Ik wilde eigenlijk hier een vraag over stellen en toen zag ik dit staan. Ik ben gestopt met hormonale anticonceptie (niet om zwanger te worden maar omdat ik niet tegen de hormonen kan) en voorheen had ik een hele regelmatige cyclus, werd altijd op de 24e ongesteld (kon een dag schelen). De afgelopen maanden begon het ook zo, en vervolgens duurde het heel lang, werd ik pas ongesteld tussen de 27e en 30e van de maand en nu ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik vroeg me dus af of dat normaal is dat het zo veel kan schelen. Maar als ik bovenstaande lees dan kan het dus gewoon kloppen zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:22 schreef judes het volgende:
Milka, nog gefeliciteerd!![]()
Mijsje, heel veel sterkte... tja, met alles eigenlijk.![]()
Voor alle meiden die zich zorgen maken om regelmatige cycli en korte luteale fases enz - ik ben vrij onregelmatig (varieert van 27 - 36 dagen) en mijn lf's zijn ook onregelmatig, (8 - 13 dagen) en daar maakte ik mij dus ook wel zorgen om... maar het is toch echt gelukt. Het hoeft allemaal niets te betekenen.
Houd moed!
Leuk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb een bannertje voor het topic gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weet ik, het gaat om het idee.
Expres zwanger willen worden is al lastig zatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:52 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind die ovulatietestjes wel echt fijn. Zo heb ik het gevoel nog een beetje de controle te hebben en ik vind het prettig te weten dat we op het goede moment klussen. Hoop nu enkel nog dat het snel resultaat oplevert, zwanger worden gaat echt niet over rozen![]()
Nu pas besef ik dat het eigenlijk heel knap is om "per ongeluk" zwanger te worden. Die kans is toch echt wel heel klein!
Kloon, ik heb een fokvriendjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom nog Borra, hopelijk zwaaien we je snel weer uit.![]()
Ben je een kloon of 'gewoon nieuw?'
Ik heb hem bovenin geplakt, heel erg mooi!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb een bannertje voor het topic gemaakt
[ afbeelding ]
Wie op jouw lijstje heeft al 7 jaar een fok!-vriendje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ai... kloon... Ik...moet...het...weten...![]()
Welkom iig!
Haha, ik heb deze (denk ik) niet op mijn lijstje staan. DIe van mij zijn allemaal inkoppertjes eigenlijk wel. Van die 'educated guesses'. 1 ervan is al uitgekomen. En nee... ik ga niet zeggen wie of wat, want dat vind ik heel flauw staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Wie op jouw lijstje heeft al 7 jaar een fok!-vriendje?
Het is maar net hoe je afvalt. In overleg met mijn dietiste blijf ik voorlopig mijn dieet nog gewoon volgen. En dat kan ook geen kwaad. Maar een crash dieet of een dieet waar je niet alle voedingstoffen binnenkrijgt is inderdaad niet verstandig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Poezebeest het volgende:
Heb met mezelf afgesproken dat ik stop zodra ik weet dat ik zwanger ben, diëten tijdens een zwangerschap vind ik not done, net zoiets als roken en alcohol drinken.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*Boebiedoe's neuklijstje erbij pakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |