quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKERRRRRRRRRRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKERRRRRRRRRRRRRR WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDD MOOOOOOOORNING VIETNAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM!!!!!!!!!!!!
*het tweede kussen erbij paktquote:
*schupt Muck het bed uitquote:
Typisch FP-volk gedrag. Een tvp plaatsen in een topic waar je al in gereageerd hebt.quote:
Wat een peilloze droeftoeter is dat ook zegquote:Bijna tweederde (64 procent) van de Nederlanders vindt het niet terecht dat minister Wouter Bos (Financiën) zijn zonnebril declareerde, nadat hij die bij een EU-vergadering in Brussel was kwijtgeraakt. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch FP-volk gedrag. Een tvp plaatsen in een topic waar je al in gereageerd hebt.
Nooit geweten dat wij klasgenoten waren op de middelbarequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik getraind op de middelbare school. Degene die naast me zat had het slordigste en kleinste handschrift dat ik ooit gezien heb.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:49 schreef JortK het volgende:
Tering: Special: Patat versus friet:-Patat-versus-friet.html
Ja, ik kan zwemmelen. Sterker nog, ik kan zwemmelles gevenquote:
Juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPG.
Dao is waal get miër water veur nuuëdig huuërquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daar.
Dat was best een toffe buiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whut?![]()
Hevig noodweer treft Nederland?![]()
Ooooh de titel klopt niet.
Hier wel. Het Friet-Curry ziekenhuis stond blankquote:
Lief wah?quote:
Ik lees Waal. Water genoeg lijkt me. Begin maar vast.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
Dao is waal get miër water veur nuuëdig huuër.
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef MPG het volgende:
SEXtet
Ik zit ook in de bewolking buiten. Maar het is daar nog altijd lekkerder dan binnen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.
tetsexquote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even wat bewolkt, dus even binnen. Seks met tetten is altijd goed.
ben net wakkerquote:
Goeiemoggel danquote:Op zondag 28 juni 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben net wakker![]()
wanneer heb je deze pic's gemaakt toch niet gister
Mais non, mon ami. La douce Francequote:Op zondag 28 juni 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
in walonie geweest als ik het goed zie
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel fijn als mensen hun eigen land kennen niet
Dat blijkt jaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik woon alleen maar hier het is niet mijn eigen land
ik wil geen belg worden genoemdquote:
Mooi, dat gaan we onthoudenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil geen belg worden genoemd
Dan moet je er ook niet gaan wonenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil geen belg worden genoemd
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dat gaan we onthouden![]()
Tot laters
ik heb geen keus mijn zaak is hierquote:
Dan had je je zaak maar in Nederland moeten hebben. Wie in België woont en werkt, is gewoon een Belgquote:Op zondag 28 juni 2009 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb geen keus mijn zaak is hier
in nederland krijg je geen of heel moeilijk een vergunningquote:Op zondag 28 juni 2009 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je je zaak maar in Nederland moeten hebben. Wie in België woont en werkt, is gewoon een Belg.
Ze zijn best slim hoor, moet je kijken. Ik kreeg wel mooi een virus vanuit Belgiëquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is zo zwaar om Belg te zijn, dat ze zelf ontkennen het te zijn.
Als er al een spelfout staat in de titel sla ik het al overquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
Das Leben Der Anderen is trouwens een erg mooie film!.
Wat voor spelfout? DIe hoofdletter in Der? Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woordquote:Op zondag 28 juni 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er al een spelfout staat in de titel sla ik het al over
Dat Is Stom!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woord.
Dat doen die softwarepiraten allemaalquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor spelfout? DIe hoofdletter in Der? Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woord.
Kut!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Amerika Staat Voor!!
Tegen Brazilië!!
Met Twee Nul!!
In De Finale!!
Van De Confederations Cup!!
Een Spek-En-Bonen-Toernooi!!
Dachten Veel Mensen Vooraf!!
Ik Ook Hoor!!
Maar Niets Is Minder Waar!!
Boekenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Softwarepiraten? Wat heeft dat met boeken en dvd's te maken?.
Het is digitaal, dus dan noem ik het softwarepiratenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog is het geen software.
En ik koop boeken en films gewoon.
Ik wacht met DVD's ook altijd tot ze in prijs zakken. Meestal gaan ze na een jaar wel in de 3-voor-25-actie bij de Free Record Shop. Dat vind ik dan een mooi moment om ze te kopenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is digitaal, dus dan noem ik het softwarepiraten
Ik ga weer eens kijken naar wat koopjes, beter dan dat zielige gedownload.
Nu heb ik een PS3, dus ook BlueRay
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me geen probleem. VHS en DVD is gewoon fysiek een totaal ander ding. Maar je kon ook nooit elpees in een cassetterecorder stouwen. Dus zo schokkend was die overgang VHS > DVD ook weer niet.
Mooi zo. Op zich wel logisch natuurlijk, want je kunt ook cd's in een DVD-speler stoppen. Maar met de technologiebedrijven weet je het maar nooit, natuurlijk. Als iedereen zijn films weer op een nieuw medium moet kopen, verdienen ze weer meerquote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij kan ie gewoon dvd aan, al heb ik het nog niet geprobeerd.
True. Zie het gezeik met CD+R vs. CD-R. DVD's met Regio'squote:Op zondag 28 juni 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
Mooi zo. Op zich wel logisch natuurlijk, want je kunt ook cd's in een DVD-speler stoppen. Maar met de technologiebedrijven weet je het maar nooit, natuurlijk. Als iedereen zijn films weer op een nieuw medium moet kopen, verdienen ze weer meer.
Echt irritant jaquote:Op zondag 28 juni 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Leestekens achter smileys heb ik ook een hekel aan.
ja, zo slecht is het hier allemaal nog niet hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:06 schreef marcb1974 het volgende:
Doe je snel, 4 posts terug was je daar nog niet
Die zal vast wel duurder zijn, maar per vierkante meter wint dit stuk van Jakarta het met gemak. KL is maar een klein stadje he.. 1.5 miljoen inwoners, tegenover 10 miljoen van Jakarta. Verder nog meer factoren natuurlijk.quote:
Wat is er dan voor gezeik met + en -? Elke brander kan toch beide? En regiocodes, mja, dat is dan wel weer debiel. Volgens mij is de PS3 ook gebonden aan regios maar dan alleen met films, games niet. De strontmongool die de regiocodes heeft bedacht mogen ze zelf in elke regio 20 jaar opsluiten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True. Zie het gezeik met CD+R vs. CD-R. DVD's met Regio's
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Dr_Flash
02. 017 DaMart
03. 015 goldfinger1963
04. 010 marcb1974
05. 009 Pheno
06. 008 MPG
07. 007 Muck