Wat voor spelfout? DIe hoofdletter in Der? Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woordquote:Op zondag 28 juni 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er al een spelfout staat in de titel sla ik het al over
Dat Is Stom!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woord.
Dat doen die softwarepiraten allemaalquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor spelfout? DIe hoofdletter in Der? Titels van boeken of films typ ik wel vaker met alleen maar hoofdletters aan het begin van het woord.
Kut!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Amerika Staat Voor!!
Tegen Brazilië!!
Met Twee Nul!!
In De Finale!!
Van De Confederations Cup!!
Een Spek-En-Bonen-Toernooi!!
Dachten Veel Mensen Vooraf!!
Ik Ook Hoor!!
Maar Niets Is Minder Waar!!
Boekenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Softwarepiraten? Wat heeft dat met boeken en dvd's te maken?.
Het is digitaal, dus dan noem ik het softwarepiratenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog is het geen software.
En ik koop boeken en films gewoon.
Ik wacht met DVD's ook altijd tot ze in prijs zakken. Meestal gaan ze na een jaar wel in de 3-voor-25-actie bij de Free Record Shop. Dat vind ik dan een mooi moment om ze te kopenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is digitaal, dus dan noem ik het softwarepiraten
Ik ga weer eens kijken naar wat koopjes, beter dan dat zielige gedownload.
Nu heb ik een PS3, dus ook BlueRay
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me geen probleem. VHS en DVD is gewoon fysiek een totaal ander ding. Maar je kon ook nooit elpees in een cassetterecorder stouwen. Dus zo schokkend was die overgang VHS > DVD ook weer niet.
Mooi zo. Op zich wel logisch natuurlijk, want je kunt ook cd's in een DVD-speler stoppen. Maar met de technologiebedrijven weet je het maar nooit, natuurlijk. Als iedereen zijn films weer op een nieuw medium moet kopen, verdienen ze weer meerquote:Op zondag 28 juni 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij kan ie gewoon dvd aan, al heb ik het nog niet geprobeerd.
True. Zie het gezeik met CD+R vs. CD-R. DVD's met Regio'squote:Op zondag 28 juni 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
Mooi zo. Op zich wel logisch natuurlijk, want je kunt ook cd's in een DVD-speler stoppen. Maar met de technologiebedrijven weet je het maar nooit, natuurlijk. Als iedereen zijn films weer op een nieuw medium moet kopen, verdienen ze weer meer.
Echt irritant jaquote:Op zondag 28 juni 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Leestekens achter smileys heb ik ook een hekel aan.
ja, zo slecht is het hier allemaal nog niet hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:06 schreef marcb1974 het volgende:
Doe je snel, 4 posts terug was je daar nog niet
Die zal vast wel duurder zijn, maar per vierkante meter wint dit stuk van Jakarta het met gemak. KL is maar een klein stadje he.. 1.5 miljoen inwoners, tegenover 10 miljoen van Jakarta. Verder nog meer factoren natuurlijk.quote:
Wat is er dan voor gezeik met + en -? Elke brander kan toch beide? En regiocodes, mja, dat is dan wel weer debiel. Volgens mij is de PS3 ook gebonden aan regios maar dan alleen met films, games niet. De strontmongool die de regiocodes heeft bedacht mogen ze zelf in elke regio 20 jaar opsluiten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True. Zie het gezeik met CD+R vs. CD-R. DVD's met Regio's
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Dr_Flash
02. 017 DaMart
03. 015 goldfinger1963
04. 010 marcb1974
05. 009 Pheno
06. 008 MPG
07. 007 Muck