schreef Poezebeest het volgende:
Ik denk dat de 30e je piek was Gues!
Ik ook hoor.
pi_70626078
ehm, bij de bovenste foto de 4e van onderen denk ik... even kijken welke datum daarbij hoort... ja, ik denk ook de 30ste Guess, en dan om 19.15 de meest sterke zoals ik het zie...

nou, het wordt zomaar weer helemaal spannend Poezebeest... ik ga gewoon weer duimen! maar ehm, hoe eind van de week wil je het hebben? Het is nu al vrijdag, veel meer eind wordt het niet hoor...

Ik heb volgens mij gewoon inderdaad een lichte ongesteldheid gehad. heel raar, want als het heel warm is, heb ik juist meestal meer bloed en lijkt het zelfs vloeibaarder... (alsof ik smelt...) maar dat had ik nu dus helemaal niet... maar voor mij dus helaas geen gepupo, ik heb vanmiddag getest, en dus negatief. (ik heb dus niet gekeken of ik zwanger was, maar ik heb gekeken om zeker te weten dat ik niet zwanger was... om het lekker omslachtig te houden... )

nou, het was inderdaad wel schrikken, van die tent... wel blij dat het niet morgen gebeurde. Het gaat nu volgens mij niet door. We zullen wel bericht krijgen wanneer ze het wel weer door laten gaan. (Het is niet helemaal mijn ding, mega piraten festijn, maar ach, als je er dan bent, zal het ongetwijfeld heel gezellig zijn...het is meer voor manlief dat ik meega)
pi_70626183
Volgens mij ook de 30ste. Op die ovitesten staat dat je eigenlijk 2 uur van te voren niet mag drinken, maar dat lukt mij niet hoor omdat ik in de avond test. Met dit warme weer ga ik echt niet 2 uur niks drinken.. ik vraag me dan ook af of ik uberhaupt nog kan plassen ..
pi_70626328
Mijsje: Volgende eind van de week En ik heb nog maar 1 testje en die wil ik eigenlijk bewaren tot eind volgende week want vind het zo zonde van die dingen... Jammer dat jouw test echt negatief was! Maar dan wel fijn dat de menstruatie niet zo heftig was!
Wat jammer van het megapiratenfestijn, gelukkig is het vandaag gebeurd en niet morgen. Kun je iets anders leuks gaan doen met je man
pi_70626612
hahahaha, sorry, flauw...

ja, jammer van de negatieve test, maar ik voelde me ook echt niet zwanger. door de rare ongestelde dagen wilde ik het gewoon even uitsluiten... (zelfs getest zonder manlief erbij, doe ik voor het echie echt nie!) maar inderdaad, gewoon lekker genieten van het feit dat het deze keer gewoon niet zo heftig was...
morgen gaan we nu maar alvast naar m'n ouders. zouden we anders zondag heen gaan. dan zou manlief die dag ook weer vertrekken en zou ik daar blijven. nu gaan we dus samen zaterdag en dan een nachtje samen slapen. dan biljf ik wel door de week daar (en ga ik op de vrijdag mini-meeten met Asyniur ) en komt manlief in het weekend weer.
heel raar, maar ik wil graag weten wanneer het afloopt met m'n moeder. dat zou zoveel rust geven in m'n hoofd, maar ook in ons gezin. iedereen loopt op z'n laatste benen, en bij het minste of geringste ontploft er een bom... (een reden waarom het eigenlijk niet zo handig is om zondag te blijven in Den Bosch...) maar goed, voor m'n moeder doe ik het graag, en nu ook vakantie, dus ik hoef ook niet meer aan school te denken...
pi_70626808
Wonen je ouders in Den Bosch Mijsje? Da's bijna naast mijn durp!
Fijn dat het vakantie is voor je en heel begrijpelijk dat je bij je moeder wil zijn, ondanks dat het niet gezellig is thuis en iederen op z'n tandvlees loopt. En een mini-meet met zwangere Asyniur, gezellig en leuk om naar uit te kijken!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:56:58 #181
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70627194
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef Borra het volgende:
Volgens mij ook de 30ste. Op die ovitesten staat dat je eigenlijk 2 uur van te voren niet mag drinken, maar dat lukt mij niet hoor omdat ik in de avond test. Met dit warme weer ga ik echt niet 2 uur niks drinken.. ik vraag me dan ook af of ik uberhaupt nog kan plassen ..
Mij lukt dat ook niet hoor,geloof dat rond de middag testen het beste is maarja dat lukt meestal niet met werk enzo (ga ze niet meenemen hoor,veel te veel gedoe).Ik ga een uur van te voren natuurlijk geen 1.5 liter water drinken maar verder hou ik er niet zo veel rekening mee.
Hopelijk mijn temp morgen omhoog,dan weet ik zeker dat we goed geklusd hebben
pi_70627280
Ja ik heb duidelijk een positieve ovulatietest net gedaan, vroeg naar bed dus, morgenochtend nog maar een keer testen

(beetje onduidelijk maar wel te zien toch?)

[ Bericht 23% gewijzigd door Borra op 03-07-2009 22:19:44 ]
pi_70627745
Hup borra, ventilator aan en gaan met die banaan!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:43:01 #184
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70628708
Borra,heel goed! Have fun

Is dat een test van het kruidvat?
pi_70628996
Denk het wel Guess. Herken m aan het roze handvat
pi_70629325
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:42 schreef Poezebeest het volgende:
Wonen je ouders in Den Bosch Mijsje? Da's bijna naast mijn durp!
Fijn dat het vakantie is voor je en heel begrijpelijk dat je bij je moeder wil zijn, ondanks dat het niet gezellig is thuis en iederen op z'n tandvlees loopt. En een mini-meet met zwangere Asyniur, gezellig en leuk om naar uit te kijken!
Poezebeest, woon je in Ballekom? Of Rosmalen? (liggen nog veel meer durpjes in de buurt, ik gok maar wat... hoef je niet te antwoorden hoor, ook gewoon heel prive... ) M'n ouders wonen in Hintham, in de "nieuwbouwwijk" van 10 jaar geleden.... heb ik ook een jaartje gewoond, dus ik heb heel dicht bij je gewoond...
En inderdaad, de mini-meet kijk ik wel heel erg naar uit, even wat anders aan m'n hoofd en ik vind het heel erg leuk om Asyniur ( ) te ontmoeten! Ik vind het heel erg leuk dat ze zwanger is!

voor de positieve ovutesten van Guess en Borra! (van Borra is idd van Kruidvat... had ze paar posts geleden gezegd Herkende jij ze ook? ik heb er oook nog eentje liggen ) Ik ben benieuwd naar je temperatuur morgen Guess!

Poohy, hoe ging het vandaag bij jou?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:20:16 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70634715
Helleu lieve dames, waar blijven die streepjes? en dan bedoel ik niet de ovu-streepjes

vrijdag ga ik mijsje in het echie zien en dan gaan we iets lekkers eten en door Den Bosch slenteren
pi_70635782
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:20 schreef Asyniur het volgende:
Helleu lieve dames, waar blijven die streepjes? en dan bedoel ik niet de ovu-streepjes

vrijdag ga ik mijsje in het echie zien en dan gaan we iets lekkers eten en door Den Bosch slenteren
binnen een weekje al Asy! ik heb er zin in!
pi_70637300
Mijsje; je hebt PM

Den Bosch is zoooo leuk!
Een aanrader zijn de smoothies én de overheerlijk carrotcake van Pink Lemon, achter de Perry Sport, zo leuk! Ook lekker lunchen is bij het Vlaamsch eetcafé, achter de V&D. Hebben een erg leuk dakterras!

Vooral niet vergeten om met Asyniur de Vughtse straat te bezoeken met die leuke baby- en moederwinkeltjes!

Nu weer ontopic: Volgens mij ben ik vanochtend leeggebloed van enige mogelijke zwangerschap lijkt mij echt geen sprake... Dus ik wil graag naar 1 augustus met mijn NOD.
pi_70637487
hier ook nog steeds niks. Denk het weer toch....

woon ook in de buurt van den bosch. (en heb er even gewoond). Fijne stad! Voor degene die zijn of dgene die gewoon van chocolade houden, in de hinthamerstraat hebben ze 2 chocoladewinkels zitten tegenover elkaar. Ene heet de rozekrans, maar je moet degene hebben die er recht tegenover zit. Daar hebben ze de meest walgelijk lekkere dikke chocoladetaart die ik ooit op heb....
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:58:50 #191
190853 RockabeIIa
pi_70637917
Minniemin, ben je nu al MinniePlus?
* RockabeIIa duimt
pi_70642986
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Minniemin, ben je nu al MinniePlus?
* RockabeIIa duimt
Lief van je! Maar helaas. Hartstikke negatief, en nog altijd geen bloed. Voor mij is het nu wel officieel. Toch nog ontpillen. Wel vervelend na 5 maanden nog geen normale cyclus. Ik ga lekker aan de Rosé vanavond
pi_70643837
Poezebeest dus toch...
(Ik wilde inderdaad de Vughterstraat in, naar de babywinkel en inderdaad, Pink Lemon is leuk!)
En Marike, de Rozekrans ken ik inderdaad, maar het winkeltje er tegenover was ik nog nooit geweest... hmmm, goeie tip!
MinnieMin wat vervelend! Wel lekker hoor, aan de Rosé!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:29:16 #194
190853 RockabeIIa
pi_70643935
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Lief van je! Maar helaas. Hartstikke negatief, en nog altijd geen bloed. Voor mij is het nu wel officieel. Toch nog ontpillen. Wel vervelend na 5 maanden nog geen normale cyclus. Ik ga lekker aan de Rosé vanavond
ontzettend jammer
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:54:14 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70644681
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef mijsje het volgende:
Poezebeest dus toch...
(Ik wilde inderdaad de Vughterstraat in, naar de babywinkel en inderdaad, Pink Lemon is leuk!)
En Marike, de Rozekrans ken ik inderdaad, maar het winkeltje er tegenover was ik nog nooit geweest... hmmm, goeie tip!
MinnieMin wat vervelend! Wel lekker hoor, aan de Rosé!
ik wil best naar een (of meerdere) babywinkels, maar het moet niet hoor. En we gaan dus niet naar een winkel waar ze chocola verkopen

Minniemin, wat jammer! Geniet van je roseetje vanavond!
pi_70645460
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MinnieMin het volgende:

[..]
Ik ga lekker aan de Rosé vanavond
Heerlijk he? Heb ik gisteren ook vast gedaan, het is spotting nog steeds maar dat was afgelopen maanden steeds de voorbode van dus die zullen morgen wel komen.
pi_70648057
grin... asyniur, je weet niet wat je mist met die chocolade. Bewuste winkel is dus tegenover de rozekrans en heeft een beetje ouderwetse witte voorgevel. Als je er heen bent geweest: ben benieuwd wat je ervan vindt.

Minnie: ik heb hetzelfde. Niet ongesteld, maar ook al flink overtijd. Ga zo de derde test er tegenaan gooien en anders idd vanavond ook aan de wijn. Misschien omdat onze cyclus nog niet zo lang weer op gang is raakt ie makkelijker van slag met warm weer of zo?
pi_70649380
Ik heb vanavond eigenlijk een feestje, maar ik wil niet dat mijn vrienden weten dat we al bezig zijn en als ze zien dat ik niks drink weten ze genoeg. Normaal zou ik een tenniswedstrijd hebben vanavond maar die is afgezegd door mijn tegenspeelster, mijn vrienden denken dat ik dus aan het tennissen ben, maar helaas ik zit gewoon thuis
pi_70649470
even een vraagje, maar drinken jullie niets vanaf ovulatiedatum tot NOD??
pi_70649491
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:50 schreef sterrenmunt het volgende:
even een vraagje, maar drinken jullie niets vanaf ovulatiedatum tot NOD??
Ik niet nee, maar sommigen vast wel.
pi_70649698
ik deed het niet, maar toen het langer dan een jaar ging duren, was ik daar wel een beetje klaar mee...

Asy, we moeten inderdaad niet naar een babyzaak, maar ik vind het zelf wel heel lief, al die kleine spulletjes... Misschien heb ik vrijdag een dag dat ik er wat meer moeite mee heb, en dan kunnen we iets anders kiezen... (verschilt inderdaad wel eens hoe goed ik er tegen kan...)
pi_70649840
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:00 schreef mijsje het volgende:
ik deed het niet, maar toen het langer dan een jaar ging duren, was ik daar wel een beetje klaar mee...
Wat mijsje zegt. Ik drink alleen wel heel weinig hoor, ga me echt niet bezatten ofzo.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:21:48 #203
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70651385
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:46 schreef Borra het volgende:
Ik heb vanavond eigenlijk een feestje, maar ik wil niet dat mijn vrienden weten dat we al bezig zijn en als ze zien dat ik niks drink weten ze genoeg. Normaal zou ik een tenniswedstrijd hebben vanavond maar die is afgezegd door mijn tegenspeelster, mijn vrienden denken dat ik dus aan het tennissen ben, maar helaas ik zit gewoon thuis
Je zit toch aan de antibiotica ivm een blaasontsteking

Ik drink niet na m'n eisprong maar ik drink zowiezo heel zelden.

Mijn temp was vanochtend 0.3 omhoog in verhouding tot gisteren,even afwachten of ie hoger blijft.Heb wel gevoelig tepels en af en toe wat krampjes dus het moet haast wel.
pi_70651982
Ik heb nooit blaasontsteking dus die smoes werkt bij mij niet

Wel begrijpelijk hoor als je na een lange tijd nog niet zwanger bent om weer wat te gaan drinken, dat zou ik zelf ook doen.

Fijn Guess een duidelijke temperatuurstijging
pi_70652521
Minnie, marike en poezebeest, wat jammer.

pze...het hoeft natuurlijk geen voorbode te zijn...

mijsje... even een voor jou, wel lekker dat je voorlopig even niet aan school hoeft te denken.

Hier niets bijzonders te melden voorlopig behalve dat de ongi heel licht blijft.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:16:55 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70652667
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Borra het volgende:
Ik heb nooit blaasontsteking dus die smoes werkt bij mij niet

Wel begrijpelijk hoor als je na een lange tijd nog niet zwanger bent om weer wat te gaan drinken, dat zou ik zelf ook doen.

Fijn Guess een duidelijke temperatuurstijging
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.
Ik hoor/lees het wel vaker dat als mensen niet drinken vrienden/familie gelijk zoiets hebben van,die wil zwanger worden.Tenzij je een drankorgel bent zou ik er niks achter zoeken als een vriendin een avondje geen alchol drink.
pi_70654615
ik wil iedereen hier even een geven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 9 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 05-07-2009 09:00:30 ]
pi_70654673
mijs heb 't via J. ook al gezegd maar ook even voor jou zelf een
pi_70654716
Maggie dank je!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:43:58 #210
190853 RockabeIIa
pi_70654741
Oh mijsje, je verwachtingen zijn uitgekomen helaas...
Toch heel schokkend te lezen, hoor. Veel sterkte, heel veel sterkte
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:59:28 #211
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_70655155
mijsje, gecondoleerd met het overlijden van je moeder
Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd
No more games, no more drama...
  zondag 5 juli 2009 @ 00:06:29 #212
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70655379
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.

Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.

Gecondoleerd,heel erg veel sterkte,dikke knuffel
  zondag 5 juli 2009 @ 00:10:48 #213
4774 DuchessX
DuchessX
pi_70655496
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.

Lieverd,

je hebt een PM.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe
#geen
  zondag 5 juli 2009 @ 00:12:05 #214
4774 DuchessX
DuchessX
pi_70655535
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Guess. het volgende:

[..]

Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.

Dat maakt Mijsje zo bijzonder Het is echt opvallend hoe attent en lief ze naar anderen toe is.
#geen
  zondag 5 juli 2009 @ 02:02:56 #215
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70657922
Oh Mijsje, wat verdrietig, ik moet even een traantje om jou laten.. Ontzettend goed dat je je gevoel hebt gevolgd, ik hoop voor jou dat je hier vrede mee zal kunnen sluiten. Ik wens jou en de mensen om je heen veel sterkte, kracht en liefde bij het verwerken van dit immense verdriet Een hele dikke voor jou..
3!
  zondag 5 juli 2009 @ 02:48:14 #216
100412 mefke79
komt goed!
pi_70658490
Mijsje ook van mij een pm en een hele dikke knuffel

Andere tweedestreepjeshopers: ik blijf ook voor jullie gewoon duimen hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 5 juli 2009 @ 07:58:20 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 08:56:46 #218
5428 crew  miss_sly
pi_70660333
Och mijsje, wat verdrietig. Heel veel sterkte de komende tijd, en daarna natuurlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70660369
Gecondoleerd Mijsje. Heel veel sterkte voor jou en je famlie
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 5 juli 2009 @ 09:06:47 #220
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70660383
Lieve lieve mijsje,

Een hele dikke knuffel van mij. Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik wens je alle sterkte en rust om dit te verwerken.
pi_70660689
Wat erg en verdrietig Mijsje

gecondoleerd en veel sterkte
  zondag 5 juli 2009 @ 10:15:52 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70660901
Och mijsje, lieverd toch

Wat enorm verdrietig!

Ik geef je in gedachten een hele dikke knuffel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 5 juli 2009 @ 10:59:59 #223
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70661519
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:

[..]

Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.
Ik hoor/lees het wel vaker dat als mensen niet drinken vrienden/familie gelijk zoiets hebben van,die wil zwanger worden.Tenzij je een drankorgel bent zou ik er niks achter zoeken als een vriendin een avondje geen alchol drink.
Ik doe dat eigenlijk zelf ook hoor Ligt ook natuurlijk aan de leeftijd waarin mensen zitten. Bij iemand van 20 zal ik dat minder denken, mijn collega die 31 is en normaalgezien altijd zwaar in alcohol vliegt tijdens een avondje uit en dan opeens niets drinkt? Tjah... het valt gewoon op.

Ik drink nooit alcohol, dus het enige waar mensen het bij mij kunnen merken is of ik nog préparé eet of niet

Edit (nu pas gelezen): mijsje ik denk zo met je mee. Wat een verdrietig nieuws. Een heel dikke knuffel Veel sterkte!
  zondag 5 juli 2009 @ 11:18:34 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70661858
jeetje mijsje, wat heftig...

Ook ik wil je enorm veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.. en een dikke
denk aan jezelf en neem de tijd voor jezelf en je familie..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70662701
mijsje, heel veel sterkte!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')