Gatver Marike, PZE en Poohy, wat enorm balen zeg... Maar de tijd komt dat ook jullie hier een mooi dubbel streepje mogen laten zien.
Kijk maar naar Leonieke die vandaag zo'n prachtige plus heeft gepiest

(voor info:
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat - deel 60 )
Minniemin, wat vreemd zeg dat je menstruatie uitblijft terwijl er geen zwangerschap lijkt te zijn. Weet je wel of je een ei gehad hebt? (temperaturen of ovutest)
Cisco, hoe gaat het, is er al een ei onderweg?
mijsje, nog maar een keer

(ik hoop dat je het een beetje trekt allemaal)
Modjes: Mag ik trouwens weer in het onderste lijstje bijgeplaatst worden? Ik ben bezig sinds 01-2009Martijn en ik worden op 31 juli bij de gyn verwacht voor de uitslagen van de bloedtesten. Dan is het hopen dat ze een oorzaak hebben kunnen vinden. Ik hoop zo dat het iets relatief simpels is wat ze zo op kunnen lossen, dan ben ik misschien volgend jaar nog wel mama

Maar de kans zit er natuurlijk dik in dat er niets word gevonden en ik gewoon in de categorie "vette pech" val. Een innestelingsprobleem lijkt het mij niet direct te zijn, ik bedoel, ik ben ook een keer tot de 11 weken gekomen. Beide andere keren kwam ik maar tot 5 en 6 weken. (bij elkaar ook 11

)
Enfin, we gaan er volle goede moed voor. Wie weet is het bij ons wel 'vier keer' scheepsrecht

Of 5 of 6 of 7, hoe dan ook, we laten de moed niet zakken. Ook ik word ooit mama

Na deze bemoedigende woorden gesproken te hebben, een welgemeende

voor iedereen. Gewoon omdat ik er zin heb
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?