abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 11:44:19 #251
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70694605
Zoals verwacht gaf FF mijn ei aan op afgelopen vrijdag.Mag mijn NOD naar de 12e modjes?
Ik ga nu niet meer verder tempen heb ik besloten,begin wel weer als mijn menstruatie voorbij is (nou ja hopelijk komt die niet natuurlijk)anders loop ik weer te stressen of ie nog wel hoog is enzo,daarbij kan ik de wekker lekker een uurtje later zetten Ik heb in mijn telefoon gezet wanneer ik van mezelf mag testen,hopelijk hou ik het tot die tijd uit om er niet te veel mee bezig te zij (en ja ik hoor het mezelf zeggen/typen!).

[ Bericht 75% gewijzigd door Guess. op 06-07-2009 12:47:12 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_70697954
-ben vandaag ongesteld geworden.Ben er wel blij om, ik verwachte al geen tweede streepje meer, maar was wel een week te laat. Minnie: hoest met jou?

-Ik drink en rook niet van mijn ovulatie tot mijn NOD. (vanavond mag ik 1 peuk... kan me er nou al op verheugen....)

-Ik ben begonnen met die pillen van de etos: had eerst andere. Nu moet je die 2 x per dag slikken staat er. Doen jullie dat braaf? En hoeveel extra foliumzuur moet je eigenlijk nemen? Volgens mij heeft elke pil weer een andere samenstelling of niet?

-Mijsje, nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. Pas goed op jezelf zodat je ook goed voor anderen kan zorgen als het nodig is. Ik wens je veel kracht toe.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:11:05 #253
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70704433
Als je weet dat je niet zwanger bent kun je maar betr z.s.m ongesteld worden,maar toch jammer.
Ik neem de laatste maanden ook de Etos zwanger worden pillen,ik neem ze idd braaf 2x per dag bij het ontbijt en dinner.Sinds ik ze slik is mijn cyclus een stuk korter dus ik ga er vanuit dat het daar door komt.
Als je die pillen 2x per dag neemt hoef je geen extra foliumzuur te slikken.
pi_70704845
dank je! (nu nog kijken hoe ik ze sochtends niet ga vergeten...)
pi_70705662
Jammer marike dat de duivels er toch zijn.

Postte ik een paar dagen geleden dat ik ook een extreem lichte ongi had (woensdag 1e dag), afgelopen zaterdag barstte het in volle hevigheid los.
Ben bang dat het anderhalve week ongi wordt.

Misschien gek vraagje, maar heeft dit ook nog invloed op mijn eisprong en/of NOD?
  maandag 6 juli 2009 @ 17:39:27 #256
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70707895
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:21 schreef marike77 het volgende:
dank je! (nu nog kijken hoe ik ze sochtends niet ga vergeten...)
Bij je ontbijt of zet je wekkertje van je gsm ofzo zodat je het echt niet kan vergeten.Ik slik ook medicijnen en ik heb het zo op het aanrecht liggen dat ik ze echt niet kan vergeten.

Nienna,volgens mij word je 1e cyclusdag de dag dat je helder rood bloed verlies hebt.De lengte van je ongesteldheid heeft niks te maken met je eisprong maar 1,5week is wel lang.Als je dat vaker hebt zou ik het gewoon aan de huisarts vragen.
pi_70707916
Jammer marike, we kunnen elkaar de hand schudden. Ook hier vandaag, zoals ik al verwacht had.
MODje: ik wil graag naar het onderste lijstje... Komende cyclus is het vakantietijd, ik spiek deze keer eenmalig wanneer ik ongeveer ovuleer en verder laat ik het los. Niet temperaturen en niet ovutesten, misschien is dat de truc. Als we van ons reisje terug zijn brengen we de zwemmers van weg, benieuwd wat ze daar van zeggen.

Ben benieuwd wie het eerste julistreepje gaat piesen...

Nienna, als je vaker zo lang menstrueert zou ik ook eens langs de huisarts gaan, bij ons hebben ze in het ZKH de menstruatiepoli voor zulk soort 'klachten'.
pi_70708434
Ik had zaterdagochtend een donkere positieve ovulatietest. Ik heb ergens gelezen dat dat nog niet de ovulatie zelf is maar dat deze 24-36 uur later komt. Klopt dat? We hebben een record van 7 dagen achter elkaar sex gehad, dus ik ben erg benieuwd of het allemaal lukt (maandag t/m zondag). Ik heb me voorgenomen er de komende tijd niet meer zo aan te denken, hopelijk lukt het. Guess voor ons is het nu afwachten ...

Ik slik ook braaf de pillen van de etos 2 maal daags (in de ochtend als ik wakker word en als ik ga slapen).

Pzp en Marike, jammer dat jullie ongesteld zijn geworden
Pzp wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen? lekker vooruitzicht
  maandag 6 juli 2009 @ 18:44:14 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70710295
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer marike, we kunnen elkaar de hand schudden. Ook hier vandaag, zoals ik al verwacht had.
MODje: ik wil graag naar het onderste lijstje... Komende cyclus is het vakantietijd, ik spiek deze keer eenmalig wanneer ik ongeveer ovuleer en verder laat ik het los. Niet temperaturen en niet ovutesten, misschien is dat de truc. Als we van ons reisje terug zijn brengen we de zwemmers van weg, benieuwd wat ze daar van zeggen.

Ben benieuwd wie het eerste julistreepje gaat piesen...

Nienna, als je vaker zo lang menstrueert zou ik ook eens langs de huisarts gaan, bij ons hebben ze in het ZKH de menstruatiepoli voor zulk soort 'klachten'.
Och meisje
pi_70710836
Voor iedereen die de op bezoek hebben een dikke knuffel! Hoop dat er wel nog streepjes komen in juli!

Hier alles rustig, menstruatie is weer bijna voorbij. Heb daar nooit zoveel last van. Op naar de klusweek! Zeven dagen achter elkaar klussen voor goede kwaliteit zaad was het toch hè... Kan nu al niet wachten
  maandag 6 juli 2009 @ 20:01:08 #261
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70713515
Balen PZE Hopelijk word loslaten deze ronde de truk

7 dgn achter elkaar klussen,pfff dat vind ik best veel eigenljk
Na 4dgn achter elkaar mag er van mij wel weer 1-2daagjes tussen hoor,vooral als je heel de week werkt en dan in de warmte van afgelopen week(ben ik altijd sneller moe/loom).Als ik mijn eisprong heb gehad heb ik daarna trouwens zowiezo niet zo veel zin meer,dat begint dan pas weer na mijn menstruatie.
pi_70713572
@Marike: Toch balen...

@PZE: blijft toch jammer, ook al verwachte je het al...

Hier nog steeds niets hoor. Wel af en toe ongesteldheidsklachten, dan weer wel, dan weer niet. Maar bloed, ho maar. Dat tweede streepje komt ook bij mij nu echt niet meer. Dus het is maar weer wachten, wachten, wachten op die rotduivels.

Ik slik ook de etos pillen. Erg succesvol is het tot nog toe niet, mijn cyclus duurt nu immers al 41 dagen...
pi_70714106
PZE, wat jammer!!

Normaal gesproken menstrueer ik niet lang hoor.
Dit is mijn eerste echte ongi na het stoppen met de pil en ik weet ook nog niet of het wel de hele week nog aanhoudt, ben er bang voor, maar wie weet valt het mee
pi_70715932
Minnie, wat vervelend dat je nog steeds niet menstrueert!

7 dagen achter elkaar sex vind ik ook veel, maar het is voor een goed doel hè... Ben benieuwd of het gaat lukken.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:59:34 #265
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70716048
7 dagen achter elkaar? Respect mensen! Ik zou het alleszins niet zien zitten En één troost: mijn man ook niet, dat ben ik wel zeker Ik vond om de twee dagen al best vaak. En dan was het nog nooit zo warm.
Nu maar hopen dat die 7 keer een succes zullen zijn (en dan zie ik heel dit topic hier 7 dagen achter elkaar seks hebben )
  maandag 6 juli 2009 @ 21:02:32 #266
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_70716197
Helaas, toch ongesteld geworden
Had zondagochtend hevige krampen en ja, werd dus ongesteld..

Ik vind het best jammer, maar ja we hebben het nog niet écht geprobeerd. In september gaan we verhuizen, dus wie weet is het toch handiger om even te wachten.

Mijsje, heel veel kracht gewenst voor de komende tijd!
pi_70719587
Ik kom alleen even iets neerzetten voor mijsje.

Lieve Mijsje,

Het is goed zo, het is goed dat je moeder nu is waar ze is.
Het ging de laatste tijd al zo op en neer en dat was zwaar voor haar, voor jou en voor de rest van je familie. Ik hoop dat je het ter zijne tijd een plekje kan geven en rust kan vinden met je moeders overlijden.

Heel veel sterkte de komende dagen, maar ook erna.
De eerste dagen wordt je geleefd (familie, dingen regelen) maar het zwarte gat, rouw verwerking komt erna pas! Als er iets is, niet bij je houden maar eruit gooien.

Heel veel sterkte lieve mijsje!
Gecondoleerd

Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_70721148
Wat jammer poohy...blijf je wel in dit topic meekletsen?
pi_70729605
Jammer Marike, PZE en Poohy.
Pff, Minniemin, een dikke week over je NOD en toch geen streepje.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:47:08 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70737417
Gatver Marike, PZE en Poohy, wat enorm balen zeg... Maar de tijd komt dat ook jullie hier een mooi dubbel streepje mogen laten zien.

Kijk maar naar Leonieke die vandaag zo'n prachtige plus heeft gepiest (voor info: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat - deel 60 )

Minniemin, wat vreemd zeg dat je menstruatie uitblijft terwijl er geen zwangerschap lijkt te zijn. Weet je wel of je een ei gehad hebt? (temperaturen of ovutest)

Cisco, hoe gaat het, is er al een ei onderweg?

mijsje, nog maar een keer (ik hoop dat je het een beetje trekt allemaal)

Modjes: Mag ik trouwens weer in het onderste lijstje bijgeplaatst worden? Ik ben bezig sinds 01-2009

Martijn en ik worden op 31 juli bij de gyn verwacht voor de uitslagen van de bloedtesten. Dan is het hopen dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden. Ik hoop zo dat het iets relatief simpels is wat ze zo op kunnen lossen, dan ben ik misschien volgend jaar nog wel mama Maar de kans zit er natuurlijk dik in dat er niets word gevonden en ik gewoon in de categorie "vette pech" val. Een innestelingsprobleem lijkt het mij niet direct te zijn, ik bedoel, ik ben ook een keer tot de 11 weken gekomen. Beide andere keren kwam ik maar tot 5 en 6 weken. (bij elkaar ook 11 )

Enfin, we gaan er volle goede moed voor. Wie weet is het bij ons wel 'vier keer' scheepsrecht Of 5 of 6 of 7, hoe dan ook, we laten de moed niet zakken. Ook ik word ooit mama

Na deze bemoedigende woorden gesproken te hebben, een welgemeende voor iedereen. Gewoon omdat ik er zin heb
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:26:04 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70741579
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
Martijn en ik worden op 31 juli bij de gyn verwacht voor de uitslagen van de bloedtesten. Dan is het hopen dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden. Ik hoop zo dat het iets relatief simpels is wat ze zo op kunnen lossen, dan ben ik misschien volgend jaar nog wel mama Maar de kans zit er natuurlijk dik in dat er niets word gevonden en ik gewoon in de categorie "vette pech" val. Een innestelingsprobleem lijkt het mij niet direct te zijn, ik bedoel, ik ben ook een keer tot de 11 weken gekomen. Beide andere keren kwam ik maar tot 5 en 6 weken. (bij elkaar ook 11 )

Enfin, we gaan er volle goede moed voor. Wie weet is het bij ons wel 'vier keer' scheepsrecht Of 5 of 6 of 7, hoe dan ook, we laten de moed niet zakken. Ook ik word ooit mama

Na deze bemoedigende woorden gesproken te hebben, een welgemeende voor iedereen. Gewoon omdat ik er zin heb
[hart onder de riem]
Lieve flugel,
vriendin van mij heeft 3 miskramen gehad (en moest ook alledrie de keren gecurreteerd). Zwanger worden was geen probleem, maar een kloppend hartje wel. De 4e keer heeft ze strikte rust genomen vanaf de positieve test (dus in ziektewet) en kreeg ze vaginale progesterontabletten. Hun kindje is nu net een jaar geworden
Bij de andere 3 vruchtjes zijn geen afwijkingen gevonden en hun beider bloed was ook in orde. Oorzaak dus onbekend en dus inderdaad gewoon vette pech.
Jullie komen ook aan de beurt
[/eind hart onder de riem]
pi_70745845
@ Flugel: ik denk dat hij wel onderweg is.. deze maand voor het eerst temp en vandaag was hij 36.3 ipv de 36.6 en 36.5 die hij de vorige dagen aangaf. Vandaag ook iets slijm en heel klein beetje roze slijm erbij. Had ik zondagavond (paar uur na de seks ook heel even) We wachten af!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_70747482
Flugeltje, de 30e is het al snel gelukkig. Hopelijk valt de uitslag inderdaad erg mee en is het iets dat gemakkelijk op te lossen is. Spannend he, al die testen? Ik word er altijd onrustig van iig.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:08:26 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70748559
Tnx Asy, ik ben er ook echt van overtuigd dat het goed gaat komen hoor. Strikte rust vind ik trouwens nogal wat, m'n baas 9 maanden lang de dupe laten zijn omdat ik zwanger wil zijn is nogal een offer. Bovendien denk ik dat ik zelf helemaal door zou draaien...

Cisco, spannend hoor. Ben benieuwd, zou betekenen dat je je NOD over 2 weken al hebt, weer een wat kortere cyclus dus.

PZE, ik vind het eigenlijk niet eens zo heel spannend nog. Ben veel te blij dat er van alles getest wordt nu. Waarschijnlijk zal ik de week ervoor wel wat minder rustig zijn gok ik zo... Vooralsnog blijf ik hopen dat er gewoon iets 'simpels' gevonden wordt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70749203
Dat spannend vinden kun je beter zo lang mogelijk uitstellen, is beter voor je bloeddruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')