abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70662981
Gecondoleerd Mijsje.
Heel veel sterkte de komende dagen.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:26:19 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70663336
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:

het enige waar mensen het bij mij kunnen merken is of ik nog préparé eet of niet
Ow wat zal ik dat missen als het hier zo ver is (maar ik wil het graag missen hoor) HEERLIJK,krijg er spontaan zin in

Ik denk trouwens dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad,ik hoop dat we goed geklussed hebben,woensdag iig maar donderdag weet ik het niet meer of we het gedaan hebben,het is erg toch..
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 5 juli 2009 @ 12:58:12 #228
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70664243
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:26 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ow wat zal ik dat missen als het hier zo ver is (maar ik wil het graag missen hoor) HEERLIJK,krijg er spontaan zin in
Ik had er beter over gezwegen Nu heb ik er ook zin in (én er zit er in de koelkast) maar ik heb mezelf 'beloofd' van geen te eten zolang ik niet weet wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Als de test negatief is, eet ik waarschijnlijk de pot leeg
quote:
Ik denk trouwens dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad,ik hoop dat we goed geklussed hebben,woensdag iig maar donderdag weet ik het niet meer of we het gedaan hebben,het is erg toch..
Heb je jouw eisprong gevoeld? Of is het op basis van ovu-testen dat je het denkt?
pi_70664268
Mijsje: Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Een dikke knuffel voor jou.

Guess en Leonieke: wat is prépare?

Ik drink zelf bijna nooit alcohol, dus als ik niets drink valt dat echt niet op. Daarnaast weten onze vrienden dat we er mee bezig zijn en heb ik altijd gezegd dat als we weten dat het raak is we ze snel zullen inlichten.
pi_70664403
Mijsje, heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd.

@ guess, spannend zeg! ik had afgelopen vrijdag een positieve ovutest. We hebben vrijdag en gister goed ons best gedaan, maar misschien vanavond nog maar een poging wagen.

Wat betreft het al dan niet drinken, wij hebben wijn als hobby en ik weet dat het heel raar zou zijn als ik niets zou drinken. Maar ik was er in het begin niet zo bewust mee bezig was, eigenlijk had ik bij het hele zwanger worden zoiets van 'hee het moet wel leuk blijven en we zien wel'. Merk nu dat ik er toch anders tegen aan kijk. Voorheen dronken vriend en ik met gemak een fles wijn leeg met z'n 2-en, in het weekend maar ook vaak op woensdag (zijn enige vrije avond) en donderdag na het werk, want bijna weekend. Nu gaat het me wel meer tegen staan, tenminste dat 'vele' drinken. Zolang ik geen bewijs heb in de trant van de twee streepjes drink ik heus nog wel een drankje hier en daar maar met mate dus. Zijn die twee streepjes aanwezig, dan is het meteen finito met de wijn.
pi_70664476
@ poezebeest, dat vroeg ik mezelf ook al af.

Ik zag ook veel mensen uit de omgeving Den Bosch, ik heb er ook een tijdje gewoond, vind het echt een topstad en zou daar heel goed kunnen wonen. Ook weer lekker dichtbij familie en zo. Maar zit hier in de Randstad ook best goed..
  zondag 5 juli 2009 @ 13:06:04 #232
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70664507
Is américain de meest gebruikte term bij jullie?

Hier eigenlijk hetzelfde voor wat betreft het inlichten. Bijna iedereen weet waar we mee bezig zijn. Het zou gewoon belachelijk zijn dat mensen meeleven met ons en heel het MMM-gebeuren en dat we ze dan in de waan zouden laten als het raak zou zijn.
pi_70664509
Preparé is idd de Vlaamse benaming voor filet americain als ik het goed heb.
pi_70664582
Lieve lieve mijsje, wat verdrietig. Ontzettend veel sterkte. Dikke knuffel voor jou!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_70664834
Van de week heb ik elke dag wel een glas wijn gedronken, en dat is veel voor mijn doen. Gister zelfs vier glazen. (had een bruiloft) Ik was 7 maanden alcoholvrij omdat we bezig waren voor kids, en heb zo gezond gegeten, en na het slechte nieuws (over het slechte zaad van mijn vent) ben ik weer eens los gegaan afgelopen week. Ik dacht; het duurt toch drie maanden voor hij misschien wat beter zaad heeft.. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het kan nog altijd wel lukken maarja, van de week had ik er even genoeg van. Ik las ergens op een site dat de vruchtbaarheid wel vermindert bij alcoholgebruik (ook voor de eisprong, het zou de eicel kunnen beschadigen) maar ergens anders las ik weer bij twee eeneheden alcohol niet (bij meer dus wel) Nouja ik weet het nu ook niet meer. Volgende week Dancevalley, denk niet dat ik het bij twee wijntjes hou...maar dat weekend is wel mijn eisprong. Denk dat ik er deze maand maar niet op ga rekenen, en eens even goed ga genieten. Als er nog zwangere dames rondlurken, wat is jullie ervaring? Wat wijntjes gedronken en toch zwanger geworden? En hoeveel dronk je dan?(per dag, per week?) Ben heel benieuwd!
  zondag 5 juli 2009 @ 13:44:37 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70665566
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef IslaBonita het volgende:
Van de week heb ik elke dag wel een glas wijn gedronken, en dat is veel voor mijn doen. Gister zelfs vier glazen. (had een bruiloft) Ik was 7 maanden alcoholvrij omdat we bezig waren voor kids, en heb zo gezond gegeten, en na het slechte nieuws (over het slechte zaad van mijn vent) ben ik weer eens los gegaan afgelopen week. Ik dacht; het duurt toch drie maanden voor hij misschien wat beter zaad heeft.. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het kan nog altijd wel lukken maarja, van de week had ik er even genoeg van. Ik las ergens op een site dat de vruchtbaarheid wel vermindert bij alcoholgebruik (ook voor de eisprong, het zou de eicel kunnen beschadigen) maar ergens anders las ik weer bij twee eeneheden alcohol niet (bij meer dus wel) Nouja ik weet het nu ook niet meer. Volgende week Dancevalley, denk niet dat ik het bij twee wijntjes hou...maar dat weekend is wel mijn eisprong. Denk dat ik er deze maand maar niet op ga rekenen, en eens even goed ga genieten. Als er nog zwangere dames rondlurken, wat is jullie ervaring? Wat wijntjes gedronken en toch zwanger geworden? En hoeveel dronk je dan?(per dag, per week?) Ben heel benieuwd!
Op zaterdag gegourmet met vrienden bij ons thuis. Heb in mijn uppie bijna een fles wijn leeggetutterd (restantje heb ik daags erna opgedronken); op donderdag had ik een positieve test in handen (moet ik er wel bij zeggen dat dit een uitzondering was, want normaal gesproken ben ik altijd BOB en drink ik sowieso niet eens wekelijks iets alcoholisch)
pi_70665787
Ha! Het kan dus toch. Ben ook geen drinker...had al maanden niks gedronken-behalve afgelopen week dan. Ga het nu maar toch weer iets rustiger aan doen.... thanks voor je reactie!
pi_70667547
We hadde het hier laatst over vitaminen en wou nog even melden dat mijn vent aan de "fertilityblend for men" zit en ik aan die for woman. Meer info kun je vinden op www.fertilityblend.com. In Nederland kun je ze bestellen bij www.mamacorp.nl
We zullen pas over drie maanden weten of ze werken, hoop dan dat het sperma van mijn vent verbeterd is.
Heb de Etos pillen ook geslikt, maar ga dus nu die blend proberen. Op de Amerikaanse website ziet het er veelbelovend uit (door al die artikelen in tijdschriften) maar of het allemaal waar is weet ik niet. Ga het in ieder geval proberen, alles liever dan de MMM in... Ik hou jullie op de hoogte.
pi_70670882
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef IslaBonita het volgende:
* komt ook hier na maanden uit de lurk-modes

Ik had ook het goede voornemen om heel gezond te eten en absoluut geen alcohol te drinken na de eisprong. Ik ben daar al snel van afgestapt, want ik vond dat het wel allemaal nog een beetje leuk moest blijven, je weet immers niet hoe lang het gaat duren voordat je zwanger bent. Toen ik positief testte ben ik uiteraard wel met de alcohol gestopt.
Ik had trouwens ook begrepen dat zeker de eerste week na de eisprong de vrucht nog onderweg is in je eileider en daarna duurt het nog enige dagen voordat er een begin wordt gemaakt met de placenta. Ik dacht (correct me if I'm wrong) dat zolang er geen verbinding tussen het bloed van de moeder en de vrucht is (dmv de placenta), het minder kwaad kan...
pi_70671101
Welkom aoraki!
De eerste weken is er geen bloedcontact, maar alcohol schijnt wel invloed te hebben op de kwaliteit van zaad- en eicellen...
pi_70671367
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom aoraki!
De eerste weken is er geen bloedcontact, maar alcohol schijnt wel invloed te hebben op de kwaliteit van zaad- en eicellen...
Ja, dat is waar, net als roken, toch? (ik rook zelf trouwens niet en ook niet)

Gelukkig heeft de alcohol bij ons niet veel invloed gehad. Maar het is ook niet zo dat we enorm veel dronken, en meestal alleen in het weekend een paar wijntjes (2 a 3 per avond)
pi_70676778
meiden, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. doet me goed.
we hebben vandaag de dela mevrouw op bezoek gehad, en donderdag hebben we de uitvaart en de crematie. heel raar, ik besefte me pas op het eind, dat het om mijn eigen moeder ging...
  zondag 5 juli 2009 @ 19:27:49 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70676822
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:58 schreef leonieke het volgende:

Heb je jouw eisprong gevoeld? Of is het op basis van ovu-testen dat je het denkt?
Nou ik heb steken gevoeld aan de rechterkant,nu voel ik ze ook af en toe en was gisteravond helemaal draaierig. Nou is dat bij mij elke maand zo,mijn ovulatie begint met steken in m'n zij en eileider,als ik een eisprong heb gehad krampen,hoofdpij,moe,draaierig,pijn in rug/benen,dit is nu weer zo.Ook aan mijn temp en ovutesten te zien was ie toen,maar als mijn temp morgen nog hoog is zal fertilityfriend het ook wel aangeven.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:29:50 #244
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70676932
Kan me voorstellen dat het nu eigenlijk allemaal een beetje langs je af gaat Mijsje,je staat denk min of meer op de automatische piloot? Blijf je deze week bij je vader? Knuffel
  zondag 5 juli 2009 @ 19:31:48 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70677024
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef mijsje het volgende:
we hebben vandaag de dela mevrouw op bezoek gehad, en donderdag hebben we de uitvaart en de crematie. heel raar, ik besefte me pas op het eind, dat het om mijn eigen moeder ging...
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat het over iemand anders gaat...
pi_70679033
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef mijsje het volgende:
Dat kan ik me ook voorstellen mijsje, ik had hetzelfde gevoel toen mijn schoonvader overleed. Nogmaals veel sterkte komende tijd.

Van een andere orde: ik heb nog steeds alleen wat spotting, verwacht dat het dan morgen wel door zal zetten.
pi_70680213
Mijsje, verdomme zeg. Sterkte
Wat goed dat je je gevoel gevolgt hebt.
Hoop dat je er ondanks, toch vrede mee kunt vinden dat je moeder gegaan is.

Wil jouw heel veel sterkte en kracht toewensen

En inderdaad, wat een schat ben jij ook, dat je ondanks dit grote verdriet toch nog aan de andere hier denkt met de NOD's.....
pi_70683607
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van een andere orde: ik heb nog steeds alleen wat spotting, verwacht dat het dan morgen wel door zal zetten.
Ik duim heel erg hard voor je!

Hoe is het met Minniemin en Marike?
Leek nog allemaal okay te gaan, toch?
Of heb ik een post over het hoofd gezien?
pi_70691026
mijsje, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen
  maandag 6 juli 2009 @ 11:12:18 #250
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_70693505
ik kwam ff spieken om te kijken of er al meiden waren met een positieve test maar helaas nog niet, dus voor alle meiden die net ongesteld zijn geworden of die nog in de wachtstand zitten een dikke

@mijsje wat een verdrietig nieuws om te lezen. Ik wens jou en je man en de rest van de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')