Al lang niet meerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
Ah, een nieuwe...
Nee johquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
altijd![]()
maar niet dat ik weer een bivakmuts moet gebruiken
whehehe die had ik net gelezen op FPquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jgen-sekscoach.dhtml
En hoopquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)jarige-leeftijd.html
wat heeft dat nou met haarverf te maken
Scripted posteventsquote:
lijkt me wel duidelijk dat er dan geen nieuwe paienten komenquote:Hevig noodweer treft Noord-Limburg
Uitgegeven: 27 juni 2009 15:59
Laatst gewijzigd: 27 juni 2009 19:18
VENLO - Venlo en omgeving is zaterdagmiddag vlak na vijf uur getroffen door een hevig noodweer. De brandweer krijgt talloze meldingen van ondergelopen kelders uit Blerick, Venlo en Tegelen.
Noodweerslideshow
Straten staan blank en putdeksels komen omhoog, liet de brandweer weten.
De brandweer heeft groot alarm geslagen. Ziekenhuis Vie Curi heeft te lijden onder wateroverlast. Er kan niemand meer in of uit, ook is er geen toevoer van nieuwe patiënten meer.
Maas
Volgens een woordvoerster van het ziekenhuis is de Maas buiten zijn oevers getreden en in het aan de rivier gelegen ziekenhuis binnengelopen. Volgens de brandweer zijn in het ziekenhuis diverse lekkages. Een ontruiming wordt overwogen.
Ook een snelweg zou onder water staan.
NIjmegen
In Nijmegen, Arnhem en enkele andere Gelderse plaatsen is eveneens zeer veel wateroverlast. Bij de brandweer in Nijmegen kwamen zeker 150 telefoontjes binnen, aldus de woordvoerster zaterdag.
Het water staat in sommige delen van de stad tot boven de enkels. Enkele spoorbomen werken niet meer vanwege problemen in de bedieningskasten. Auto's liepen schade op door het hoge water in de straten.
In Arnhem, Elst en Barneveld kwamen putdeksels omhoog door het vele water en liepen ook kelders vol.
Waarschuwing
Het KNMI waarschuwt voor hevige regenbuien. In de komende uren kan het vanuit het zuidoosten flink gaan regenen, met kans op onweer.
De regen verplaatst zich langzaam naar het westen van het land. Tot na middernacht blijft het regenen.
Op sommige plaatsen kan wel 30 mm neerslag vallen. Lokaal kan dat tot wateroverlast leiden. Hagelbuien zijn ook mogelijk, zegt het weerinstituut
Eensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:30 schreef dndiek het volgende:
Hier is het tyfusbenauwd.... laat maar een verfrissende regenbui komen hier
Hier is vandaag geen druppel gevallen, al was het wel erg bewolkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk dat er dan geen nieuwe paienten komen
Het koelt hier wel af. SInds een uur of 5 is het in huis al zo'n 3 graden koeler geworden. Het is nog steeds 20,5 graad, maar het gaat de goede kant op!quote:
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPGquote:
Ow, dan zou die bui dus nog een keer moeten, maar dan harder. Zoiets?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan MPG zwemmen. Sterker nog, als de jeugd in Venlo deze zondvloed heeft overleefd, dan is dat de schuld verdienste van MPG.
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan zou die bui dus nog een keer moeten, maar dan harder. Zoiets?
Het was geen zondvloed he, dat is minimaal nodig daarvoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is hun mond wel schoongespoeld en gaan ze eens normaal Nederlands praten daar.
Nee, het is hoofdzakelijk in het buitenlandquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whut?![]()
Hevig noodweer treft Nederland?![]()
Ooooh de titel klopt niet.
De Blessuretijd van Belgiëquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is hoofdzakelijk in het buitenland
Pff Indah lacht zich rot om dit soort buitjes, met zijn moessons.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
nee joh, onze buitenlandse gebieden worden eindelijk eens goed schoongemaakt.
Mwah, dit komt redelijk in de buurt van een moesson hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff Indah lacht zich rot om dit soort buitjes, met zijn moessons.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
OH, LL is zich aan het uitsloven in een gummipakje terwijl GF63 flappen zit te tellen met een sigaar in z'n kop. Gezelligheid troef, ik begrijp het wel weer.
hier is het lekker droogquote:
quote:
hier ook was een perfect weertjequote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef dndiek het volgende:
Toch wel lekker dat het gevraagde buitje niet viel.....
Het was lekker buiten op het terras
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 040 JortK
02. 021 marcb1974
03. 014 goldfinger1963
04. 010 DaMart
05. 005 Dr_Flash
06. 005 Pheno
07. 003 indahnesia.com
08. 002 OA
09. 002 dndiek
Reeks-statistieken!
Er staat ook dat Nederland niet teisterde he... alleen in Venlo, Sittard en Nijmegen schijnt het wat nat te zijn geweestquote:
Berg je dan maar... eind van de week komt de 30 graden in zichtquote:Op zondag 28 juni 2009 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou eens waaienKloteweer. Ik doe niks en ik zweet als een otter
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Berg je dan maar... eind van de week komt de 30 graden in zicht.
quote:
Het is hier op mijn computerkamer momenteel 31.5°C. Normaal ligt het ook rond die waarde. Luchtvochtigheid zal rond de 50% liggen. Met een ventilator erbij is het prima uit te houden. Raampje open voor wat verse lucht e.d.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker weer is max 22 en dan niet met een luchtvochtigheid van meer dan 50%
Echt lekker waaien doet het overdag zelden. In de vroege avond wellicht een briesje, maar dan is het alweer onder de 30 graden en is het niet echt meer nodig.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja met een ventilator ja. Dat zeg ik ook. Ga nou eens waaien.
quote:
De niet leuke familieleden waren dus al weggestuurd? Heel goed!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hier heel geen noodweer. We hadden familiedag en hebben de hele dag in de zon gezeten
Daarna nog tot een uur of half 2 met de leuke familieleden en onze nieuwe buren in de tuin gezeten
kloptquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De niet leuke familieleden waren dus al weggestuurd? Heel goed!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |