Wel goede ochtendgymnastiek gehad!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Verdorie! Ren ik de benen onder mijn kont vandaan om de trein te halen, kunnen we niet verder vanwege een kapotte overweg
dat wel ja! Nu is het nog lekker koelquote:
Prutsrail is weer bezig bij je?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Verdorie! Ren ik de benen onder mijn kont vandaan om de trein te halen, kunnen we niet verder vanwege een kapotte overweg
driebergen-zeist dit keerquote:
Muckquote:
Zolang ie maar niet gestolen is, die overweg dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier gewoon de balkondeuren open gezet, inmiddels in een uur tijd al een hele graad afgekoeld, naar 20,3quote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ff post uitpakken
Airco staat hier al aan
Ik zou toch eens overwegen of je die aversie van Prutsrail jegens jou niet eens aan de Ombudsman zou voorleggenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef Muck het volgende:
[..]
driebergen-zeist dit keer
Maar ik heb liever dat ze gewoon zeggen dat ze me niet moeten hoor
weg overweg!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet gestolen is, die overweg dan.
Hihi, ik zei overwegenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch eens overwegen of je die aversie van Prutsrail jegens jou niet eens aan de Ombudsman zou voorleggen.
Zit nu in je hoofd zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |