Ik wilde eigenlijk hier een vraag over stellen en toen zag ik dit staan. Ik ben gestopt met hormonale anticonceptie (niet om zwanger te worden maar omdat ik niet tegen de hormonen kan) en voorheen had ik een hele regelmatige cyclus, werd altijd op de 24e ongesteld (kon een dag schelen). De afgelopen maanden begon het ook zo, en vervolgens duurde het heel lang, werd ik pas ongesteld tussen de 27e en 30e van de maand en nu ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik vroeg me dus af of dat normaal is dat het zo veel kan schelen. Maar als ik bovenstaande lees dan kan het dus gewoon kloppen zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:22 schreef judes het volgende:
Milka, nog gefeliciteerd!![]()
Mijsje, heel veel sterkte... tja, met alles eigenlijk.![]()
Voor alle meiden die zich zorgen maken om regelmatige cycli en korte luteale fases enz - ik ben vrij onregelmatig (varieert van 27 - 36 dagen) en mijn lf's zijn ook onregelmatig, (8 - 13 dagen) en daar maakte ik mij dus ook wel zorgen om... maar het is toch echt gelukt. Het hoeft allemaal niets te betekenen.
Houd moed!
Leuk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb een bannertje voor het topic gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weet ik, het gaat om het idee.
Expres zwanger willen worden is al lastig zatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:52 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind die ovulatietestjes wel echt fijn. Zo heb ik het gevoel nog een beetje de controle te hebben en ik vind het prettig te weten dat we op het goede moment klussen. Hoop nu enkel nog dat het snel resultaat oplevert, zwanger worden gaat echt niet over rozen![]()
Nu pas besef ik dat het eigenlijk heel knap is om "per ongeluk" zwanger te worden. Die kans is toch echt wel heel klein!
Kloon, ik heb een fokvriendjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom nog Borra, hopelijk zwaaien we je snel weer uit.![]()
Ben je een kloon of 'gewoon nieuw?'
Ik heb hem bovenin geplakt, heel erg mooi!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef MinnieMin het volgende:
Ik heb een bannertje voor het topic gemaakt
[ afbeelding ]
Wie op jouw lijstje heeft al 7 jaar een fok!-vriendje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ai... kloon... Ik...moet...het...weten...![]()
Welkom iig!
Haha, ik heb deze (denk ik) niet op mijn lijstje staan. DIe van mij zijn allemaal inkoppertjes eigenlijk wel. Van die 'educated guesses'. 1 ervan is al uitgekomen. En nee... ik ga niet zeggen wie of wat, want dat vind ik heel flauw staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Wie op jouw lijstje heeft al 7 jaar een fok!-vriendje?
Het is maar net hoe je afvalt. In overleg met mijn dietiste blijf ik voorlopig mijn dieet nog gewoon volgen. En dat kan ook geen kwaad. Maar een crash dieet of een dieet waar je niet alle voedingstoffen binnenkrijgt is inderdaad niet verstandig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Poezebeest het volgende:
Heb met mezelf afgesproken dat ik stop zodra ik weet dat ik zwanger ben, diëten tijdens een zwangerschap vind ik not done, net zoiets als roken en alcohol drinken.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*Boebiedoe's neuklijstje erbij pakt...
Jeetjemina zeg..vroeger rookte bijna iedereen en toen had je ook vrouwen die makkelijk zwanger werden hoor. Het is misschien één van de factoren maar het hangt imo van zoveel dingen af, dat krampachtige gedoe om van zwanger worden bijna een exacte wetenschap te maken lijkt me ook niet echt bevorderlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef MinnieMin het volgende:
Sjee, als ik daar allemaal op moet gaan letten, dan word ik echt gek denk ik.
Ik heb laatst wel iets anders gelezen, waar ik wel van baal. Doordat mijn moeder tijdens haar zwangerschap door heeft gerookt, heb ik voor de helft minder kans om zwanger te worden. Dit schijnt alleen van moeder op dochter het geval te zijn. En nu wil men dit niet naar buiten brengen, omdat moeders daardoor een schuldgevoel zouden krijgen. Het moet niet gekker worden...
Ik denk dat dit voor vrouwen juist een extra stimulans kan zijn om toch echt te stoppen met roken tijdens de zwangerschap.
Tof trouwens, mijn banner bovenaan, en bedankt allemaal voor de complimentjes![]()
De kralenkrans is één van de symptomen, maar je moet niet alle symptomen hebben om PCO te hebben (al denk ik wel dat de kralenkrans er bij iedereen isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Guess. het volgende:
Leuke banner MM
Welkom Borra![]()
Wat ik me trouwens af vraag,ik heb vorige week een echo van mijn baarmoeder en eierstokken gehad,dat zag er allemaal prima uit.Als ik pco zou hebben zouden ze dat dan aan die echo hebben kunnen zien?
Ik dacht trouwens dat eiwit goed is voor het zaad van de man (die van mij lust alleen geen ei).
Ik weet niet wat DES is?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Maar MinnieMin, als jij dat gelezen hebt kan een ander dat toch ook lezen? Dan is het toch al openbaar?
Het lijkt mij eig. heel sterk dat het niet naar buiten gebracht zou worden om die reden? DES is toch ook naar buiten gekomen?
Ik denk dat iedereen het gewoon lekker op zijn eigen manier moet doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetjemina zeg..vroeger rookte bijna iedereen en toen had je ook vrouwen die makkelijk zwanger werden hoor. Het is misschien één van de factoren maar het hangt imo van zoveel dingen af, dat krampachtige gedoe om van zwanger worden bijna een exacte wetenschap te maken lijkt me ook niet echt bevorderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |