Al lang niet meerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
Ah, een nieuwe...
Nee johquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
altijd![]()
maar niet dat ik weer een bivakmuts moet gebruiken
whehehe die had ik net gelezen op FPquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jgen-sekscoach.dhtml
En hoopquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)jarige-leeftijd.html
wat heeft dat nou met haarverf te maken
Scripted posteventsquote:
lijkt me wel duidelijk dat er dan geen nieuwe paienten komenquote:Hevig noodweer treft Noord-Limburg
Uitgegeven: 27 juni 2009 15:59
Laatst gewijzigd: 27 juni 2009 19:18
VENLO - Venlo en omgeving is zaterdagmiddag vlak na vijf uur getroffen door een hevig noodweer. De brandweer krijgt talloze meldingen van ondergelopen kelders uit Blerick, Venlo en Tegelen.
Noodweerslideshow
Straten staan blank en putdeksels komen omhoog, liet de brandweer weten.
De brandweer heeft groot alarm geslagen. Ziekenhuis Vie Curi heeft te lijden onder wateroverlast. Er kan niemand meer in of uit, ook is er geen toevoer van nieuwe patiënten meer.
Maas
Volgens een woordvoerster van het ziekenhuis is de Maas buiten zijn oevers getreden en in het aan de rivier gelegen ziekenhuis binnengelopen. Volgens de brandweer zijn in het ziekenhuis diverse lekkages. Een ontruiming wordt overwogen.
Ook een snelweg zou onder water staan.
NIjmegen
In Nijmegen, Arnhem en enkele andere Gelderse plaatsen is eveneens zeer veel wateroverlast. Bij de brandweer in Nijmegen kwamen zeker 150 telefoontjes binnen, aldus de woordvoerster zaterdag.
Het water staat in sommige delen van de stad tot boven de enkels. Enkele spoorbomen werken niet meer vanwege problemen in de bedieningskasten. Auto's liepen schade op door het hoge water in de straten.
In Arnhem, Elst en Barneveld kwamen putdeksels omhoog door het vele water en liepen ook kelders vol.
Waarschuwing
Het KNMI waarschuwt voor hevige regenbuien. In de komende uren kan het vanuit het zuidoosten flink gaan regenen, met kans op onweer.
De regen verplaatst zich langzaam naar het westen van het land. Tot na middernacht blijft het regenen.
Op sommige plaatsen kan wel 30 mm neerslag vallen. Lokaal kan dat tot wateroverlast leiden. Hagelbuien zijn ook mogelijk, zegt het weerinstituut
Eensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:30 schreef dndiek het volgende:
Hier is het tyfusbenauwd.... laat maar een verfrissende regenbui komen hier
Hier is vandaag geen druppel gevallen, al was het wel erg bewolkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk dat er dan geen nieuwe paienten komen
Het koelt hier wel af. SInds een uur of 5 is het in huis al zo'n 3 graden koeler geworden. Het is nog steeds 20,5 graad, maar het gaat de goede kant op!quote:
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPGquote:
Ow, dan zou die bui dus nog een keer moeten, maar dan harder. Zoiets?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPG.
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan zou die bui dus nog een keer moeten, maar dan harder. Zoiets?
Het was geen zondvloed he, dat is minimaal nodig daarvoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daar.
Nee, het is hoofdzakelijk in het buitenlandquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whut?![]()
Hevig noodweer treft Nederland?![]()
Ooooh de titel klopt niet.
De Blessuretijd van Belgiëquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is hoofdzakelijk in het buitenland
Pff Indah lacht zich rot om dit soort buitjes, met zijn moessons.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
nee joh, onze buitenlandse gebieden worden eindelijk eens goed schoongemaakt.
Mwah, dit komt redelijk in de buurt van een moesson hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff Indah lacht zich rot om dit soort buitjes, met zijn moessons.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
OH, LL is zich aan het uitsloven in een gummipakje terwijl GF63 flappen zit te tellen met een sigaar in z'n kop. Gezelligheid troef, ik begrijp het wel weer.
hier is het lekker droogquote:
quote:
hier ook was een perfect weertjequote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef dndiek het volgende:
Toch wel lekker dat het gevraagde buitje niet viel.....
Het was lekker buiten op het terras
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 040 JortK
02. 021 marcb1974
03. 014 goldfinger1963
04. 010 DaMart
05. 005 Dr_Flash
06. 005 Pheno
07. 003 indahnesia.com
08. 002 OA
09. 002 dndiek
Reeks-statistieken!
Er staat ook dat Nederland niet teisterde he... alleen in Venlo, Sittard en Nijmegen schijnt het wat nat te zijn geweestquote:
Berg je dan maar... eind van de week komt de 30 graden in zichtquote:Op zondag 28 juni 2009 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou eens waaienKloteweer. Ik doe niks en ik zweet als een otter
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Berg je dan maar... eind van de week komt de 30 graden in zicht.
quote:
Het is hier op mijn computerkamer momenteel 31.5°C. Normaal ligt het ook rond die waarde. Luchtvochtigheid zal rond de 50% liggen. Met een ventilator erbij is het prima uit te houden. Raampje open voor wat verse lucht e.d.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker weer is max 22 en dan niet met een luchtvochtigheid van meer dan 50%
Echt lekker waaien doet het overdag zelden. In de vroege avond wellicht een briesje, maar dan is het alweer onder de 30 graden en is het niet echt meer nodig.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja met een ventilator ja. Dat zeg ik ook. Ga nou eens waaien.
quote:
De niet leuke familieleden waren dus al weggestuurd? Heel goed!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hier heel geen noodweer. We hadden familiedag en hebben de hele dag in de zon gezeten
Daarna nog tot een uur of half 2 met de leuke familieleden en onze nieuwe buren in de tuin gezeten
kloptquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De niet leuke familieleden waren dus al weggestuurd? Heel goed!![]()
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKERRRRRRRRRRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKERRRRRRRRRRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDD MOOOOOOOORNING VIETNAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!
*het tweede kussen erbij paktquote:
*schupt Muck het bed uitquote:
Typisch FP-volk gedrag. Een tvp plaatsen in een topic waar je al in gereageerd hebt.quote:
Wat een peilloze droeftoeter is dat ook zegquote:Bijna tweederde (64 procent) van de Nederlanders vindt het niet terecht dat minister Wouter Bos (Financiën) zijn zonnebril declareerde, nadat hij die bij een EU-vergadering in Brussel was kwijtgeraakt. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch FP-volk gedrag. Een tvp plaatsen in een topic waar je al in gereageerd hebt.
Nooit geweten dat wij klasgenoten waren op de middelbarequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik getraind op de middelbare school. Degene die naast me zat had het slordigste en kleinste handschrift dat ik ooit gezien heb.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef JortK het volgende:
Tering: Special: Patat versus friet:-Patat-versus-friet.html
Ja, ik kan zwemmelen. Sterker nog, ik kan zwemmelles gevenquote:
Juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPG.
Dao is waal get miër water veur nuuëdig huuërquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daar.
Dat was best een toffe buiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whut?![]()
Hevig noodweer treft Nederland?![]()
Ooooh de titel klopt niet.
Hier wel. Het Friet-Curry ziekenhuis stond blankquote:
Lief wah?quote:
Ik lees Waal. Water genoeg lijkt me. Begin maar vast.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
Dao is waal get miër water veur nuuëdig huuër.
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
SEXtet
Ik zit ook in de bewolking buiten. Maar het is daar nog altijd lekkerder dan binnen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.
tetsexquote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.
ben net wakkerquote:
Goeiemoggel danquote:Op zondag 28 juni 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben net wakker![]()
wanneer heb je deze pic's gemaakt toch niet gister
Mais non, mon ami. La douce Francequote:Op zondag 28 juni 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
in walonie geweest als ik het goed zie
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel fijn als mensen hun eigen land kennen niet
Dat blijkt jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik woon alleen maar hier het is niet mijn eigen land
ik wil geen belg worden genoemdquote:
Mooi, dat gaan we onthoudenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil geen belg worden genoemd
Dan moet je er ook niet gaan wonenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil geen belg worden genoemd
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dat gaan we onthouden![]()
Tot laters
ik heb geen keus mijn zaak is hierquote:
Dan had je je zaak maar in Nederland moeten hebben. Wie in België woont en werkt, is gewoon een Belgquote:Op zondag 28 juni 2009 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb geen keus mijn zaak is hier
in nederland krijg je geen of heel moeilijk een vergunningquote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je je zaak maar in Nederland moeten hebben. Wie in België woont en werkt, is gewoon een Belg.
Ze zijn best slim hoor, moet je kijken. Ik kreeg wel mooi een virus vanuit Belgiëquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is zo zwaar om Belg te zijn, dat ze zelf ontkennen het te zijn.
Als er al een spelfout staat in de titel sla ik het al overquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
Das Leben Der Anderen is trouwens een erg mooie film!.
Wat voor spelfout? DIe hoofdletter in Der? Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woordquote:Op zondag 28 juni 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er al een spelfout staat in de titel sla ik het al over
Dat Is Stom!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woord.
Dat doen die softwarepiraten allemaalquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor spelfout? DIe hoofdletter in Der? Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woord.
Kut!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Amerika Staat Voor!!
Tegen Brazilië!!
Met Twee Nul!!
In De Finale!!
Van De Confederations Cup!!
Een Spek-En-Bonen-Toernooi!!
Dachten Veel Mensen Vooraf!!
Ik Ook Hoor!!
Maar Niets Is Minder Waar!!
Boekenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Softwarepiraten? Wat heeft dat met boeken en dvd's te maken?.
Het is digitaal, dus dan noem ik het softwarepiratenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog is het geen software.
En ik koop boeken en films gewoon.
Ik wacht met DVD's ook altijd tot ze in prijs zakken. Meestal gaan ze na een jaar wel in de 3-voor-25-actie bij de Free Record Shop. Dat vind ik dan een mooi moment om ze te kopenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is digitaal, dus dan noem ik het softwarepiraten
Ik ga weer eens kijken naar wat koopjes, beter dan dat zielige gedownload.
Nu heb ik een PS3, dus ook BlueRay
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me geen probleem. VHS en DVD is gewoon fysiek een totaal ander ding. Maar je kon ook nooit elpees in een cassetterecorder stouwen. Dus zo schokkend was die overgang VHS > DVD ook weer niet.
Mooi zo. Op zich wel logisch natuurlijk, want je kunt ook cd's in een DVD-speler stoppen. Maar met de technologiebedrijven weet je het maar nooit, natuurlijk. Als iedereen zijn films weer op een nieuw medium moet kopen, verdienen ze weer meerquote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij kan ie gewoon dvd aan, al heb ik het nog niet geprobeerd.
True. Zie het gezeik met CD+R vs. CD-R. DVD's met Regio'squote:Op zondag 28 juni 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
Mooi zo. Op zich wel logisch natuurlijk, want je kunt ook cd's in een DVD-speler stoppen. Maar met de technologiebedrijven weet je het maar nooit, natuurlijk. Als iedereen zijn films weer op een nieuw medium moet kopen, verdienen ze weer meer.
Echt irritant jaquote:Op zondag 28 juni 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Leestekens achter smileys heb ik ook een hekel aan.
ja, zo slecht is het hier allemaal nog niet hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:06 schreef marcb1974 het volgende:
Doe je snel, 4 posts terug was je daar nog niet
Die zal vast wel duurder zijn, maar per vierkante meter wint dit stuk van Jakarta het met gemak. KL is maar een klein stadje he.. 1.5 miljoen inwoners, tegenover 10 miljoen van Jakarta. Verder nog meer factoren natuurlijk.quote:
Wat is er dan voor gezeik met + en -? Elke brander kan toch beide? En regiocodes, mja, dat is dan wel weer debiel. Volgens mij is de PS3 ook gebonden aan regios maar dan alleen met films, games niet. De strontmongool die de regiocodes heeft bedacht mogen ze zelf in elke regio 20 jaar opsluiten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True. Zie het gezeik met CD+R vs. CD-R. DVD's met Regio's
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Dr_Flash
02. 017 DaMart
03. 015 goldfinger1963
04. 010 marcb1974
05. 009 Pheno
06. 008 MPG
07. 007 Muck
08. 005 indahnesia.com
09. 004 PieDobbelJoe
10. 003 JortK
11. 003 dndiek
12. 002 OA
Reeks-statistieken!
quote:
quote:
quote:
Wel goede ochtendgymnastiek gehad!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Verdorie! Ren ik de benen onder mijn kont vandaan om de trein te halen, kunnen we niet verder vanwege een kapotte overweg
dat wel ja! Nu is het nog lekker koelquote:
Prutsrail is weer bezig bij je?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Verdorie! Ren ik de benen onder mijn kont vandaan om de trein te halen, kunnen we niet verder vanwege een kapotte overweg
driebergen-zeist dit keerquote:
Muckquote:
Zolang ie maar niet gestolen is, die overweg dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier gewoon de balkondeuren open gezet, inmiddels in een uur tijd al een hele graad afgekoeld, naar 20,3quote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ff post uitpakken
Airco staat hier al aan
Ik zou toch eens overwegen of je die aversie van Prutsrail jegens jou niet eens aan de Ombudsman zou voorleggenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef Muck het volgende:
[..]
driebergen-zeist dit keer
Maar ik heb liever dat ze gewoon zeggen dat ze me niet moeten hoor
weg overweg!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet gestolen is, die overweg dan.
Hihi, ik zei overwegenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch eens overwegen of je die aversie van Prutsrail jegens jou niet eens aan de Ombudsman zou voorleggen.
Zit nu in je hoofd zeker?quote:
thanks but no thanks.quote:
Ik heb boven een boog gewoond, regelmatig zat er een vrachtwagen onder mijn woning klem, maar zo kapot zijn ze nog nooit geweestquote:
Als ze er maar hard genoeg onder door willen kan dat vrij makkelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb boven een boog gewoond, regelmatig zat er een vrachtwagen onder mijn woning klem, maar zo kapot zijn ze nog nooit geweest
Mogguh iedereen waar ik nog geen mogguh tegen gezegd had
birkenwat?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:14 schreef Muck het volgende:
Denk je alles gezien te hebben...
Nou vind ik die birkenstocks sowieso spuuglelijk, maar het kan nog erger! Er loopt hier een meisje over het station dat er sokken in aanheeft
Nee hoor, vast heel comfortabel
Ze reden allemaal nooit harder dan 20 maar het gaf wel een klapquote:Op maandag 29 juni 2009 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze er maar hard genoeg onder door willen kan dat vrij makkelijk
Hoi
Ik moet googlen (of de mode volgen ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 09:14 schreef Muck het volgende:
Denk je alles gezien te hebben...
Nou vind ik die birkenstocks sowieso spuuglelijk, maar het kan nog erger! Er loopt hier een meisje over het station dat er sokken in aanheeft
Nee hoor, vast heel comfortabel
quote:Mijn baan bestaat uit niet veel meer dan in dit kantoor aanwezig zijn voor veertig uur per week. Niemand vertelt me echt wat ik moet doen, en niemand zegt ooit iets over het feit dat ik uren wezenloos naar m'n scherm staar, voornamelijk omdat de meesten van hen hetzelfde doen en iedereen dezelfde angst heeft, door de mand te vallen naar de collega's toe. Het werk wat ik in een week verricht, kan elke 200 procent arbeidsongeschikte zijinstromer op een maandagochtend vķķr de koffiepauze doen.
No, you didquote:
run!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:23 schreef OA het volgende:
Mijn vriendin wilde pas deze kopen, maar dan in het roze...![]()
Gelukkig vond ze het te duur![]()
[ afbeelding ]
ah, je hebt vast ook crocs omdat ze zo lekker zitten?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ideaal op de camping. Daar veel op gelopen dit weekend
Daar loopt hier de helft op rondquote:Op maandag 29 juni 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, je hebt vast ook crocs omdat ze zo lekker zitten?
Ik heb ze omdat ze makkelijk wasbaar zijn, gebruik ze als werkschoenen voor in tuin enzo, ideale rotzooi-schoenen zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, je hebt vast ook crocs omdat ze zo lekker zitten?
Ik zou de mijne nooit in het openbaar dragenquote:
Verstandigquote:
Verplegend personeel hequote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik zou de mijne nooit in het openbaar dragen
kijk, dat laatste zinnetje doet het hem dusquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze omdat ze makkelijk wasbaar zijn, gebruik ze als werkschoenen voor in tuin enzo, ideale rotzooi-schoenen zeg maar
[..]
Ik zou de mijne nooit in het openbaar dragen
neee, marcquote:
Hier (lees: in het AZM) mogen ze geen crocs meer dragenquote:
Oh, zou dat hier ook al zo zijn danquote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier (lees: in het AZM) mogen ze geen crocs meer dragen
moeten witten klompen oid zijn.. alles mag, behalve crocs.
Ik dacht dat het argument de gaatjes erin waren.. daar kan lichaamsvocht door sijpelen..
Dacht ik...
jij draagt ze toch niet?quote:
Jortquote:
ah, ik miste de PI al!quote:
quote:
Beiden niet (denk ik toch..)quote:
komt wel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Beiden niet (denk ik toch..)
misschien trekt het wel weg
Tief op met die teringherriequote:
quote:
Marjoquote:
maar thee pakken ipv koffiequote:
Neequote:
Klopt, daar heb ik nogal last vanquote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je al ontbeten? Zonee, misschien toch maar wel doen.. Kan ook een reden zijn tot buikpijn
nou de ongesteld en zwanger kwamen wel in de buurt.. het is mn baarmoeder die auwie doetquote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je al ontbeten? Zonee, misschien toch maar wel doen.. Kan ook een reden zijn tot buikpijn
Slippers, klompen, etcetc, ik vind het er allemaal zo ranzig uit zien. Zal je mij echt nooit in zienquote:
wie?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tief op met die teringherrie.
[..]
[..]
Marjo
MPGquote:
pepermuntthee helpt als je misselijk bent en buikpijn hebtquote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar thee pakken ipv koffie
Ow verrek.. en eten bestellen
eisprong?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou de ongesteld en zwanger kwamen wel in de buurt.. het is mn baarmoeder die auwie doet
Maagpijn heb ik niet momenteel
Wel een beetje honger ja
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slippers, klompen, etcetc, ik vind het er allemaal zo ranzig uit zien. Zal je mij echt nooit in zien
Voelt anders maar je zou gelijk kunnen hebben..quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voelt anders maar je zou gelijk kunnen hebben..
want jij wil pappa worden?quote:
Muckquote:
OA zal trots op je zijnquote:[..]
pepermuntthee helpt als je misselijk bent en buikpijn hebt
[..]
eisprong?
[..]
?
ik voel het zelf nooit, maar ik hoor van sommige vrouwen dat ze er heel veel last van hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voelt anders maar je zou gelijk kunnen hebben..
Een kleine fles? Dat kan je niet menenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, normaal geef je de kleine de fles, nu geef je Fles een kleine!
Die blijft continu jengelen dattie thomas de locomotief wil zienquote:Op maandag 29 juni 2009 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een kleine fles? Dat kan je niet menen
Wel schattig natuurlijk... de ene vader neemt zijn kind mee naar de Efteling, Fles gaat met de kleine langs het spoor treinen spotten en eens per maand naar het spoorwegmuseum.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die blijft continu jengelen dattie thomas de locomotief wil zien.
Dat klinkt overigens als iets wat ik zelf ook zou kunnen doen, als ik ooit kinderen hebquote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel schattig natuurlijk... de ene vader neemt zijn kind mee naar de Efteling, Fles gaat met de kleine langs het spoor treinen spotten en eens per maand naar het spoorwegmuseum.
Fles!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die blijft continu jengelen dattie thomas de locomotief wil zien.
Wij hebben zelf niets met treinen maar ik woon aan het spoor en mijn kleine staat altijd tegen het hek op geperst zodat ie treintjes kan kijken.. zwaait op de treinen en geeft handkusjes...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt overigens als iets wat ik zelf ook zou kunnen doen, als ik ooit kinderen heb![]()
.
quote:
quote:
Toen ik klein was, hing ik vaak op het station rond. In die goede oude tijd reden de intercities nog naar Limburg en moest er een loc worden gewisseld. Ik wilde dan altijd even in de cabine kijken en veel machinisten vonden dat best.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fles!
Waar was jij ruim 4 jaar geleden?
[..]
Wij hebben zelf niets met treinen maar ik woon aan het spoor en mijn kleine staat altijd tegen het hek op geperst zodat ie treintjes kan kijken.. zwaait op de treinen en geeft handkusjes...
Soms is het kind er ook echt in geinteresseerd en vind ie het leuk dus laat die bloos-emoticon maar weg
hoezo?quote:
Goed kind is datquote:Wij hebben zelf niets met treinen maar ik woon aan het spoor en mijn kleine staat altijd tegen het hek op geperst zodat ie treintjes kan kijken.. zwaait op de treinen en geeft handkusjes...
Soms is het kind er ook echt in geinteresseerd en vind ie het leuk dus laat die bloos-emoticon maar weg
Immerquote:
- Toen werd ik bezwangerd van een kindje dat constant thomas wil zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |