Wel goede ochtendgymnastiek gehad!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Verdorie! Ren ik de benen onder mijn kont vandaan om de trein te halen, kunnen we niet verder vanwege een kapotte overweg
dat wel ja! Nu is het nog lekker koelquote:
Prutsrail is weer bezig bij je?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Verdorie! Ren ik de benen onder mijn kont vandaan om de trein te halen, kunnen we niet verder vanwege een kapotte overweg
driebergen-zeist dit keerquote:
Muckquote:
Zolang ie maar niet gestolen is, die overweg dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:25 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier gewoon de balkondeuren open gezet, inmiddels in een uur tijd al een hele graad afgekoeld, naar 20,3quote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
ff post uitpakken
Airco staat hier al aan
Ik zou toch eens overwegen of je die aversie van Prutsrail jegens jou niet eens aan de Ombudsman zou voorleggenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef Muck het volgende:
[..]
driebergen-zeist dit keer
Maar ik heb liever dat ze gewoon zeggen dat ze me niet moeten hoor
weg overweg!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet gestolen is, die overweg dan.
Hihi, ik zei overwegenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:52 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch eens overwegen of je die aversie van Prutsrail jegens jou niet eens aan de Ombudsman zou voorleggen.
Zit nu in je hoofd zeker?quote:
thanks but no thanks.quote:
Ik heb boven een boog gewoond, regelmatig zat er een vrachtwagen onder mijn woning klem, maar zo kapot zijn ze nog nooit geweestquote:
Als ze er maar hard genoeg onder door willen kan dat vrij makkelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb boven een boog gewoond, regelmatig zat er een vrachtwagen onder mijn woning klem, maar zo kapot zijn ze nog nooit geweest
Mogguh iedereen waar ik nog geen mogguh tegen gezegd had
birkenwat?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:14 schreef Muck het volgende:
Denk je alles gezien te hebben...
Nou vind ik die birkenstocks sowieso spuuglelijk, maar het kan nog erger! Er loopt hier een meisje over het station dat er sokken in aanheeft
Nee hoor, vast heel comfortabel
Ze reden allemaal nooit harder dan 20 maar het gaf wel een klapquote:Op maandag 29 juni 2009 09:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze er maar hard genoeg onder door willen kan dat vrij makkelijk
Hoi
Ik moet googlen (of de mode volgen ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 09:14 schreef Muck het volgende:
Denk je alles gezien te hebben...
Nou vind ik die birkenstocks sowieso spuuglelijk, maar het kan nog erger! Er loopt hier een meisje over het station dat er sokken in aanheeft
Nee hoor, vast heel comfortabel
quote:Mijn baan bestaat uit niet veel meer dan in dit kantoor aanwezig zijn voor veertig uur per week. Niemand vertelt me echt wat ik moet doen, en niemand zegt ooit iets over het feit dat ik uren wezenloos naar m'n scherm staar, voornamelijk omdat de meesten van hen hetzelfde doen en iedereen dezelfde angst heeft, door de mand te vallen naar de collega's toe. Het werk wat ik in een week verricht, kan elke 200 procent arbeidsongeschikte zijinstromer op een maandagochtend vóór de koffiepauze doen.
No, you didquote:
run!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:23 schreef OA het volgende:
Mijn vriendin wilde pas deze kopen, maar dan in het roze...![]()
Gelukkig vond ze het te duur![]()
[ afbeelding ]
ah, je hebt vast ook crocs omdat ze zo lekker zitten?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ideaal op de camping. Daar veel op gelopen dit weekend
Daar loopt hier de helft op rondquote:Op maandag 29 juni 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, je hebt vast ook crocs omdat ze zo lekker zitten?
Ik heb ze omdat ze makkelijk wasbaar zijn, gebruik ze als werkschoenen voor in tuin enzo, ideale rotzooi-schoenen zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, je hebt vast ook crocs omdat ze zo lekker zitten?
Ik zou de mijne nooit in het openbaar dragenquote:
Verstandigquote:
Verplegend personeel hequote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik zou de mijne nooit in het openbaar dragen
kijk, dat laatste zinnetje doet het hem dusquote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ze omdat ze makkelijk wasbaar zijn, gebruik ze als werkschoenen voor in tuin enzo, ideale rotzooi-schoenen zeg maar
[..]
Ik zou de mijne nooit in het openbaar dragen
neee, marcquote:
Hier (lees: in het AZM) mogen ze geen crocs meer dragenquote:
Oh, zou dat hier ook al zo zijn danquote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier (lees: in het AZM) mogen ze geen crocs meer dragen
moeten witten klompen oid zijn.. alles mag, behalve crocs.
Ik dacht dat het argument de gaatjes erin waren.. daar kan lichaamsvocht door sijpelen..
Dacht ik...
jij draagt ze toch niet?quote:
Jortquote:
ah, ik miste de PI al!quote:
quote:
Beiden niet (denk ik toch..)quote:
komt wel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Beiden niet (denk ik toch..)
misschien trekt het wel weg
Tief op met die teringherriequote:
quote:
Marjoquote:
maar thee pakken ipv koffiequote:
Neequote:
Klopt, daar heb ik nogal last vanquote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je al ontbeten? Zonee, misschien toch maar wel doen.. Kan ook een reden zijn tot buikpijn
nou de ongesteld en zwanger kwamen wel in de buurt.. het is mn baarmoeder die auwie doetquote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je al ontbeten? Zonee, misschien toch maar wel doen.. Kan ook een reden zijn tot buikpijn
Slippers, klompen, etcetc, ik vind het er allemaal zo ranzig uit zien. Zal je mij echt nooit in zienquote:
wie?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tief op met die teringherrie.
[..]
[..]
Marjo
MPGquote:
pepermuntthee helpt als je misselijk bent en buikpijn hebtquote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar thee pakken ipv koffie
Ow verrek.. en eten bestellen
eisprong?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou de ongesteld en zwanger kwamen wel in de buurt.. het is mn baarmoeder die auwie doet
Maagpijn heb ik niet momenteel
Wel een beetje honger ja
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slippers, klompen, etcetc, ik vind het er allemaal zo ranzig uit zien. Zal je mij echt nooit in zien
Voelt anders maar je zou gelijk kunnen hebben..quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voelt anders maar je zou gelijk kunnen hebben..
want jij wil pappa worden?quote:
Muckquote:
OA zal trots op je zijnquote:[..]
pepermuntthee helpt als je misselijk bent en buikpijn hebt
[..]
eisprong?
[..]
?
ik voel het zelf nooit, maar ik hoor van sommige vrouwen dat ze er heel veel last van hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voelt anders maar je zou gelijk kunnen hebben..
Een kleine fles? Dat kan je niet menenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders, normaal geef je de kleine de fles, nu geef je Fles een kleine!
Die blijft continu jengelen dattie thomas de locomotief wil zienquote:Op maandag 29 juni 2009 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een kleine fles? Dat kan je niet menen
Wel schattig natuurlijk... de ene vader neemt zijn kind mee naar de Efteling, Fles gaat met de kleine langs het spoor treinen spotten en eens per maand naar het spoorwegmuseum.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die blijft continu jengelen dattie thomas de locomotief wil zien.
Dat klinkt overigens als iets wat ik zelf ook zou kunnen doen, als ik ooit kinderen hebquote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel schattig natuurlijk... de ene vader neemt zijn kind mee naar de Efteling, Fles gaat met de kleine langs het spoor treinen spotten en eens per maand naar het spoorwegmuseum.
Fles!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die blijft continu jengelen dattie thomas de locomotief wil zien.
Wij hebben zelf niets met treinen maar ik woon aan het spoor en mijn kleine staat altijd tegen het hek op geperst zodat ie treintjes kan kijken.. zwaait op de treinen en geeft handkusjes...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt overigens als iets wat ik zelf ook zou kunnen doen, als ik ooit kinderen heb![]()
.
quote:
quote:
Toen ik klein was, hing ik vaak op het station rond. In die goede oude tijd reden de intercities nog naar Limburg en moest er een loc worden gewisseld. Ik wilde dan altijd even in de cabine kijken en veel machinisten vonden dat best.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fles!
Waar was jij ruim 4 jaar geleden?
[..]
Wij hebben zelf niets met treinen maar ik woon aan het spoor en mijn kleine staat altijd tegen het hek op geperst zodat ie treintjes kan kijken.. zwaait op de treinen en geeft handkusjes...
Soms is het kind er ook echt in geinteresseerd en vind ie het leuk dus laat die bloos-emoticon maar weg
hoezo?quote:
Goed kind is datquote:Wij hebben zelf niets met treinen maar ik woon aan het spoor en mijn kleine staat altijd tegen het hek op geperst zodat ie treintjes kan kijken.. zwaait op de treinen en geeft handkusjes...
Soms is het kind er ook echt in geinteresseerd en vind ie het leuk dus laat die bloos-emoticon maar weg
Immerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |