abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70758312
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
mijsje, nog maar een keer (ik hoop dat je het een beetje trekt allemaal)
ik weet het niet zo goed... ik voel me vreemd, mat en afgevlakt... heel af en toe zit ik te huilen als een klein kind, maar verder eigenlijk niet echt... en dat terwijl ik normaal eigenlijk heel emotioneel ben en om alles zit te janken... maar ja... nu dus niet...

meiden, bedankt weer voor de lieve reacties. dat voelt als een warme deken!

Guess, ik blijf inderdaad deze week bij m'n vader (en moeder, ze is thuis opgebaard) en zaterdag gaan we weer naar huis. ik ben bang voor donderdag...

ik heb niet goed gelezen naar hoe het precies ging met iedereen deze week, maar ik zag een paar meiden die ongesteld zijn geworden... balen... en een paar met een positieve ovutest... dat is mooi!
ik denk aan jullie hoor...
pi_70763118
@ Leonieke: Lees ik nu goed dat we mogen jompelen? Ik durf nog niet helemaal, voordat ik het hier lees....

@ Mijsje: Nogmaals sterkte, lieverd!

@ Poohy: jammer hoor, ookal komt het nu misschien dan niet het allerbeste uit. Betekent dat dat je hier voorlopig ook niet meer bent, of kom je gewoon gezellig meelurken en posten?

@ Flugel: Hopelijk brengt dat je ergens en is het inderdaad gewoon iets simpels!
Geen idee verder of ik anovulair ben. Ik doe al een hele tijd geen testjes meer. Ik ben nu wel begonnen met tempen, gewoon om toch een of ander houvast te hebben. Maar dat zegt nu natuurlijk nog helemaal niets, aangezien ik dat pas sinds kort nu doe. Ik kan zo slecht tegen die onzekerheid...

@ Kolonia: Thanks. Hoe is het met jou nu?

Voor iedereen een dikke (ik sluit me gewoon bij Flugeltje aan )
pi_70763712
ook een knuffel voor jou, MinnieMin

en ehm, kijk hier maar eens MinnieMin
  woensdag 8 juli 2009 @ 07:26:06 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70767992
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Tnx Asy, ik ben er ook echt van overtuigd dat het goed gaat komen hoor. Strikte rust vind ik trouwens nogal wat, m'n baas 9 maanden lang de dupe laten zijn omdat ik zwanger wil zijn is nogal een offer. Bovendien denk ik dat ik zelf helemaal door zou draaien...

Ze is alleen de eerste maanden thuis gebleven en na 12 weken is ze halve dagen gaan werken. En je baas wordt niet de dupe volgens mij als je vanwege zwangerschap thuis zit.zij heeft het sowieso in overleg met haar baas gedaan; die vond dat ze geen risico meer moest nemen
  woensdag 8 juli 2009 @ 07:28:23 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70768002
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef mijsje het volgende:
ik weet het niet zo goed... ik voel me vreemd, mat en afgevlakt... heel af en toe zit ik te huilen als een klein kind, maar verder eigenlijk niet echt... en dat terwijl ik normaal eigenlijk heel emotioneel ben en om alles zit te janken... maar ja... nu dus niet...
Je mag best bang zijn, daar is helemaal niks geks aan.
Voel je niet schuldig dat je nu niet zoveel huilt. Die tranen komen echt nog wel. en vergeet niet dat je ook al vantevoren vele tranen hebt vergoten toen je aan het afscheid nemen was...
Hele dikke
pi_70769525
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef MinnieMin het volgende:
@ Kolonia: Thanks. Hoe is het met jou nu?
Prima.
Ik voel van alles, maar dat had ik vorige maand ook dus dat zegt helemaal niets.

Het blijft vreemd dat je nog steeds niet ongesteld bent.
Wanneer had je nu voor het laatst een tesje gedaan?
Of laat het wel vaker op zich wachten?

Flugel, ik hoop heel hard dat ze iets vinden en dat het eenvoudig op te lossen is.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:11:14 #282
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70770188
quote:

[..]

meiden, bedankt weer voor de lieve reacties. dat voelt als een warme deken!

Guess, ik blijf inderdaad deze week bij m'n vader (en moeder, ze is thuis opgebaard) en zaterdag gaan we weer naar huis. ik ben bang voor donderdag...

ik heb niet goed gelezen naar hoe het precies ging met iedereen deze week, maar ik zag een paar meiden die ongesteld zijn geworden... balen... en een paar met een positieve ovutest... dat is mooi!
ik denk aan jullie hoor...
Ow lieverd toch,al die emoties bang,verdrietig,huilen en zelfs lachen door elkaar zijn heel normaal,iedereen is anders en niks is vreemd of raar.Heel veel sterkte donderdag maar het lukt je wel,weet ik zeker.Hoe laat is de begraafnis donderdag?

Ben aan het afwachten,deze maand niet door aan het tempen wat me wel bevalt maar toch vraag ik me nog stiekum af hoe en wat als ik iets voel.

Ik heb gister heerlijk met m'n (dikke) kont in de zwaluwhoeve gezeten
Nu weer aan het werk en ow wat heb ik een zin
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:16:33 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70770316
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat spannend vinden kun je beter zo lang mogelijk uitstellen, is beter voor je bloeddruk.
Ja kan ik mezelf iets bij voorstellen. Ik ga er vanuit dat ik de dagen van tevoren en de dag zelf wél in de stress ga zitten hoor. Daar ontkom je volgens mij niet aan. Overigens zijn wij natuurlijk nog relatief kort bezig. Ik vermoed dat het naarmate het langer duurt ook steeds spannender wordt.
quote:

[..]

Ik herken het gevoel wel. Ik denk dat het komt doordat het nog zo druk is, je móet regelen, zorgen dat je moeder op een juiste manier geëerd wordt. Na de begrafenis heb je eigenlijk pas écht tijd voor verdriet. En ook wat Asy zegt, je bent er al een tijdje naar toe aan het leven. Overigens is huilen natuurlijk niet verplicht, soms is verdriet te groot en te diep om via tranen naar buiten te kunnen komen, dan komen de tranen pas als je er aan toe bent om het onder ogen te zien. Sterkte mijs
quote:

Geen idee verder of ik anovulair ben. Ik doe al een hele tijd geen testjes meer. Ik ben nu wel begonnen met tempen, gewoon om toch een of ander houvast te hebben. Maar dat zegt nu natuurlijk nog helemaal niets, aangezien ik dat pas sinds kort nu doe. Ik kan zo slecht tegen die onzekerheid...

Misschien is het in jouw geval dan wel prettig om in een volgende cyclus (die hopelijk snel komt) toch te gaan tempen. Als je je ei gevonden hebt weet je ook ongeveer waar je aan toe bent. En als daaruit blijkt dat er niets gebeurd heb je ook meteen iets om eventueel mee bij een dokter aan te komen.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 07:26 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ze is alleen de eerste maanden thuis gebleven en na 12 weken is ze halve dagen gaan werken. En je baas wordt niet de dupe volgens mij als je vanwege zwangerschap thuis zit.zij heeft het sowieso in overleg met haar baas gedaan; die vond dat ze geen risico meer moest nemen
Ah okay, ik had even het idee dat het om de volledige 9 maanden ging, inclusief kraamverlof zit je dan op een jaar, dat zou mijn baas niet echt tof vinden denk ik. Ik vermoed wel dat ze het zouden begrijpen, maar ik kan het voor mijn gevoel mijn collega's (nog) niet aandoen. Ik vergeet eigenlijk ook steeds dat het ook best wel wat is wat ik heb meegemaakt allemaal Omdat het allemaal relatief snel is gegaan (binnen een half jaar) denk ik dat ik er iets makkelijker doorheen rol dan anderen. Als het iedere keer ook nog eens een half jaar of een jaar zou duren voor het uberhaubt lukt zou het denk veel zwaarder zijn... Laten we hopen dat het een volgende keer gewoon goed gaat, hopelijk de 30e al meteen meer info...

@Kolonia
Dingen voelen zegt écht niets... De een valt om van de kwaaltjes, de ander voelt helemaal niets.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:12:31 #284
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70771872
quote:
@ Leonieke: Lees ik nu goed dat we mogen jompelen? Ik durf nog niet helemaal, voordat ik het hier lees....

Maar ik zit echt nog met een hemelse schrik. De test was wel knalpositief, maar ik wil eerst nog even de echo afwachten voor ik naar het volgende topic doorstroom
pi_70774888
Mijsje, even een dikke voor jou hoor!

Minnie, wat vervelend dat je ongi er nog niet is!
Flugel, ik hoop met je mee op iets simpels.

En voor iedereen die wacht of aan het klussen is, ik denk aan jullie.

Hier niet zoveel te melden, ongi wordt weer lichter, maar nu dus al wel een volle week, ik hoop dat het snel over is.

(En vandaag ben ik 30 geworden en hoop natuurlijk dat ik op mijn dertigste ook mama mag worden...)
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:40:46 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70784011
@Leonieke, heb je die echo al snel???

en we zitten met smart op je te wachten in Z&G hoor..

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:25:50 #287
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70789156
Maandagvoormiddag blijkbaar, om 10.52 uur (maar ik mocht me ook al om 10.50u aanmelden ) Lang leve de speciale tijdstippen van het UZ Jette.
Ondertussen wel meer en meer steken in mijn buik/rechterzij waardoor de angst alleen maar toeneemt. Ik zal blij zijn als het maandagmiddag is, dan weet ik tenminste meer.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:27:53 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70789237
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef leonieke het volgende:
Maandagvoormiddag blijkbaar, om 10.52 uur (maar ik mocht me ook al om 10.50u aanmelden ) Lang leve de speciale tijdstippen van het UZ Jette.
Ondertussen wel meer en meer steken in mijn buik/rechterzij waardoor de angst alleen maar toeneemt. Ik zal blij zijn als het maandagmiddag is, dan weet ik tenminste meer.
ga voor je duimen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70790094
Wauw leonieke, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!!!!!
pi_70795566
bedankt meiden, fijn dat jullie zo lief zijn!

Guess, de uitvaart begint om half 3 en de dienst in het crematorium daarna om 4 uur.

Leonieke, ik kan me de angst wel voorstellen, maar je weet het: steekjes zijn goed in het begin van zwangerschap... dat kan de baarmoeder zijn die groter gaat worden!
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:30:39 #291
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70795839
mijsje... Alvast heel veel sterkte voor morgen, en voor de tijd die jullie tegemoet gaan. Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70797041
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar ik zit echt nog met een hemelse schrik. De test was wel knalpositief, maar ik wil eerst nog even de echo afwachten voor ik naar het volgende topic doorstroom
Alvast een jompel voor jou meis
Ik wacht ook op jou in Z&G!

Gefeliciteerd!!!!

Nog even wat spannende dagen, maar je zult zien dat je écht zwanger bent
#geen
  donderdag 9 juli 2009 @ 07:23:36 #293
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70802363
mijsje, ik zal aan je denken vandaag.
  Jubileum moderator donderdag 9 juli 2009 @ 08:02:09 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70802585
Mijsje heel veel sterkte vandaag en de dagen hierna
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70804030
Sterkte vandaag Mijsje.
pi_70804371
mijsje, gecondoleerd en veel sterkte vandaag.

leonieke, voor jou nog eens een grote HOERA!! en 10.52, wat bizar inderdaad!
pi_70804754
Ik heb er deze keer maar geen opmerking over gegeven bixister Ik had zin om te vragen of de seconden van belang waren, maar heb maar mijn mond gehouden. Straks stelden ze mijn afspraak met een week uit
pi_70805041
Mijsje, ook van mij heel veel sterkte vandaag
pi_70805874
pi_70806342
Mijsje: Heel veel sterkte vandaag! Denk aan je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')