Bedankt Ymme, ik heb ze net gekocht en wil alleen deze ronde (tweede ronde) ovitesten gebruiken zodat ik een beetje weet hoe het allemaal loopt en volgende ronde ga ik gewoon uit van de ovulatie van deze ronde en dan zien we wel weer. Ik weet nu bijvoorbeeld al dat we de vorige keer en van het testen nu veel te vroeg zijn begonnen met klussen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef ymme het volgende:
Hier nog iemand die heel veel babyboom testen (zwangerschap en ovitesten) heeft liggen.
Voor de verzendkosten stuur ik ze op.
Pm me maar. Borra.
Te vroeg beginnen kan geen kwaad! Zaadcellen kunnen vrij lang overleven. Te laat beginnen is erger, omdat de eicel maar kort te bevruchten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:21 schreef Borra het volgende:
[..]
Bedankt Ymme, ik heb ze net gekocht en wil alleen deze ronde (tweede ronde) ovitesten gebruiken zodat ik een beetje weet hoe het allemaal loopt en volgende ronde ga ik gewoon uit van de ovulatie van deze ronde en dan zien we wel weer. Ik weet nu bijvoorbeeld al dat we de vorige keer en van het testen nu veel te vroeg zijn begonnen met klussen.
Mij lukt dat ook niet hoor,geloof dat rond de middag testen het beste is maarja dat lukt meestal niet met werk enzo (ga ze niet meenemen hoor,veel te veel gedoe).Ik ga een uur van te voren natuurlijk geen 1.5 liter water drinken maar verder hou ik er niet zo veel rekening mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef Borra het volgende:
Volgens mij ook de 30ste. Op die ovitesten staat dat je eigenlijk 2 uur van te voren niet mag drinken, maar dat lukt mij niet hoor omdat ik in de avond test. Met dit warme weer ga ik echt niet 2 uur niks drinken.. ik vraag me dan ook af of ik uberhaupt nog kan plassen ..
Poezebeest, woon je in Ballekom? Of Rosmalen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:42 schreef Poezebeest het volgende:
Wonen je ouders in Den Bosch Mijsje? Da's bijna naast mijn durp!
Fijn dat het vakantie is voor je en heel begrijpelijk dat je bij je moeder wil zijn, ondanks dat het niet gezellig is thuis en iederen op z'n tandvlees loopt. En een mini-meet met zwangere Asyniur, gezellig en leuk om naar uit te kijken!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:20 schreef Asyniur het volgende:
Helleu lieve dames, waar blijven die streepjes?en dan bedoel ik niet de ovu-streepjes
![]()
vrijdag ga ik mijsje in het echie zienen dan gaan we iets lekkers eten en door Den Bosch slenteren
![]()
Lief van je! Maar helaas. Hartstikke negatief, en nog altijd geen bloed. Voor mij is het nu wel officieel. Toch nog ontpillen. Wel vervelend na 5 maanden nog geen normale cyclus. Ik ga lekker aan de Rosé vanavondquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Minniemin, ben je nu al MinniePlus?
* RockabeIIa duimt
ontzettend jammerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:54 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Lief van je! Maar helaas. Hartstikke negatief, en nog altijd geen bloed. Voor mij is het nu wel officieel. Toch nog ontpillen. Wel vervelend na 5 maanden nog geen normale cyclus. Ik ga lekker aan de Rosé vanavond
ik wil best naar een (of meerdere) babywinkels, maar het moet niet hoor. En we gaan dus niet naar een winkel waar ze chocolaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:25 schreef mijsje het volgende:
Poezebeestdus toch...
(Ik wilde inderdaad de Vughterstraat in, naar de babywinkelen inderdaad, Pink Lemon is leuk!)
En Marike, de Rozekrans ken ik inderdaad, maar het winkeltje er tegenover was ik nog nooit geweest... hmmm, goeie tip!
MinnieMinwat vervelend!
Wel lekker hoor, aan de Rosé!
Heerlijk he? Heb ik gisteren ook vast gedaan, het is spotting nog steeds maar dat was afgelopen maanden steeds de voorbode vanquote:
Ik niet nee, maar sommigen vast wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:50 schreef sterrenmunt het volgende:
even een vraagje, maar drinken jullie niets vanaf ovulatiedatum tot NOD??
Wat mijsje zegt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:00 schreef mijsje het volgende:
ik deed het niet, maar toen het langer dan een jaar ging duren, was ik daar wel een beetje klaar mee...
Je zit toch aan de antibiotica ivm een blaasontstekingquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:46 schreef Borra het volgende:
Ik heb vanavond eigenlijk een feestje, maar ik wil niet dat mijn vrienden weten dat we al bezig zijn en als ze zien dat ik niks drink weten ze genoeg. Normaal zou ik een tenniswedstrijd hebben vanavond maar die is afgezegd door mijn tegenspeelster, mijn vrienden denken dat ik dus aan het tennissen ben, maar helaas ik zit gewoon thuis
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:52 schreef Borra het volgende:
Ik heb nooit blaasontsteking dus die smoes werkt bij mij niet
Wel begrijpelijk hoor als je na een lange tijd nog niet zwanger bent om weer wat te gaan drinken, dat zou ik zelf ook doen.
Fijn Guess een duidelijke temperatuurstijging
Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
ik wil iedereen hier even eengeven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.
Lieverd,quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef mijsje het volgende:
ik wil iedereen hier even eengeven.
Ik ben vandaag bij m'n moeder geweest. we zouden eigenlijk tegen de avond hier zijn, maar gingen toch wat vroeger omdat het niet goed voelde voor me. Uiteindelijk is dat goed geweest.
Mijn moeder is vanavond iets voor half 8 overleden.
Ik zal dus de komende dagen niet zoveel op de computer te vinden zijn.
Dikke knuffel voor de meiden die in de komende dagen hun NOD hebben, ik duim voor jullie.
Dat maakt Mijsje zo bijzonderquote:Op zondag 5 juli 2009 00:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Je bent echt te lief dat je dat je daar nu nog aan denkt.
Ik doe dat eigenlijk zelf ook hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan heb je het nu voor het 1st toch! Nee ik zeg maar wat hoor,ik zou als mensen er naar vragen er gewoon zoiets van maken.
Ik hoor/lees het wel vaker dat als mensen niet drinken vrienden/familie gelijk zoiets hebben van,die wil zwanger worden.Tenzij je een drankorgel bent zou ik er niks achter zoeken als een vriendin een avondje geen alchol drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |