Ow wat zal ik dat missen als het hier zo ver is (maar ik wil het graag missen hoor) HEERLIJK,krijg er spontaan zin inquote:Op zondag 5 juli 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:
het enige waar mensen het bij mij kunnen merken is of ik nog préparé eet of niet
Ik had er beter over gezwegenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:26 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat zal ik dat missen als het hier zo ver is (maar ik wil het graag missen hoor) HEERLIJK,krijg er spontaan zin in![]()
Heb je jouw eisprong gevoeld? Of is het op basis van ovu-testen dat je het denkt?quote:Ik denk trouwens dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad,ik hoop dat we goed geklussed hebben,woensdag iig maar donderdag weet ik het niet meer of we het gedaan hebben,het is erg toch..
Op zaterdag gegourmet met vrienden bij ons thuis. Heb in mijn uppie bijna een fles wijn leeggetutterd (restantje heb ik daags erna opgedronken); op donderdag had ik een positieve test in handenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef IslaBonita het volgende:
Van de week heb ik elke dag wel een glas wijn gedronken, en dat is veel voor mijn doen. Gister zelfs vier glazen. (had een bruiloft) Ik was 7 maanden alcoholvrij omdat we bezig waren voor kids, en heb zo gezond gegeten, en na het slechte nieuws (over het slechte zaad van mijn vent) ben ik weer eens los gegaan afgelopen week. Ik dacht; het duurt toch drie maanden voor hij misschien wat beter zaad heeft.. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het kan nog altijd wel lukken maarja, van de week had ik er even genoeg van. Ik las ergens op een site dat de vruchtbaarheid wel vermindert bij alcoholgebruik (ook voor de eisprong, het zou de eicel kunnen beschadigen) maar ergens anders las ik weer bij twee eeneheden alcohol niet (bij meer dus wel) Nouja ik weet het nu ook niet meer. Volgende week Dancevalley, denk niet dat ik het bij twee wijntjes hou...maar dat weekend is wel mijn eisprong. Denk dat ik er deze maand maar niet op ga rekenen, en eens even goed ga genieten. Als er nog zwangere dames rondlurken, wat is jullie ervaring? Wat wijntjes gedronken en toch zwanger geworden? En hoeveel dronk je dan?(per dag, per week?) Ben heel benieuwd!
* komt ook hier na maanden uit de lurk-modesquote:Op zondag 5 juli 2009 13:18 schreef IslaBonita het volgende:
Van de week heb ik elke dag wel een glas wijn gedronken, en dat is veel voor mijn doen. Gister zelfs vier glazen. (had een bruiloft) Ik was 7 maanden alcoholvrij omdat we bezig waren voor kids, en heb zo gezond gegeten, en na het slechte nieuws (over het slechte zaad van mijn vent) ben ik weer eens los gegaan afgelopen week. Ik dacht; het duurt toch drie maanden voor hij misschien wat beter zaad heeft.. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, het kan nog altijd wel lukken maarja, van de week had ik er even genoeg van. Ik las ergens op een site dat de vruchtbaarheid wel vermindert bij alcoholgebruik (ook voor de eisprong, het zou de eicel kunnen beschadigen) maar ergens anders las ik weer bij twee eeneheden alcohol niet (bij meer dus wel) Nouja ik weet het nu ook niet meer. Volgende week Dancevalley, denk niet dat ik het bij twee wijntjes hou...maar dat weekend is wel mijn eisprong. Denk dat ik er deze maand maar niet op ga rekenen, en eens even goed ga genieten. Als er nog zwangere dames rondlurken, wat is jullie ervaring? Wat wijntjes gedronken en toch zwanger geworden? En hoeveel dronk je dan?(per dag, per week?) Ben heel benieuwd!
Ja, dat is waar, net als roken, toch? (ik rook zelf trouwens niet enquote:Op zondag 5 juli 2009 16:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welkom aoraki!![]()
De eerste weken is er geen bloedcontact, maar alcohol schijnt wel invloed te hebben op de kwaliteit van zaad- en eicellen...
Nou ik heb steken gevoeld aan de rechterkant,nu voel ik ze ook af en toe en was gisteravond helemaal draaierig. Nou is dat bij mij elke maand zo,mijn ovulatie begint met steken in m'n zij en eileider,als ik een eisprong heb gehad krampen,hoofdpij,moe,draaierig,pijn in rug/benen,dit is nu weer zo.Ook aan mijn temp en ovutesten te zien was ie toen,maar als mijn temp morgen nog hoog is zal fertilityfriend het ook wel aangeven.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:58 schreef leonieke het volgende:
Heb je jouw eisprong gevoeld? Of is het op basis van ovu-testen dat je het denkt?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat het over iemand anders gaat...quote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef mijsje het volgende:
meiden, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. doet me goed.
we hebben vandaag de dela mevrouw op bezoek gehad, en donderdag hebben we de uitvaart en de crematie. heel raar, ik besefte me pas op het eind, dat het om mijn eigen moeder ging...
Dat kan ik me ook voorstellen mijsje, ik had hetzelfde gevoel toen mijn schoonvader overleed. Nogmaals veel sterkte komende tijd.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:27 schreef mijsje het volgende:
meiden, heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. doet me goed.
we hebben vandaag de dela mevrouw op bezoek gehad, en donderdag hebben we de uitvaart en de crematie. heel raar, ik besefte me pas op het eind, dat het om mijn eigen moeder ging...
Ik duim heel erg hard voor je!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van een andere orde: ik heb nog steeds alleen wat spotting, verwacht dat het dan morgen wel door zal zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |