Laatste posts...quote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, helemaal niet gek joh. Alles wat jezelf rustiger maakt, dat moet je gewoon doen.![]()
Ik heb sinds vandaag een soort spierpijn in mijn onderbuik, anders dan die buikpijn die ik anders heb een week voor NOD. Volgens babybrabbel was de innesteldag gisteren. Who knows...
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef mijsje het volgende:
ja, dat wil ik ook... dat het al woensdag is...
nog even, en ik kan ook voor mezelf rust nemen wat m'n thuissituatie betreft... volgende week begint de vakantie hier, dus dan heb ik 6 weken vrij.
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:12 schreef Poezebeest het volgende:
Oh mijsje... Ik heb zo met je te doen! En logisch dat je al een outfit hebt gekocht. Het lijkt me echt een verschrikkelijke tijd. Hoop heel hard dat je deze week een tweede streepje hebt en je dat nog aan je moeder kunt vertellen! Ik duim heel, heel, heel erg hard voor jou!
Ik maak mezelf ook wel een beetje gek hoor, ik heb de laatste twee rondes een boekje bijgehouden met alle klachten en ik heb nog steeds nergens last van... Ik heb nog helemaal geen ongesteldheidsbuikpijn of andere pijntje. Alleen pijnlijke boobs, met name aan de buitenkant. Was het maar al woensdag, dan weet ik in ieder geval of ik ongesteld wordt.
Jij ook nog een dikkequote:Op zondag 28 juni 2009 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik mag trouwens wel in het onderste lijstje weer. Ik heb geen idee van de nieuwe cyclus, maar ik ben in ieder geval sinds 01-2009 bezig.
* steekt handje omhoog en springt op en neerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Poezebeest het volgende:
* Dankje PZE, aan wie kan ik de Pattex doorgeven?
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:40 schreef flugeltje het volgende:
mijsjeik denk aan je!
Ik mag trouwens wel in het onderste lijstje weer. Ik heb geen idee van de nieuwe cyclus, maar ik ben in ieder geval sinds 01-2009 bezig.
Wanneer ga je testen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef marike77 het volgende:
bij mij ook nog een klein kansje. nog geen. wie heeft er pattex?
Jammer, jammer, jammer. Juni beloofde nog zo veel goeds. Gelukkig zijn er wel meer streepjes gevallen dan in mei.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef Poezebeest het volgende:
Onze hoop is gevestigd op Minniemin want Nienna gaat pas aan het eind van de week testen.
Hoe ist bij jou Minniemin?
We gaan wederom voor een streepjesregen in juli!
oh echt, ik voel zo met je mee...quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef mijsje het volgende:dank je wel
waar ik nu heel erg van baal en gewoon verdrietig om ben, is dat ik dus nooit meer aan m'n moeder kan vertellen dat ik zwanger ben... ik zie ze echt niet nog 4 weken zo door aftakelen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Nou, vandaag dus op het ziekenhuis geweest. Bij de Co, dus (nog) niet bij de échte gyn
M'n baarmoeder is mooi leeg, het vlekje wat de echoscopiste gezien had was ook nu zichtbaar en is waarschijnlijk een kleine cyste in de baarmoedermond die vrij vaak voorkomt. Niets mis mee zoals ik het begreep. Verder mogen Martijn en ik voor een uitgebreid bloedonderzoek. Uitslag daarvan krijgen we eind juli.
M'n eierstokken zien er haske mooi uit, zit geen afwijkend weefsel. Ook m'n baarmoeder was verder gewoon in orde. Geen vleesbomen of andere afwijkingen zichtbaar. Vooralsnog geen fysieke reden gevonden waarom het niet blijft plakken.
MMM = Medische MalleMolenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef sterrenmunt het volgende:
Flugeltje, ik heb net ff gegoogled, maar MMM kon ik niet snel vinden, wat houdt dat in?
Ik vind het zo erg, maar als je in het andere topic komt posten, zullen we jou daar natuurlijk met open armen ontvangen. Al had ik het liever niet zo gezien en had ik jouw verhalen liever gewoon in Z&G gevolgdquote:Op maandag 29 juni 2009 17:54 schreef flugeltje het volgende:
En nog even een crosspost. It's official, we zitten in de MMM
[..]
Ik weet niet of ik al toe ben aan het andere topic.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg, maar als je in het andere topic komt posten, zullen we jou daar natuurlijk met open armen ontvangen. Al had ik het liever niet zo gezien en had ik jouw verhalen liever gewoon in Z&G gevolgd
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al toe ben aan het andere topic.Ik word zo snel zwanger dat 't nogal vreemd staat bij al die meiden die moeilijk zwanger worden. Bovendien ben ik pas een half jaar bezig, dus denk ik dat ik best nog even hier door kan gaan.
Ik zou zelf overigens ook liever in Z&G posten, maar het is nu eenmaal niet anders. We gaan gewoon vol goede moed op naar de volgende poging. Nieuw ei, nieuwe kansenIk zie de toekomst vol vertrouwen tegemoet.
Ik hoop het, maar vraag me ook wel een beetje af of het niet van het benauwde weer komt. Mocht er nog steeds geen bloed komen, dan zal ik zeker nog een testje doen, vrijdag ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef leonieke het volgende:
Misschien (hopelijk!) toch gewoon te vroeg getest MinnieMin aangezien je NOD pas vandaag is? De klachten zijn alleszins veelbetekenend![]()
Je kan misschien binnen 3 dagen nog eens testen (ik dacht toch dat HCG dan zou moeten verdubbeld zijn, of heb ik het verkeerd?)
Wel van ongesteldheidquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef leonieke het volgende:
Mja, eerlijk? Mijn ongesteldheid komt ook niet door en ik begin toch ook meer en meer te denken dat het weer er voor iets tussen zit. Maar je kent zelf je lichaam het besteEn borsten worden volgens mij niet pijnlijk omdat het warm is
Ik snap jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef mijsje het volgende:aan iedereen!
Flugel, wat fijn dat de onderzoeken tot zover goed uitkomen! wel een domper om nu ook echt in de MMM te zitten. Het andere topic heet inderdaad: als zwanger worden/blijven... toch snap ik je gevoel, want ik voel me ook niet, tja hoe moet ik het noemen, dat m'n situatie slecht genoeg is om me helemaal thuis te voelen in het andere topic. Niet dat ik me niet opgenomen voel, want dat is wel zo, maar meer dat ik het gevoel heb dat de meiden die in de OP staan, veel meer recht hebben op de MMM dan ik... ik ben al een keertje (hoe kort dan ook) zwanger geweest... ik weet niet goed of je helemaal snapt wat ik wil zeggen, maar ik weet niet goed hoe ik het wil zeggen...![]()
Bloedverlies met dit weer is echt klote. Het broeit gewoon je broek uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:10 schreef Ciscostar het volgende:
ongesteld zijn met dit weer is ook niks.. zweten en dan nog bloeden etc.. blegh!!
Er stond hier ook een stukje over bij nu.nl en ik vroeg mijn vriend of hij nog wat interessants had gezien op nu.nl ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Guess, ik duim voor een goede uitslag !
Hier nog even wat leesvoer
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sperma__.html?p=1,1
Het gaat hier hetzelfde... ik nogal bloederig en broeierig en m'n moeder houdt ook nog heel erg vast aan het leven... raar dat je niet weet hoelang dat nog gaat duren...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap jeTerwijl het voor iedereen natuurlijk even erg is, je referentiekader veranderd naarmate je meer meemaakt wat dat betreft. Vooralsnog vind ik dat ik nog niet moet zeuren, ik ben 'pas' een half jaar bezig. Stel je toch eens voor dat je er iedere keer een half jaar tot een jaar over doet om zwanger te worden en het gaat dán drie keer mis
Ik blijf wat dat betreft nog positief, dus ik blijf lekker hier hangen. Misschien na de uitslagen wel een overstap, who knows
hoe is het nu?
[..]
Bloedverlies met dit weer is echt klote. Het broeit gewoon je broek uitEnfin, het begint hier gelukkig al wat af te nemen, dus wie weet kan ik dit weekend gewoon weer in m'n blote kont slapen
Guess. gewoon zelf nog even bellen voor ze vertrokken zijn.... Succes!
Poohy, spannend hoor. Hopelijk ben je hier volgende week weer weg
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:54 schreef Guess. het volgende:
Ik gebruik een bakje,heb het een keer zo gedaan,nou echt ik had alles onder geplast behalve waar het moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |