Er staat ook dat Nederland niet teisterde he... alleen in Venlo, Sittard en Nijmegen schijnt het wat nat te zijn geweestquote:
Berg je dan maar... eind van de week komt de 30 graden in zichtquote:Op zondag 28 juni 2009 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou eens waaienKloteweer. Ik doe niks en ik zweet als een otter
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Berg je dan maar... eind van de week komt de 30 graden in zicht.
quote:
Het is hier op mijn computerkamer momenteel 31.5°C. Normaal ligt het ook rond die waarde. Luchtvochtigheid zal rond de 50% liggen. Met een ventilator erbij is het prima uit te houden. Raampje open voor wat verse lucht e.d.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Lekker weer is max 22 en dan niet met een luchtvochtigheid van meer dan 50%
Echt lekker waaien doet het overdag zelden. In de vroege avond wellicht een briesje, maar dan is het alweer onder de 30 graden en is het niet echt meer nodig.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja met een ventilator ja. Dat zeg ik ook. Ga nou eens waaien.
quote:
De niet leuke familieleden waren dus al weggestuurd? Heel goed!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hier heel geen noodweer. We hadden familiedag en hebben de hele dag in de zon gezeten
Daarna nog tot een uur of half 2 met de leuke familieleden en onze nieuwe buren in de tuin gezeten
kloptquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De niet leuke familieleden waren dus al weggestuurd? Heel goed!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |