quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKERRRRRRRRRRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKERRRRRRRRRRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDD MOOOOOOOORNING VIETNAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!
*het tweede kussen erbij paktquote:
*schupt Muck het bed uitquote:
Typisch FP-volk gedrag. Een tvp plaatsen in een topic waar je al in gereageerd hebt.quote:
Wat een peilloze droeftoeter is dat ook zegquote:Bijna tweederde (64 procent) van de Nederlanders vindt het niet terecht dat minister Wouter Bos (Financiën) zijn zonnebril declareerde, nadat hij die bij een EU-vergadering in Brussel was kwijtgeraakt. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch FP-volk gedrag. Een tvp plaatsen in een topic waar je al in gereageerd hebt.
Nooit geweten dat wij klasgenoten waren op de middelbarequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik getraind op de middelbare school. Degene die naast me zat had het slordigste en kleinste handschrift dat ik ooit gezien heb.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef JortK het volgende:
Tering: Special: Patat versus friet:-Patat-versus-friet.html
Ja, ik kan zwemmelen. Sterker nog, ik kan zwemmelles gevenquote:
Juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPG.
Dao is waal get miër water veur nuuëdig huuërquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daar.
Dat was best een toffe buiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whut?![]()
Hevig noodweer treft Nederland?![]()
Ooooh de titel klopt niet.
Hier wel. Het Friet-Curry ziekenhuis stond blankquote:
Lief wah?quote:
Ik lees Waal. Water genoeg lijkt me. Begin maar vast.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
Dao is waal get miër water veur nuuëdig huuër.
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
SEXtet
Ik zit ook in de bewolking buiten. Maar het is daar nog altijd lekkerder dan binnen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.
tetsexquote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |